Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Калькулятор настільний
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2020-02-25-000365-c ● 31f89385e568481bbd952f80da2f8988
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна податкова служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43005393 |
Вебсайт: | https://www.tax.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Площа Львівська, 8 |
Контактна особа: |
Почтар Любов Петрівна +380442472841 zakupivli-DPS@tax.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 14:15 |
Очікувана вартість: | 18 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30140000-2: Лічильна та обчислювальна техніка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Калькулятор настільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30140000-2 — Лічильна та обчислювальна техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються підставі підписаних Сторонами видаткових накладних | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 09:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 09:45 |
Документація Калькулятор.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 лютого 2020 21:29
Дата відповіді: 26 лютого 2020 10:18
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам щодо предмета закупівлі розглядатись не будуть. Технічні вимоги не передбачають можливості подання аналогів. При здійсненні закупівлі замовник бажає отримати саме ту марку або модель товару, яка вказана в технічних вимогах.
Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна пропозиції (з ПДВ/без ПДВ у разі конкретних підстав).
Цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна без додавання до його ціни суми ПДВ 20%.
Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна пропозиції (з ПДВ/без ПДВ у разі конкретних підстав).
Цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна без додавання до його ціни суми ПДВ 20%.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
13 725,00
UAH з ПДВ
|
13 185,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" |
14 070,00
UAH з ПДВ
|
13 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
14 069,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" |
15 100,00
UAH з ПДВ
|
15 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
13 185,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2020 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 10:13
|
Договір 10 Калькулятор від 3.04.pdf | укладений |
03 квітня 2020 10:12
|