Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в с. Новосілки Володимир-Волинського району
Очікувана вартість
1 214 894,00 UAH
UA-2020-07-09-003981-b ● 33b68008482e4428adda6cb9e99702f8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне господарство Зарічанської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25944127 |
Місцезнаходження: | 44740, Україна , Волинська обл., ЗАРІЧЧЯ, вул. Героїв Майдану,2А |
Контактна особа: |
Бунда Оксана Віталіївна 0680119137 kgzaricha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 15:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 15:36 |
Початок аукціону: | 28 липня 2020 13:04 |
Початок аукціону: | 28 липня 2020 13:04 |
Очікувана вартість: | 1 214 894,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 148,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Поточний ремонт
Поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в с. Новосілки Володимир-Волинського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2020 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2020 14:01 |
протокол зміни.PDF | |
20 липня 2020 14:01 |
ТД із змінами.doc | |
09 липня 2020 15:43 |
Тендерна документація НОВА НОВОСІЛКИ випр (2).doc |
20 липня 2020 14:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 липня 2020 14:01 |
протокол зміни.PDF
|
|||
20 липня 2020 14:01 |
ТД із змінами.doc
|
|||
09 липня 2020 15:43 |
Тендерна документація НОВА НОВОСІЛКИ випр (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-09-003981-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Завадський Олександр Іванович, Код ЄДРПОУ:3178109050
Дата подання: 31 липня 2020 15:50
усунути порушення про неправомірне відхилення
ВИМОГА
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції уповноваженою особою Бунда О. В. Комунального господарства Зарічанської сільської ради (Надалі – Замовник) із оголошеної закупівлі по предмету: Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир-Волинського району» Код та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи Предмет закупівлі визначений за об'єктом будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-09-003981-b за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).
Шановний Замовнику, 30 липня 2020 року вами оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Завадського О. І. Відповідно до п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (Надалі – Закон) « У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Ознайомившись з оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою виявив ряд порушень Замовником, а саме:
- щодо п. 1.1. протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, дане зауваження стосується кваліфікаційних критерій зазначених в ст. 16 Закону. Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Замовником не було вчинено саме таких дій чим і порушено норми діючого Закону.
- щодо п. 1.2. протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, хочемо зауважити, що дану довідку було оприлюднено відповідно до вимог п. 1.2 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто містить накладений електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію та дату оприлюднення такого документу. Щодо відсутності номеру реєстрації хочемо зазначити до дана вимога не вимагалась тендерною документацією. Щодо невідповідності назви закупівлі в даній довідці відноситься до формальних/технічних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції. Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, саме це зазначено у п. 13 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
Тому просимо Замовника скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Завадського О. І. Та виконати вимоги ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що Учасник залишає за собою право звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України та інших контролюючих органів. Відповідно до ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Розгорнути
Згорнути
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції уповноваженою особою Бунда О. В. Комунального господарства Зарічанської сільської ради (Надалі – Замовник) із оголошеної закупівлі по предмету: Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир-Волинського району» Код та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи Предмет закупівлі визначений за об'єктом будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-09-003981-b за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).
Шановний Замовнику, 30 липня 2020 року вами оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Завадського О. І. Відповідно до п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (Надалі – Закон) « У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Ознайомившись з оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою виявив ряд порушень Замовником, а саме:
- щодо п. 1.1. протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, дане зауваження стосується кваліфікаційних критерій зазначених в ст. 16 Закону. Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Замовником не було вчинено саме таких дій чим і порушено норми діючого Закону.
- щодо п. 1.2. протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, хочемо зауважити, що дану довідку було оприлюднено відповідно до вимог п. 1.2 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто містить накладений електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію та дату оприлюднення такого документу. Щодо відсутності номеру реєстрації хочемо зазначити до дана вимога не вимагалась тендерною документацією. Щодо невідповідності назви закупівлі в даній довідці відноситься до формальних/технічних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції. Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, саме це зазначено у п. 13 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
Тому просимо Замовника скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Завадського О. І. Та виконати вимоги ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що Учасник залишає за собою право звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України та інших контролюючих органів. Відповідно до ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2020 14:38
- щодо п. 1.1. протоколу від 30.08.2020 про прийняття рішення уповноваженою особою, ми погоджуємось що дане зауваження стосується кваліфікаційних критерій зазначених в ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». І відповідно до п. 16 ст. 29 вищевказаного Закону, у разі виявлення лише даної невідповідності у наданій Вами тендерній пропозиції нами було б розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак в пункті 1.2. протоколу вказано порушення, яке не підпадає під вимоги п. 16 ст. 29 і не може бути усунено.
- щодо п. 1.2. протоколу Замовником в п. 1.1. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» визначено яким чином подаються скановані докумети «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)».
Довідка «Про захист довкілля» подана у сканованому вигляді містить підпис керівника і печатку, тобто оригінал, відповідного документа не стосується предмета даної Закупівлі, який чітко визначений в п. 4.1. Тендерної документації. Інформація підтвердження якої вимагалось в п. 6.12 Тендерної документації відсутня в складі Тендерної пропозиції.
Реквізити які має містити будь-який документ визначено в наказі Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях».
В п.1.3 (у Вашій вимозі вказано посилання на пункт 13 Розділу 3, який відсутній у наданій Замовником Тендерній пропозиції) Розділу 3 Замовником чітко визначено перелік формальних помилок, невірне зазначення предмета закупівлі або ненадання інформації, яка вимагається Замовником не відноситься до формальних несуттєвих помилок.
Беручи до уваги усе вищевикладене, ми вважаємо подану ФОП Завадський Олександр Іванович вимогу необґрунтованою та безпідставною. Акцептувавши пропозицію ФОП Завадський Олександр Іванович, яка не відповідає вимогам ТД, Замовник демонстрував би дискримінаційний підхід щодо розгляду пропозицій інших Учасників, котрі можуть відповідати вимогам ТД та котрі, також зможуть оскаржити акцепт пропозиції ФОП Завадський Олександр Іванович , котра не відповідає вимогам ТД.
- щодо п. 1.2. протоколу Замовником в п. 1.1. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» визначено яким чином подаються скановані докумети «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)».
Довідка «Про захист довкілля» подана у сканованому вигляді містить підпис керівника і печатку, тобто оригінал, відповідного документа не стосується предмета даної Закупівлі, який чітко визначений в п. 4.1. Тендерної документації. Інформація підтвердження якої вимагалось в п. 6.12 Тендерної документації відсутня в складі Тендерної пропозиції.
Реквізити які має містити будь-який документ визначено в наказі Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях».
В п.1.3 (у Вашій вимозі вказано посилання на пункт 13 Розділу 3, який відсутній у наданій Замовником Тендерній пропозиції) Розділу 3 Замовником чітко визначено перелік формальних помилок, невірне зазначення предмета закупівлі або ненадання інформації, яка вимагається Замовником не відноситься до формальних несуттєвих помилок.
Беручи до уваги усе вищевикладене, ми вважаємо подану ФОП Завадський Олександр Іванович вимогу необґрунтованою та безпідставною. Акцептувавши пропозицію ФОП Завадський Олександр Іванович, яка не відповідає вимогам ТД, Замовник демонстрував би дискримінаційний підхід щодо розгляду пропозицій інших Учасників, котрі можуть відповідати вимогам ТД та котрі, також зможуть оскаржити акцепт пропозиції ФОП Завадський Олександр Іванович , котра не відповідає вимогам ТД.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-003981-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Завадський Олександр Іванович, Код ЄДРПОУ:3178109050
Дата подання: 04 серпня 2020 11:20
вимога про усунення порушень
ВИМОГА
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції уповноваженою особою Бунда О. В. Комунального господарства Зарічанської сільської ради (Надалі – Замовник) із оголошеної закупівлі по предмету: Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир-Волинського району» Код та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи Предмет закупівлі визначений за об'єктом будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-09-003981-b за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).
Шановний Замовнику, додатково хочемо зазначити що 27.07.2020 р. об 11:41 год. було завантажено PDF файл із назвою «документи», яка містить в собі «Довідку щодо захисту довкілля» із переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник, яка повністю відповідає вимогам Замовника, а саме: «6.12. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі технічної частини тендерної пропозиції повинен додатково надати довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити інформацію з переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник.».
Разом з тим хочемо додатково повідомити про упереджене і дискримінаційне ставлення Замовника щодо нашої тендерної пропозиції на рахунок формальних/технічних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції та не призведе до відхилення самої пропозицій, а саме: зазначення у даній довідці іншої назви закупівлі, що відноситься до «інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції» що і зазначено в п. 1.3 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
Тому просимо додатково Замовника скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Завадського О. І. Та виконати вимоги ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що Учасник залишає за собою право звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України та інших контролюючих органів. Відповідно до ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Розгорнути
Згорнути
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції уповноваженою особою Бунда О. В. Комунального господарства Зарічанської сільської ради (Надалі – Замовник) із оголошеної закупівлі по предмету: Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир-Волинського району» Код та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи Предмет закупівлі визначений за об'єктом будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-09-003981-b за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).
Шановний Замовнику, додатково хочемо зазначити що 27.07.2020 р. об 11:41 год. було завантажено PDF файл із назвою «документи», яка містить в собі «Довідку щодо захисту довкілля» із переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник, яка повністю відповідає вимогам Замовника, а саме: «6.12. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі технічної частини тендерної пропозиції повинен додатково надати довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити інформацію з переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник.».
Разом з тим хочемо додатково повідомити про упереджене і дискримінаційне ставлення Замовника щодо нашої тендерної пропозиції на рахунок формальних/технічних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції та не призведе до відхилення самої пропозицій, а саме: зазначення у даній довідці іншої назви закупівлі, що відноситься до «інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції» що і зазначено в п. 1.3 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
Тому просимо додатково Замовника скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Завадського О. І. Та виконати вимоги ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що Учасник залишає за собою право звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України та інших контролюючих органів. Відповідно до ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2020 14:54
- щодо п. 1.1. протоколу від 30.08.2020 про прийняття рішення уповноваженою особою, ми погоджуємось що дане зауваження стосується кваліфікаційних критерій зазначених в ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». І відповідно до п. 16 ст. 29 вищевказаного Закону, у разі виявлення лише даної невідповідності у наданій Вами тендерній пропозиції нами було б розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак в пункті 1.2. протоколу вказано порушення, яке не підпадає під вимоги п. 16 ст. 29 і не може бути усунено. - щодо п. 1.2. протоколу Замовником в п. 1.1. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» визначено яким чином подаються скановані докумети «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)». Довідка «Про захист довкілля» подана у сканованому вигляді містить підпис керівника і печатку, тобто оригінал, відповідного документа не стосується предмета даної Закупівлі, який чітко визначений в п. 4.1. Тендерної документації. Інформація підтвердження якої вимагалось в п. 6.12 Тендерної документації відсутня в складі Тендерної пропозиції. Реквізити які має містити будь-який документ визначено в наказі Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях». В п.1.3 (у Вашій вимозі вказано посилання на пункт 13 Розділу 3, який відсутній у наданій Замовником Тендерній пропозиції) Розділу 3 Замовником чітко визначено перелік формальних помилок, невірне зазначення предмета закупівлі або ненадання інформації, яка вимагається Замовником не відноситься до формальних несуттєвих помилок. Беручи до уваги усе вищевикладене, ми вважаємо подану ФОП Завадський Олександр Іванович вимогу необґрунтованою та безпідставною. Акцептувавши пропозицію ФОП Завадський Олександр Іванович, яка не відповідає вимогам ТД, Замовник демонстрував би дискримінаційний підхід щодо розгляду пропозицій інших Учасників, котрі можуть відповідати вимогам ТД та котрі, також зможуть оскаржити акцепт пропозиції ФОП Завадський Олександр Іванович , котра не відповідає вимогам ТД.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-09-003981-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс", Код ЄДРПОУ:35651353
Дата подання: 04 серпня 2020 14:29
Дата подання: 04 серпня 2020 14:29
Скарга на неправомірне рішення Комунального господарства Зарічанської сільської ради
Неправомірна дискваліфікація
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2020 18:45
рішення від 07.08.2020 № 15159 +лист Замовнику (2).pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 18:45
Інформація про перенесення розгляду скарги №12645 .pdf
Дата публікації: 18 серпня 2020 13:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.08.2020 №16407 .pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 17:31
рішення від 31.08.2020 №16407 .pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 22:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 31.08.2020.р №16407-р/пк-пз, яка зобов’язала скасувати рішення уповноваженої особи комунального господарства Зарічанської сільської ради Протокол від 29.07.2020р. щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів за ДК 021:2015 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир –Волинського району Волинської області» - ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»:
- скасувати протокол про відхилення тендерної пропозиції від 29.07.2020р. щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів за ДК 021:2015 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир –Волинського району Волинської області» - ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»;
- скасувати протокол про визначення переможця від 04.08.2020р. згідно з предметом закупівлі, «Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир-Волинського району», UA-2020-07-09-003981-b, код та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи – ТОВ «СМ-РЕМБУД», м. Володимир-Волинський, вул. Володимира Великого, 48а.
Дата виконання рішення замовником: 08 вересня 2020 14:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 липня 2020 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" |
990 000,00
UAH
|
649 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Завадський Олександр Іванович |
1 144 893,97
UAH
|
650 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ СМ-Рембуд |
813 530,64
UAH
|
798 990,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" |
873 378,00
UAH
|
873 378,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" #35651353 |
Рішення скасоване |
649 000,00
UAH
|
08 вересня 2020 14:54
|
|
ФОП Завадський Олександр Іванович #3178109050 |
Рішення скасоване |
650 000,00
UAH
|
08 вересня 2020 14:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ СМ-Рембуд #41120491 |
Рішення скасоване |
798 990,00
UAH
|
08 вересня 2020 14:54
|
|
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" #35651353 |
Переможець |
649 000,00
UAH
|
08 вересня 2020 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 11:23
|
договір підряду жмеренка.PDF | укладений |
23 вересня 2020 11:02
|