Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 79820000-8 (Послуги з розробки, формування рахунків з оплати спожитих послуг, їх друк та доставка за адресами споживачів Замовника)
Очікувана вартість
610 000,00 UAH
UA-2021-06-02-003664-b 3403911cdb6c42cca75b8210ab9ae837
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкова Світлана

+380675652263 mvk.kam@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кам'янський Міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 33855098
Вебсайт: https://mvk.dp.ua
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця ШИРОКА, будинок 16
Контактна особа: Волкова Світлана
+380675652263
mvk.kam@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2021 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2021 13:00
Початок аукціону: 14 червня 2021 13:13
Очікувана вартість: 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2016000 штуки
Послуги з розробки, формування рахунків з оплати спожитих послуг, їх друк та доставка за адресами споживачів Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції: Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2021 11:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 червня 2021 11:27
Оголошення.docx
02 червня 2021 11:27
Проект договору.doc
02 червня 2021 11:27
Вимоги до предмета закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЗ
Дата подання: 04 червня 2021 10:47
Дата відповіді: 04 червня 2021 11:52
Добрий день. 1. Який формат (розміри) рахунку до та після фальцювання. 2. Доставка передбачається за адресами споживачів чи за адресою замовника (водоканал)? Дякую.
Відповідь: Вітаємо. У відповідь на Ваше запитання відповідаємо наступне. Для друкування кожного рахунку з оплати спожитих послуг виконавець повинен використовувати білий папір формату А4 щільністю 80 г/м2. Розмір рахунку після фальцювання – на розсуд виконавця, головне, щоб рахунки залишалися непошкодженими та презентабельними після розкриття, а інформація повністю читабельною для споживача наших послуг. У відповідь на Ваше друге запитання, повідомляємо, що відповідно до вимог до предмета закупівлі: «У строк з 8-го по 12-те число кожного календарного місяця Виконавець повинен здійснити доставку сформованих рахунків з оплати спожитих послуг на паперових носіях споживачам Замовника за їх адресами відповідно до наданих реєстрів.» Тобто, доставка рахунків з оплати спожитих послуг здійснюється виконавцем за адресами споживачів замовника.
Уточнення ТЗ
Дата подання: 08 червня 2021 09:54
Добрий день, Виходячи з Вашої попередньої відповіді, формат готового сфальцованого рахунку може бути як 1/2 А4 (150*210мм) так і А4 (297*210мм), так і 1/3 А4 (100*210 мм.). Вірно?
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2021 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РЕ:АГЕНТ" МЕДІА МАРКЕТИНГ ГРУП" 604 800,00
UAH з ПДВ
585 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОНОЛІТ-ДРУК" 604 800,00
UAH з ПДВ
592 704,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФО-КОМ" 604 800,00
UAH з ПДВ
604 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2021 09:51
Електронний підпис
11 червня 2021 09:51
Електронний підпис
11 червня 2021 08:25
Установчі документи.7z
11 червня 2021 08:25
Кваліфікаційні дані.7z

Публічні документи

11 червня 2021 12:00
Електронний підпис
11 червня 2021 12:00
Електронний підпис
11 червня 2021 12:00
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РЕ:АГЕНТ" МЕДІА МАРКЕТИНГ ГРУП"

ТОВ "МОНОЛІТ-ДРУК"

ТОВ "ІНФО-КОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РЕ:АГЕНТ" МЕДІА МАРКЕТИНГ ГРУП"
#39557839
Відхилено 585 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2021 08:23
ТОВ "МОНОЛІТ-ДРУК"
#38670138
Відхилено 592 704,00
UAH з ПДВ
15 червня 2021 09:49
ТОВ "ІНФО-КОМ"
#30815560
Переможець 604 800,00
UAH з ПДВ
15 червня 2021 11:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

15 червня 2021 08:23
Електронний підпис
15 червня 2021 08:19
Протокол №192.pdf

Документи

15 червня 2021 09:49
Електронний підпис
15 червня 2021 09:48
Протокол №193.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ІНФО-КОМ" #30815560

№ рішення у справі

54/62-р/к

Дата рішення у справі

06.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

15 червня 2021 11:27
Електронний підпис
15 червня 2021 11:26
Протокол №194.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2021 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНФО-КОМ"
#30815560
604 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2021 11:27
Електронний підпис
15 червня 2021 11:26
Протокол №194.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2023 14:37
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 16:09
Договір № 140-21.pdf укладений
17 червня 2021 16:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 226 238,40
UAH (в тому числі ПДВ 37 706,40 UAH)