Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34357364 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36 |
Контактна особа: |
Бутенко Надія Леонідівна 380459749706 buchaosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2021 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2021 15:58 |
Очікувана вартість: | 49 707 268,99 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 248 536,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 248536.34 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
відсторчка платежу: | 20% |
відстрочка платежу від 81 до 90 календарних днів: | 20% |
відстрочка платежу від 61 до 80 календарних днів: | 15% |
відстрочка платежу від 41 до 60 календарних днів: | 10% |
відстрочка платежу від 21 до 40 календарних днів: | 5% |
відстрочка платежу від 0 до 20 календарних днів: | 0% |
10 березня 2021 12:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2021 12:31 |
Додаток 4 Технічне завдання.doc | |
10 березня 2021 12:27 |
ДКТ ДНЗ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-08-000086 ● c05ce23d52844be49926ee003fc433e8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 11:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-03-10-002608-c 10.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-12 13:57:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з будівництва дошкільного дитячого закладу на 144 місця по вул. Лесі Українки в м. Буча Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-10-002608-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, як головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог частини 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У разі якщо відповідний веб-сайт з певних причин не створено надати інформацію про оприлюднення необхідних обґрунтувань на інших ресурсах в мережі Інтернет.
2. Яким чином вами здійснено оцінку тендерної пропозиції ТОВ «НІДКОМ» вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо, зважаючи на те, що
ТОВ «НІДКОМ» при поданні своєї тендерної пропозиції використав удосконалений електронний підпис?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-15 15:40:42
Про надання пояснень
На Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Роботи «Будівництво дошкільного дитячого закладу на 144 місця по вул. Лесі Українки в м. Буча Київської області» повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки.Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням (Додаток 4).Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт та залишкову вартість даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обгрунтування висвітлено на сайті Бучанської міської ради (обгрунтування додається).
2. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо, було перевірено даний кваліфікаційний електронний підпис (сертифікат додається)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник прийняв до уваги дані зауваження та гарантує недопущення встановлених порушень в подальшому при розгляді пропозиції Учасника торгів
2021-04-30 13:21:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «НІДКОМ» абзацу першому частини третьої статті 22 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2021 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ НІДКОМ |
44 442 811,95
UAH з ПДВ
|
44 442 811,95
UAH з ПДВ
|
1.25 | 35 554 249.56 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОНЕКС" |
46 773 558,38
UAH з ПДВ
|
43 777 558,73
UAH з ПДВ
|
1 | 43 777 558.73 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЛ-СИСТЕМС" |
45 162 437,56
UAH з ПДВ
|
43 765 443,50
UAH з ПДВ
|
1 | 43 765 443.50 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НІДКОМ #41564138 |
Переможець |
44 442 811,95
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2023 11:05
|
ДУ 4 339.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2023 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 16:13
|
ДУ 3 до договору 339.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2021 17:10
|
ДУ 2 Д 339.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2021 17:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2021 09:46
|
Додаткова угода 1 до договору 339.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 15:54
|
Д 339.pdf | укладений |
16 квітня 2021 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в пункти та додатки до Договору. 3.1. Ціна договору є динамічною, узгоджена сторонами та складає 44 442 811,95 грн., у тому числі ПДВ - 20% - 7 407 135,33 грн. Договірна ціна визначена Додатком №2, який є невід"ємною частиною цього Договору. Загальна сума фінансування робіт складає: на 2021 рік - 30 000 000,00 грн. - на 2022 рік - 14 442 811,95 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 339 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 339 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 339 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 339 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |