Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та системи керування евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень в лікувальному корпусі, грязелікувальня за адресою м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3
Очікувана вартість
655 421,00 UAH
UA-2022-10-25-008441-a ● 3435422d668843f1a9762096fc0db089
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 24548180 |
Вебсайт: | http://mrcodeskyi.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65038, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Рибальська Балка, буд. 3 |
Контактна особа: |
Інна Коробчинська +380482349067 inna-od-ua@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2022 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2022 13:04 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2022 13:04 |
Очікувана вартість: | 655 421,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 278,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та системи керування евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень в лікувальному корпусі, грязелікувальня за адресою м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2022 12:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2022 12:50 |
Зміни_.docx | |
28 жовтня 2022 12:50 |
ТД_ВТ_2_пожеж.сигналізація.docx | |
28 жовтня 2022 12:50 |
Зміни_2.docx | |
28 жовтня 2022 12:50 |
ТД_ВТ_2_пожеж.сигналізація.docx | |
26 жовтня 2022 11:03 |
Додаток 2_ПРОЕКТ АПС.pdf | |
25 жовтня 2022 15:01 |
Додаток 2_ПРОЕКТ АПС.pdf |
28 жовтня 2022 12:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
28 жовтня 2022 12:50 |
Зміни_.docx
|
|||||||||
28 жовтня 2022 12:50 |
ТД_ВТ_2_пожеж.сигналізація.docx
|
|||||||||
28 жовтня 2022 12:50 |
Зміни_2.docx
|
|||||||||
28 жовтня 2022 12:50 |
ТД_ВТ_2_пожеж.сигналізація.docx
|
|||||||||
26 жовтня 2022 11:03 |
Додаток 2_ПРОЕКТ АПС.pdf
|
|||||||||
25 жовтня 2022 15:01 |
Додаток 2_ПРОЕКТ АПС.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни
Дата подання: 28 жовтня 2022 11:25
Дата відповіді: 28 жовтня 2022 12:15
Вами опубліковано перелік змін. в котрих вказано.
У «Додаток 2 до тендерної документації» до п. 2 «Технічні характеристики (специфікація) предмета закупівлі» додано п.6.
Але в тендерній документації опублікованій 27.10.2022 дані зміни відсутні. тобто відсутній п.6.
Додатково повідомляємо, що вимога того , що сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим НААУ є дискримінаційною по відношенні до інших учасників закупівлі, котрим сертифікати видавали інші органи ніж ті котрі проходили акредитацію в НААУ.
Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
- № 3635-р/пк-пз від 22.02.2022
- №5320-р/пк-пз від 04.08.2022
- №4358 -р/пк-пз від 03.05.2022
- №4172-р/пк-пз від 29.04.2022.
Ваші дії вказуть на те, що дана вимога була прописана на вимогу певного учасника закупівлі в кого сертифікат ДСТУ ISO 9001:201 виданий органом акредитованим НААУ.
Прохання привести документацію у відповідність до закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Просимо Вас надати посилання та/або текст вказаних рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Уточнення інформації
Дата подання: 28 жовтня 2022 12:14
Дата відповіді: 28 жовтня 2022 12:15
Просимо Вас надати посилання та/або текст вказаних рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідь: Просимо Вас надати посилання та/або текст вказаних рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дискримінація акредитація НААУ
Дата подання: 28 жовтня 2022 12:48
Дата відповіді: 28 жовтня 2022 12:57
Для прикладу можете ознайомитися з закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-15-011229-a
Замовник: "Відділ освіти,культури,молоді та спорту Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області"
в Рішенні №6157-р/пк-пз від 06.10.2022 АМКУ констатува:
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Додаток 2 Документації містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, зокрема:
12. Додатково у складі пропозиції учасники надають такі документи: Сертифікат ДСТУ ІSO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2018) – "Системи управління якістю" виданий стосовно Учасника, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ.
Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть учасники, що мають в наявності та можуть надати сертифікат ДСТУ ІSO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2018) "Системи управління якістю" виданий стосовно Учасника, виданий органом сертифікації, акредитованим саме НААУ, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую. Зміни виконано і опубліковано
Дискримінація
Дата подання: 28 жовтня 2022 12:52
Дата відповіді: 28 жовтня 2022 12:59
Просимо прибрати дискримінаційні вимоги, та не змушувати нас звертатися до АМКУ та ДАСУ.
При зверненні до АМКУ наша скарга 100% буде задоволена, і буде встановлено порушення вами складання умов документації а саме дискримінаційні вимоги.
При зверненні до ДАСУ вас буде оштрафовано за порушення порядку складання ТД.
Краще прибрати дискримінаційні вимоги, і не затягувати проведення закупівлі в органах оскарження
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Огляньте оновлену ТД
Аналогічний договір
Дата подання: 28 жовтня 2022 16:04
Дата відповіді: 31 жовтня 2022 09:03
В додатку 3 пункті 1.1. Ви вказуєте - "Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору не пізніше 2019 року за предметом закупівлі за формою:"
Тобто з даної вимоги слідує, що Аналогічний договір повинен бути виконаний "не пізніше 2019 року", тобто раніне 2019, значить у 2018, 2017, 2016 та раніше.
Дана вимога є дискримінаційною до тих учасників, котрі розпочали свою діяльність після 2019 року, і мають аналогічні договори виконані в період з 2020 по 2022 рік, але через ваші дискримінаційні умови не можуть прийняти участь в закупівлі.
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Не пізніше 2019р." означає з: 2019, 2020,2021,2022 роки
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-10-25-008441-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФАЕТОН-2020", Код ЄДРПОУ:43575340
Дата подання: 11 листопада 2022 16:11
Дата подання: 11 листопада 2022 16:11
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис у вкладенні
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2022 13:30
рішення від 14.11.2022 № 6715.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2022 13:24
інформація про резолютивну частину рішення від 22.11.2022 № 6886.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2022 11:18
рішення від 22.11.2022 № 6886.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2022 12:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у випадках, передбачених підпункту 2 пункту 41 Особливостей і пунктом 2 частини 1 статті 31 Закону
Дата виконання рішення замовником: 28 листопада 2022 09:54
Номер скарги: UA-2022-10-25-008441-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 29 листопада 2022 16:02
Дата подання: 29 листопада 2022 16:02
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2022 15:11
Рішення від 01.12.2022 №7051.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2022 15:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.12.2022 № 7213.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2022 10:48
Рішення від 07.12.2022 №7213.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2022 14:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: У відповідності до рішення №7213-р/пк-пз від 07.12.2022 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: «..Зобов'язати МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТОП ФАЄР" за процедурою закупівлі — "Послуги з встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та системи керування евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень в лікувальному корпусі, грязелікувальня за адресою м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-10-25-008441-a» виконано
Дата виконання рішення замовником: 21 грудня 2022 13:34
Номер скарги: UA-2022-10-25-008441-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ФАЕТОН-2020", Код ЄДРПОУ:43575340
Дата подання: 03 грудня 2022 20:54
Дата подання: 03 грудня 2022 20:54
СКАРГА на щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис міститься у додатках
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 грудня 2022 16:00
рішення від 06.12.2022 № 7122.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2022 15:59
інформація про резолютивну частину рішення від 14.12.2022 № 7395.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2022 11:37
рішення від 14.12.2022 № 7395.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2022 14:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2022 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
627 548,40
UAH з ПДВ
|
339 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
427 788,00
UAH з ПДВ
|
398 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАЕТОН-2020" |
549 000,00
UAH з ПДВ
|
399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Рішення скасоване |
339 996,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2022 09:50
|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Рішення скасоване |
339 996,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2022 08:04
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Рішення скасоване |
398 999,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2022 08:04
|
ТОВ "ФАЕТОН-2020" #43575340 |
Рішення скасоване |
399 000,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2022 08:04
|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Відхилено |
339 996,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2022 09:38
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Переможець |
398 999,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2022 13:32
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 12 січня 2023 12:47 |
Кінець періоду оскарження: | 23 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 23 січня 2023 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | закупілю було включено до кошторису 2022 року |
Документи:
12 січня 2023 12:47
|
Електронний підпис |
12 січня 2023 08:42
|
21_12.01.2022_ відміна тендеру.docx |