Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна 380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2024 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 79 334 635,06 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 793 346,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “протягом строку дії договору”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “ За істотне порушення Підрядником зобов'язання за цим Договором Замовник має право в односторонньому порядку на свій розсуд, в повному розмірі або частково, стягнути на свою користь розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання Договору не звільняє Підрядника від сплати штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником всіх умов цього Договору. ”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить _3 % від загальної ціни договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі не більше 30% від загальної ціни цього Договору, що становить ____________грн (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн (______________гривень ___ коп.), упродовж 10-ти робочих днів від дати направлення Замовником Підряднику повідомлення про початок виконання робіт. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Подальші розрахунки за фактично та якісно виконані за Договором роботи проводяться Замовником упродовж 40 (сорока) робочих днів з дати підписання обома Сторонами відповідних Актів КБ-2в та Довідок КБ-3 та, після здачі в експлуатацію Замовнику із оформленням усієї відповідної документації у тому числі і виконавчої, з урахуванням сплачених відповідно до пп. 4.2.1. п. 4.2. грошових коштів. | Пiсляоплата | 40 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2024 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2024 14:48 |
Перелік змін 05.09.2024.docx | |
05 вересня 2024 14:48 |
0_ТД (Особливості).docx | |
22 серпня 2024 12:36 |
ТД Додаток 3 Інші вимоги.docx | |
22 серпня 2024 12:36 |
ТД Додаток 6 Перелік Переможця.docx | |
22 серпня 2024 12:36 |
0_ТД (Особливості).docx | |
22 серпня 2024 12:36 |
ТД Додаток 1 Перелік Учасника.docx | |
22 серпня 2024 12:36 |
ТД Додаток 5 Proyekt_dogovoru.docx | |
22 серпня 2024 12:36 |
ТД Додаток 2 п 28 Особливостей та ст16 Закону.docx | |
22 серпня 2024 12:36 |
ТД Додаток 4 Технічна специфікація.docx | |
22 серпня 2024 12:36 |
D5_-_nulova_model.imd |
05 вересня 2024 14:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 вересня 2024 14:48 |
Перелік змін 05.09.2024.docx
|
|||
05 вересня 2024 14:48 |
0_ТД (Особливості).docx
|
|||
22 серпня 2024 12:36 |
ТД Додаток 3 Інші вимоги.docx
|
|||
22 серпня 2024 12:36 |
ТД Додаток 6 Перелік Переможця.docx
|
|||
22 серпня 2024 12:36 |
0_ТД (Особливості).docx
|
|||
22 серпня 2024 12:36 |
ТД Додаток 1 Перелік Учасника.docx
|
|||
22 серпня 2024 12:36 |
ТД Додаток 5 Proyekt_dogovoru.docx
|
|||
22 серпня 2024 12:36 |
ТД Додаток 2 п 28 Особливостей та ст16 Закону.docx
|
|||
22 серпня 2024 12:36 |
ТД Додаток 4 Технічна специфікація.docx
|
|||
22 серпня 2024 12:36 |
D5_-_nulova_model.imd
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-20-000039 ● 7f45331cc5d843b3b06a9f7e66a39b4f
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2024-08-22-005465-a 22.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 09:29:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція теплових мереж та обладнання котельні «Санаторій «Перемога» із підключенням ж/б за адресою вул. Українського Відродження, 3а, 3б, 3в, 3г до теплових мереж котельні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-22-005465-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-25 10:16:55
Пояснення на запит від 24.09.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі – UA-M-2024-09-20-000039
Файли в к-сті 6 шт. додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-04 12:57:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція теплових мереж та обладнання котельні «Санаторій «Перемога» із підключенням ж/б за адресою вул. Українського Відродження, 3а, 3б, 3в, 3г до теплових мереж котельні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-22-005465-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо включення ідентичних позицій №207 та №211 в додатку 4 Технічна специфікація до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-07 17:06:01
Пояснення на запит від 04.10.2024 о 12.57 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2024-09-20-000039
Позицією №207 враховано перевезення розробленого ґрунту (11203,78 т), на відстань 5 км від об’єкту, на відвал для тимчасового складування.
Позицією №211 враховано повернення розробленого ґрунту (11203,78 т) з відвалу тимчасового складування, розташованого на відстані 5 км від об’єкту, для подальшої зворотної засипки.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ" |
75 229 758,50
UAH з ПДВ
|
75 229 758,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ" #41648212 |
Переможець |
75 229 758,50
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2024 09:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2024 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2024 16:18
|
ДУ 1, Договір 4282_КТМ-09-24 від 15.10.2024, ТОВ Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2024 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2024 16:14
|
Договір 4282_КТМ-09-24 від 15.10.2024, ТОВ Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ.pdf | укладений |
15 жовтня 2024 16:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та, керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 4282/КТМ-09-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |