Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-01-20-003678-c ● 320c2182168b47ce9a07a05f046df57a
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад"Театрально-видовищний заклад культури"Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва" |
Код ЄДРПОУ: | 05492734 |
Вебсайт: | http://musictheatre.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київська обл., Київ, Межигірська,2 |
Контактна особа: |
Євчук Марія Григорівна 380444253015 kmatobzakupka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2020 14:27 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Відповідно до документації, вул.Межигірська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2020 15:44 |
ТД КАНЦЕЛЯРІЯ ТЕАТР2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 січня 2020 10:08
Дата відповіді: 21 січня 2020 15:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: АНАЛОГИ МОЖЛИВІ ЯКЩО ВОНИ ОДНАКОВОЇ ЯКОСТІ
Оскільки основною метою проведення торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства, сплачені/нараховані суми податку у разі придбання товарів надають підприємству право на податковий кредит зі сплати ПДВ (згідно ст.198 Податкового кодексу України), що в свою чергу економічно вигідніше ніж закупівля товарів без сплати ПДВ. Таким чином, якщо ціна пропозиції Учасника переможця закупівлі без урахування ПДВ, то всі пропозиції Учасників закупівлі будуть оцінюватися без урахування ПДВ.
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ.
Оскільки основною метою проведення торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства, сплачені/нараховані суми податку у разі придбання товарів надають підприємству право на податковий кредит зі сплати ПДВ (згідно ст.198 Податкового кодексу України), що в свою чергу економічно вигідніше ніж закупівля товарів без сплати ПДВ. Таким чином, якщо ціна пропозиції Учасника переможця закупівлі без урахування ПДВ, то всі пропозиції Учасників закупівлі будуть оцінюватися без урахування ПДВ.
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ.
Учочнення
Дата подання: 21 січня 2020 13:07
Дата відповіді: 21 січня 2020 15:13
Доброго дня. Уточніть будь-ласка деякі позиції,а саме
1.Клей - суперсильний скільки грам та скільки штук?
2.Скільки кнопок?
3.Скільки скріпок та який розмір?
4.Лінійки скільки шт. та які розміри?
Відповідь: 1 КЛЕЙ 20 ГР - 80 ШТ
КНОПКИ 20
СКРІПКИ 50 В АСОРТИМЕНТІ
ЛІНІЙКИ 30СМ 50СМ ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ 15 /15 РАЗОМ 30
КНОПКИ 20
СКРІПКИ 50 В АСОРТИМЕНТІ
ЛІНІЙКИ 30СМ 50СМ ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ 15 /15 РАЗОМ 30
Уточнення
Дата подання: 22 січня 2020 10:24
Дата відповіді: 22 січня 2020 10:42
Доброго дня. Можете будь - ласка уточнити деякі позиції
1.Вам потрібен копі-картридж XEROX WC Sdg 5019 чи тонер -картридж в кількості 2 шт.
2. В наступній позиції ВИ знову зазжначаєте картридж ,а розшефровуєте тонер... то що ВАМ тут потрібно тонер??? в кількості 3 шт.
3. Чи можна запропонувати папір іншої торгової марки 80 г/м крім MAESTRO
Відповідь: ДОБРОГО ДНЯ МАЄТЬСЯ НА УВАЗІ КАРТРИДЖ, ПАПІР МОЖНА ІНШИЙ ТІЛЬКИ 80 Г/М
УТОЧНЕННЯ
Дата подання: 22 січня 2020 10:47
Дата відповіді: 22 січня 2020 11:07
1.Який саме Вам потрібен шредер???
2.Термоплівка для якого факс апарату?
Відповідь: ШРЕДЕР ПРИБЛИЗНО 23 л
Тип різання: поперечний
Знищує листи за раз: 8 шт.
Рівень секретності: 2 DIN
Колір: чорний
Гарантія: 24 міс.
ФАКС АПАРАТ PANASONIK
Тип різання: поперечний
Знищує листи за раз: 8 шт.
Рівень секретності: 2 DIN
Колір: чорний
Гарантія: 24 міс.
ФАКС АПАРАТ PANASONIK
Утонення
Дата подання: 23 січня 2020 15:45
Доброго дня. 1.Якого класу має бути папір А4 ?
2,Чи можна запропонувати шредер тип різання - повздовжня різка?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-20-003678-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГЕРМА", Код ЄДРПОУ:30797788
Дата подання: 29 січня 2020 15:00
Невідповідніссть у тендерній пропозиції
Шановний Тендерний Комітет! Проаналізувавши надану учасником тендерних торгів ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ», код ЄДРПОУ 38703681, тендерну інформацію, змушені звернути Вашу увагу на невідповідність запропонованого ним товару Вашим вимогам , які зазначені в технічних вимогах до товару а саме:
-В ціновій пропозиції ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» зазначає клей – суперсильний 20 гр.-20 шт; та 36гр.-30шт., по однаковій ціні без зазначення жодної торгової марки, а Вам як замовнику, потрібний клей- суперсильний 20 гр.-80 шт.;Як наслідок , розбіжність і по кількості і повазі.
- Біндери потрібно різних розмірів, а учасник зазначає один вид , з однією ціною;
- ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» пропонує календарі не на 2020 рік, а на 2019.
- Замовнику потрібно кнопок -20 уп.., скріпок-50 уп., а ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» зазначає 70 шт. не зрозуміло чого саме;
-Замовнику потрібно лінійок на 30 см.-15шт., на 50 см-15 шт., ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» зазначає 30 шт, не зазначаючи ціну , та скільки по кількості та довжині лінійок замовнику;
- також в питаннях / відповідях на стадіях обговорення Ви надали чітку відповідь щодо вимог шредера, а саме: обов’язково він повинен бути приблизно на 23 літри,рівень секретності -2DIN та знищувати листи за раз-8шт.,а ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» пропонує шредер незрозумілої торгової марки за ціною 600,00 грн.(БЕЗ ПДВ) , при цьому вартість даного шредера на ринку втричі дорожче приблизно від 1800,00 грн і вище.
Тому переконливо просимо Вас , повторно розглянути ціну на тендерну пропозицію ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» і вжити відповідні заходи.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
-В ціновій пропозиції ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» зазначає клей – суперсильний 20 гр.-20 шт; та 36гр.-30шт., по однаковій ціні без зазначення жодної торгової марки, а Вам як замовнику, потрібний клей- суперсильний 20 гр.-80 шт.;Як наслідок , розбіжність і по кількості і повазі.
- Біндери потрібно різних розмірів, а учасник зазначає один вид , з однією ціною;
- ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» пропонує календарі не на 2020 рік, а на 2019.
- Замовнику потрібно кнопок -20 уп.., скріпок-50 уп., а ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» зазначає 70 шт. не зрозуміло чого саме;
-Замовнику потрібно лінійок на 30 см.-15шт., на 50 см-15 шт., ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» зазначає 30 шт, не зазначаючи ціну , та скільки по кількості та довжині лінійок замовнику;
- також в питаннях / відповідях на стадіях обговорення Ви надали чітку відповідь щодо вимог шредера, а саме: обов’язково він повинен бути приблизно на 23 літри,рівень секретності -2DIN та знищувати листи за раз-8шт.,а ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» пропонує шредер незрозумілої торгової марки за ціною 600,00 грн.(БЕЗ ПДВ) , при цьому вартість даного шредера на ринку втричі дорожче приблизно від 1800,00 грн і вище.
Тому переконливо просимо Вас , повторно розглянути ціну на тендерну пропозицію ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» і вжити відповідні заходи.
Дякуємо за розуміння.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 січня 2020 15:24
Дякуємо за зауваження.Тендерний комітет зараз розглядає і оцінює пропозиції усіх Учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2020 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
119 308,50
UAH з ПДВ
|
119 308,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЕРМА" |
139 896,83
UAH з ПДВ
|
136 570,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
142 002,00
UAH з ПДВ
|
136 578,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
147 006,00
UAH з ПДВ
|
141 042,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" #38703681 |
Переможець |
119 308,50
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 20:50
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2020 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2020 12:25
|
ДОДАТОК КАНЦЕЛЯРІЯ.pdf | укладений |
05 лютого 2020 12:24
|
КАНЦЕЛЯРІЯ.pdf | укладений |
04 лютого 2020 16:20
|
КАНЦЕЛЯРІЯ.pdf | укладений |
04 лютого 2020 16:20
|