Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 34467793 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Конторська, 35 |
Контактна особа: |
Ярослава Беляева +380577607257 j.beljaeva@zhks.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2019 11:31 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90630000-2: Послуги з прибирання льоду
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати після підписання сторонами акта виконаних послуг протягом 90 банківських днів за наявності фінансування. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2019 14:02 |
ТД_прибирання льоду_2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-17-000003 ● 888b53f9b8ac4804a80ec0d8323aa4f1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2020 16:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2020 № 5
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 15.01.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 15.01.2020 № 5
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
3 UA-2019-12-02-001520-b 02.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-02-03 19:50:30
Пояснення
Тендерний комітет КП «Жилкомсервіс» розглянув та детально проаналізував результати моніторингу UA-M-2020-01-17-000003 та вважає за необхідне зазначити наступне: відповідно до п.п.5.1 п.5 розділу 3 тендерної документації встановлено, що перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведено у Додатку 2 тендерної документації. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації Замовником було встановлено документальне підтвердження «одного або кількох з таких кваліфікаційних критеріїв», про що було прямо вказано передтаблицею з переліком таких кваліфікаційних критеріїв та їх документальним підтвердженням. Тобто виходячи з вимог тендерної документації, учасник мав право підтвердити один з двох, або два кваліфікаційних критерії (-наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність досвіду виконання аналогічного договору). На виконання встановлених вимог тендерної документації Учасником торгів – ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» було надано довідку у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору ( вих. №3 від 13.12.2019 року). Таким чином, учасником виконано вимоги тендерної документації в частині документального підтвердження кваліфікаційного критерію та підстав для відхилення тендерної пропозиції у Замовника в цій частині не має.
Умовами тендерної документації Замовника не вимагалося надання будь-яких розрахунків вартості тендерної пропозиції та/чи їх документального підтвердження на момент участі у торгах.Враховуючи вищенаведене, підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника через зазначення у відомості ресурсів, яка не вимагалася тендерною документацією, інформації щодо техніки, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції виходячи з норм ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції мав надати копія Статуту в повному обсязі або положення, або іншого установчого документу. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника.
Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» копій документів, Приватне акціонерне товариство «Рембудсервіс» було перереєстровано у Товариство з обмеженою відповідальністю «СБ РЕМБУДСЕРВІС» та продовжило діяльність на підставі модельного Статуту. Враховуючи вищенаведене, так як тендерною документацією вимагалося рішення про створення Учасника у разі якщо він здійснює діяльність на підставі модельного Статуту, підстав для відхилення пропозиції в цій частині не має, так як учасник не створений, а продовжує лише діяльність на підставі модельного статуту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" #14061407 |
Переможець |
3 465 000,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2019 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2020 16:46
|
ДУ_3_2ВТ_прибирання льоду_2020.pdf | укладений |
12 березня 2020 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2020 10:23
|
ДУ_2_2ВТ_прибирання льоду_2020.pdf | зміни до договору |
15 січня 2020 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2020 10:40
|
ДУ_1_2ВТ_прибирання льоду_2020.pdf | зміни до договору |
11 січня 2020 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 10:18
|
Реєстр будинків_прибирання льоду_2020.pdf | укладений |
11 січня 2020 10:18
|
Договір_прибирання льоду_2020.pdf | укладений |
11 січня 2020 10:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до Розділу ХІІІ Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2-ВТ/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до Розділу ХІІІ Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2-ВТ/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |