Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби сталеві електрозварні з поліуретановою ізоляцією в оцинкованій оболонці «спіро» для заміни тепломережі зовнішньої прокладки, які будуть використані на об’єкті теплопостачання Миргородської міської територіальної громади – на відрізку розподільчої теплової мережі від ТК №2 до ТК №3 котельні по вул. Прорізна, 4а)
Очікувана вартість
2 801 492,28 UAH
UA-2023-05-23-000919-a ● 33ba06a4eea8418bb1295ee53ca79ac1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38468277 |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7 |
Контактна особа: |
Максим Богаєнко +380535552700 vkb_2013@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2023 09:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2023 15:34 |
Початок аукціону: | 31 травня 2023 15:34 |
Очікувана вартість: | 2 801 492,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 007,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умовами цієї тендерної документації не передбачено встановлення окремих частин предмета закупівлі (лотів). Тендерна пропозиція подається щодо предмету закупівлі в цілому.
Мова закупівлі - українська.
Категорія замовника - І.
Категорія замовника - І.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
156 метри
Труба сталева Ф273/400мм товщиною стінки не менше 6 мм теплоізольована пінополіуретаном в оцинкованій оболонці «спіро» згідно ДСТУ Б В.2.5-31:2007
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37600, Україна, Полтавська область, Миргород, вул. Якова Усика, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 червня 2023
ДК 021:2015: 44163160-9 — Розподільні труби та приладдя
43 штуки
Коліно 90* 273/400 товщиною стінки не менше 6 мм в у оцинкованій оболонці «спіро» згідно ДСТУ Б В.2.5-31:2007
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37600, Україна, Полтавська область, Миргород, вул. Якова Усика, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 червня 2023
ДК 021:2015: 44163160-9 — Розподільні труби та приладдя
99 штуки
Комплект ізоляції стиків згідно ДСТУ Б В.2.5-31:2007
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37600, Україна, Полтавська область, Миргород, вул. Якова Усика, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 червня 2023
ДК 021:2015: 44163160-9 — Розподільні труби та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Покупець сплачує Постачальнику попередню оплату (аванс) за рахунок коштів гранту в розмірі 50% ціни Договору, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» – протягом 45 банківських днів після підписання Договору на строк не більше 3 (трьох) місяців, по надходженню фінансування та з урахуванням вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590. У разі вимоги Постачальником попередньої оплати (авансу), Постачальник до надання Покупцю рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Покупцю безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно належно оформлених видаткових накладних, рахунків, акту приймання-передачі щодо фактично отриманого Товару або повернення Постачальником суми попередньої оплати (авансу), але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Покупцем права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятого товару згідно видаткових накладних, рахунків, акту приймання-передачі щодо фактично отриманого Товару. У разі невиконання Постачальником договірних зобов’язань протягом зазначеного у абзацах першому та другому пункту 2.4.1 Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Постачальником Покупцю на рахунки, що будуть повідомлені Постачальнику Покупцем, або отримуються Покупцем за банківською гарантією повернення попередньої оплати. | Аванс | 45 | Календарні | 50 |
Поставка товару | Подальші розрахунки у розмірі 50% від суми Договору здійснюються після підтвердження Постачальником використання суми авансу поставленим товаром на всю суму авансу, після поставки решти товару, по надходженню фінансування та з урахуванням вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2023 09:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2023 09:08 |
Курс валют прінт-скрін.docx | |
23 травня 2023 09:08 |
Тендерна документація з додатками (з аукціоном).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Дата подання: 23 травня 2023 11:45
Дата відповіді: 23 травня 2023 12:14
В тендерній документації відсутні вимоги щодо Забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідь: Забезпечення виконання умов договору не вимагається.
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 23 травня 2023 12:15
Дата відповіді: 23 травня 2023 12:19
вимога надати не менше 2-ох виконаних в повному обсязі аналогічних з предметом закупівлі договорів - на суму не менше 75% від вартості тендерної пропозиції учасника, це стосовно двух аналогічних договорів в сумі чи кожного окремого ?
Відповідь: На суму не менше 75% від вартості тендерної пропозиції учасника - кожний.
крок
Дата подання: 23 травня 2023 12:50
Дата відповіді: 23 травня 2023 12:54
Який сума розміру мінімального кроку пониження ціни на аукціоні?
Відповідь: Дана інформація розміщена в оголошенні про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Розмір мінімального кроку пониження ціни - 14 007,46 грн (0,5 %)
Розмір мінімального кроку пониження ціни - 14 007,46 грн (0,5 %)
стосовно ДСТУ
Дата подання: 23 травня 2023 13:04
Дата відповіді: 23 травня 2023 13:24
Доброго дня! Згідно якого ДСТУ має бути сталева труба? (катана - ДСТУ 8938:2019) чи (електрозварна ДСТУ 8943:2019)?
Відповідь: Добрий день! Труби повинні відповідати вимогам ДСТУ 8943:2019.
марка сталі?
Дата подання: 23 травня 2023 13:06
Дата відповіді: 23 травня 2023 13:24
Яка марка сталі має бути використана?
Відповідь: Відповідно до ДСТУ 8943:2019.
марка сталі
Дата подання: 23 травня 2023 13:41
Дата відповіді: 23 травня 2023 13:55
Чи можна використовувати марку сталі 3 для сталевих труб?
Відповідь: Так, ця марка передбачена ДСТУ 8943:2019.
Умови оплати
Дата подання: 24 травня 2023 09:28
Дата відповіді: 24 травня 2023 09:37
Доброго дня. В умовах оплати вказано що: - покупець сплачує Постачальнику попередню оплату (аванс) за рахунок коштів гранту в розмірі 50 % ціни Договору, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» – протягом 45 банківських днів після підписання Договору на строк не більше 3 (трьох) місяців, по надходженню фінансування та з урахуванням вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590;
а потім вказано що
- у разі вимоги Постачальником попередньої оплати (авансу), Постачальник до надання Покупцю рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Покупцю безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно належно оформлених видаткових накладних, рахунків, акту приймання-передачі щодо фактично отриманого Товару або повернення Постачальником суми попередньої оплати (авансу), але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Покупцем права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятого товару згідно видаткових накладних, рахунків, акту приймання-передачі щодо фактично отриманого Товару;
Чому постачальник має вимагати пепередню оплату (авансу) якщо ця попередня оплата вкючена умови абзацем вище. Та чому строки поставки до 20.06.23, а аванс надаэться протягом 45 банківських днів після підписання договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Учасник, щодо якого буде прийнято рішення про намір укласти договір, може відмовитись від попередньої оплати та отримати оплату за поставлений товар після його поставки.
Дійсно, існують невідповідності в строках: вони обумовлені з однієї сторони постановою КМУ від 04.12.2019 №1070 та Положенням про попередню оплату Відділу капітального будівництва Миргородської міської ради на 2023 рік, а з іншого - строками, які встановили для проведення даної процедури грантодавці.
Строк поставки - 20.06.2023 - визначений грантодавцем, замовник не може його змінити. До цього часу товар має бути поставлений та розрахунки мають бути проведені.
Дійсно, існують невідповідності в строках: вони обумовлені з однієї сторони постановою КМУ від 04.12.2019 №1070 та Положенням про попередню оплату Відділу капітального будівництва Миргородської міської ради на 2023 рік, а з іншого - строками, які встановили для проведення даної процедури грантодавці.
Строк поставки - 20.06.2023 - визначений грантодавцем, замовник не може його змінити. До цього часу товар має бути поставлений та розрахунки мають бути проведені.
квалівікаційні критерії
Дата подання: 24 травня 2023 09:37
Дата відповіді: 24 травня 2023 09:49
Доброго дня. в кваліфікаційних критеріях зазначено що учасник має бнадати "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (надати скан-копії не менше 2-ох виконаних в повному обсязі аналогічних з предметом закупівлі договорів - на суму не менше 75% від вартості тендерної пропозиції учасника, які укладені з одним із замовників, визначених в п. п. 1-4 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», з подібними матеріалами. На якій підставі Учасник повинен надавати аналогічні договори на сумму не менше 75% від вартості тендерної пропозиції учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Консультантами проєкту, в рамках якого організована дана закупівля, були надані реконмендації з обрання та встановлення кваліфікаційних критеріїв по закупівлях, які проводитимуться в межах даного проекту. Тендерна документація була на затвердженні та схваленні команди підтримки проєкту.
Консультантами проєкту, в рамках якого організована дана закупівля, були надані реконмендації з обрання та встановлення кваліфікаційних критеріїв по закупівлях, які проводитимуться в межах даного проекту. Тендерна документація була на затвердженні та схваленні команди підтримки проєкту.
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА
Дата подання: 24 травня 2023 10:24
Дата відповіді: 24 травня 2023 10:30
Просимо уточнити наявність системи дистанційного контролю та моніторингу.
Відповідь: Просимо уточнити Ваше питання.
оплата
Дата подання: 24 травня 2023 12:07
Дата відповіді: 24 травня 2023 12:26
Який саме строк оплати за поставлений товар Виконавцем Замовнику після його поставки?.
Відповідь: Фактично - протягом 7-10 календарних днів
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА
Дата подання: 24 травня 2023 12:11
Дата відповіді: 24 травня 2023 12:28
Чи потрібні проводи сигналізації в трубах?
Відповідь: Ні, труби прокладатимуться не під землею, тому вимога щодо сигналізації не застосовувалась в цій закупівлі.
стосовно гарантійного терміну
Дата подання: 26 травня 2023 07:47
Дата відповіді: 26 травня 2023 08:44
Доброго дня!Велике прохання замінити фразу згідно п.6 з Додатку №1 Технічні вимоги та з Додатку №2 Проект договору п.п.4.5. Гарантійний строк на Строк експлуатації, а щодо гарантійного терміну зазначити Гарантійний термін на теплоізольовані елементи становить 5 років з дати введення в експлуатацію при терміні зберігання не більше 2-х років від дати поставки продукції; розрахунковий термін служби трубопроводів становить не менше 30 років, згідно державних стандартів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Шановний учасник, формулювання тендерної документації відповідає вашим зауваженням: пунктом 6 додатку №1 до ТД передбачено: гарантійний строк (строк експлуатації) на Продукцію 30 років." Мається на увазі, що строк експлуатації 30 років включно, тобто не менше 30 років.
А проєкт договору про закупівлю містить наступне формулювання: "4.5. Строк експлуатації товару – 30 років. 4.6. Гарантійний термін на теплоізольовані елементи становить 5 років з дати введення в експлуатацію при терміні зберігання не більше 2-х років від дати поставки продукції; розрахунковий термін служби трубопроводів становить не менше 30 років, згідно державних стандартів."
Враховуючи вищезазначене, недоцільно вносити зміни до тендерної документації.
Шановний учасник, формулювання тендерної документації відповідає вашим зауваженням: пунктом 6 додатку №1 до ТД передбачено: гарантійний строк (строк експлуатації) на Продукцію 30 років." Мається на увазі, що строк експлуатації 30 років включно, тобто не менше 30 років.
А проєкт договору про закупівлю містить наступне формулювання: "4.5. Строк експлуатації товару – 30 років. 4.6. Гарантійний термін на теплоізольовані елементи становить 5 років з дати введення в експлуатацію при терміні зберігання не більше 2-х років від дати поставки продукції; розрахунковий термін служби трубопроводів становить не менше 30 років, згідно державних стандартів."
Враховуючи вищезазначене, недоцільно вносити зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2023 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Корпорація "Енергоресурс-інвест" |
1 231 656,00
UAH з ПДВ
|
1 160 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ВК "Сантехмонтаж" |
1 683 696,00
UAH з ПДВ
|
1 161 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПТЗ" |
1 506 338,10
UAH з ПДВ
|
1 399 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Термо - Ізол |
1 679 000,00
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Корпорація "Енергоресурс-інвест" #30336890 |
Переможець |
1 160 700,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 08:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 червня 2023 10:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2023 10:04
|
Додаток №1 - Специфікація.pdf | укладений |
12 червня 2023 10:02
|
Договір про закупівлю №07-6-23.pdf | укладений |
12 червня 2023 10:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Труба сталева Ф273/400мм товщиною стінки не менше 6 мм теплоізольована пінополіуретаном в оцинкованій оболонці «спіро» згідно ДСТУ Б В.2.5-31:2007 | 156 | метри |
3 620,16
UAH з ПДВ
|
Коліно 90* 273/400 товщиною стінки не менше 6 мм в у оцинкованій оболонці «спіро» згідно ДСТУ Б В.2.5-31:2007 | 43 | штуки |
7 786,16
UAH з ПДВ
|
Комплект ізоляції стиків згідно ДСТУ Б В.2.5-31:2007 | 99 | штуки |
683,84
UAH з ПДВ
|