Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Laptops
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145903 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Контактна особа: |
Хома Ольга Зіновіївна toblosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Science of the Ternopil Regional State Administration |
National ID: | 02145903 |
Contact point: |
Khoma Olga Zinovievna toblosvita@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2021 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 12:44 |
Очікувана вартість: | 31 903 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 159 518,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 29 липня 2021 11:37 |
Enquiries until: | 20 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 серпня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 31 903 680 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 159 518 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).
Місце поставки – за адресами загальноосвітніх та навчальних закладів Тернопільської області, які знаходяться в галузевому підпорядкуванні Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації
The procurement participant additionally confirms the absence of grounds for refusal in accordance with Part 2 of Article 17 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Information on the absence of grounds is provided in the form of a certificate in any form signed by the authorized person of the participant and certified by the seal (if any).
Place of delivery - to the addresses of secondary and educational institutions of Ternopil region, which are subordinate to the Department of Education and Science of Ternopil Regional State Administration
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2021 16:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2021 16:02 |
Технічна_специфікація_нова редакція.docx | |
20 серпня 2021 16:02 |
Рішення про внеcення змін.docx | |
17 серпня 2021 11:33 |
Тендерна_документація_нова редакція.docx | |
17 серпня 2021 11:33 |
Рішення про внеcення змін.docx | |
29 липня 2021 11:48 |
Проект_договору.docx |
20 серпня 2021 16:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 серпня 2021 16:02 |
Технічна_специфікація_нова редакція.docx
|
||||||
20 серпня 2021 16:02 |
Рішення про внеcення змін.docx
|
||||||
17 серпня 2021 11:33 |
Тендерна_документація_нова редакція.docx
|
||||||
17 серпня 2021 11:33 |
Рішення про внеcення змін.docx
|
||||||
29 липня 2021 11:48 |
Проект_договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник має право у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формувати предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару та сфері застосування товару та не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури закупівлі зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Під «еквівалентом» слід розуміти товар, технічні характеристики якого є не гіршими або кращими від тих, які визначені в даній Технічній специфікації.
Вимоги про усунення порушення
Згідно інформації, яка зазначена у оголошенні, місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46021, Україна, Львівська область, Львів, Грушевського, 8
Однак, згідно пункту 4.3. Розділ 1,– Місце поставки – за адресами загальноосвітніх та навчальних закладів Тернопільської області, які знаходяться в галузевому підпорядкуванні Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації
Згідно пункту 5 частини 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються кількість товару та місце його поставки.
З метою надання Учаснику можливості чітко зазначити у пропозиції місце постачання згідно вимог документації вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та привести її у відповідність до вимог Занону «Про публічні закупівлі»
Однак, згідно пункту 4.3. Розділ 1,– Місце поставки – за адресами загальноосвітніх та навчальних закладів Тернопільської області, які знаходяться в галузевому підпорядкуванні Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації
Згідно пункту 5 частини 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються кількість товару та місце його поставки.
З метою надання Учаснику можливості чітко зазначити у пропозиції місце постачання згідно вимог документації вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та привести її у відповідність до вимог Закону «Про публічні закупівлі»
На підтвердження надаємо порівняльну таблицю з зазначенням невідповідності.
Вимагаємо привести технічні вимоги, встановлені тендерною документацією, у відповідність до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів освіти, затвердженого Наказом МОН від 02 листопада 2017 року №1440.
Щодо технічних відмінностей між вимогами Наказу та вимогами тендерної документації повідомляємо наступне:
1. Відмінність між вимогами до процесору: найпоширенішими програмними засобами для проведення уроків в дистанційному режимі на сьогоднішній день є програмне забезпечення Zoom та Skype. Виходячи з технічних рекомендацій, розміщених на офіційних сайтах виробників зазначеного програмного забезпечення, рекомендованими характеристиками процесору для програмного забезпечення Zoom є наступні - Двоядерний з тактовою частотою 2 ГГц або вище, посилання https://support.zoom.us/hc/ru/articles/201362023-%D0%A1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BD%D1%8B%D0%B5-%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%9E%D0%A1-Windows-macOS-%D0%B8-Linux#h_a79491c9-bcd0-4ce5-97a2-3739971edf59, для програмного забезпечення Skype - не менше двоядерних 1,5 ГГц, посилання https://support.skype.com/ru/faq/fa10328/kakovy-sistemnye-trebovaniya-dlya-skaypa. Тому характеристика процесору підвищена до 2,0 ГГц, що не суперечить Листу МОН, адже в ньому зазначено, що характеристики комп'ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні кабінети, повинні відповідати оптимальним вимогам для програмного забезпечення. Оптимальні вимоги для програмного забезпечення вимагають підвищення зазначеного параметру.
2. Відмінність між вимогами до батареї: технічні характеристики батареї викладені таким чином, щоб забезпечити виконання вимоги по зовсім різним технічним показникам, якими є mAh та Wh. Ємність в мАг (mAh) в акумуляторній батареї означає скільки струму вона може подавати в міліамперах (мА) протягом години (г). А Wh (watt-hour) це одиниця виміру, яка показує, скільки потужності збережено в акумуляторі. Тобто це параметри, які виходять один з одного при перерахунку по формулі: міліампер-годин (mAh) = 1000 × ват-години (Wh) / вольт (V). Якщо перерахувати по цій формулі показник 30 Wh, зазначений в Наказі при стандартних блоках живлення для ноутбуків 11.1, 14.8 V, він не буде дорівнювати 3000 mAh, а буде меншим за нього, що в корні не буде відповідати Наказу. Тому вимога була змінена з «ємністю не менше ніж 3000 mAh (30 Wh)» на «ємністю не менше ніж 3000 mAh (або не менше ніж 48 Wh)», що дає змогу подати пропозицію як у mAh так і у Wh.
Відмінність між вимогами до бездротової мережі: стандарт IEEE 802.11n/ax(WiFi6) є доступним для виробників сучасних ноутбуків, представлених в Україні, таких як DELL, Hewlett-Packard (HP), Acer, ASUS та інших. До того ж, стандарт бездротової мережі IEEE 802.11n/ax(WiFi6) є більш новою версією стандарту IEEE 802.11n/aс та включає в себе діапазон IEEE 802.11n/aс. Тому задля закупівлі нового та сучасного обладнання, яке буде використовуватися в школах не один рік та буде працювати в більшості випадків на технології бездротового зв’язку Wi-Fi, в документації встановлена вимога щодо бездротової мережі ноутбуку з підтримкою стандартів IEEE - не гірше 802.11n/ax(WiFi6).
Скарги до процедури
Дата подання: 24 вересня 2021 17:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000031 ● 95b48fc289444840ab8ab52bf22d1565
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.11.2021 № 687
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 30.11.2021 № 687
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-07-29-003371-b 29.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-09 13:40:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою «Ноутбуки» ( ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), очікуваною вартістю 31 903 680,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-29-003371-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-14 16:58:02
Відповідь на запит
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2021 №403 "Деякі питання надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти".
Придбання ноутбуків для педагогічних працівників комунальних закладів загальної середньої освіти
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)( Ноутбуки)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої Техніко – економічного обгрунтування завдання Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів), затвердженого постановою КМУ від 25.07.2002 № 1048, на підставі постанови КМУ від 17.03.2021 № 228 "Про реалізацію експериментального проекту з організації проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)".
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі. Забезпечення потреби у ноутбуках для педагогічних працівників комунальних закладів загальної середньої освіти та їх філій для організації дистанційного навчання, інших форм здобуття загальної середньої освіти з використанням технологій дистанційного навчання, в тому числі в умовах карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Розрахунок очікуваної вартості також, здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну Товару, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі каталогів з переліком Товарів на сайтах виробників та різних постачальників. Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний веб-портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі «Prozorro».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення Згідно з рішенням сесії Тернопільської обласної ради від 26 травня 2021 року № 192, Постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2021 р. № 403.
Веб-сайт: http://oblosvita.te.ua/news/4944-obgruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2021-07-29-003371-b повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3.3 Розділу 3 Тендерної документації зазначено інформацію про Формальні (несуттєві) помилки. Відтак, повідомляємо вам про те, що Тендерна документація містить приклади формальних помилок: у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі; у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа. Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України 15 квітня 2020 року № 710 та Закон України «Про публічні Закупівлі» не містить жодної вимоги зазначати ще якісь інші приклади чи кількість таких прикладів формальних помилок. Відтак, Тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене замовником жодним чином не порушено положення Закону щодо складання тендерної документації.
2021-12-20 12:14:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145903 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕШКОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕШКОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
31 582 159,68
UAH з ПДВ
|
28 496 768,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" |
31 887 728,16
UAH з ПДВ
|
28 496 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" #34763967 |
Переможець |
28 496 768,16
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2022 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 16:00
|
документ926.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 14:23
|
договір_24.pdf | укладений |
01 грудня 2021 12:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору та продовження терміну постачання товару |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |