Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 37 м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Театральна, 51 А, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі» Коригування
Очікувана вартість
927 678,00 UAH
UA-2024-12-16-002463-a 32d47ec5605b43aab9052b57686c72f2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попович Юлія Олександрівна

+380512371005 popovych.deezit@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент енергетики,енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41210490
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв вул.Адміральська,20
Контактна особа: Попович Юлія Олександрівна
+380512371005
popovych.deezit@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 37 м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Театральна, 51 А, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Театральна, 51 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

16 грудня 2024 10:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Колективне Науково-виробниче підприємство «Тріботехніка»
#23082976
Переможець 927 678,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2024 10:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2025 12:00
Акт укладений
10 січня 2025 11:49
Електронний підпис укладений
27 грудня 2024 11:53
ДУ 1 ДНЗ 37.pdf зміни до договору
27 грудня 2024 11:50
кошторис укладений
16 грудня 2024 10:05
обгрунтування укладений
16 грудня 2024 10:05
договір укладений
16 грудня 2024 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму Договору на 391 577,62 грн. (триста дев’яносто одна тисяча п’ятсот сімдесят сім грн. 62 коп.) у т.ч. ПДВ - 65 262,94 грн. 2. Внести зміни у п. 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором становить 536 100,38 грн. (п’ятсот тридцять шість тисяч сто гривень 38 коп.), у т.ч. ПДВ - 89 350,06 грн (вісімдесят дев’ять тисяч триста п’ятдесят гривень 06 коп.) та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі: - вартість робіт по договору з ПДВ на 2024 рік становить 536 100,38 грн. (п’ятсот тридцять шість тисяч сто гривень 38 коп.)». 3. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки 1, 2, 4, 5 (додаються) та викласти їх у новій редакції. 4. У зв’язку із виконанням Договору в повному обсязі відповідно до п. 11.1.1. Договору, Замовник та Підрядник дійшли згоди розірвати Договір достроково. 5. Сторони підтверджують, що на момент складання цієї Додаткової угоди Підрядником виконано робіт на суму 536 100,38 грн. (п’ятсот тридцять шість тисяч сто гривень 38 коп.), у т.ч. ПДВ - 89 350,06 грн (вісімдесят дев’ять тисяч триста п’ятдесят гривень 06 коп.), а Замовником оплачено фактично виконані роботи Підрядника у повному обсязі, що підтверджуються документами про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 6. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли із Договором. 7. Сторони не мають права вимагати повернення того, що було виконане ними за Договором, до моменту його розірвання. 8. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору підряду № 54 від 13.12.2024 року, укладена в двох автентичних примірниках однакової юридичної сили та набуває чинності з дня її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 536 100,38
UAH (в тому числі ПДВ 89 350,06 UAH)