Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Магнітно-резонансний томограф
Magnetic resonance imaging
Magnetic resonance imaging
Очікувана вартість
39 500 000,00 UAH
UA-2020-10-28-000415-b ● 336c55fe1dce48d9905aa7da6679a64e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КНП КОР "Київський обласний онкологічний диспансер" |
Код ЄДРПОУ: | 05492261 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , Київська область обл., Київ, вулиця Багговутівська, 1, Київ, Україна |
Контактна особа: |
Ольга Анатоліївна Мазніченко 0667045739 tender_kood@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Establishment of Kyiv Oblast Council "Kyiv Oblast Oncology Center" |
National ID: | 05492261 |
Contact point: |
Maznichenko Olga Anatoliivna 0667045739 tender_kood@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2020 09:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2020 11:28 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2020 11:28 |
Очікувана вартість: | 39 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 197 500,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 28 жовтня 2020 09:39 |
Enquiries until: | 20 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 листопада 2020 00:00 |
Planned auction date: | 28 грудня 2020 11:28 |
Information
Estimated total value: | 39 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 197 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Scope of the procurement
Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом
System of magnetic resonance imaging of the whole body, with a superconducting magnet
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Магнітно-резонансний томограф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом
Magnetic resonance imaging
CPV: 33110000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2020 10:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2020 10:13 |
Тендерна документація.doc | |
28 жовтня 2020 09:41 |
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).docx | |
28 жовтня 2020 09:41 |
Додаток 4 (Проект договору).docx | |
28 жовтня 2020 09:41 |
Додаток 3 (Документи після акцепту).docx | |
28 жовтня 2020 09:40 |
Додаток 2 (Технічні вимоги).docx | |
28 жовтня 2020 09:40 |
Додаток 1 (Кваліфікація).docx |
28 жовтня 2020 10:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 жовтня 2020 10:13 |
Тендерна документація.doc
|
|||
28 жовтня 2020 09:41 |
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).docx
|
|||
28 жовтня 2020 09:41 |
Додаток 4 (Проект договору).docx
|
|||
28 жовтня 2020 09:41 |
Додаток 3 (Документи після акцепту).docx
|
|||
28 жовтня 2020 09:40 |
Додаток 2 (Технічні вимоги).docx
|
|||
28 жовтня 2020 09:40 |
Додаток 1 (Кваліфікація).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-28-000415-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 29 жовтня 2020 16:38
Delivery time
Dear Buyer,
You ask for machine, which is hard to obtain currently because of booming SARS COV-2 demand. And also you raise, at least on Prozorro, absolutely unrealistic delivery time - 31.12.2020 (???)
Look into the actual schedule:
-04.01.2021 - Auction
-14.01.2021 - Claims Time
-24.01.2021 - Contract
-31.03.2021 - Manufacturing (at the best)
-10.04.2021 - Delivery by air
-31.05.2021 - Installation.
That is the best schedule if all goes well and smooth. So it would be reasonable, to avoid surprises and "horse racings", to set delivery time as 30.06.2020. But better 31.07.2020. That may save a lot of money as in this case will be possible to deliver this heavy machine by sea container instead of air charter.
Also I understand your problem with budget funds 2020. If you will not use your money still this year, they will be fired, you will get no such amount in 2021 and will get no equipment. Triple loss. The only solution I see is to set auction latest on December 10, 2021, sign contract quickly and make advance payment to the manufacturer before 31.12.2020 against Proforma Invoice.
Please kindly confirm the above and we will be pleased to work on your requirement. Otherwise it has absolutely no sense even to touch this tender. As realistic and experience people you understand it maybe better than us.
Respectfully,
------------------------------
Шановний покупце,
Ви запитуєте машину, яку зараз важко отримати через бурхливий попит на ГРВІ COV-2. А також ви піднімаєте, принаймні на Prozorro, абсолютно нереальний час доставки - 31.12.2020 (???)
Подивіться на фактичний розклад:
-04.01.2021 - Аукціон
-14.01.2021 - Час розгляду претензій
-24.01.2021 - Контракт
-31.03.2021 - Виробництво (у кращому випадку)
-10.04.2021 - доставка по повітрю
-31.05.2021 - Встановлення.
Це найкращий графік, якщо все буде добре і гладко. Тож було б розумно, щоб уникнути сюрпризів та «скачок», встановити час доставки 30.06.2020. Але краще 31.07.2020. Це може заощадити багато грошей, оскільки в цьому випадку можна буде доставити цю важку машину морським контейнером замість повітряного чартера.
Також я розумію вашу проблему з бюджетними коштами 2020. Якщо ви не будете використовувати свої гроші цього року, вони будуть звільнені, ви не отримаєте такої суми в 2021 році і не отримаєте обладнання. Потрійна втрата. Єдиним рішенням, яке я бачу, є проведення аукціону найпізніше 10 грудня 2021 року, швидке підписання контракту та проведення авансового платежу виробнику до 31.12.2020 за рахунок Proforma Invoice.
Будь ласка, підтвердьте вищезазначене, і ми будемо раді виконати Ваші вимоги. Інакше немає сенсу навіть торкатися цього тендеру. Як реалістичні та досвідчені люди, ви розумієте це, можливо, краще за нас.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
You ask for machine, which is hard to obtain currently because of booming SARS COV-2 demand. And also you raise, at least on Prozorro, absolutely unrealistic delivery time - 31.12.2020 (???)
Look into the actual schedule:
-04.01.2021 - Auction
-14.01.2021 - Claims Time
-24.01.2021 - Contract
-31.03.2021 - Manufacturing (at the best)
-10.04.2021 - Delivery by air
-31.05.2021 - Installation.
That is the best schedule if all goes well and smooth. So it would be reasonable, to avoid surprises and "horse racings", to set delivery time as 30.06.2020. But better 31.07.2020. That may save a lot of money as in this case will be possible to deliver this heavy machine by sea container instead of air charter.
Also I understand your problem with budget funds 2020. If you will not use your money still this year, they will be fired, you will get no such amount in 2021 and will get no equipment. Triple loss. The only solution I see is to set auction latest on December 10, 2021, sign contract quickly and make advance payment to the manufacturer before 31.12.2020 against Proforma Invoice.
Please kindly confirm the above and we will be pleased to work on your requirement. Otherwise it has absolutely no sense even to touch this tender. As realistic and experience people you understand it maybe better than us.
Respectfully,
------------------------------
Шановний покупце,
Ви запитуєте машину, яку зараз важко отримати через бурхливий попит на ГРВІ COV-2. А також ви піднімаєте, принаймні на Prozorro, абсолютно нереальний час доставки - 31.12.2020 (???)
Подивіться на фактичний розклад:
-04.01.2021 - Аукціон
-14.01.2021 - Час розгляду претензій
-24.01.2021 - Контракт
-31.03.2021 - Виробництво (у кращому випадку)
-10.04.2021 - доставка по повітрю
-31.05.2021 - Встановлення.
Це найкращий графік, якщо все буде добре і гладко. Тож було б розумно, щоб уникнути сюрпризів та «скачок», встановити час доставки 30.06.2020. Але краще 31.07.2020. Це може заощадити багато грошей, оскільки в цьому випадку можна буде доставити цю важку машину морським контейнером замість повітряного чартера.
Також я розумію вашу проблему з бюджетними коштами 2020. Якщо ви не будете використовувати свої гроші цього року, вони будуть звільнені, ви не отримаєте такої суми в 2021 році і не отримаєте обладнання. Потрійна втрата. Єдиним рішенням, яке я бачу, є проведення аукціону найпізніше 10 грудня 2021 року, швидке підписання контракту та проведення авансового платежу виробнику до 31.12.2020 за рахунок Proforma Invoice.
Будь ласка, підтвердьте вищезазначене, і ми будемо раді виконати Ваші вимоги. Інакше немає сенсу навіть торкатися цього тендеру. Як реалістичні та досвідчені люди, ви розумієте це, можливо, краще за нас.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2020 13:27
Доброго дня!
Дякуємо за увагу до закупівлі.
Щодо Вашого питання надаємо наступну відповідь:
Оприлюднені терміни визначаються системою PROZORRO відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана процедура закупівлі оголошена у відповідності з нормами чинного законодавства, зокрема Бюджетного кодексу України - стосовно бюджетного зобов’язання по оплаті, та Цивільного кодексу – стосовно термінів поставки.
Наше право замовника – оголосити процедуру у відповідності до Закону та потреби, а право потенційного учасника – ознайомлюючись із умовами тендерної документації оцінити всі ризики пов’язані із участю у тій чи іншій процедурі закупівлі, і відповідно прийняти рішення – чи приймати участь в ній, чи не приймати.
Дякуємо за увагу до закупівлі.
Щодо Вашого питання надаємо наступну відповідь:
Оприлюднені терміни визначаються системою PROZORRO відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана процедура закупівлі оголошена у відповідності з нормами чинного законодавства, зокрема Бюджетного кодексу України - стосовно бюджетного зобов’язання по оплаті, та Цивільного кодексу – стосовно термінів поставки.
Наше право замовника – оголосити процедуру у відповідності до Закону та потреби, а право потенційного учасника – ознайомлюючись із умовами тендерної документації оцінити всі ризики пов’язані із участю у тій чи іншій процедурі закупівлі, і відповідно прийняти рішення – чи приймати участь в ній, чи не приймати.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-28-000415-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІМД +", Код ЄДРПОУ:43113507
Дата подання: 07 грудня 2020 10:04
Дата подання: 07 грудня 2020 10:04
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» (далі – Замовник) проводить відкриті торги на закупівлю товарів, а саме: 1 комплект ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом. Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-28-000415-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМД+» (надалі – Скаржник) є учасником даної процедури закупівлі, яким було подано тендерну пропозицію та запропоновано до постачання якісні товари, які є предметом даної процедури закупівлі.
02.12.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Замовником опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2020-10-28-000415-b, згідно з яким до аукціону допущено учасників:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»;
- ТОВ «ПІКСЕЛМЕД».
Однак, після проведеного аналізу тендерних пропозицій учасників ТОВ «ПІКСЕЛМЕД», Скаржником виявлено застосування дискримінаційного підходу Замовником при розгляді тендерної пропозиції та невідповідності поданих таким учасником документів вимогам тендерної документації.
За таких обставин, рішення Замовника про допущення до аукціону учасників ТОВ «ПІКСЕЛМЕД» є неправомірним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню, а тому Скаржник звертається з даною скаргою з підстав наведених нижче.
В пункті 2.1 Замовник прописав вимогу «Точність позиціонування, мм, не гірше 1». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження вимог пункту 5.2 наводить стор.3 «Технічних характеристик магнітно-резонансного томографу», на якій вказано «Точність горизонтального розташування < 1мм». Це є невідповідністю оскільки точність позицінування включає в себе точність, як при горизонтальному так і вертикальному переміщенні столу. А Учасник не вказує точність при вертикальному переміщенні столу.
В пункті 2.2 Замовник вимагає «Можливість сканування всього тіла з використанням стандартної деки столу». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження вимог пункту 2.2 наводить стор. 56 «Інструкції з використання Надпровідна система МРТ SuperMark 1.5T» та стор.3 «Технічних характеристик магнітно-резонансного томографу». На цих сторінках немає підтвердження цієї вимоги.
У необхідних технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі Замовник вимагає наявність трьох катушок у пункті 5.2 «Інтегрована в корпус томографа РЧ котушка для тіла», у пункті 5.4 «Котушка для хребта» та у пункті 5.5 «Котушка для тіла». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження вимог пунктів 5.2, 5.4 та 5.5 наводить стор. 86 «Інструкції з використання Надпровідна система МРТ SuperMark 1.5T» та стор.2 «Технічних характеристик магнітно-резонансного томографу» де вказано одну й ту саму котушку – вбудовану котушку для тіла та хребта, що є невідповідністю, оскільки Замовник у характеристиках предмета закупівлі прописав три окремі котушки трьома окремими пунктами.
У пункті 5.6 вимагається наявність «Котушка для візуалізації суглобів великого розміру з - можливістю візуалізації великих суглобів, таких як плечовий, кульшовий, колінний». ». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження вимог пункту 5.6 наводить стор. 87 «Інструкції з використання Надпровідна система МРТ SuperMark 1.5T» та стор.2 «Технічних характеристик магнітно-резонансного томографу». На цих сторінках описана котушка для великих суглобів, яка використовується для колінного, кульшового, ліктьового суглобів. Плечовий суглоб не значиться в призначенні цієї котушки. Окремо описана котушка для обстеження плечей. Натомість плечовий суглоб і плече це різні анатомічні ділянки. Це є невідповідністю, оскільки Замовник у характеристиках предмета закупівлі прописав котушку для візуалізації суглобів великого розміру з - можливістю візуалізації великих суглобів, таких як плечовий, кульшовий, колінний.
У пункті 5.7 вимагається наявність «Котушка для візуалізації суглобів середнього розміру – з можливістю спостереження малих суглобів, таких як ліктьовий, променевозап'ястний, суглоби кисті». ». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження вимог пункту 5.7 наводить стор. 86 «Інструкції з використання Надпровідна система МРТ SuperMark 1.5T» та стор.2 «Технічних характеристик магнітно-резонансного томографу». На цих сторінках описані котушки, які використовується для зап’ясток, щиколоток. Суглоби кисті не значиться в призначенні цих котушок. Це є невідповідністю, оскільки Замовник у характеристиках предмета закупівлі прописав котушку для візуалізації суглобів середнього розміру – з можливістю спостереження малих суглобів, таких як ліктьовий, променевозап'ястний, суглоби кисті .
У пункті 7.3 вимагається наявність «Програмний пакет протоколів для візуалізації органів черевної порожнини, зачеревного простору і малого тазу». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження цієї вимоги пункту 7.3 стор.7 «Технічних характеристик магнітно-резонансного томографу». На цих сторінках не описано Програмний пакет протоколів для візуалізації органів черевної порожнини, зачеревного простору і малого тазу. Це є невідповідністю, оскільки Замовник у характеристиках предмета закупівлі прописав Програмний пакет протоколів для візуалізації органів черевної порожнини, зачеревного простору і малого тазу .
У пункті 7.6 вимагається «Програмний додаток, що дозволяє об'єднувати двовимірні і тривимірні зображення, отримані в ході різних сеансів збору даних, з подальшим реформатування і обчисленням параметричних і спектроскопічних карт». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження цієї вимоги пункту 7.6 наводить стор. 70,71,137 «Інструкції з використання Надпровідна система МРТ SuperMark 1.5T». На цих сторінках не описано Програмний додаток, що дозволяє об'єднувати двовимірні і тривимірні зображення, отримані в ході різних сеансів збору даних, з подальшим реформатування і обчисленням параметричних і спектроскопічних карт. Це є невідповідністю, оскільки Замовник у характеристиках предмета закупівлі прописав Програмний додаток, що дозволяє об'єднувати двовимірні і тривимірні зображення, отримані в ході різних сеансів збору даних, з подальшим реформатування і обчисленням параметричних і спектроскопічних карт.
У пункті 7.6 вимагається «Програмний пакет для сканування в реальному масштабі часу, що дозволяє змінювати напрямок фазового і частотного кодування». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження цієї вимоги пункту 7.6 наводить стор. 54,55 «Інструкції з використання Надпровідна система МРТ SuperMark 1.5T». На цих сторінках не описано Програмний пакет для сканування в реальному масштабі часу, що дозволяє змінювати напрямок фазового і частотного кодування. Це є невідповідністю, оскільки Замовник у характеристиках предмета закупівлі прописав Програмний пакет для сканування в реальному масштабі часу, що дозволяє змінювати напрямок фазового і частотного кодування.
У пункті 7.6 вимагається наявність «Можливість усунення артефактів сприйнятливості, неповне і неточне насичення сигналу від жиру, а також хімічний зсув». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження цієї вимоги пункту 7.6 наводить стор. 39 «Інструкції з використання Надпровідна система МРТ SuperMark 1.5T» та стор.7,9 «Технічних характеристик магнітно-резонансного томографу». На цих сторінках не описано Можливість усунення артефактів сприйнятливості, неповне і неточне насичення сигналу від жиру, а також хімічний зсув . Це є невідповідністю, оскільки Замовник у характеристиках предмета закупівлі прописав Можливість усунення артефактів сприйнятливості, неповне і неточне насичення сигналу від жиру, а також хімічний зсув .
За даних обставин, тендерна пропозиція ТОВ «ПІКСЕЛМЕД» підлягає відхиленню на підставі на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підсумовуючи зазначаємо, що Замовником прийнято необґрунтоване рішення про допущення до аукціону, яке суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерні пропозиції даних учасників не відповідають вимогам тендерної документації.
Згідно ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частинами другою і дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися.
Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб’єктами не було подано.
У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини скарги автоматично не приймаються електронною системою закупівель.
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ч. 2 ст. 18, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
П Р О С И М О:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, що проводить КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» на закупівлю 1 комплект ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом. Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-28-000415-b.
2. Зобов’язати КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» скасувати рішення про допущення до аукціону Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІКСЕЛМЕД».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2020 18:41
рішення від 09.12.2020 № 22776+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 18:41
Інформація_про_перенесення_розгляду_скарги_від_17.12.2020 №19731.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2020 20:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2020 № 23569.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2020 16:04
рішення від 21.12.2020 №23569.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2020 20:22
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 грудня 2020
Найменування: | КНП КОР "Київський обласний онкологічний диспансер" |
Код ЄДРПОУ: | 05492261 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна, Київська область обл., Київ, вулиця Багговутівська, 1, Київ, Україна |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ІМД +" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2020 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» |
39 390 000,00
UAH з ПДВ
|
39 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" |
39 498 000,00
UAH з ПДВ
|
39 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» #36519759 |
Переможець |
39 390 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 12:42
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
05 лютого 2021 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 18:13
|
Договір №5.PDF | укладений |
22 січня 2021 15:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнити умови договору |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |