Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
поточний середній ремонт вул.М.Дзявульського від перехрестя з проспектом Миру до перехрестя з вул.Героїв Небесної Сотні в м.Шепетівка Хмельницької обл.код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of M.Dziyavulsky Street from the intersection with the Peace Avenue to the intersection with the street Heavenly Hundred Heroes
Current average repair of M.Dziyavulsky Street from the intersection with the Peace Avenue to the intersection with the street Heavenly Hundred Heroes
Очікувана вартість
10 345 245,00 UAH
UA-2022-08-23-007269-a ● 34491b1cbd7f4b57bc5b4e4a0f1376d5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Шепетівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43607890 |
Місцезнаходження: | 30400, Україна , Хмельницька область обл., Шепетівка, Островського,4 |
Контактна особа: |
Королевська Леся Павлівна +380384040204 43607890@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Department of Housing and Communal Services of Shepetivska City Council |
National ID: | 43607890 |
Contact point: |
Korolevska Lesya Pavlovna +380384040204 43607890@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2022 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2022 15:15 |
Очікувана вартість: | 10 345 245,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 726,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 серпня 2022 16:00 |
Enquiries until: | 15 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 вересня 2022 15:15 |
Information
Estimated total value: | 10 345 245 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 51 726 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний середній ремонт вул.М.Дзявульського від перехрестя з проспектом Миру до перехрестя з вул.Героїв Небесної Сотні в м.Шепетівка Хмельницької обл.код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233142-6 Ремонт доріг)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30400, Україна, Хмельницька область, шепетівка, вул.Дзявульського від перехрестя з проспектом Миру до перехрестя з вул. Героїв Небесної Сотні
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repair of M.Dziyavulsky Street from the intersection with the Peace Avenue to the intersection with the street Heavenly Hundred Heroes
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 жовтня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг: | 15% |
Понад 150 млн. гривень: | 15% |
Понад 100 млн. грн. до 150 млн грн. включно: | 10% |
Понад 50 млн. грн. до 100 млн грн. включно: | 5% |
До 50 млн. грн. включно: | 0% |
Середньо облікова кількість штатних працівників: | 15% |
Від 150 працівників і більше: | 15% |
Від 100 до 150 працівників включно: | 10% |
Від 50 до 100 працівників включно: | 5% |
До 50 працівників: | 0% |
23 серпня 2022 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2022 15:10 |
проект договору.docx | |
23 серпня 2022 15:10 |
техн.завд.docx | |
23 серпня 2022 15:10 |
додаток 7.docx | |
23 серпня 2022 15:10 |
додаток 6.docx | |
23 серпня 2022 15:10 |
додаток 5.docx | |
23 серпня 2022 15:10 |
додаток4.docx | |
23 серпня 2022 15:10 |
додаток3.docx | |
23 серпня 2022 15:10 |
додаток2.docx | |
23 серпня 2022 15:10 |
додаток1.docx | |
23 серпня 2022 15:10 |
Т.Д..docx | |
23 серпня 2022 15:10 |
протокол 38.PDF |
23 серпня 2022 15:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 серпня 2022 15:10 |
проект договору.docx
|
|||
23 серпня 2022 15:10 |
техн.завд.docx
|
|||
23 серпня 2022 15:10 |
додаток 7.docx
|
|||
23 серпня 2022 15:10 |
додаток 6.docx
|
|||
23 серпня 2022 15:10 |
додаток 5.docx
|
|||
23 серпня 2022 15:10 |
додаток4.docx
|
|||
23 серпня 2022 15:10 |
додаток3.docx
|
|||
23 серпня 2022 15:10 |
додаток2.docx
|
|||
23 серпня 2022 15:10 |
додаток1.docx
|
|||
23 серпня 2022 15:10 |
Т.Д..docx
|
|||
23 серпня 2022 15:10 |
протокол 38.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надайте роз'яснення по аналогічних договорах і приведіть документацію у відповідність до законодавства
Дата подання: 26 серпня 2022 13:56
Дата відповіді: 31 серпня 2022 16:28
За змістом додатку 7 довідка має містити інформацію не менш ніж про два вказаних аналогічних договора. З чого робимо висновок, що договорів може бути три, чотири чи навіть сто.
Разом з цим, за умовами цього ж додатку 7 учасник має надати документальне підтвердження послуг, при цьому сума виконаних робіт/послуг по ДВОХ аналогічних договорах повинна бути не менше 100 % від предмета даної закупівлі. Роз’ясніть чому ви в першій частині додатку 7 ви встановлюєте учаснику можливість надання багатьох договорів, а в іншій частині застосовуєте дискримінаційний підхід і вказуєте на два аналогічні договори на суму 100% від предмета даної закупівлі?
Наша фірма має можливість подати шість аналогічних договорів, які у сумі складають понад 100% від предмета даної закупівлі, але жодні два з них не становлять 100% від предмета даної закупівлі. Приведіть документацію у відповідність до законодавства, зокрема, без застосування дискримінаційного підходу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Тендерна документація відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
Так ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагається:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1.Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декільказ таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2)наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3)наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів);
4)наявність фінансової спроможності,яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тендерна документація відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
Так ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагається:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1.Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декільказ таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2)наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3)наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів);
4)наявність фінансової спроможності,яка підтверджується фінансовою звітністю.
Добрий день! Скажіть, будь ласка, чи можливо подати по кваліфікаційному критерію аналогічні договори (що у сьомому додатку до ТД), якщо роботи/послуги співпадають по технічному завданню, але виконувались як капітальний ремонт? Дякуємо!
Дата подання: 26 серпня 2022 14:01
Дата відповіді: 31 серпня 2022 16:30
Добрий день! Скажіть, будь ласка, чи можливо подати по кваліфікаційному критерію аналогічні договори (що у сьомому додатку до ТД), якщо роботи/послуги співпадають по технічному завданню, але виконувались як капітальний ремонт? Дякуємо!
Відповідь: Шановний учасник!
Кваліфікаційний критерій аналогічні договори мають відповідати вимогам тендерної документації.
Кваліфікаційний критерій аналогічні договори мають відповідати вимогам тендерної документації.
Роз'яснення умови щодо документів субпідрядника
Дата подання: 29 серпня 2022 11:31
Дата відповіді: 31 серпня 2022 16:38
В умовах ТД щодо аналогічних договорів поданих субпідрядником замовник встановив вимоги наступного змісту: « У разі, якщо учасник має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю учасник подає наступні відомості: види послуг/робіт, які передбачається доручити субпiдрядника. Кожен залучений субпідрядник повинен надати копію аналогічного договору (повністю виконаного) та підтверджуючі документи на роботи/послуги до яких його залучають відповідно до Додатку 7».
В додатку 7 визначено, що по двох аналогічних договорах сума має бути не менше 100 % від предмета даної закупівлі.
Сума закупівлі (100% від предмета даної закупівлі) 10 345 245,00 грн. поділено на два = 5172622,50 грн. приблизна сума по одному договору.
Просимо роз’яснити, яким чином виконати умову для субпідрядника по додатку 7, зокрема по сумі 5172622,50 грн., якщо він буде залучатись тільки на один вид робіт/послуг: перевезення будівельного сміття самоскидами на вiдстань 5 км? Навіть у вашому тендері на понад 10 мільйонів вартість таких послуг приблизно 1980 грн.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
В тендерній приймає участь учасник, тому і він має прийняти рішення яким чином виконати умову для субпідрядника по додатку 7 вивчивши умови тендерної документації. Перевезення будівельного сміття не є субпідрядними роботами, а послугами по перевезенню сміття. Документація не вимагає від учасника підтверджувати аналогічний досвід щодо перевезення будівельного сміття самоскидами, оскільки предмет даної процедури закупівель інший.
В тендерній приймає участь учасник, тому і він має прийняти рішення яким чином виконати умову для субпідрядника по додатку 7 вивчивши умови тендерної документації. Перевезення будівельного сміття не є субпідрядними роботами, а послугами по перевезенню сміття. Документація не вимагає від учасника підтверджувати аналогічний досвід щодо перевезення будівельного сміття самоскидами, оскільки предмет даної процедури закупівель інший.
Субпідряд. Приведіть документацію у відповідність
Дата подання: 29 серпня 2022 11:35
Дата відповіді: 31 серпня 2022 16:44
Ви встановили вимогу до субпідрядника подати аналогічні договора на роботи / послуги, які передбачається йому доручити.
В наступних абзацах по субпідрядниках ви встановили подати аналогічні договора по додатку 7.
То які треба подати договора: на роботи/послуги, які планується доручити субпідряднику? Чи ті, які в додатку 7, тобто надання послуг із поточного ремонту вулично-дорожньої мережі (суцільне улаштування покриття) або поточного середнього ремонту вулично-дорожньої мережі населених пунктів? Приведіть документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Документацією вимагається аналогічні договора на роботи /послуги , які планується доручити субпідряднику при цьму ці роботи/послуги повинні міститись в договорах з надання послуг із поточного ремонту вулично-дорожньої мережі (суцільне улаштування покриття) або поточного середнього ремонту вулично-дорожньої мережі населених пунктів.
Документацією вимагається аналогічні договора на роботи /послуги , які планується доручити субпідряднику при цьму ці роботи/послуги повинні міститись в договорах з надання послуг із поточного ремонту вулично-дорожньої мережі (суцільне улаштування покриття) або поточного середнього ремонту вулично-дорожньої мережі населених пунктів.
Роз'яснення щодо змісту балансової довідки по ДОДАТКУ №4
Дата подання: 29 серпня 2022 14:55
Дата відповіді: 31 серпня 2022 16:46
Доброго дня! З аналізу умов тендерної документації прослідковано, що у ДОДАТКУ №4 встановлені вимоги до подання ІНФОРМАЦІЇ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) та підтвердних документів, зокрема, Вами визначено, що саме необхідно надати Учаснику, який має власний АБЗ, і визначено, що потрібно надати Учаснику, який його залучає. Окремо, як вимога до будь-якого Учасника, встановлено подання балансової довідки за підписом керівника та бухгалтера. Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що такого поняття як «балансова довідка» чинне законодавство не містить. Тому погоджуємося із умовою, що балансова довідка, може бути у довільній формі за формою, але оскільки поняття такої в законодавстві не має, то абсолютно не зрозуміло, який має бути її зміст. Роз’ясніть, будь-ласка, про що ця довідка за змістом. Разом з цим, якщо ця довідка має бути про АБЗ (припускаємо, виходячи умов ДОДАТКУ №4), то роз’ясніть, будь-ласка, що у такій довідці зазначати Учаснику, який не є власником АБЗ (залучає його), враховуючи, що завод обліковується на балансі власника? Завчасно дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Найближчим часом в документацію будуть внесені зміни, де будуконкретизовано форму довідки відповідно до законодавства.
Найближчим часом в документацію будуть внесені зміни, де будуконкретизовано форму довідки відповідно до законодавства.
Бухгалтерська довідка. Приведіть документацію у відповідність
Дата подання: 29 серпня 2022 15:00
Дата відповіді: 31 серпня 2022 16:47
Бухгалтерська довідка, яка передбачена законом, складається при виявленні помилки в облікових регістрах і є підставою для виправного запису до відповідного регістру бухгалтерського обліку. В такої довідки затверджена форма. Довідка за умовами ТД має бути за формою, що містить реквізити, прописані у ч. 2 ст. 9 Закону № 996 ? чи це може бути довільна форма?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Найближчим часом в документацію будуть внесені зміни, де будуконкретизовано форму довідки відповідно до законодавства.
Найближчим часом в документацію будуть внесені зміни, де будуконкретизовано форму довідки відповідно до законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-08-23-007269-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "МВМ-13", Код ЄДРПОУ:14149378
Дата подання: 20 вересня 2022 11:49
Дата подання: 20 вересня 2022 11:49
СКАРГА
(в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
СКАРГА
(в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
П Р О С И М О:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника Управління житлово-комунального господарства Шепетівської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою по предмету: "поточний середній ремонт вул.М.Дзявульського від перехрестя з проспектом Миру до перехрестя з вул.Героїв Небесної Сотні в м.Шепетівка Хмельницької обл.код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233142-6 Ремонт доріг) Current average repair of M.Dziyavulsky Street from the intersection with the Peace Avenue to the intersection with the street Heavenly Hundred Heroes оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-08-23-007269-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цієї Скарги.
Детальніше - в прикріпленому файлі
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 вересня 2022 15:22
Рішення від 22.09.2022 № 5930.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2022 15:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2022 № 6074.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2022 12:46
Рішення від 29.09.2022 № 6074.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2022 15:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управління житлово-комунального господарства Шепетівської
міської ради вносить зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "поточний
середній ремонт вул.М.Дзявульського від перехрестя з проспектом Миру до перехрестя з
вул.Героїв Небесної Сотні в м.Шепетівка Хмельницької обл.код національного
класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45230000-8
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і
залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233142-6 Ремонт доріг)",з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення № 6074-р/пк-пз від 29.09.2022
Дата виконання рішення замовником: 21 жовтня 2022 14:44
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Шепетівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43607890 |
Місцезнаходження: | 30400, Україна, Хмельницька область обл., Шепетівка, Островського,4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
АТ "Ю АР ДІ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2022 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | — | Відповіді учасника | Документи | |||
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | — | Відповіді учасника | Документи | |||
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | — | Відповіді учасника | Документи | |||
АТ "Ю АР ДІ" | — | Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2022 18:24 |
Кінець періоду оскарження: | 04 листопада 2022 00:00 |
Дата відміни: | 04 листопада 2022 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з неможливістю усунення порушень під час публікації |
Документи:
24 жовтня 2022 18:24
|
Електронний підпис |
24 жовтня 2022 18:18
|
Протокол |