Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
diesel fuel
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena Viktorivna +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 19:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2020 15:17 |
Очікувана вартість: | 246 253 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 231 266,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7387596 UAH |
Publication date: | 20 листопада 2019 19:00 |
Enquiries until: | 31 грудня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 06 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 січня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 246 253 200 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 231 266 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Власні кошти АТ "Укрзалізниця" | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2020 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2020 16:05 |
3440 ТД дизельне паливо_нова редакція_02.01.2020.docx | |
02 січня 2020 16:05 |
Зміни до тендеру_3440_02.01.2020.doc | |
26 грудня 2019 16:11 |
Зміни до тендеру_3440_26.12.2019.doc | |
19 грудня 2019 15:55 |
Зміни до тендеру_3440_19.12.2019.doc | |
20 листопада 2019 18:57 |
Додаток №7.docx |
02 січня 2020 16:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 січня 2020 16:05 |
3440 ТД дизельне паливо_нова редакція_02.01.2020.docx
|
|||||||||
02 січня 2020 16:05 |
Зміни до тендеру_3440_02.01.2020.doc
|
|||||||||
26 грудня 2019 16:11 |
Зміни до тендеру_3440_26.12.2019.doc
|
|||||||||
19 грудня 2019 15:55 |
Зміни до тендеру_3440_19.12.2019.doc
|
|||||||||
20 листопада 2019 18:57 |
Додаток №7.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує наявність технічної описки в документі "Дані на товар", однак звертає Вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції Учасником також надано документ "Гарантійний лист 178-b" Вих. № 2122 від 06 грудня 2019 року в якому зазначено в пункті 1, що учасник ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" гарантує, що паливо, яке постачається, виготовлене не раніше 01.10.2019 року, що підтверджує технічну описку в документі "Дані на товар" та підтверджує готовність постачати товар відповідно до усіх умов тендерної документації у тому числі вимогам встановленим у Додатку 4 до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 5.2 (інша інформація (умови) розділу 5 (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна.
До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться:
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника;
- інші помилки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, або помилки, які пов’язанні з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує та гарантує, що товар який пропонується до постачання буде виготовлений не раніше 01.10.2019 року.
Просимо Вас звертаючи увагу на формальну(несуттєву) помилку та наявність гарантійного листа допустити ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" до аукціону.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 5.2 (інша інформація (умови) розділу 5 (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться: - технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції; - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника; - інші помилки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, або помилки, які пов’язанні з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Учасник (ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД") підтверджує та гарантує, що товар який пропонується до постачання буде виготовлений не раніше 01.10.2019 року. Просимо Вас звертаючи увагу на формальну(несуттєву) помилку, також на те, що документ довідковий та не впливає на оцінку тендерної пропозиції та наявність гарантійного листа допустити ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" до аукціону.
Скарги до процедури
Дата подання: 31 січня 2020 15:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-17-000040 ● 98ea9d2312f84f3a809b553fa6fd60c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2020 15:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2020
№ 77
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.12.2020 № 77.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2019-11-20-003178-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-21 14:53:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-003178-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч.4 ст.36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства Економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що Замовником додатковою угодою від 18.12.2020 № 5 до договору від 23.03.2020 № ЦЗВ-14-01020-01 збільшено ціну на товар відповідно до ч.4 ст.36 Закону (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі).
Враховуючи вищевикладене, поясніть причини продовження строку дії договору на товар відповідно до вказаної додаткової угоди з наданням підтверджуючих документів щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-24 14:55:35
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 21.12.2020 (14:53:30), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Дизельного палива (ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти) ( за №ЦБД: UA-2019-11-20-003178-b) та повідомляє наступне.
18.12.2020 укладено додаткову угоду № 5 на підставі п.8 ч. 4 ст. 36 закону України «Про публічні закупівлі», а саме дія договору продовжена на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 31.03.2021, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році без зміни ціни за одиницю. Додатковою угодою № 4 до договору поставки № ЦЗВ-14-01020-01 була погоджена остання ціна договору.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-23 08:57:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-003178-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення (тендерного комітету) уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ ТОРУМ на відповідність тендерній документації ФІЛІЯ «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» , з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-29 16:55:21
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 23.12.2020 (08:57:23), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі: Дизельне паливо
diesel fuel ( за №ЦБД: UA-2019-11-20-003178-b) та повідомляє наступне.
Пункт 5.2 Тендерної документації містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, тому при розгляді тендерних пропозицій учасників формальні (несуттєві) помилки не враховувались та на розгляд комітету не виносилися.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-23 09:44:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-003178-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пунктів 2 та 4 Додатку 2 тендерної документації переможець торгів повинен подати замовнику документи у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою 17 статті та документи для укладання договору зазначені в тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити чи надано переможцем закупівлі документи зазначені в пунктів 2 та 4 Додатку 2 тендерної документації, з завантаженням до електронної системи відповідних копій документів, що підтверджують надання вищевказаних документів протягом 5 днів з дня повідомлення про намір укласти договір (в тому числі супровідний лист з відміткою замовника про отримання вищевказаних документів).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-29 16:58:39
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 23.12.2020 (09:44:16), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі дизельного палива (ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти) ( за №ЦБД: UA-2019-11-20-003178-b) та надаються всі документи, які були надані переможцем закупівлі відповідно до п. 2 та 4 Додатку 2 тендерної документації.
Документи було надано за адресою, яка вказана в тендерній документації, про що було складено реєстр отриманих документів.
Завантаженням до електронної системи відповідних копій документів тендерною документацією не вимагалось.
Додаток: PDF файл з назвою «документи переможця 3440».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-28 14:24:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-003178-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч.4 ст.36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства Економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що Замовником додатковими угодами від 14.04.2020 № 1, № 2 від 24.04.2020, № 3 від 16.06.2020 та № 4 від 23.06.2020 до договору від 23.03.2020 № ЦЗВ-14-01020-01 внесено зміни до договору відповідно до пункту 7 ч.4 ст.36 Закону (зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни).
Враховуючи вищевикладене, поясніть причини внесення змін відповідно до вказаних додаткових угод з наданням підтверджуючих документів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-30 15:14:53
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 28.12.2020 (14:24), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Дизельного палива (ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти) ( за №ЦБД: UA-2019-11-20-003178-b) та повідомляє наступне.
Згідно умов укладеного договору по даній процедурі закупівлі укладання додаткових угод відбувалося на дату надання рознарядок постачальнику після проведення перерахунку ціни за формулою зазначеною у договорі поставки.
Якщо після перерахунку за формулою ціна Товару змінюється від попередньої ціни (або ціни Товару на день укладання Договору, якщо перерахунок здійснюється вперше) більше ніж на 1 (один)% Сторони зобов’язані протягом 3 (трьох) робочих днів укласти додаткову угоду про зміну ціни (п 2.6 Договору поставки).
Для перерахунку ціни показник Platts - це середнє арифметичне мінімальних значень базисних котирувань округлене до сотих часток по 10 відомих котирувальних днях, що передують даті надання рознарядки, яке зазначене в публікації «Platt's European MаrketScan» за позиціями:
• «ULSD 10ppm» під заголовком «Mediterranean cargoes FOB Med (Italy)»
• «ULSD 10ppm» під заголовком «Cargoes CIF NWE/Basis ARA»
• «ULSD 10ppm» під заголовком «Northweat Europe barges FOB Rotterdam» (за тонну, долар США). Застосовується базис Platts відповідно до розрахунків, наданих Постачальником у тендерній пропозиції.
Перерахунок ціни проводився згідно Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі п.7 ч. 4 ст. 36 (зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-11 14:48:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-003178-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених в пунктах 1-8 ч. 4 ст. 36 цього Закону.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що Замовником додатковими угодами від 14.04.2020 № 1, № 2 від 24.04.2020, № 3 від 16.06.2020 та № 4 від 23.06.2020 внесено зміни до договору до договору від 23.03.2020 № ЦЗВ-14-01020-01, укладеного з ТОВ ТОРУМ, сторонами вносились зміни до істотних умов договору на підставі пунктів 7 та 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року).
Враховуючи вищевикладене, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, через електронну систему закупівель 30.12.2020 року надано запит щодо надання обгрунтування внесення змін до істотних умов договору від 23.03.2020 № ЦЗВ-14-01020-01 (шляхом укладання додаткових угод № 1-4), з наданням документального підтвердження такого внесення щодо кожної додаткової угоди окремо.
Однак, Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) через електронну систему закупівель 30.12.2020 року надано відповідь, яка фактично не містить обґрунтування та документального підтвердженням щодо настання законодавчих підстав внесення змін до істотних умов вищевказаного договору, шляхом укладання додаткових угод № 1-4 (по кожній додатковій угоді окремо).
Враховуючи вищевикладене, повторно обґрунтуйте причини внесення змін до істотних умов вищевказаного договору (окремо по кожній додатковій угоді), шляхом укладання додаткових угод № 1-4, з наданням документального підтвердження такого внесення щодо кожної додаткової угоди окремо.
Пояснення та копії документів, що підтверджують настання обставин визначених в ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) (щодо кожної додаткової угоди окремо), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-14 17:05:20
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 11.01.2021 (14:48:43), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі дизельного палива (за №ЦБД: UA-2019-11-20-003178-b) та повідомляє наступне.
Як раніше повідомлялося, перерахунок ціни за договором проводився згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» на підставі п.7 ч. 4 ст. 36 (зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни).
Між Замовником та компанією S&P Global Platts укладений генеральний договір про підписку від 10 квітня 2018 року. Відповідна інформація та текст договору розміщені в системі Prozorro за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-22-002132-a. За цим генеральним договором Замовник отримує інформацію щодо показників Platts, на підставі чого й здійснюється перерахунок ціни предмету закупівлі. При цьому інформація щодо показників Platts, яку отримує Замовник від S&P Global Platts, є конфіденційною та договором встановлено коло осіб, яким дозволяється доступ до неї. З огляду на зазначене, та враховуючи, що система Prozorro не забезпечує конфіденційність обміну інформацією між Замовником та ДАСУ, Замовник позбавлений технічної можливості надати зазначену інформацію без порушення договірних зобов’язань.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-11 14:54:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-003178-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, пунктом 2.6 договору про закупівлю від 23.03.2020 № ЦЗВ-14-01020-01, укладеного з ТОВ ТОРУМ зокрема встановлено умову, що базис Platts застосовується відповідно до розрахунків, наданих Постачальником у тендерній пропозиції.
Аналогічно вищевказаним пунктом договору про закупівлю від 23.03.2020 № ЦЗВ-14-01020-01 також встановлено умову, що маржа учасника, що є незмінною величиною після проведення аукціону, та визначена у тендерній пропозиції Постачальника.
Враховуючи вище викладене, поясніть в якому документі тендерної пропозиції ТОВ ТОВ ТОРУМ знаходяться розрахунки базису Platts та розмір маржи, що застосовуються в договорі про закупівлю від 17.03.2020 № ЦЗВ-14-00220-01?
Пояснення, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-14 14:25:22
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 11.01.2021 (14:54:13), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі дизельного палива (за №ЦБД: UA-2019-11-20-003178-b) та повідомляє наступне.
Розділом 4 «Документи для укладання договору (подає переможець)» Додатку № 2 передбачено надання Цінової пропозиції згідно з додатком № 3 у письмовому вигляді, складену за результатами аукціону. Формою цінової пропозиції за підсумками електронного аукціону у відкритих торгах передбачено, що Учасник надає розрахунок ціни за одиницю товару (грн., з ПДВ), в якому вказує: значення кожної складової ціни, базис (заголовок) Platts, значення Гк. На виконання вимоги тендерної документації, цінову пропозицію згідно з додатком № 3 у письмовому вигляді, складену за результатами аукціону, переможцем торгів було надано у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-20-003178-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 16 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Дизельне паливо (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-11-20-003178-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення абзацу 4 частини 2 статті 21 Закону та пункту 2 Наказу № 490, порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-11-20-003178-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник вносив зміни до тендерної документації та інформацію про це в електронній системі закупівель розміщував того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3440 ТД дизельне паливо_нова редакція_02.01.2020.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3440_02.01.2020.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3440 ТД дизельне паливо_нова редакція_26.12.2019.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині. 2. Щодо порушення абзацу 4 частини 2 статті 21 Закону та пункту 2 Наказу № 490 Замовник не погоджується та повідомляє наступне. В оголошенні про проведення процедури закупівлі в полі місце поставки зазначено посилання на умови тендерною документацією. Тендерною документацією передбачено місце поставки у відповідності до рознарядки Замовника. Тобто, при оголошенні процедури закупівлі вимога щодо наявності інформації про місце поставки Замовником виконана. 3. Щодо порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. Абзацом третім частини третьої статті 17 Закону передбачено, що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав пунктам 1 і 7 частини першої цієї статті. Тому, Замовник вважає, що тендерна документація складена у відповідності до Закону. 4. Щодо порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону. Пунктом 3 Додатком № 2 до тендерної документації вимагається надання довідки з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою. Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічного договору/аналогічних договорів та документи, що підтверджують постачання продукції (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання-передачі тощо). Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо надані документи (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання-передачі тощо) підтверджують досвід виконання аналогічних договорів у сукупному об’ємі не менше 10 000 тонн. Якщо копії зазначених договорів передбачають, що їхньою невід’ємною частиною є рахунки, видаткові накладні тощо, а Учасник не надав їх, Замовник буде вважати, що Учасник відповідає кваліфікаційним вимогам, якщо з наданих документів можна встановити відповідний досвід виконання аналогічних договорів. Замовником з наданих документів встановлено відповідний досвід виконання аналогічних договорів, а саме: в складі тендерної пропозиції учасника ПАТ «Укртатнафта» надано довідку про досвід виконання аналогічного договору в якому зазначено обсяг фактично поставленої продукції (20 994,61 тн) та копію зазначеного аналогічного договору (Договір поставки нафтопродуктів від 22.06.2018 №890/2/2118). Умовами договору передбачено постачання продукції у кількості зазначеній у договорі та додатках. З наданих додатків видно, що вони укладались по факту постачання продукції в кінці місяця, в якому здійснено відвантаження. Додатками визначено фактичну кількість поставленої продукції. Сукупний об’єм усіх додатків фактично поставленої кількості дизельного палива складає 20 994,61 тн. Зважаючи на вище викладене, учасником торгів ПАТ «Укртатнафта» дотримано вимоги тендерної документації. Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі 18.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі 16.01.2021. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 71 Закону строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель.
2021-01-22 15:29:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Південна паливно-експедиційна компанія | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ТОРУМ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПАТ "Укртатнафта" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2020 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТОРУМ |
244 900 000,00
UAH з ПДВ
|
210 533 467,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" |
245 760 000,00
UAH з ПДВ
|
211 764 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "Укртатнафта" |
245 820 000,00
UAH з ПДВ
|
211 764 732,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АНВІТРЕЙД" |
244 980 000,00
UAH з ПДВ
|
212 996 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" |
245 700 000,00
UAH з ПДВ
|
212 997 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Південна паливно-експедиційна компанія |
246 253 200,00
UAH з ПДВ
|
215 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
246 253 200,00
UAH з ПДВ
|
245 021 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА |
246 253 200,00
UAH з ПДВ
|
246 253 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТОРУМ #41367994 |
Переможець |
210 533 467,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2021 09:38
|
ЦЗВ-14-01020-01 (1).pdf | зміни до договору |
20 квітня 2021 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 16:29
|
ЦЗВ-14-01020-01 (1).pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 21:09
|
ЦЗВ-14-01020-01 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 21:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2020 14:39
|
ЦЗВ-14-01020-01 (1).pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2020 13:01
|
ЦЗВ-14-01020-01 (1).pdf | зміни до договору |
17 червня 2020 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2020 11:26
|
ПЗД_ЦЗВ-14-01020-01 (1).pdf | зміни до договору |
24 квітня 2020 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2020 14:50
|
ЦЗВ-14-01020-01 (1).pdf | зміни до договору |
15 квітня 2020 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 10:30
|
ЦЗВ-14-01020-01.pdf | укладений |
24 березня 2020 10:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01020-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01020-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01020-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01020-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01020-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01020-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01020-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |