Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021 : 2015 90910000-9: "Cleaning services". (Smoke ventilation duct maintenance services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Контактна особа: |
Тупічак Олександр Борисович 380687299055, zakupivli_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of Dniprovskyi District of Kyiv" |
National ID: | 39606435 |
Contact point: |
Tupichak Oleksandr B. 380687299055, zakupivli_kp@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2021 13:24 |
Очікувана вартість: | 7 798 056,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 980,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 233941.68 UAH |
Publication date: | 20 листопада 2020 15:25 |
Enquiries until: | 11 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 грудня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 7 798 056 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 77 981 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2020 10:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2020 10:37 |
Перелік змін.pdf | |
09 грудня 2020 10:37 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
20 листопада 2020 15:27 |
додаток 2 помісячний.docx | |
20 листопада 2020 15:27 |
додаток 1.docx | |
20 листопада 2020 15:27 |
Договір проект.docx | |
20 листопада 2020 15:27 |
Тендерна документація.docx |
09 грудня 2020 10:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 грудня 2020 10:37 |
Перелік змін.pdf
|
|||
09 грудня 2020 10:37 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
|||
20 листопада 2020 15:27 |
додаток 2 помісячний.docx
|
|||
20 листопада 2020 15:27 |
додаток 1.docx
|
|||
20 листопада 2020 15:27 |
Договір проект.docx
|
|||
20 листопада 2020 15:27 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тендерна пропозиція ТОВ ЗАУБЕР – не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: не надано гарантійний лист про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, що передбачено пунктом 5 Розділу І Тендерної документації.
Однак, даний гарантійний лист міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» за вих. № 20201218-20 від 18.12.2020 року.(Сторінка 26 файлу «Інші документи.pdf»)
Враховуючи викладене вище, вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» та допустити ТОВ «ЗАУБЕР» до аукціону.
1. Закупівлю товарів, робіт та послуг Замовник здійснює відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VІII (зі змінами) (надалі – Закон).
2. Метою Замовника при проведенні закупівель є забезпечення ефективного та прозорого їх здійснення, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції і недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
3. 20 листопада 2020 Замовником у Системі було опубліковано оголошення за кодом ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуг з технічного обслуговування димовентиляційних каналів), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-20-011978-c (ID: 330aa1f135c84371a7da67921e89a8e3), сума закупівлі 7 798 056,00 (Сім мільйонів сімсот дев'яносто вісім тисяч п'ятдесят шість гривень 00 копійок) з ПДВ (надалі – Закупівля).
Тендерні пропозиції для участі у Закупівлі подали чотири учасника:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "»БУД ОЛІМП СТРОЙ»;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМГАЗСЕРВІС»;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС»;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАУБЕР».
4. 24.12.2020 Замовник у Системі опублікував протокол розгляду тендерних пропозицій відповідно до якого тендерна пропозиція Учасника була відхилена. Керуючись ст. 31 Закону, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі встановленим замовником у тендерній документації.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція Учасника не відповідала тендерній документації Замовника, а саме: не надано гарантійний лист про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, що передбачено пунктом 5 Розділу І Тендерної документації.
Також, звертаю Вашу увагу, що з технічних причин Замовник не зміг опублікувати відповідь на вимогу Учасника відповідно до ст.18 Закону у визначений строк, чим грубо порушив дану норму.
Враховуючи вищевикладене, після прийняття рішення Антимонопольним комітетом України з приводу поданої Учасником скарги, Замовник буде зобов’язаний, керуючись п.2 ст.32 Закону, відмінити торги із-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за зазначених вище причин, які неможливо усунути.
Скарги до процедури
Дата подання: 24 лютого 2021 12:43
Дата подання: 29 грудня 2020 16:54
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-19-000032 ● fad28550ac594d8bb2e64b024dc5e017
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 17:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2021 № 268
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
19.04.2021 № 268
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-20-011978-c 20.11.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
20 листопада 2020 року Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (надалі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі UA-2020-12-09-001991-a (f22a1c4fd35c445e94a1301ca016c5a3) на послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів (ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання»). Процедура закупівлі – Відкриті торги з публікацією англійською мовою. До участі у закупівлі свої пропозиції подали наступні учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ОЛІМП СТРОЙ», (ЄДРПОУ 43131788) (надалі – Учасник 1); 2. ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» (ЄДРПОУ 43136655) (надалі – Учасник 2); 3. ТОВ «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС» (ЄДРПОУ 43124566) (надалі – Учасник 3); 4. ТОВ «ЗАУБЕР», (ЄДРПОУ 43503957) (надалі – Учасник 4). Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-20-011978-c, опублікованого 24 грудня 2020 року, тендерні пропозиції Учасника 2, Учасника 4 та Учасника 3 були відхилені, пропозицію Учасника 1 було допущено до аукціону. 29 грудня 2020 року Учасником 4 було подано скаргу UA-2020-11-20-011978-c.a2 до АМКУ. Після розгляду скарги, на виконання рішення АМКУ від 15.01.2021 року № 626-р/пк-пз, рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника 4 було скасовано. Протоколом розгляду тендерних пропозицій, опублікованим 22 лютого 2020 року, до аукціону були допущені тендерні пропозиції Учасника 1 та Учасника 4. 24 лютого 2021 року Учасником 3 було подано скаргу UA-2020-11-20-011978-c.b4 до АМКУ (надалі - Скарга), в якій зазначено, що Учасник 3 не погоджується з рішенням Замовника щодо допущення до аукціону Учасника 1. Обґрунтовуючи свої дії тим, що, на його думку, тендерна пропозиція ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» не відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям), встановленим Замовником у тендерній документації. 26 лютого 2021 року рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Колегія) №3612-р/пк-пз Скаргу було прийнято до розгляду. 10 березня 2021 року Рішенням № 4580-р/пк-пз Колегія постановила відмовити товариству з обмеженою відповідальністю «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС» у задоволенні скарги від 24 лютого 2021 № UA-2020-11-20-011978-c.b4. Не погодившись з рішенням Колегії, 16 березня 2021 року, ТОВ «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС» звернулось до Держаудитслужби з зауваженнями, повністю ідентичними тим, що булі подані у Скарзі. Згідно частини 12 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: Якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. Але, в порушення згаданої норми Закону, 19 квітня 2021 року Північним офісом Держаудитслужби було розпочато моніторинг закупівлі UA-2020-11-20-011978-c. 12 травня 2021 року було опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі (надалі - Висновок), згідно якого Замовника було зобов’язано розірвати договір відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. На виконання зобов’язань зазначеного Висновку, надаємо аргументовані заперечення щодо зауважень, встановлених під час моніторингу: 1. Договір між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії не завірений ЕЦП або КЕП уповноваженої особи банку. В пункті 2 Розділу 3 тендерної документації, в частині «Електронна банківська гарантія», зазначено наступне: … • Обов’язковим є надання до Банківської гарантії, завіреної копії Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії. Договір між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії повинен відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути завірений ЕЦП уповноваження особи, яка підписує банківську гарантію. … Ми не погоджуємось з тлумаченням, що, згідно визначеної вище вимоги, завірена копія Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії повинна бути завірена ЕЦП уповноваженої особи, яка підписує банківську гарантію. Вимогою цього пункту є надання завіреної копії Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії, про що йдеться у першому реченні цього абзацу. Друге речення встановлює вимоги до самого Договору та стосується випадку, коли учасник не може надати завірену копію Договору. Наприклад, коли Договір укладено у вигляді електронного документу та не містить відбитків печатки учасника та/або банку. У цьому випадку учасник долучає до тендерної пропозиції безпосередньо сам Договір, і саме в цьому випадку Договір має бути завірений ЕЦП уповноваження особи, яка підписує банківську гарантію, тобто бути підписаний зі сторони банку. Учасником 1 у складі тендерної пропозиції надано завірену копію Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії. На копії Договору наявні відбитки печатки Учасника 1 (ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ») та гаранту («Банк Альянс»), підписи посадових осіб з обох сторін Договору. Копія завірена відбитком печатки ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» та підписом директора підприємства, також присутній штамп «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ». 2. У тексті банківської гарантії відсутній SWIFT-код банку бенефіціара. В пункті 2 Розділу 3 тендерної документації, в частині «Електронна банківська гарантія», зазначено наступне: … • Назву банку бенефіціара – його назву та адресу, SWIFT-код; … • Реквізити для оформлення банківської гарантії: • КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» • Україна, 02002, м. Київ, вул. Челябінська 9-г • ЄДРПОУ 39606435 • ІПН 396064326530 • р/р UA 423510050000026008554300600 в ПАТ «УкрСиббанк» МФО 351005 По суті цього зауваження повідомляємо наступне. Так, у тексті банківської гарантії, наданої Учасником 1, відсутній SWIFT-код банку бенефіціара, але такий код потрібен лише для здійснення міжнародних грошових переказів у іноземній валюті. Учасником 1 надана гарантія від банку резидента («БАНК АЛЬЯНС») та у валюті гривня (UAH 980). Таким чином, відсутність SWIFT-коду банка бенефіціара ніяким чином не призведе до затримки та/або неможливості сплати тендерного забезпечення, у разі якщо настане ситуація необхідності такої сплати. Також, необхідно зауважити, що нами (Замовником) під час складання тендерної документації SWIFT-код банку бенефіціара також не було зазначено у реквізитах для оформлення банківської гарантії. Проте, розрахунковий рахунок було надано у міжнародному форматі IBAN (International Bank Account Number). Надання розрахункового рахунку в цьому форматі робить непотрібним надання МФО чи SWIFT-коду. У складі цифрового коду IBAN вже міститься посилання на сам банк, та за допомогою IBAN можна отримати повну інформацію про банк, в якому такий рахунок відкрито (у тому числі й SWIFT-код або BIC). Така інформація містися у відкритих джерелах мережі Internet, наприклад: https://bank.gov.ua або https://www.iban.com.ua. Враховуючи той факт, що гарантія надана Учасником 1 була оформлена з зазначенням саме цих реквізитів (з зазначенням IBAN), та розуміючи, що згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» замовник не може вимагати надання інформації, яка міститься у відкритих джерелах, тендерним комітетом було прийнято рішення про віднесення цієї неточності до неформальних (несуттєвих) помилок, які не впливають на зміст тендерної пропозиції. Враховуючи зазначене, виявлені порушення, зазначені у висновку про результати моніторингу закупівлі, є безпідставними та необґрунтованими. Підсумовуючи наведені заперечення, а також факт неможливості проведення моніторингу щодо, тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав, вважаємо неможливим розірвання договору укладеного за результатами проведення процедури закупівлі UA-2020-11-20-011978-c.
2021-05-19 14:17:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2021-05-24 10:30:52
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "РЕМГАЗСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СПЕЦГАЗ-СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ЗАУБЕР | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ ЗАУБЕР | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2021 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЗАУБЕР |
7 564 384,80
UAH з ПДВ
|
7 095 828,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" |
7 096 188,40
UAH з ПДВ
|
7 096 188,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЗАУБЕР #43503957 |
Переможець |
7 095 828,04
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2022 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:28
|
Додаткова угода №1 до Договору №126.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 12:30
|
Договір №126.pdf | укладений |
09 квітня 2021 12:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу та п.4.4. Договору №126 від 09.04.2021 Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору №126 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 13:41 |
Кінець періоду оскарження: | 31 січня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 22 лютого 2021 13:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: 1. З технічних причин Замовник не зміг опублікувати відповідь на вимогу Учасника відповідно до статті 18 Закону у визначений строк, чим грубо порушив дану норму. 2. Під час підготовки процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою було помилково визначено код ДК 021:2015:90910000-9 Послуги з прибирання замість ДК 021:2015:71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, куди входить перевірка вентиляційних систем (ДК 021:2015:71315410-6). Враховуючи вищевикладене, Замовник зобов’язаний, керуючись підпунктом 2 пункту 1 статті 32 Закону, відмінити торги із-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за зазначених вище причин, які неможливо усунути, торги за ідентифікатором закупівлі UA-2020-11-20-011978-c підлягають відміні. |
20 січня 2021 13:41
|
Електронний підпис |
20 січня 2021 13:40
|
Протокол №15.pdf |
Дата подання: 30 січня 2021 19:56