Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу,управління евакуюванням людей та устаткування передавання тривожних сповіщень приміщення гуртожитку ВСП «Ковельський промислово-економічний фаховий коледж Луцького НТУ за адресою:вул., Заводська, 23, м.Ковель, Волинська область (код ДК 021:2015 — 45310000-3 Електромонтажні роботи, 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації )
Очікувана вартість
1 122 662,80 UAH
UA-2024-01-17-008295-a ● 32ee8dcdb6794f689d287b2af5704310
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений структурний підрозділ "Ковельський промислово-економічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету" |
Код ЄДРПОУ: | 04692041 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., Ковель, вул. Заводська, будинок 23 |
Контактна особа: |
Сидько Алла Андріївна 380681393681 buh_college@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2024 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 11:05 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 11:05 |
Очікувана вартість: | 1 122 662,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 613,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу,управління евакуюванням людей та устаткування передавання тривожних сповіщень приміщення гуртожитку ВСП «Ковельський промислово-економічний фаховий коледж Луцького НТУ» за адресою:вул., Заводська, 23, м.Ковель, Волинська область (код ДК 021:2015 — 45310000-3 Електромонтажні роботи, 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації )
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Заводська, будинок 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 16:22 |
ТД_ зі змінами.doc | |
26 лютого 2024 16:21 |
перелік змін.docx | |
09 лютого 2024 11:57 |
ТД нова редакція 2024.pdf |
26 лютого 2024 16:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
26 лютого 2024 16:22 |
ТД_ зі змінами.doc
|
|||||||||||||||
26 лютого 2024 16:21 |
перелік змін.docx
|
|||||||||||||||
09 лютого 2024 11:57 |
ТД нова редакція 2024.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискрмінаційні вимоги
Дата подання: 17 січня 2024 16:41
Дата відповіді: 20 січня 2024 18:52
Шановний Замовнику!!!! Якщо ви думаєте, що відмінивши одну закупівлю по якій АМКУ визнав вимоги дискримінаційними. Та виставивши нову закупівлю, яка включає в себе ще більше дискримінаційних нових вимог та тих що вже були оскаржувані - ви помиляєтеся, що не буде нових скарг.
Доля цієї закупівлі така сама як і попередньої!!!
Скасувати одну закупівлю, встановлювати нові дискримінаційні вимоги, не реагувати на позицію АМКУ, загрузити сканований формат документації ….. Для вас мабуть війни немає…. І проводити чесно і відкрито закупівлю вам складно. Але ви все таки подумайте про те, що відбувається у нас в країні, і подумайте про внесок у перемогу, який можете зробити саме ВИ!!!!!! Ми також розуміємо, що ви знаходитеся далеко від зони бойових дій і не бачите весь кошмар, що відбувається. Але, з такими темпами як розтрачаються державні кошти по завищеним цінам під СВОГО УЧАСНИКА. Ймовірно вся Україна відчує весь цей жах. І повірте кошти «відкати», які отримає Замовник не прикриють від ракет і не врятують….
Подумайте про СВОЮ свідомість, патріотизм, віру і співчуття!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Згідно ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі»- Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Звернення з інших питань не передбачено чинним законодавством України.
Згідно ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі»- Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Звернення з інших питань не передбачено чинним законодавством України.
щодо Дозволу/декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Дата подання: 17 січня 2024 17:06
Дата відповіді: 20 січня 2024 18:53
Шановний замовнику, прохання обґрунтувати вимогу щодо Дозволу/декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо: верхолазних робіт; нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів; застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів тощо. Яким чином ці декларації вплинуть на якість виконання робіт? У вас у технічному завданні описано роботи з монтажу пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу,управління евакуюванням людей та устаткування передавання тривожних сповіщень, яким чином тут причетні верхолазні роботи нанесення лакофарбових порить, чищення димарів тощо. Чекаємо на внесення змін до тендерної документації або будемо вимушені звертатись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу,управління евакуюванням людей та устаткування передавання тривожних сповіщень належить до робіт підвищеної небезпеки. Прилади пожежної сигналізації встановлюється на висоті , а отже потребують на це дозволу, згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Також, технічним завданням передбачено - Гіпсові в'яжучі Г-3 . Звертаємо вашу увагу, що це тонко молотий порошок, який використовується для штукатурних робіт і виготовлення сухих будівельних сумішей. Гіпс, відомий також під назвою алебастр, широко застосовується при оштукатурюванні стель і стін в будівлях. Отже, згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зазначений як «нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)».
Згідно вищезазначеної Постанови, отримання декларації також потребує «Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів». Адже, Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації здійснюється з урахуванням збереження наявної системи повітропроводів/вентиляційних каналів.
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу,управління евакуюванням людей та устаткування передавання тривожних сповіщень належить до робіт підвищеної небезпеки. Прилади пожежної сигналізації встановлюється на висоті , а отже потребують на це дозволу, згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Також, технічним завданням передбачено - Гіпсові в'яжучі Г-3 . Звертаємо вашу увагу, що це тонко молотий порошок, який використовується для штукатурних робіт і виготовлення сухих будівельних сумішей. Гіпс, відомий також під назвою алебастр, широко застосовується при оштукатурюванні стель і стін в будівлях. Отже, згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зазначений як «нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)».
Згідно вищезазначеної Постанови, отримання декларації також потребує «Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів». Адже, Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації здійснюється з урахуванням збереження наявної системи повітропроводів/вентиляційних каналів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-17-008295-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 22 січня 2024 19:19
Дата подання: 22 січня 2024 19:19
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2024 17:40
рішення від 24.01.2024 №1446.pdf
Дата публікації: 24 січня 2024 17:40
Інформація про резолютивну частину рішення №2036.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2024 12:33
рішення від 01.02.2024 №2036.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2024 13:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації.
Номер скарги: UA-2024-01-17-008295-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ", Код ЄДРПОУ:43184777
Дата подання: 22 січня 2024 20:45
Дата подання: 22 січня 2024 20:45
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги
Вих. № П/24/01/22/01
Від 22.01.2024 року
До Антимонопольного комітету України
Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«БІЛДІНГ ПРОТЕКТ»
ЄДРПОУ: 43184777
Адреса: 47755, Тернопільська обл., Тернопільський р-н,
с. Ступки, вул. Тернопільська, 83 а
+380678158538
bildingprotekt@gmail.com
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ
"Ковельський промислово-економічний фаховий
коледж Луцького національного технічного університету"
ЄДРПОУ: 04692041
Адреса: 45000, Україна, Волинська область, Ковель,
вул. Заводська, будинок 23
+ 380681393681
buh_college@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-17-008295-a
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації
Замовника щодо закупівлі відкриті торги з особливостями (код ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуюванням людей та устаткування передавання тривожних сповіщень приміщення гуртожитку ВСП «Ковельський промислово-економічний фаховий коледж Луцького НТУ» за адресою: вул., Заводська, 23, м. Ковель, Волинська область (код ДК 021:2015 – 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації)
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами та недискримінації Учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відокремлений структурний підрозділ "Ковельський промислово-економічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету" 17.01.2024 р. в 13.15 було оголошено проведення закупівлі (відкриті торги з особливостями) за ідентифікатором UA-2024-01-17-008295-a
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу,управління евакуюванням людей та устаткування передавання тривожних сповіщень приміщення гуртожитку ВСП «Ковельський промислово-економічний фаховий коледж Луцького НТУ» за адресою: вул., Заводська, 23, м. Ковель, Волинська область (код ДК 021:2015 — 45310000-3 Електромонтажні роботи, 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації), очікувана вартість закупівлі 1 122 662,80 грн. (з ПДВ), кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 26 січня 2024 року до 00:00 (далі- Закупівля).
Відповідно до ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є віль- ним.
Керуючись ч.8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до абзацу першого пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за 3 (три) дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого для внесення змін до тендерної документації. У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в даній закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до Вас з наступним:
1. В п.1.2. частини 1 Додатку 1 до тендерної документації наявна наступна вимога:
У пропозиції Учасники повинні надати нотаріально завірені копії договорів оренди/суборенди/іншого права користування щодо всього обладнання та всієї матеріально-технічної бази, які містяться у довідці згідно п. 1.1. цього розділу.
Нам, як потенційному учаснику, не зрозуміло навіщо Замовником встановлено вимогу щодо надання нотаріально завірених копій договорів, чому учасники позбавлені права надати скан-копію оригіналу такого документа, чи копію завірену власним підписом та печаткою? І яким чином подання саме нотаріально завірених копій договорів впливає на зміст тендерної пропозиції, також не зрозуміло.
Відповідно до абзацу 6 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
А згідно частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Документальним підтвердженням можуть бути не лише нотаріально завірені копії договорів оренди/суборенди/іншого права користування щодо всього обладнання та всієї матеріально-технічної бази, а й скан-копії оригіналів цих документів, чи копії, завірені підписом уповноваженої особи учасника з відбитком печатки учасника.
Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачений обов’язок учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям саме в формі нотаріально завірених копій договорів, вважаємо дану вимогу незаконною.
Згідно з пунктом 10 статті 34 Закону України "Про нотаріат" нотаріуси засвідчують вірність копій (фотокопій) документів і виписок з них.
Статтею 75 Закону України "Про нотаріат" визначено, що нотаріуси, посадові особи органів місцевого самоврядування та посадові особи консульських установ України, які вчиняють нотаріальні дії, засвідчують вірність копій документів, виданих юридичними особами, за умови що ці документи не суперечать закону, мають юридичне значення і засвідчення вірності їх копій не заборонено законом.
Відповідно до статті 76 Закону України "Про нотаріат" вірність копії з копії документа може бути засвідчена нотаріусом, посадовою особою органу місцевого самоврядування, посадовою особою консульської установи України, якщо вірність копії засвідчена в нотаріальному порядку або якщо ця копія видана юридичною особою, що видала оригінал документа. У такому разі копія документа має бути викладена на бланку цієї юридичної особи з відміткою про те, що оригінал документа знаходиться у цієї юридичної особи.
Крім цього, відповідно до пункту 3 глави 8 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 22.02.2012 року № 296/5, не приймаються порвані документи та документи, викладені на двох і більше окремих аркушах, якщо аркуші не з’єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз'єднання без порушення цілісності, не пронумеровані і не скріплені підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи (у разі наявності), яка видала документ.
Статтею 19 Закону України "Про нотаріат" передбачено, що за вчинення нотаріальних дій державні нотаріуси справляють державне мито у розмірах, встановлених чинним законодавством.
За надання державними нотаріусами додаткових послуг правового характеру, які не пов’язані із вчинюваними нотаріальними діями, а також технічного характеру справляється окрема плата у розмірах, що встановлюються територіальними органами Міністерства юстиції України. Кошти, одержані від надання таких додаткових послуг, спрямовуються до Державного бюджету України.
Стаття 31 вищезазначеного Закону передбачає, що приватні нотаріуси за вчинення нотаріальних дій справляють плату, розмір якої визначається за домовленістю між нотаріусом та фізичною або юридичною особою.
Приватні нотаріуси за вчинення інших дій, покладених на них відповідно до закону, справляють плату, розмір якої визначається законодавством у відповідній сфері.
Оплата додаткових послуг правового характеру, що надаються приватними нотаріусами і не належать до вчинюваної нотаріальної дії, провадиться за домовленістю сторін.
Оскільки наявні у Скаржника Договір оренди приміщення № 13 від 10 лютого 2023 року та Договір оренди приміщення № 135 від 10 листопада 2023 року, укладені з Відкритим акціонерним товариством «Тернопільске об’єднання «Текстерно» викладені на двох і більше окремих аркушах, та аркуші не з’єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз'єднання без порушення цілісності, та не пронумеровані, відповідно вони не можуть бути приняті до вчинення нотаріальних дій нотаріусами.
Враховуючи викладене вище, встановлення Замовником у Документації вказаної вище вимоги, позбавляє можливості потенційних учасників Процедури закупівлі, що мають вказані вище документи, які не відповідають пункту 3 глави 8 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 22.02.2012 року № 296/5, подати свої тендерні пропозиції.
Крім цього, встановлення Замовником у Документації вимоги щодо необхідності нотаріального посвідчення вказаних вище документів покладає на учасників Процедури закупівлі додаткові матеріальні витрати.
Також вважаємо, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації вимог стосовно нотаріального посвідчення копій договорів оренди/суборенди/іншого права користування щодо всього обладнання та всієї матеріально-технічної бази.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації вимог стосовно нотаріального посвідчення копій вказаних вище документів порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників.
Просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині та виключити з неї вимогу щодо надання нотаріально завірених копій договорів оренди/суборенди/іншого права користування щодо всього обладнання та всієї матеріально-технічної бази, які містяться у довідці згідно п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації.
2. В п.1.4. частини 1 Додатку 1 до тендерної документації наявна наступна вимога: Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази повинна містити перелік будівельних машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат, інформація про які міститься у відповідному розділі підсумкової відомості ресурсів.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною по відношенню до нас, як до потенційного учасника, оскільки в пункті 7 розділу II Будівельні машини і механізми Підсумкової відомості ресурсів, наданої Замовником в Додатку 3 до тендерної документації передбачається наявність Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т.
А так як згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації кошторисні розрахунки пропозиції Учасника повинні повністю узгоджуватись між собою в частині розрахунків кількісних показників, витрат труда робітників; кількісних показників кошторисної кошторисної трудомісткість, кількісних показників середнього розряду робіт; будівельних матеріалів, виробів і комплектів; устаткування; будівельних машин і механізмів та інших показників (в т.ч. їх кількості), передбачених у підсумкових відомостях ресурсів та інших вимогах цього Додатку, відповідно Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази повинна містити Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т. Тобто, потенційні учасники повинні мати їх у власності чи орендувати.
Зазначаємо, що предметом даної закупівлі є капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуюванням людей та устаткування передавання тривожних сповіщень приміщення. Виконання даного виду робіт не потребує застосування саме автомобілів бортових, вантажопідйомність 3 т. Окрім того, застосування саме даного виду автотранспорту призведе до значного підвищення вартості предмету закупівлі, що в свою чергу порушує один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність.
Виконання робіт (надання послуг) з протипожежного призначення регулюються Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 (далі - Ліцензійні умови). Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Вищезазначені Ліцензійні вимоги не передбачають обов’язкової наявності у потенційних учасників у власності або в оренді автомобілів бортових, вантажопідйомність 3 т.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки пунктом 16 Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» чітко встановлено, що Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
Іншими пунктами Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», зокрема вимогами щодо виконання робіт з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації також не передбачено обов’язкової наявності у ліцензіата у власності або в оренді автомобілів бортових, вантажопідйомність 3 т., як цього вимагає Замовник. Тобто Законодавчо встановлений вичерпний перелік приладів яких буде достатньо для якісного надання послуг/виконання робіт, а наявність у власності або в оренді автомобілів бортових, вантажопідйомність 3 т., як цього вимагає Замовник не вказана.
Отже, зважаючи на вимогу, встановлену Замовником, взяти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, що мають у власності чи орендують автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т.
Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище зазначену інформацію, просимо внести зміни до тендерної документації у відповідності до чинного законодавства та вилучити вимогу стосовно того, що Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази повинна містити перелік будівельних машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат, інформація про які міститься у відповідному розділі підсумкової відомості ресурсів.
3. Додаток 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» містить наступну вимогу: Прилади приймально-контрольні пожежні (ППКП) системи пожежної сигналізації, комплекс мовленнєвого оповіщення повинні мати на дату проведення закупівлі чинні сертифікати відповідності, копії яких надаються у складі тендерної пропозиції. Для підтвердження надати лист від органу оцінки відповідності щодо чинності сертифіката (ів) відповідності на ППКП, що буде використовуватись при виконанні робіт, виданий на ім’я Учасника закупівлі.
Вважаємо вимогу стосовно надання листа від органу оцінки відповідності щодо чинності сертифіката (ів) відповідності на ППКП, що буде використовуватись при виконанні робіт, виданий на ім’я Учасника закупівлі, неправомірною, оскільки Замовник не конкретизував орган оцінки відповідності щодо чинності сертифікатів відповідності, який має надати Учаснику лист підтвердження.
Зазначаємо, що сертифікацією обладнання займається безпосередньо Виробник обладнання. На підтвердження чого Виробник отримує від органу сертифікації сертифікати відповідності на своє обладнання, в яких чітко вказується термін дії даного сертифікату відповідності «з» та «до» якого терміну вони є дійсними.
Тобто, якщо Замовник хоче отримати якісний товар, то Учасники можуть задовольнити дану потребу Замовника сертифікатами відповідності, а не Листом підтвердження від органу оцінки відповідності щодо чинності сертифікату відповідності на пристрої приймально-контрольні пожежні, тим більше отримання даного листа є результатом звернення до органів сертифікації, а відповідно до Закону України «Про звернення громадян», затвердженого Верховною Радою України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР, статті 20 «Термін розгляду звернень громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.
Це означає, що взяти участь в даній закупівлі зможе лише той учасник, який був заздалегідь проінформований про її умови та вчасно подав запит до відповідного органу, адже закупівля оголошена 17.01.2024 року, а кінцевий термін подання - 26.01.2024 р. до 00:00, отже учасники мають на виконання даної вимоги лише 7 робочих днів, що є неможливим, враховуючи положення статті 20 Закону України «Про звернення громадян».
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо та не повинні мати лист від органу оцінки відповідності щодо чинності сертифіката (ів) відповідності на ППКП, що буде використовуватись при виконанні робіт, виданий на наше ім’я. Дана вимога порушує наші права та інтереси.
Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов Тендерної документації в частині оскаржуваної вимоги Додатку 3 до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги.
Наведене вище також підтверджуємо аналогічним рішенням з порушеного вище питання постійно діючої Адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - рішення № 551-р/пк-пз від 14.01.2021, яке надається до скарги як доказ.
4. В пункті 9 Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання в складі пропозиції Дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо робіт: що виконуються на висоті понад 1,3 метра; верхолазні роботи; нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів; застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів; монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Встановлюючи дану вимогу, Замовник не враховує норми чинного законодавства України та обмежує коло потенційних учасників, тому числі обмежує право на участь уданій закупівлі ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ».
ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ», як потенційний учасник процедури закупівлі згідно вимог чинного законодавства має:
- згідно Наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій Наказу № 719 від 16.12.2019 р. має Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначеннями (додається до скарги, як доказ);
- декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану управлінням Держпраці у Тернопільській області за № 629 від 27.04.2022 року, згідно якої маємо право виконувати роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; верхолазні роботи; зварювальні роботи (додається до скарги, як доказ) ;
- декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану управлінням Держпраці у Тернопільській області за № 961 від 27.09.2021 року, згідно якої маємо право виконувати роботи з нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) (п. 17, додатка 2, групи Б) (додається до скарги, як доказ).
Проте Скаржник не має Дозволу чи декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо робіт: обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів; застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів; монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки і не зобов’язаний її отримувати, адже ми не будемо виконувати дані роботи згідно технічних вимог предмету закупівлі, оскільки Технічним завданням, що міститься в Додатку 3 до тендерної документації, не передбачено обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів; застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів; монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ», як потенційний учасник процедури закупівлі для участі у даній процедурі закупівлі не зобов’язаний отримувати Дозвіл чи Декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, на підставі якої виконуються роботи підвищеної небезпеки, а саме на :
- обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів; застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів; монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки,
тому що не провадимо такої діяльності, дана вимога неправомірна та незаконна, оскільки Замовник НЕ закуповує послуги, які належать до робіт з підвищеною небезпекою та на які необхідно отримувати вищезазначену декларацію.
Той вид робіт, який закуповує Замовник, надається на основі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою КМУ від 23.11.2016 № 852.
Виходячи з наведеного, взяти участь у даній Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають Дозвіл чи Декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, на підставі якої виконуються роботи підвищеної небезпеки, а саме на :
- обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів; застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів; монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Отже, на підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу п.9 Додатку 4 до Тендерної документації, згідно якої учасник повинен надати: Дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо робіт: обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів; застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів; монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови (вимоги) зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Договір оренди приміщення № 13 від 10 лютого 2023 року та Договір оренди приміщення
№ 135 від 10 листопада 2023 року, укладені з Відкритим акціонерним товариством «Тернопільске об’єднання «Текстерно»
2. Рішення № 551-р/пк-пз від 14.01.2021
3. Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій Наказу № 719 від 16.12.2019 р.
4. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану управлінням Держпраці у Тернопільській області за № 629 від 27.04.2022 року
5. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану управлінням Держпраці у Тернопільській області за № 961 від 27.09.2021 року
З повагою,
директор ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» Сергій ГУПАЛЮК
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2024 17:11
рішення від 24.01.2024 № 1430.pdf
Дата публікації: 24 січня 2024 17:11
інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2024 № 2020.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2024 11:02
рішення від 01.02.2024 № 2020.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2024 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації.
Номер скарги: UA-2024-01-17-008295-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 10 лютого 2024 14:55
Дата подання: 10 лютого 2024 14:55
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 лютого 2024 16:30
рішення від 13.02.2024 № 2653.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2024 16:30
інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2024 № 3284.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2024 14:19
рішення від 21.02.2024 № 3284.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2024 18:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни в тендерну документацію
Номер скарги: UA-2024-01-17-008295-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 08 березня 2024 12:50
Дата подання: 08 березня 2024 12:50
Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "Будівельна перспектива"
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2024 17:31
рішення від 12.03.2024 № 4455.pdf
Дата публікації: 12 березня 2024 17:30
Інформація про перенесення розгляду скарги від 20.03.2024 № 418.pdf
Дата публікації: 21 березня 2024 14:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2024 № 5673.pdf
Дата публікації: 29 березня 2024 13:29
рішення від 28.03.2024 № 5673.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2024 15:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасування рішення прийнятого під час проведення процедури закупівлі Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу,управління евакуюванням людей та устаткування передавання тривожних сповіщень приміщення гуртожитку ВСП «Ковельський промислово-економічний фаховий коледж Луцького НТУ» за адресою : вул., Заводська, 23, м. Ковель , Волинська область
Номер скарги: UA-2024-01-17-008295-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА", Код ЄДРПОУ:45068069
Дата подання: 11 квітня 2024 16:12
Дата подання: 11 квітня 2024 16:12
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника
СКАРГА
на неправомірне рішення Замовника
Відокремлений структурний підрозділ "Ковельський промислово-економічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету" (надалі – Замовник) 11.03.2024 оприлюднила процедуру закупівлі за предметом: ««Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу,управління евакуюванням людей та устаткування передавання тривожних сповіщень приміщення гуртожитку ВСП «Ковельський промислово-економічний фаховий коледж Луцького НТУ за адресою:вул., Заводська, 23, м.Ковель, Волинська область (код ДК 021:2015 — 45310000-3 Електромонтажні роботи, 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації )».
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №34 від 11.04.2024 року (надалі - Протокол) Замовником визначено Переможця закупівлі ТОВ "ТОП ФАЄР". Скаржник не погоджується з таким Рішенням Замовника. Пропозиція ТОВ "ТОП ФАЄР" мала бути відхилена згідно наступних підстав:
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2024 16:50
рішення від 15.04.2024 № 6584.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2024 16:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2024 № 7023.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2024 15:11
рішення від 19.04.2024 № 7023.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2024 11:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано Рішення прийняте під час проведення процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2024 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" |
842 103,34
UAH з ПДВ
|
842 103,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
895 577,43
UAH з ПДВ
|
895 577,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ» |
1 070 277,11
UAH з ПДВ
|
1 070 277,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" #45068069 |
Рішення скасоване |
842 103,34
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 14:54
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" #45068069 |
Рішення скасоване |
842 103,34
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2024 14:57
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Рішення скасоване |
895 577,43
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 16:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" #45068069 |
Відхилено |
842 103,34
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 17:13
|
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Відхилено |
895 577,43
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 17:15
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ» #31754153 |
Відхилено |
1 070 277,11
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 18:04
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій