Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV 2008) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація: Капітальний ремонт покрівлі будівлі лікарні комунального підприємства "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради вул. Коте Шилокадзе, будинок 19, місто Рожище, Луцький район, Волинська область
Очікувана вартість
1 933 662,00 UAH
UA-2023-03-06-011198-a ● 333c7ec5137a42169bf63398088ce66b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01982910 |
Місцезнаходження: | 45100, Україна , Волинська обл., м. Рожище , вул. Коте Шилокадзе, 19 |
Контактна особа: |
Олена Омельчук +0958035305 omelchyk42@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2023 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2023 18:47 |
Початок аукціону: | 15 березня 2023 18:48 |
Очікувана вартість: | 1 933 662,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 673,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі лікарні комунального підприємства "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради вул. Коте Шилокадзе, будинок 19, місто Рожище, Луцький район, Волинська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45100, Україна, Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт типової форми № КБ-2в (далі - Акт) і Довідки про вартість виконаних будівельних робіт типової форми № КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2023 18:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2023 18:47 |
Додаток 1. Перелік змін.pdf | |
09 березня 2023 18:47 |
Протокол від 09.03.2023.pdf | |
09 березня 2023 18:47 |
Додаток 2 до протоколу від 09.03.2023.pdf | |
09 березня 2023 18:47 |
Тендерна документація. Нова редакція.docx | |
09 березня 2023 18:47 |
Додаток 5.Проект Договору.docx | |
06 березня 2023 16:52 |
Тендерна документація.docx | |
06 березня 2023 16:52 |
Додаток 5.Проект Договору.docx |
09 березня 2023 18:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 березня 2023 18:47 |
Додаток 1. Перелік змін.pdf
|
|||
09 березня 2023 18:47 |
Протокол від 09.03.2023.pdf
|
|||
09 березня 2023 18:47 |
Додаток 2 до протоколу від 09.03.2023.pdf
|
|||
09 березня 2023 18:47 |
Тендерна документація. Нова редакція.docx
|
|||
09 березня 2023 18:47 |
Додаток 5.Проект Договору.docx
|
|||
06 березня 2023 16:52 |
Тендерна документація.docx
|
|||
06 березня 2023 16:52 |
Додаток 5.Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо розміру заробітної плати
Дата подання: 07 березня 2023 09:36
Дата відповіді: 07 березня 2023 17:13
Згідно вимог документації Учасники "При складанні ціни пропозиції учасник здійснює розрахунок заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону України від 20 жовтня 2016 р. №281 (із змінами), виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної занятості, яку планує отримувати при виконанні робіт на об’єкті".
Шановний Замовнику МІНРЕГІОН не встановлює розміру кошторисної заробітної плати!!!
Ніхто не відміняв "Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується під час визначення вартості будівництва». За Порядком: 4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України".
В збірниках ціноутворення за лютий 2023 рік розміщена інформація по найнижчому рівню заробітної плати на 2023 рік. Так як відсутня інформація щодо рівня середньомісячної заробітної плати у будівництві за 2022 рік, то запропонований розрахунок виконаний від рівня заробітної плати у січні 2022 року та скоригованих індексів. Таким чином маємо розрахунок: 11392 грн х 1,253 х 1,284 = 18328,05грн.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
1.Згідно п.7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено: «При складанні ціни пропозиції учасник здійснює розрахунок заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону України від 20 жовтня 2016 р. №281 (із змінами), виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної занятості, яку планує отримувати при виконанні робіт на об’єкті».
Наказом Мінрегіону України від 20 жовтня 2016 р. №281затверджено «Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (далі – Порядок) (зі змінами внесеними згідно з Наказами Міністерства регіонального розвитку,будівництва та житлово-комунального господарства № 33 від 20.02.2017, № 196 від 27.07.2018). Даний наказ є чинний.
Відповідно п.5 Порядку (у редакції наказу Міністерства
регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
27 липня 2018 року № 196, зареєстровано в Міністерстві
юстиції України 16 серпня 2018 р. за № 931/32383) встановлено, що «визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва».
1.Згідно п.7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено: «При складанні ціни пропозиції учасник здійснює розрахунок заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону України від 20 жовтня 2016 р. №281 (із змінами), виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної занятості, яку планує отримувати при виконанні робіт на об’єкті».
Наказом Мінрегіону України від 20 жовтня 2016 р. №281затверджено «Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (далі – Порядок) (зі змінами внесеними згідно з Наказами Міністерства регіонального розвитку,будівництва та житлово-комунального господарства № 33 від 20.02.2017, № 196 від 27.07.2018). Даний наказ є чинний.
Відповідно п.5 Порядку (у редакції наказу Міністерства
регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
27 липня 2018 року № 196, зареєстровано в Міністерстві
юстиції України 16 серпня 2018 р. за № 931/32383) встановлено, що «визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва».
Покрівельний дефектоскоп
Дата подання: 08 березня 2023 09:18
Дата відповіді: 09 березня 2023 18:06
Згідно додатку 2 до ТД ви вимагаєте наявність в учасника покрівельного дефектоскопа для виявлення декфектів у м'якій покрівлі плоского даху. Дане обладнання під час виконання робіт по закупівлі використовуватись не буде, технологічним процесом не передбачено. Крім того, у відомостях ресурсів, що ви надаєте дефектоскопа теж не має. Дане обладнання скоріше має мати технічний нагляд. Вимога наявності покрівельного дефектоскопа (володіння чи оренда) є неправомірною та дискримінаційно. Вимагаємо вилучити дану вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Уповноваженою особою будуть внесені зміни до тендерної документації. У п.п. 3.1 п.3. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» зазначено: «Наявність обладнання для перевірки даху на протікання (Покрівельний дефектоскоп для виявлення дефектів у м’якій покрівлі плоского даху)».
У абзаці 6 Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ЗАВДАННЯ)» зазначено: «У Підрядника повинно бути обладнання для перевірки даху на протікання (Покрівельний дефектоскоп для виявлення дефектів у м’якій покрівлі плоского даху)».
Оскільки у відомостях ресурсів на ремонтні роботи під час виконання робіт по закупівлі використання покрівельного дефектоскопа не передбачено та з метою уникнення дискримінації учасників, у Замовника виникла необхідність внесення змін до тендерної документації, а саме:
У п.п.3.1 п.3. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» потрібно вилучити «Наявність обладнання для перевірки даху на протікання (Покрівельний дефектоскоп для виявлення дефектів у м’якій покрівлі плоского даху)».
У Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ЗАВДАННЯ)» потрібно вилучити абзац 6 «У Підрядника повинно бути обладнання для перевірки даху на протікання (Покрівельний дефектоскоп для виявлення дефектів у м’якій покрівлі плоского даху)».
У абзаці 6 Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ЗАВДАННЯ)» зазначено: «У Підрядника повинно бути обладнання для перевірки даху на протікання (Покрівельний дефектоскоп для виявлення дефектів у м’якій покрівлі плоского даху)».
Оскільки у відомостях ресурсів на ремонтні роботи під час виконання робіт по закупівлі використання покрівельного дефектоскопа не передбачено та з метою уникнення дискримінації учасників, у Замовника виникла необхідність внесення змін до тендерної документації, а саме:
У п.п.3.1 п.3. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» потрібно вилучити «Наявність обладнання для перевірки даху на протікання (Покрівельний дефектоскоп для виявлення дефектів у м’якій покрівлі плоского даху)».
У Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ЗАВДАННЯ)» потрібно вилучити абзац 6 «У Підрядника повинно бути обладнання для перевірки даху на протікання (Покрівельний дефектоскоп для виявлення дефектів у м’якій покрівлі плоского даху)».
КЕП
Дата подання: 08 березня 2023 09:25
Дата відповіді: 09 березня 2023 18:10
Умовами ТД є підписання документів (якщо подаються у вигляді електронних документів) пропозиції кваліфікованим електронним підписом. Далі по тексту вже йде мова про підписанням КЕП/УЕП. Так чим підписувати? Згідно практики Антимонопольного комітету УЕП не вважається кваліфікованим підписом. Просимо внести зміни в ТД
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Уповноваженою особою будуть внесені зміни до тендерної документації. У п.п.1.3. п. 3 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу Ш.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено: «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Відповідно до постанови КМУ № 617 від 24 травня 2022 постачальник може користуватись підписами УЕП до кінця воєнного стану й ще протягом шести місяців після.
Враховуючи вищевказане, у Замовника виникла необхідність внесення змін до тендерної документації, а саме:
- в п.п.1.3. п. 3 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу Ш.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції потрібно замінити з «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)» на «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП) на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)».
Відповідно до постанови КМУ № 617 від 24 травня 2022 постачальник може користуватись підписами УЕП до кінця воєнного стану й ще протягом шести місяців після.
Враховуючи вищевказане, у Замовника виникла необхідність внесення змін до тендерної документації, а саме:
- в п.п.1.3. п. 3 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу Ш.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції потрібно замінити з «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)» на «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП) на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)».
Аналогічні договора
Дата подання: 08 березня 2023 09:37
Дата відповіді: 09 березня 2023 18:19
Згідно додатку 2 до ТД вимогою до аналогічних договорів є відповідність коду ДК 021:2015:45453000-7. Вважаємо вимогу неправомірною, оскільки можуть бути договори підписані з приватними замовниками, які не використовують дану класифікацію. Крім того, не всі державні замовники правильно використовують дану класифікацію, роботи можуть бути аналогічні, а класифікація за ДК - покрівельні роботи. Пропонуємо вилучити вимогу щодо коду ДК, а зміни на аналогічний договір зі схожими видами робіт по покрівлі з ПВХ-мембрани.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Уповноваженою особою будуть внесені зміни до тендерної документації. У п.п. 1.1 п.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» зазначено: «* Під аналогічним договором у тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо виконання такої ж категорії робіт, які є предметом закупівлі для цих торгів (за кодом ДК)».
Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт покрівлі будівлі лікарні комунального підприємства "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради вул. Коте Шилокадзе, будинок 19, місто Рожище, Луцький район, Волинська область».
Відповідно до п. 22 ст.1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно п.27 ст. 1 Закону капітальний ремонт є роботами.
Відповідно до п. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. N 708 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Враховуючи вищевказане, у Замовника виникла необхідність внесення змін до тендерної документації, а саме:
У п.п. 1.1 п.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» потрібно замінити з «*Під аналогічним договором у тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо виконання такої ж категорії робіт, які є предметом закупівлі для цих торгів (за кодом ДК)» на «*Під аналогічним договором у тендерній документації розуміється договір з аналогічним предметом закупівлі (реконструкція, капітальний та поточний ремонти об’єктів з влаштуванням покрівлі ПВХ-мембрани), що були повністю та успішно завершені».
Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт покрівлі будівлі лікарні комунального підприємства "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради вул. Коте Шилокадзе, будинок 19, місто Рожище, Луцький район, Волинська область».
Відповідно до п. 22 ст.1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно п.27 ст. 1 Закону капітальний ремонт є роботами.
Відповідно до п. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. N 708 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Враховуючи вищевказане, у Замовника виникла необхідність внесення змін до тендерної документації, а саме:
У п.п. 1.1 п.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» потрібно замінити з «*Під аналогічним договором у тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо виконання такої ж категорії робіт, які є предметом закупівлі для цих торгів (за кодом ДК)» на «*Під аналогічним договором у тендерній документації розуміється договір з аналогічним предметом закупівлі (реконструкція, капітальний та поточний ремонти об’єктів з влаштуванням покрівлі ПВХ-мембрани), що були повністю та успішно завершені».
Покрівельник
Дата подання: 08 березня 2023 10:44
Дата відповіді: 09 березня 2023 18:24
Згідно вимог ТД в учасника має бути не менше 3 осіб на посаді покрівельник або покрівельник будівельний. Некоректно зазначено вимоги до посади, в класифікторі професій відсутня професія "покрівельник", а до цієї закупівлі більш підійде "покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів".
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Уповноваженою особою будуть внесені зміни до тендерної документації. У п.п. 2.1 п.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» зазначено: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Перелік і кількість фахівців і працівників робітничих професій, визначається учасником самостійно з дотриманням вимог щодо належного виконання договору про закупівлю згідно з нормативними й технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів. При чому кількість фахівців та робітників повинно становити не менше 5 осіб, з них не менше 3 осіб на посаді «покрівельник» або «покрівельник будівельний» за формою Таблиці 1».
У абз. 3 додатку 3 Технічної специфікації (завдання) зазначено: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Перелік і кількість фахівців і працівників робітничих професій, передбачених цим пунктом, визначається учасником самостійно з дотриманням вимог щодо належного виконання договору про закупівлю згідно з нормативними й технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів. При чому кількість фахівців та робітників повинно становити не менше 5 осіб, з них не менше 3 осіб на посаді «покрівельник» або «покрівельник будівельний».
Згідно розділу 7. Кваліфіковані робітники з інструментом. Додаток А (обов’язковий), коди 7111–7990 «Національного класифікатора України. Класифікатор професій ДК 003:2010» із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства економіки України від 25 жовтня 2021 року № 810, від 29 грудня 2022 року № 5573, Зміна № 11, під кодом 7131 зазначено Класифікацію професій як «Покрівельники». Відповідно у Додатку А (обов’язковий) зазначено ПОКАЖЧИК ПРОФЕСІЙНИХ НАЗВ РОБІТ ЗА КОДАМИ ПРОФЕСІЙ. Відповідно такі професійні назви роботи як: Покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів (код КП 7131), Покрівельник сталевих покрівель (код КП 7131), Покрівельник будівельний (код КП 7139), це все відноситься до Класифікації професій 7131 Покрівельники.
Враховуючи вищевказане, у Замовника виникла необхідність внесення змін до тендерної документації, а саме:
У п.п. 2.1 п.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» потрібно замінити з «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Перелік і кількість фахівців і працівників робітничих професій, визначається учасником самостійно з дотриманням вимог щодо належного виконання договору про закупівлю згідно з нормативними й технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів. При чому кількість фахівців та робітників повинно становити не менше 5 осіб, з них не менше 3 осіб на посаді «покрівельник» або «покрівельник будівельний» за формою Таблиці 1» на «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Перелік і кількість фахівців і працівників робітничих професій, визначається учасником самостійно з дотриманням вимог щодо належного виконання договору про закупівлю згідно з нормативними й технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів. При чому кількість фахівців та робітників повинно становити не менше 5 осіб, з них не менше 3 осіб, що відноситься до Класифікації професій «7131 Покрівельники», за формою Таблиці 1».
У абз. 3 додатку 3 Технічної специфікації (завдання) потрібно замінити з «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Перелік і кількість фахівців і працівників робітничих професій, передбачених цим пунктом, визначається учасником самостійно з дотриманням вимог щодо належного виконання договору про закупівлю згідно з нормативними й технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів. При чому кількість фахівців та робітників повинно становити не менше 5 осіб, з них не менше 3 осіб на посаді «покрівельник» або «покрівельник будівельний» на «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Перелік і кількість фахівців і працівників робітничих професій, передбачених цим пунктом, визначається учасником самостійно з дотриманням вимог щодо належного виконання договору про закупівлю згідно з нормативними й технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів. При чому кількість фахівців та робітників повинно становити не менше 5 осіб, з них не менше 3 осіб, що відноситься до Класифікації професій «7131 Покрівельники».
У абз. 3 додатку 3 Технічної специфікації (завдання) зазначено: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Перелік і кількість фахівців і працівників робітничих професій, передбачених цим пунктом, визначається учасником самостійно з дотриманням вимог щодо належного виконання договору про закупівлю згідно з нормативними й технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів. При чому кількість фахівців та робітників повинно становити не менше 5 осіб, з них не менше 3 осіб на посаді «покрівельник» або «покрівельник будівельний».
Згідно розділу 7. Кваліфіковані робітники з інструментом. Додаток А (обов’язковий), коди 7111–7990 «Національного класифікатора України. Класифікатор професій ДК 003:2010» із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства економіки України від 25 жовтня 2021 року № 810, від 29 грудня 2022 року № 5573, Зміна № 11, під кодом 7131 зазначено Класифікацію професій як «Покрівельники». Відповідно у Додатку А (обов’язковий) зазначено ПОКАЖЧИК ПРОФЕСІЙНИХ НАЗВ РОБІТ ЗА КОДАМИ ПРОФЕСІЙ. Відповідно такі професійні назви роботи як: Покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів (код КП 7131), Покрівельник сталевих покрівель (код КП 7131), Покрівельник будівельний (код КП 7139), це все відноситься до Класифікації професій 7131 Покрівельники.
Враховуючи вищевказане, у Замовника виникла необхідність внесення змін до тендерної документації, а саме:
У п.п. 2.1 п.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» потрібно замінити з «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Перелік і кількість фахівців і працівників робітничих професій, визначається учасником самостійно з дотриманням вимог щодо належного виконання договору про закупівлю згідно з нормативними й технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів. При чому кількість фахівців та робітників повинно становити не менше 5 осіб, з них не менше 3 осіб на посаді «покрівельник» або «покрівельник будівельний» за формою Таблиці 1» на «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Перелік і кількість фахівців і працівників робітничих професій, визначається учасником самостійно з дотриманням вимог щодо належного виконання договору про закупівлю згідно з нормативними й технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів. При чому кількість фахівців та робітників повинно становити не менше 5 осіб, з них не менше 3 осіб, що відноситься до Класифікації професій «7131 Покрівельники», за формою Таблиці 1».
У абз. 3 додатку 3 Технічної специфікації (завдання) потрібно замінити з «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Перелік і кількість фахівців і працівників робітничих професій, передбачених цим пунктом, визначається учасником самостійно з дотриманням вимог щодо належного виконання договору про закупівлю згідно з нормативними й технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів. При чому кількість фахівців та робітників повинно становити не менше 5 осіб, з них не менше 3 осіб на посаді «покрівельник» або «покрівельник будівельний» на «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Перелік і кількість фахівців і працівників робітничих професій, передбачених цим пунктом, визначається учасником самостійно з дотриманням вимог щодо належного виконання договору про закупівлю згідно з нормативними й технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів. При чому кількість фахівців та робітників повинно становити не менше 5 осіб, з них не менше 3 осіб, що відноситься до Класифікації професій «7131 Покрівельники».
ПВХ-мембрана
Дата подання: 09 березня 2023 12:47
Дата відповіді: 09 березня 2023 18:26
В технічному завданні не зазначено товщину ПВХ-мембрани. Це впливатиме на ціну пропозиції. Просимо внести зміни
Відповідь: Доброго дня. У кошторисній документації «Капітальний ремонт покрівлі будівлі лікарні комунального підприємства "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради вул. Коте Шилокадзе, будинок 19, місто Рожище, Луцький район, Волинська область» зазначена ціна на покрівельну ПВХ-мембрану, товщина якої відповідає Державних нормам і стандартам для будівель відповідного призначення. Конструктивний елемент влаштування покрівлі з ПВХ-мембрани розроблений в архітектурно-будівельних рішеннях, де вказана товщина покрівельної ПВХ-мембрани.
Також, Учасники мають право ознайомлюватися з іншими необхідними документами, а також кресленнями і схемами за адресою Замовника в період уточнень визначений системою “ProZorro” автоматично. Кожен учасник може ознайомитись з проектною документацією в приміщенні замовника за умови надання відповідної заявки замовнику.
Враховуючи вищевказане, у Замовника не має необхідності внесення змін до тендерної документації.
Також, Учасники мають право ознайомлюватися з іншими необхідними документами, а також кресленнями і схемами за адресою Замовника в період уточнень визначений системою “ProZorro” автоматично. Кожен учасник може ознайомитись з проектною документацією в приміщенні замовника за умови надання відповідної заявки замовнику.
Враховуючи вищевказане, у Замовника не має необхідності внесення змін до тендерної документації.
Документ підтвердження походження товару
Дата подання: 10 березня 2023 08:51
Дата відповіді: 10 березня 2023 15:10
Шановний Замовинку, на ст.7 розділ III тендерної документації вимагається:
«- Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар, який буде використовуватися для виконання робіт не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь.»
Це може бути довідка в довільні формі з гарантією від учасника чи який це має бути документ?
Чи достатньо буде надати наприклад сертифікати на основну групу товарів (покрівельна мембрана, геотекстиль, кріпильний елемент, обладнання для блискавкозахисту)? Ця вимога більше підходить для закупівлі товару, а не послуг
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Згідно п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар, який буде використовуватися для виконання робіт не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь».
Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абз.1 ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 установлено, що:
«замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у: громадян Російської Федерації / Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь; юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь;
замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою;»
Враховуючи, що для виконання робіт з капітального ремонту покрівлі будівлі лікарні використовується товар, тому на виконання п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та відповідно до абз.1 ч.3 ст. 22 Закону замовником зазначена така вимога.
Згідно ч.1 ст. 1 Закону України «Про інформацію» документ - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі;
Статею 14 Закону України «Про інформацію» визначено, що «Інформація про товар (роботу, послугу) - відомості та/або дані, які розкривають кількісні, якісні та інші характеристики товару (роботи, послуги). Інформація про вплив товару (роботи, послуги) на життя та здоров'я людини не може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом. Правовий режим інформації про товар (роботу, послугу) визначається законами України про захист прав споживачів, про рекламу, іншими законами та міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Довідка - це документ інформаційного характеру, що містить опис та підтвердження біографічних і юридичних фактів, діяльності окремих осіб чи обставин діяльності закладів, установ.
Сертифікат це – 1. Письмовий офіційний документ, виданий компетентними державними органами, яким засвідчується право певного роду діяльності, здійснення певних дій, операцій. 2.Документ, що засвідчує високий професійний рівень і право його власника на виконання окремих робіт, що вимагають спеціального дозволу. 3.Документ, що засвідчує якість товару, його відповідність певним стандартам, технічним умовам. 4. Документ, який засвідчує відповідність експортних товарів за якістю смаковим властивостям, технічним параметрам, експлуатаційним можливостям, вимогам, передбаченим у міжнародних контрактах, або світовим стандартам. 5.Назва документа, який засвідчує фактичний стан об'єкта, його відповідність стандартам, параметрам якості, передбаченим угодами, договорами, контрактами. 6. Найменування (назва) облігації спеціального займу. 7. Письмове свідоцтво кредитної установи про депонування грошових коштів.
Відповідно учасник сам має визначитися, який вид документа він надасть у складі тендерної пропозиції. Даний документ має підтвердити, що запропонований товар, який буде використовуватися для виконання робіт не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь.
Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абз.1 ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 установлено, що:
«замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у: громадян Російської Федерації / Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь; юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь;
замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою;»
Враховуючи, що для виконання робіт з капітального ремонту покрівлі будівлі лікарні використовується товар, тому на виконання п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та відповідно до абз.1 ч.3 ст. 22 Закону замовником зазначена така вимога.
Згідно ч.1 ст. 1 Закону України «Про інформацію» документ - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі;
Статею 14 Закону України «Про інформацію» визначено, що «Інформація про товар (роботу, послугу) - відомості та/або дані, які розкривають кількісні, якісні та інші характеристики товару (роботи, послуги). Інформація про вплив товару (роботи, послуги) на життя та здоров'я людини не може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом. Правовий режим інформації про товар (роботу, послугу) визначається законами України про захист прав споживачів, про рекламу, іншими законами та міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Довідка - це документ інформаційного характеру, що містить опис та підтвердження біографічних і юридичних фактів, діяльності окремих осіб чи обставин діяльності закладів, установ.
Сертифікат це – 1. Письмовий офіційний документ, виданий компетентними державними органами, яким засвідчується право певного роду діяльності, здійснення певних дій, операцій. 2.Документ, що засвідчує високий професійний рівень і право його власника на виконання окремих робіт, що вимагають спеціального дозволу. 3.Документ, що засвідчує якість товару, його відповідність певним стандартам, технічним умовам. 4. Документ, який засвідчує відповідність експортних товарів за якістю смаковим властивостям, технічним параметрам, експлуатаційним можливостям, вимогам, передбаченим у міжнародних контрактах, або світовим стандартам. 5.Назва документа, який засвідчує фактичний стан об'єкта, його відповідність стандартам, параметрам якості, передбаченим угодами, договорами, контрактами. 6. Найменування (назва) облігації спеціального займу. 7. Письмове свідоцтво кредитної установи про депонування грошових коштів.
Відповідно учасник сам має визначитися, який вид документа він надасть у складі тендерної пропозиції. Даний документ має підтвердити, що запропонований товар, який буде використовуватися для виконання робіт не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь.
ПВХ-мембрана
Дата подання: 10 березня 2023 09:31
Дата відповіді: 10 березня 2023 15:12
Шановний Замовнику. Ознайомившись з проектною документаціє ми не знайшли, яка товщина ПВХ-мембрани має бути. Те, що в кошторисній документації закладена певна ціна ні про що не говорить, один учасник може під ту ціну закласти тоншу мембрану, інший товстішу, крім того ціни постійно зростають на цей вид товару. Як ви будете перевіряти чи підрядник виконує роботи згідно проектної документації, якщо товщина не зазначена. Просимо чітко вказати товщину ПВХ-мембрани.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Ви зазначили, що ознайомившись з проектною документаціє ви не знайшли, яка товщина ПВХ-мембрани має бути.
У додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ЗАВДАННЯ)» тендерної документації зазначено: «Учасник має виконати роботи відповідно до проєктної документації затвердженої та розробленої Замовником. Учасники мають право ознайомлюватися з іншими необхідними документами, а також кресленнями і схемами за адресою Замовника в період уточнень визначений системою “ProZorro” автоматично. Кожен учасник може ознайомитись з проектною документацією в приміщенні замовника за умови надання відповідної заявки замовнику».
Період уточнень визначений системою “ProZorro” по даній закупівлі: 12 бер. 00:00.
У тендерній документації, Додаток 3, Замовником зазначено Відомість обсягів робіт, що закуповуються по об’єкту: на ремонтні роботи «Ремонт покрівлі лікарні», відомість ресурсів на ремонтні роботи, влаштування блискавкозахисту Ремонт покрівлі лікарні, відомість ресурсі на влаштування блискавкозахисту. Ваше твердження, що ви ознайомилися з проектною документацією не відповідає дійсності, оскільки вами не надавалася на нашу адресу заявка на ознайомлення з проектною документацією, кресленнями і схемами. Товщина мембрани (1.5 мм) вказана на вузлах архітектурно-будівельних рішень комплекту АБ-архітектурно-будівельні рішення.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу «У. Оцінка тендерної пропозиції» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %.
Також, чи підрядник виконує роботи згідно проектної документації перевіряє не Замовник. Контроль за виконанням будівельних робіт по об’єкту (згідно проектної документації) здійснюється авторським та технічним наглядом, а чи об’єкт готовий до експлуатації перевіряється органом державного архітектурно-будівельного контролю.
У додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ЗАВДАННЯ)» тендерної документації зазначено: «Учасник має виконати роботи відповідно до проєктної документації затвердженої та розробленої Замовником. Учасники мають право ознайомлюватися з іншими необхідними документами, а також кресленнями і схемами за адресою Замовника в період уточнень визначений системою “ProZorro” автоматично. Кожен учасник може ознайомитись з проектною документацією в приміщенні замовника за умови надання відповідної заявки замовнику».
Період уточнень визначений системою “ProZorro” по даній закупівлі: 12 бер. 00:00.
У тендерній документації, Додаток 3, Замовником зазначено Відомість обсягів робіт, що закуповуються по об’єкту: на ремонтні роботи «Ремонт покрівлі лікарні», відомість ресурсів на ремонтні роботи, влаштування блискавкозахисту Ремонт покрівлі лікарні, відомість ресурсі на влаштування блискавкозахисту. Ваше твердження, що ви ознайомилися з проектною документацією не відповідає дійсності, оскільки вами не надавалася на нашу адресу заявка на ознайомлення з проектною документацією, кресленнями і схемами. Товщина мембрани (1.5 мм) вказана на вузлах архітектурно-будівельних рішень комплекту АБ-архітектурно-будівельні рішення.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу «У. Оцінка тендерної пропозиції» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %.
Також, чи підрядник виконує роботи згідно проектної документації перевіряє не Замовник. Контроль за виконанням будівельних робіт по об’єкту (згідно проектної документації) здійснюється авторським та технічним наглядом, а чи об’єкт готовий до експлуатації перевіряється органом державного архітектурно-будівельного контролю.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2023 18:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" |
1 702 487,99
UAH з ПДВ
|
1 702 487,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП РЕМ БУД |
1 770 851,59
UAH з ПДВ
|
1 770 851,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" |
1 781 388,38
UAH з ПДВ
|
1 781 388,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" #30659358 |
Переможець |
1 702 487,99
UAH з ПДВ
|
17 березня 2023 17:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 березня 2023 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 21:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2023 17:34
|
ДУ 5_ТзОВ_Шинака-Україна.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2023 17:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2023 17:30
|
ДУ 4_ТзОВ_Шинака-Україна.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2023 17:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 11:08
|
Додаткова угода № 3 від 29.06.2023.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2023 12:56
|
Додаткова угода № 2 від 18.05.2023.pdf | зміни до договору |
19 травня 2023 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2023 15:12
|
Додаткова угода № 1 від 28.03.2023.pdf | зміни до договору |
29 березня 2023 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 10:50
|
Договір №23-03.23.pdf | укладений |
23 березня 2023 10:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт покрівлі будівлі лікарні комунального підприємства "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради вул. Коте Шилокадзе, будинок 19, місто Рожище, Луцький район, Волинська область | 1 | роботи |
1 702 487,99
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. викласти у новій редакції: Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід'ємною частиною Договору, є твердою і складає 1702487.99 грн. (один мільйон сімсот дві тисячі чотириста вісімдесят сім грн. 99 коп.), в т.ч. ПДВ 283748.00 грн.». Внести зміни до пункту 9.5. Договору замінивши слова «Підрядник буде щомісячно до 05 числа наступного місяця» на слова «Підрядник буде щотижнево кожної п’ятниці». Розділ 11. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) викласти у новій редакції: «11. Фінансування робіт (будівництва об'єкта). 11.1. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету: спеціальний фонд (бюджет розвитку) та згідно Плану фінансування будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі лікарні комунального підприємства "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради вул. Коте Шилокадзе, будинок 19, місто Рожище, Луцький район, Волинська область» (Додаток 3). 11.2. У разі прийняття Замовником рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт одночасно уточнюється фінансування виконання робіт з внесенням відповідних змін у План фінансування, що є Додатком 3 до Договору та Договір.». У п.12.2 Договору вилучити слова «у кожному календарному місяці». Пункт 12.4 Договору вилучити. Додатки до Договору доповнити Додатком 3 План фінансування будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі лікарні комунального підприємства "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради вул. Коте Шилокадзе, будинок 19, місто Рожище, Луцький район, Волинська область». Доповнити Договір Додатком 3, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 23-03/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.2 розділу 2.Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) Договору викласти у новій редакції: «Триваліть виконання робіт: початок - від дати отримання дозволу на виконання будівельних робіт, закінчення – до 30 червня 2023 року». 2. Додаток 2 Календарний план виконання робіт до Договору викласти в новій редакції ( Додаток №1 до даної Додаткової угоди). 3. Додаток 3 ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі лікарні комунального підприємства "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради вул. Коте Шилокадзе, будинок 19, місто Рожище, Луцький район, Волинська область» до Договору викласти в новій редакції (Додаток № 2 до даної Додаткової угоди). |
Номер договору про закупівлю: | 23-03/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.2 розділу 2.Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) Договору викласти у новій редакції: «Триваліть виконання робіт: початок - від дати отримання дозволу на виконання будівельних робіт, закінчення – до 31 липня 2023 року». 2. Додаток 2 Календарний план виконання робіт до Договору викласти в новій редакції ( Додаток №1 до даної Додаткової угоди № 3). 3. Додаток 3 ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі лікарні комунального підприємства "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради вул. Коте Шилокадзе, будинок 19, місто Рожище, Луцький район, Волинська область» до Договору викласти в новій редакції (Додаток № 2 до даної Додаткової угоди №3). |
Номер договору про закупівлю: | 23-03/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 від 29.06.2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору про закупівлю відповідно до змісту Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 23-03/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору про закупівлю відповідно до змісту Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 23-03/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |