Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03193399 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., Коломия, ВУЛИЦЯ ВЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 55 |
Контактна особа: |
Вініченко Яна 380989644754 yanageranina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2023 09:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2023 11:13 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2023 11:13 |
Очікувана вартість: | 6 418 721,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 093,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Довідка та Акт готуються Підрядником та передаються на розгляд та підписання Замовнику не пізніше 25-го числа поточного місяця. Замовник повинен розглянути та перевірити подані документи та в разі відсутності зауважень підписати Довідку та Акт протягом п'яти робочих днів з моменту надання цих документів Підрядником. Остаточна оплата виконаних робіт здійснюється після прийняття Замовником закінчених робіт на підставі Акту. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2023 17:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2023 17:21 |
Додаток № 2 (перелік змін).docx | |
10 жовтня 2023 17:21 |
Додаток Тендерна Документація зі змінами.doc | |
10 жовтня 2023 17:20 |
Додаток № 1_Критерії зі змінами.docx | |
05 жовтня 2023 09:15 |
Додаток 3_Проект Договору.doc | |
05 жовтня 2023 09:14 |
Додаток 2_Тех завдання.doc |
10 жовтня 2023 17:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 жовтня 2023 17:21 |
Додаток № 2 (перелік змін).docx
|
||||||
10 жовтня 2023 17:21 |
Додаток Тендерна Документація зі змінами.doc
|
||||||
10 жовтня 2023 17:20 |
Додаток № 1_Критерії зі змінами.docx
|
||||||
05 жовтня 2023 09:15 |
Додаток 3_Проект Договору.doc
|
||||||
05 жовтня 2023 09:14 |
Додаток 2_Тех завдання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Згідно підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, а саме п. 10 юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом, а згідно Вашої тендерної документації Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Ви вказуєте подання сканкопії оригіналу або завірену копію антикорупційної програми чи інформацію про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, оскільки дана закупівля не дорівнює чи перевищує 20 млн грн. не подання Антикорупційної програми, не може бути причиною дискваліфікації Учасника.
2. Згідно додатку 1 Кваліфікаційні Критерії п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) п.п. 3.2. Аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі, на будівництво, реконструкцію, капітальний. У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні 24 лютого 2022 вважаємо дану вимогу такою що є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Просимо Вас привести документацію у відповідність.
У разі ігнорування Замовником даної вимоги , ми будемо змушені звернутися до АМКУ.
1. На виконання пункту 1 Вимоги прийнято рішення: пункт 13 розділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерної Документації – вилучити.
2. На виконання пункту 2 Вимоги прийнято рішення: внести зміни до пункту 3.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» - Аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі, на будівництво, реконструкцію, капітальний, Аналогічним вважається договір: за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація, ціна якого повинна бути не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-23-000006 ● 1437fc00344345cbb76d90325bbc8745
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.10.2023 №69-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 23.10.2023 №69-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-10-05-000952-a 05.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-01 13:08:50
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт частини будівлі для облаштування притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі за адресою: вулиця Шкільна, 34а, село Товмачик, Коломийський район, Івано-Франківська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-05-000952-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-06 19:01:15
Відповідь на запит від 01.11.2023
У відповідь на запит Західного офісу державної аудиторської служби щодо надання замовником пояснення щодо проведення закупівлі по предмету закупівлі: Капітальний ремонт частини будівлі для облаштування притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі за адресою: вулиця Шкільна, 34а, село Товмачик, Коломийський район, Івано-Франківська область; код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-05-000952-a) повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначалася з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по обєкту.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик, очікувана вартість предмету закупівлі по об’єкту: Капітальний ремонт частини будівлі для облаштування притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі за адресою: вулиця Шкільна, 34а, село Товмачик, Коломийський район, Івано-Франківська область; код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-05-000952-a) визначено на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та наявний позивний експертний звіт від 06.09.2023 №ІФ/027-0923/КШ.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі – Постанова) на веб-сайті міської ради оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://kolrada.gov.ua/p/zakupivli.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 13:53:57
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт частини будівлі для облаштування притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі за адресою: вулиця Шкільна, 34а, село Товмачик, Коломийський район, Івано-Франківська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-05-000952-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким документом затверджено внесення змін до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 18:19:07
Відповідь на запит від 06.11.2023
У відповідь на запит Західного офісу державної аудиторської служби щодо надання замовником пояснення щодо проведення закупівлі по предмету закупівлі: Капітальний ремонт частини будівлі для облаштування притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі за адресою: вулиця Шкільна, 34а, село Товмачик, Коломийський район, Івано-Франківська область; код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-05-000952-a) повідомляємо наступне:
1. Яким документом затверджено внесення змін до тендерної документації?
Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 54 Особливостей замовник має право за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Згідно з чинним законодавством на веб-порталі «Prozorro» 10-10-23, 13:00:52 була подана та оприлюднена вимога про усунення невідповідностей в тендерній документації (ідентифікатор: UA-2023-10-05-000952-a.b1). Враховуючи, що вимогу оприлюднено в електронній системі закупівель не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції, вказану вимогу прийнято до розгляду. Замовником було погоджено прийняття рішення задовільнити вимогу (ідентифікатор: UA-2023-10-05-000952-a.b1) та перелік змін до тендерної документації, а саме:
1. Пункт 13 розділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерної Документації – вилучити;
2. Пункт 3.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» «Аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі, на будівництво, реконструкцію, капітальний, Аналогічним вважається договір: за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація, ціна якого повинна бути не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі.» замінити на «Аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі, на будівництво, реконструкцію, капітальний, Аналогічним вважається договір: за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація, ціна якого повинна бути не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі»
Згідно з чинним законодавством, уповноваженою особою було прийнято протокольне рішення про внесення змін до тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт частини будівлі для облаштування притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі за адресою: вулиця Шкільна, 34а, село Товмачик, Коломийський район, Івано-Франківська область» , код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» № UA-2023-10-05-000952-a та про оприлюднення нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та перелік змін, що вносяться в окремому документі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
На виконання абзацу 4 пункту 54 Особливостей, зміни, що внесені замовником до тендерної документації, розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщені в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
На виконання наведеної вище норми оприлюднено в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття даного рішення:
- нову редакцію тендерної документації з усіма додатками - Додаток Тендерна Документація зі змінами та Додаток №1_Критерії зі змінами.
- перелік змін, що вносяться (Додаток № 2 (перелік змін)).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо про виконання зобов’язань щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель згідно висновку про результати проведення моніторінгу UA-M-2023-10-23-000006 від 13.11.2023. Згідно абзацу 2 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання вище зазначеного Замовник повідомляє наступне: вимоги здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення вимог абзацу 1 пункту 28 Особливостей та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, викладені у висновку моніторингу, взято до відома та використання у подальшій роботі, для недопущення порушень в подальшому. Замовник і надалі зобов’язується дотримуватися вимог, встановлених законодавством у сфері закупівель. На виконання вимоги щодо приведення умов договору у відповідність до законодавства, між Замовником та Переможцем 17.11.2023 було укладено додаткову угоду про внесення змін до Договору, чим було усунено невідповідності Додатка 2 – Календарний графік виконання робіт та Додатка 3 – План фінансування робіт до умов договору. Інформація та документи оприлюднені на веб-порталі «Prozorro», що свідчить про вжиття таких заходів та усунення порушень. Крім того, уповноважена особа зобов'язується при складанні тендерної документації дотримуватися всіх вимог, передбачених чинним законодавством, постійно підвищувати свою кваліфікацію у галузі публічних закупівель.
2023-11-17 15:33:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Постанови №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2023 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТІМ-БУД |
5 834 004,00
UAH з ПДВ
|
5 469 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" |
5 799 610,80
UAH з ПДВ
|
5 767 517,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" |
6 303 000,00
UAH з ПДВ
|
6 303 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТІМ-БУД #42327128 |
Переможець |
5 469 999,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 16:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2023 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 08:22
|
додаткова угода 1 Товм.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 08:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2023 15:31
|
Додаткова угода+додатки.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2023 19:11
|
Договір ТІМ-БУД.pdf | укладений |
06 листопада 2023 19:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт частини будівлі для облаштування притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі за адресою: вулиця Шкільна, 34а, село Товмачик, Коломийський район, Івано-Франківська область | 1 | Роботи |
5 469 999,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Укладено додаткову угоду про внесення змін до додатків Договору: Додатка 2 – Календарний графік виконання робіт та Додатка 3 – План фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт частини будівлі для облаштування притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі за адресою: вулиця Шкільна, 34а, село Товмачик, Коломийський район, Івано-Франківська область | 1 | Роботи |
5 160 767,59
UAH з ПДВ
|