Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Луківської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Лука, вул. Шкільна, 5
Очікувана вартість
38 288 885,20 UAH
UA-2020-02-13-000944-a 33ce116e7c4a403bbad21d85c5457140
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Цьмох

492744 stansilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станишівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348444
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3
Контактна особа: Олександр Цьмох
492744
stansilrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 16:01
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 16:01
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:52
Очікувана вартість: 38 288 885,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 191 444,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Луківської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Лука, вул. Шкільна, 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вул. Кооперативна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 16:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:09
Технічне завдання.xls
13 лютого 2020 16:09
Проект договору.doc
13 лютого 2020 16:09
Тендерна_документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-000944-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕФЕРЕНТ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:39720582
Дата подання: 17 березня 2020 14:44
Вимога скасування рішення (протокол № 45 засідання тендерного комітету Станішівської сільської ради Житомирського р-ну 12.03.20 р.) про призначення учасника ПРБФ "Комунальник" переможцем торгів.
Звертаюсь до тендерного комітету з вимогою скасувати рішення про призначення учасника ПРБФ "Комунальник" переможцем торгів по предмету закупівлі "Реконструкція Луківської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Лука, вул. Шкільна, 5" (Код ДК021: 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів. UA-2020-02-13-000944-а)". Та відмінити закупівлю з огляду на наступне: керуючись пунктом 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України номер 922-VIII " Про публічні закупівлі", а саме : "Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим статтею 16 Закону ", та "тендерна пропозиція не відповідає , умовам тендерної документації", так як при перевірці наданих сканованих довідок про наявність машин для виконання робіт, була виявлена не відповідність з ПВР, яка була надана у розрахунках до договірої ціни.
У разі нереагування на дану вимогу я буду змушений звернутись до постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, правоохороних органів, контролюючих органів, засобів масової інформації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2020 16:40
Ваша вимога від 17 березня 2020 року про скасування рішення (протокол № 45 засідання тендерного комітету Станішівської сільської ради Житомирського р-ну 12.03.20 р.) про призначення учасника ПРБФ "Комунальник" переможцем торгів розглянута.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Враховуючи вищезазначене, керуючись нормами чинного законодавства інформуємо, що рішення (протокол № 45 засідання тендерного комітету Станішівської сільської ради Житомирського р-ну 12.03.20р. про визнання учасника ПРБФ "Комунальник" переможцем було прийнято у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», дотримуючись основних принципів Закону. Тендерна пропозиція вказаного учасника повністю відповідала вимогам тендерної документації, а цінова пропозиція була найбільш економічно вигідною.
Також підкреслимо, що з урахуванням вимог Закону щодо прозорості, об’єктивності, недопущення дискримінації і свавільного тлумачення при проведенні торгів, Замовник завжди ретельно перевіряє пропозиції учасників і при наявності хоча б одного відступу від вимог ТД відхиляє пропозицію такого учасника.
В разі незгоди із рішенням Ви маєте право на його оскарження у визначеному Законом порядку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 16:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" 34 734 137,00
UAH з ПДВ
34 734 137,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕФЕРЕНТ ЦЕНТР" 35 568 545,54
UAH з ПДВ
35 568 545,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КІРАБУД 36 996 221,11
UAH з ПДВ
36 804 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВ-ІНСТАЛ" 37 763 719,38
UAH з ПДВ
36 950 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" 38 012 076,11
UAH з ПДВ
37 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Зодчество ЛТД 37 784 822,51
UAH з ПДВ
37 784 822,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 12:58
Електронний підпис
17 березня 2020 11:50
Д-ти переможця
29 лютого 2020 11:23
Електронний підпис
29 лютого 2020 11:20
13. Розрахунки.pdf
29 лютого 2020 11:20
Технічна частина 2.pdf
29 лютого 2020 11:20
Технічна частина 1.pdf
29 лютого 2020 11:20
11. Проект ДГ.pdf
29 лютого 2020 11:20
10. ФАЙЛ ИМД.rar
29 лютого 2020 11:20
7. Установчі д-ти.pdf
29 лютого 2020 11:20
6. Субпідрядник.pdf
29 лютого 2020 11:20
5.Працівники.pdf
29 лютого 2020 11:20
4. Повноваження.pdf
29 лютого 2020 11:20
3. Інші.pdf
29 лютого 2020 11:20
2.Досвід виконання.pdf
29 лютого 2020 11:20
1.Гарантійний лист.pdf
29 лютого 2020 11:20
Реєстр.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 18:55
Електронний підпис
28 лютого 2020 18:55
Електронний підпис
28 лютого 2020 18:55
Тендерна пропозиція 2.pdf
28 лютого 2020 18:55
Лист-згода.pdf
28 лютого 2020 18:55
Кошторис.pdf
28 лютого 2020 18:55
Дозвіл.pdf
28 лютого 2020 18:55
Довідка.pdf
28 лютого 2020 18:54
Статут.pdf
28 лютого 2020 18:54
Протокол.pdf
28 лютого 2020 18:54
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

29 лютого 2020 15:38
Електронний підпис
29 лютого 2020 15:36
Субпідрядник.pdf
29 лютого 2020 15:36
Реєстр документів.pdf
29 лютого 2020 15:36
Пропозиція.pdf
29 лютого 2020 15:36
Проект.pdf
29 лютого 2020 15:36
Повноваження.pdf
29 лютого 2020 15:36
ПВР 2.pdf
29 лютого 2020 15:36
ПВР 1.pdf
29 лютого 2020 15:36
ЛК 3.pdf
29 лютого 2020 15:36
ЛК 2.pdf
29 лютого 2020 15:36
ЛК 1.pdf
29 лютого 2020 15:36
Кваліфікація.pdf
29 лютого 2020 15:36
ДЦ із розрахунками.pdf
29 лютого 2020 15:36
Документи.pdf
29 лютого 2020 15:36
графік Лука.pdf
29 лютого 2020 15:36
АВК.rar
29 лютого 2020 15:36
G7137.20.7z

Публічні документи

28 лютого 2020 19:11
Електронний підпис
28 лютого 2020 19:08
Банківська гарантія.zip
28 лютого 2020 19:08
Календарний графік.pdf
28 лютого 2020 19:08
Копія Ліцензії.pdf
28 лютого 2020 19:08
Копія Дозволу.pdf
28 лютого 2020 19:08
Заг.виробничі витрати.pdf
28 лютого 2020 19:08
Пояснювальна записка.pdf
28 лютого 2020 19:08
Договірна ціна.pdf
28 лютого 2020 19:08
Інф.модель кошторису.imd
28 лютого 2020 19:08
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 19:08
Реєстр документів.doc

Публічні документи

29 лютого 2020 15:37
Електронний підпис
29 лютого 2020 15:33
65.1 Ліцензія та дозволи.pdf
29 лютого 2020 15:33
53.2 Лист відгук.pdf
29 лютого 2020 15:33
61. Графік.pdf
29 лютого 2020 15:33
01. Реєстр докментів.pdf
29 лютого 2020 15:33
71. Реєстраційна заява.pdf
29 лютого 2020 15:33
69. Лист-пояснення.pdf
29 лютого 2020 15:33
67. Рішення №3.pdf
29 лютого 2020 15:33
66. Лист пояснення.pdf
29 лютого 2020 15:33
62. Дозвіл держпраці.pdf
29 лютого 2020 15:33
55.imd
29 лютого 2020 15:33
58, 59, 60 (7).rar
29 лютого 2020 15:33
58, 59, 60 (6).rar
29 лютого 2020 15:33
58, 59, 60 (5).rar
29 лютого 2020 15:33
58, 59, 60 (4).rar
29 лютого 2020 15:33
54, 56, 57 (3).rar
29 лютого 2020 15:33
54, 56, 57 (2).rar
29 лютого 2020 15:33
54, 56, 57 (1).rar
29 лютого 2020 15:33
50. Висновок ОП.pdf
29 лютого 2020 15:33
49.2 Копії Договорів ЦПХ.pdf
29 лютого 2020 15:33
49.1 Копії Договорів ЦПХ.pdf
29 лютого 2020 15:33
43. Витяг платника ПДВ.pdf
29 лютого 2020 15:33
38. Лист щодо витрат.pdf
29 лютого 2020 15:33
34. Лист доступ.pdf
29 лютого 2020 15:33
32. Ліцензія.pdf
29 лютого 2020 15:33
Лист НБУ по ліцензії.pdf
29 лютого 2020 15:33
20. Витяг з ЄДР.pdf
29 лютого 2020 15:33
18. 47. Копії дипломів.pdf
29 лютого 2020 15:33
16. наказ.pdf
29 лютого 2020 15:33
12. Рішення від 16.04.19.pdf
29 лютого 2020 15:33
11. Рішення від 08.11.18.pdf
29 лютого 2020 15:33
10. Опис 22.04.19.pdf
29 лютого 2020 15:33
09. Опис 19.04.19.pdf
29 лютого 2020 15:33
08. Опис 16.11.18.pdf
29 лютого 2020 15:33
07. Опис 08.11.18.pdf
29 лютого 2020 15:33
06. Статут 2.pdf
29 лютого 2020 15:33
05. Статут 1.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 17:07
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:03
Аналогічні договори.pdf
28 лютого 2020 17:03
Відгук.pdf
28 лютого 2020 17:03
Електронний кошторис.imd
28 лютого 2020 17:03
Кошторис 1.pdf
28 лютого 2020 17:03
Кошторис 2.pdf
28 лютого 2020 17:03
Кошторис 3.pdf
28 лютого 2020 17:03
Кошторис 4.pdf
28 лютого 2020 17:03
Кошторис 5.pdf
28 лютого 2020 17:03
Кошторис 6.pdf
28 лютого 2020 17:03
Кошторис 7.pdf
28 лютого 2020 17:03
Кошторис 8.pdf
28 лютого 2020 17:03
Кошторис 9.pdf
28 лютого 2020 17:03
Кошторис 10.pdf
28 лютого 2020 17:03
Кошторис 11.pdf
28 лютого 2020 17:03
Лист НБУ.pdf
28 лютого 2020 17:03
Обладнання та мат база.pdf
28 лютого 2020 17:03
Працівники.pdf
28 лютого 2020 17:03
Ст. 17.pdf
28 лютого 2020 17:03
Форма ТП_ довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕФЕРЕНТ ЦЕНТР"

ТОВ КІРАБУД

ТОВ "КИЇВ-ІНСТАЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"

ТОВ Зодчество ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Переможець 34 734 137,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 08:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 08:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
34 734 137,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2024 12:20
додатки до ДУ №11.pdf зміни до договору
23 вересня 2024 12:19
ДУ №11 від 23.09.2024.pdf зміни до договору
23 вересня 2024 12:19
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2024 16:34
ДУ №10 до дог. №55.pdf зміни до договору
19 лютого 2024 16:26
Додатки ДУ№10 до договору від 19.02.24.pdf зміни до договору
19 лютого 2024 16:26
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2024 16:47
Додатки ДУ до договору №55 від 25.01.2024.pdf зміни до договору
25 січня 2024 16:45
ДУ до Договору №55 від.25.01.24.pdf зміни до договору
25 січня 2024 16:45
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2023 14:54
дод.уг. №8 до дог. №55.pdf зміни до договору
13 листопада 2023 14:52
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2023 14:15
дод.угода №7 від 10.04.2023р.pdf зміни до договору
10 квітня 2023 14:13
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2022 12:33
дод.уг. №6.pdf зміни до договору
25 серпня 2022 12:32
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2022 15:16
дод.уг. №5 від 28.07.22.pdf зміни до договору
28 липня 2022 15:15
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2022 16:43
дод.уг. №4 до дог. №55.pdf зміни до договору
31 травня 2022 16:41
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2022 16:36
дод.уг. №4 до дог. №55.pdf зміни до договору
31 травня 2022 16:34
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 11:15
дод.уг.№3 до дог. №55 від 31.03.2020.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 14:48
Додаткова угода №2 від 23.03.21.pdf зміни до договору
23 березня 2021 14:47
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 16:15
дод.уг. №1 від 10.09.2020 до договору №55 від 31,03,20.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 11:56
договір №55 з додатками.pdf укладений
31 березня 2020 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.1. Загальна сума, що визначена у Договорі становить 34 734 137,00 грн. (Тридцять чотири мільйони сімсот тридцять чотири тисячі сто тридцять сім гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 5 789 022,83 грн (п’ять мільйонів сімсот вісімдесят дев’ять тисяч двадцять дві гривні 83 копійки). Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 2 580 000,00 грн. (два мільйони п’ятсот вісімдесят тисяч грн. 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 430 000,00 грн Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 32 154 137,00 грн. (тридцять два мільйони сто п’ятдесяь чотири тисячі сто тридцять сім грн. 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 5 359 022,83 грн. Фінансування робіт буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума бюджетних асигнувань на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», внести зміни до договору з ПРБФ "Комунальник" (20425612) № 55 від 31.03.2020 про закупівлю робіт «Реконструкція Луківської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Лука, вул. Шкільна,5» (сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 2 580 000,00 грн. (два мільйони п’ятсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 430 000,00 грн.; сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 5 500 000,00 грн. (п’ять мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 916 666,67 грн.; сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 26 654 137,00 грн. (двадцять шість мільйонів шістсот п’ятдесят чотири тисячі сто тридцять сім гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 4 442 356,17 грн.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума бюджетних асигнувань на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума бюджетних асигнувань на 2022 рік Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2023 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в реквізити сторін по підряднику робіт
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в реквізити сторін по підряднику робіт
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума бюджетних асигнувань на 2023 рік. Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2024 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми фінансування на 2023 рік на 2 000 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування на 2024 рік
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми фінансування на 2024 рік, продовження строку виконання робіт та дії договору
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми фінансування на 2024 рік
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML