Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільний автобус, обладнаний місцями для дітей з особливими освітніми потребами у тому числі для обслуговування інклюзивно-ресурсних центрів
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2019-09-10-000842-a ● 33f9f41275794ef2885d91cce3dea921
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02145300 |
Місцезнаходження: | 68100, Україна , Одеська обл., Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця 23 Серпня, будинок 50 |
Контактна особа: |
Лазарєва Лариса Іллівна +380484431732 tat-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2019 23:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 13:48 |
Очікувана вартість: | 2 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Шкільний автобус, обладнаний місцями для дітей з особливими освітніми потребами у тому числі для обслуговування інклюзивно-ресурсних центрів (Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця Барінова, будинок 10, КЗ «Татарбунарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім.В.З.Тура». Номер в ІСУО - 15126.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 23:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 23:19 |
Перелiк змiн.pdf | |
18 жовтня 2019 23:19 |
Технічна специфікація.docx | |
18 жовтня 2019 23:19 |
Додаток-4_до_ТД_(Проект договору).pdf | |
18 жовтня 2019 23:19 |
Додаток-1_до_ТД_(Технічна_специфікація).pdf | |
18 жовтня 2019 23:19 |
Тендерна документація.pdf | |
11 вересня 2019 00:07 |
Додаток-5_до_ТД_(Лист-згода).pdf | |
11 вересня 2019 00:07 |
Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx | |
11 вересня 2019 00:07 |
Додаток-2_до_ТД_(Перелік_документів_ст-16-17-Закону).pdf |
18 жовтня 2019 23:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 жовтня 2019 23:19 |
Перелiк змiн.pdf
|
|||
18 жовтня 2019 23:19 |
Технічна специфікація.docx
|
|||
18 жовтня 2019 23:19 |
Додаток-4_до_ТД_(Проект договору).pdf
|
|||
18 жовтня 2019 23:19 |
Додаток-1_до_ТД_(Технічна_специфікація).pdf
|
|||
18 жовтня 2019 23:19 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
11 вересня 2019 00:07 |
Додаток-5_до_ТД_(Лист-згода).pdf
|
|||
11 вересня 2019 00:07 |
Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx
|
|||
11 вересня 2019 00:07 |
Додаток-2_до_ТД_(Перелік_документів_ст-16-17-Закону).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-10-000842-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 16 вересня 2019 13:46
Вимога
Дискримінаційні вимоги ТД
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2019 22:52
Слід зауважити, що при розгляді даних вимог, враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Згідно пп. 2 п. 1 Технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації, зазначається одна з основних вимог до
«Пасажирських місць для школярів з обмеженою здатністю до пересування - не менше одного (вимоги до таких місць згідно з ДСТУ ГОСТ 30478); пасажирських місць для супроводжуючих — два», яка не суперечить Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору доступності , може бути виконана / дотримана будь-яким учасником процедури закупівлі та за бажанням учасник може подати свою тендерну пропозицію на участь у даній процедурі закупівлі.
Вимога пп. 2 п. 1 Технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації, встановлюються для всіх учасників і є однаковою та ставить їх у рівні умови, та вимога до пасажирських місць для школярів з обмеженою здатністю до пересування, про те, що вони мають відповідати ДСТУ ГОСТ 30478 може бути дотримана будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.
З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Згідно пп. 2 п. 1 Технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації, зазначається одна з основних вимог до
«Пасажирських місць для школярів з обмеженою здатністю до пересування - не менше одного (вимоги до таких місць згідно з ДСТУ ГОСТ 30478); пасажирських місць для супроводжуючих — два», яка не суперечить Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору доступності , може бути виконана / дотримана будь-яким учасником процедури закупівлі та за бажанням учасник може подати свою тендерну пропозицію на участь у даній процедурі закупівлі.
Вимога пп. 2 п. 1 Технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації, встановлюються для всіх учасників і є однаковою та ставить їх у рівні умови, та вимога до пасажирських місць для школярів з обмеженою здатністю до пересування, про те, що вони мають відповідати ДСТУ ГОСТ 30478 може бути дотримана будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.
З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-10-000842-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 20 вересня 2019 10:37
Дата подання: 20 вересня 2019 10:37
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 11:41
Рішення від 24.09.2019 № 13490+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 11:41
Про перенесення розгляду UA-2019-09-10-000842-a.b2.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 23:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.10.2019 № 14629.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2019 19:14
рішення від 11.10.2019 № 14629.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 21:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до ТД, - пасажирських місць для супроводжуючих - "два" змінено на "не менше двох (згідно пункту 4.11.6 ДСТУ 7013:2009)". Але суть не змінилася та рішення органу оскарження не було об'єктивними, оскільки вимоги зазначені в ТД повністю відповідали пункту 4.11.6 ДСТУ 7013:2009. На жаль орган оскарження не розібрався в даній скарзі по суті та не приділив належної уваги для цього важливого питання і навіть не ознайомився з пунктом 4.11.6 ДСТУ 7013:2009.
Дата виконання рішення замовником: 18 жовтня 2019 23:24
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Абсолют-2016" #40281953 |
Відхилено |
2 009 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 23:59
|
ТОВ "АВТО-БАС" #41919370 |
Переможець |
2 019 000,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 13:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:52
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 18:05
|
Договір-557__18-11-2019.pdf | укладений |
18 листопада 2019 18:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.4. ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме продовжити строк дію договору та виконати зобов’язання щодо передавання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 557 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/140 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |