Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з «Капітальний ремонт підвального приміщення з влаштуванням споруди цивільного захисту (споруди подвійного призначення) Одеського ліцею №71 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Паустовського, 17-А», за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015 код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
2 259 940,76 UAH
UA-2024-05-13-007751-a 33d53fc7936b46a4976cde1fc2c8cebe
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябчук Катерина Михайлівна

+380482340480 cfsuvorovskiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 травня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Контактна особа: Рябчук Катерина Михайлівна
+380482340480
cfsuvorovskiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з «Капітальний ремонт підвального приміщення з влаштуванням споруди цивільного захисту (споруди подвійного призначення) Одеського ліцею №71 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Паустовського, 17-А», за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015 код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65111, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Паустовського, 17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2024  —  25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

13 травня 2024 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ОПЕНМЕН СТРОНГ»
#35930350
Переможець 2 259 940,76
UAH
13 травня 2024 15:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2024 13:58
ДУ 2 132.pdf зміни до договору
24 червня 2024 13:56
Електронний підпис укладений
24 червня 2024 13:55
ДУ 1 132.pdf зміни до договору
24 червня 2024 13:53
132.pdf зміни до договору
24 червня 2024 13:53
Електронний підпис укладений
13 травня 2024 15:37
Службова записка.pdf укладений
13 травня 2024 15:25
Обгрунтування підстави для здійснення закупівлі.pdf укладений
13 травня 2024 15:25
Наказ про затвердження обгрунтування.pdf укладений
13 травня 2024 15:25
додатки до договору _ 132.pdf укладений
13 травня 2024 15:25

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 червня 2024 14:35
649 999,66 UAH UA198201720344241009400096631
КУ ЦФГДЗУСО Пересипського р-ну м.Одеси
UA753348510000000026005250150
ТОВ"ОПЕНМЕН СТРОНГ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка в п. Адреса, реквізити і підписи сторін та печатки
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): План фінансування об’єкту та календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML