Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба
Очікувана вартість
99 259,89 UAH
UA-2023-11-08-010697-a ● 3396a3745e6b4ab18d3426733facd334
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Конотопське транспортне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 03328557 |
Місцезнаходження: | 41608, Україна , Сумська обл., Конотоп, вул. Успенсько-Троїцька, 120 |
Контактна особа: |
Бондар Анастасія Олексіївна 380544723546 nxwao25@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2023 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 99 259,89 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 992,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 штуки
Фарба (синя) 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
40 штуки
Фарба (жовта) 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
12 штуки
Фарба (червона) 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
25 штуки
Фарба (чорна) 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
15 штуки
Фарба (зелена) 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
20 штуки
Фарба (біла) 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
34 штуки
Фарба (блакитна) 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2023 10:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2023 10:36 |
Протокол (надання роз_яснень).pdf | |
10 листопада 2023 10:31 |
Додаток №2 (нова редакція).docx | |
08 листопада 2023 14:56 |
ТД (ТОВАРИ).docx | |
08 листопада 2023 14:56 |
Додаток №1 від 13.10.docx | |
08 листопада 2023 14:56 |
Додаток №3 - проект Фарба Зупинки.docx | |
08 листопада 2023 14:56 |
Оголошення.pdf |
10 листопада 2023 10:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 листопада 2023 10:36 |
Протокол (надання роз_яснень).pdf
|
|||
10 листопада 2023 10:31 |
Додаток №2 (нова редакція).docx
|
|||
08 листопада 2023 14:56 |
ТД (ТОВАРИ).docx
|
|||
08 листопада 2023 14:56 |
Додаток №1 від 13.10.docx
|
|||
08 листопада 2023 14:56 |
Додаток №3 - проект Фарба Зупинки.docx
|
|||
08 листопада 2023 14:56 |
Оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо строку повідомлення про форс-мажор згідно проєкту договору
Дата подання: 09 листопада 2023 16:59
Дата відповіді: 10 листопада 2023 13:40
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 7.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажору), повинна не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
В Україні триває військова агресія рф. В межах ситуацій, що мали місце в різних областях внаслідок російської агресії (обстріли, активні бойові дії, тимчасова окупація, тощо) існували тисячі випадків, коли люди були позбавлені будь-якого зв'язку протягом строку значно більшого, ніж 5 робочих днів. А при його відновленні в таких умовах, логічно, що не першим і не другим повідомленням та думкою буде повідомлення про форс-мажор. Відтак, навіть на цьому прикладі не важко дійти висновку, що подібний строк повідомлення є надзвичайно малим. Безперечно, кожен з нас вірить та бажає, щоб подібного більше не повторилося, разом з тим не зважати на нещодавнє минуле є явно необачним.
Крім того, за будь-якої іншої реальної обставини непереборної сили, в багатьох випадках протягом 5 днів працівники не матимуть можливості відновити документи (напр., при пожежі) та сформувати повідомлення про форс-мажор. Протягом цього часу вони вірогідніше, напр., при пожежі навіть не матимуть доступу до робочих приміщень.
При цьому, визначається письмове повідомлення, тобто при знаходженні поза містом розташування Замовника таке повідомлення може бути направлене по суті лише поштою. Разом з тим, в умовах триваючої військової агресії рф проти України, поштові відділення не завжди можуть виконувати свої функції через незалежні від них обставини. Так, вам як представникам Сумської області, вірогідно має бути відомо, що під час тимчасової окупації населених пунктів області у лютому-березні 2022, жоден з операторів поштового зв’язку не працював, обласний центр отримав змогу отримувати та надсилати пошту з квітня 2022, тобто, більше місяця такої можливості не існувало.
Пропонуємо привести у відповідність до реальності (шляхом внесення змін чи підтвердження такої можливості при укладанні договору) строки повідомлення про обставини непереборної сили (форс-мажор), визначивши стандартний строк, що існує в діловому обігу - 30 днів з моменту настання форс-мажору, крім випадків, коли самі обставини непереборної сили (форс-мажору) та або їх наслідки ускладнюють чи унеможливлюють таке повідомлення та визначити можливість такого повідомлення будь-яким доступним засобом зв’язку з подальшим письмовим повідомленням.
Дякуємо. Віримо та щиро зичимо, щоб подібні умови не потребували застосування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником у Додатку № 3 «Проєкт Договору про закупівлю» до Тендерної документації, а саме у Примітці до проєкту Договору передбачено, що:
«Зазначені у цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладення договору з учасником-переможцем закупівлі в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору».
Відповідно при укладенні Договору Замовник та Учасник-переможець закупівлі вправі конкретизувати/деталізувати його умови, зокрема і в частині дії форс-мажорних обставин як існуючих на момент укладення Договору (підтверджених Торгово-промисловою палатою України) так і тих, що можуть виникнути пізніше, порядок поведінки, терміни та способи повідомлення Сторін одна одну про дію форс-мажорних обставин.
«Зазначені у цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладення договору з учасником-переможцем закупівлі в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору».
Відповідно при укладенні Договору Замовник та Учасник-переможець закупівлі вправі конкретизувати/деталізувати його умови, зокрема і в частині дії форс-мажорних обставин як існуючих на момент укладення Договору (підтверджених Торгово-промисловою палатою України) так і тих, що можуть виникнути пізніше, порядок поведінки, терміни та способи повідомлення Сторін одна одну про дію форс-мажорних обставин.
Щодо деталізації форс-мажору
Дата подання: 09 листопада 2023 17:01
Дата відповіді: 10 листопада 2023 13:41
Шановний Замовнику!
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником у Додатку № 3 «Проєкт Договору про закупівлю» до Тендерної документації, а саме у Примітці до проєкту Договору передбачено, що:
«Зазначені у цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладення договору з учасником-переможцем закупівлі в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору».
Відповідно при укладенні Договору Замовник та Учасник-переможець закупівлі вправі конкретизувати/деталізувати його умови, зокрема і в частині дії форс-мажорних обставин як існуючих на момент укладення Договору (підтверджених Торгово-промисловою палатою України) так і тих, що можуть виникнути пізніше, порядок поведінки, терміни та способи повідомлення Сторін одна одну про дію форс-мажорних обставин.
«Зазначені у цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладення договору з учасником-переможцем закупівлі в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору».
Відповідно при укладенні Договору Замовник та Учасник-переможець закупівлі вправі конкретизувати/деталізувати його умови, зокрема і в частині дії форс-мажорних обставин як існуючих на момент укладення Договору (підтверджених Торгово-промисловою палатою України) так і тих, що можуть виникнути пізніше, порядок поведінки, терміни та способи повідомлення Сторін одна одну про дію форс-мажорних обставин.
Невідповідність кількості товару в Додатку №2 та в Оголошенні
Дата подання: 10 листопада 2023 09:36
Дата відповіді: 10 листопада 2023 10:38
В Додатку №2 до Тентерної документації та в Оголошені кількісні характеристики фарб відрізняюсться, а саме:
1) Фарба (чорна) пропонується в кількості 15 шт., а в оголошені 25 шт.
2) В Додатку №2 не вказано кількість фарби (зеленої), а в оголошені вказана кількість 15 шт.
В зв'язку з вищевикладеним прошу внести зміни до тендеру.
Відповідь: Додаток №2 до тендерної документації відредаговано.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2023 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" |
39 217,08
UAH з ПДВ
|
39 217,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" |
62 400,00
UAH з ПДВ
|
40 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" |
45 534,00
UAH з ПДВ
|
42 282,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
49 895,28
UAH з ПДВ
|
43 002,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
48 041,34
UAH з ПДВ
|
48 041,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІРАЙГРУП" |
62 874,00
UAH з ПДВ
|
61 881,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КВА" |
69 000,00
UAH з ПДВ
|
69 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" #40529883 |
Переможець |
39 217,08
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2023 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 11:08
|
Договір №12-01_345.pdf | укладений |
04 грудня 2023 11:06
|