Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40800812 |
Вебсайт: | https://varash-rada.gov.ua/ekonomika/derzhavni-zakupivli/215-orhanizatory-zakupivel/kp-blahoustrii |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., місто Вараш, ВУЛИЦЯ КОМУНАЛЬНА, будинок 2, корпус 2 |
Контактна особа: |
Інна Романюк +380681265126 zakupkik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2022 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2022 15:52 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2022 14:44 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2022 14:44 |
Очікувана вартість: | 206 125,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 061,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі видаткової накладної протягом 15 календарних днів з дня поставки Товару. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2022 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2022 16:03 |
Додаток 5 Пропозиція.docx | |
28 жовтня 2022 16:03 |
додаток 1 Вимоги до ст.16.doc | |
28 жовтня 2022 16:03 |
Додаток 3 Техн специф.docx | |
28 жовтня 2022 16:03 |
Тендерна документація.doc | |
28 жовтня 2022 16:03 |
Додаток 2 Вимоги до ст.17.docx | |
28 жовтня 2022 16:03 |
Додаток 4 договір з особливостями.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-19-000012 ● cb19ecab4a0a452398e3028289024674
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2022 15:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.12.2022 № 67
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.12.2022 № 67
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2022-10-28-009880-a 28.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-19 16:00:31
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Суміш піщано-гравійна для посипання доріг (відсів)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-28-009880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Замовником до учасника торгів ФОП Басюк Ярослав Андрійович встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції, зокрема, щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. А саме, зазначено, що у Сертифікатах відповідностей та/або сертифікат/паспортах якості, завантажених Учасником у складі тендерної пропозиції, закінчився термін дії.
Згідно з вимогами тендерної документації - пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації якість товару повинна відповідати технічній документації, діючим на території України ДСТУ, вимогам до якості, зазначеними у цьому додатку до тендерної документації та підтвердженням копії документу про якість: сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості. Документ про якість Учасник повинен надати в складі пропозиції і при поставці товару.
Учасника зобов’язано для усунення виявлених невідповідностей подати копію документу про якість: сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості.
Однак, відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (та/або документах) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, в електронній системі закупівель не розміщується Замовником.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення чому надано можливість учаснику ФОП Басюк Ярослав Андрійович виправити невідповідності його пропозиції вимогам тендерної документації що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не відхилено вказану пропозицію.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-22 16:42:58
Пояснення
19 грудня 2022 року комунальне підприємство “Благоустрій” Вараської міської ради отримало запит про надання пояснень з приводу рішення про моніторинг до закупівлі Суміш піщано-гравійна для посипання доріг (відсів) згідно коду ЄЗС ДК 021:2015- 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (UA-2022-10-28-009880-a).
Згідно вищевказаного запиту до комунального підприємства “Благоустрій” Вараської міської ради (Замовника) постало запитання:
Чому Комунальним підприємством “Благоустрій” Вараської міської ради надано можливість учаснику ФОП Басюк Ярослав Андрійович (код ЄДРПОУ 2769210993) виправити невідповідності його пропозиції вимогам тендерної документації що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не відхилено вказану пропозицію.
Відповідно до п. 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (далі ОСОБЛИВОСТІ), -
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону України « Про публічні закупівлі» та з врахуванням пункту 40 Особливостей була необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Басюк Ярославом Андрійовичем (код ЄДРПОУ 2769210993) у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема невідповідності у документації, що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: у Сертифікатах відповідностей та/або сертифікат/паспорт якості, завантажених Учасником у складі тендерної пропозиції закінчився термін дії. Тому учаснику була надана можливість виправити дані невідповідності.
Оскільки, учасником ФОП Басюк Ярославом Андрійовичем була подана уся необхідна інформація, яка стосується технічних характеристик предмета закупівлі, лише з невідповідностями, та виправлення таких невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, Замовником КП «Благоустрій» ВМР 11.11.2022р. було прийняте рішення про розміщення в ЕСЗ повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (Протокол №144 від 11.11.2022).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-20 13:20:31
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Суміш піщано-гравійна для посипання доріг (відсів)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-28-009880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації кожен Учасник повинен представити в технічній частині своєї пропозиції таблицю відповідності технічних вимог Замовника (загальних, технічних та організаційних положень) з коментарем до кожного пункту технічних характеристик товару, що пропонується у встановленій формі.
Пропозиція учасника ФОП Басюк Ярослав Андрійович містить коментар лише по п. 2 додатку №3 та додані сертифікати по п. 5 вказаного додатку.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів ФОП Басюк Ярослав Андрійович вимог тендерної документації на відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Поясніть чому при невідповідності пропозицій учасників ФОП Тютях Станіслав Васильович та ФОП Басюк Ярослав Андрійович вимогам тендерної документації можливість виправити невідповідності, в т.ч. і ті, що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, надавалась лише учаснику ФОП Басюк Ярослав Андрійович.
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 2 до тендерної документації (для переможця).
Вказаний додаток містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав визначених п. 1, 2, 7, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 44 Особливостей не передбачено надання підтвердження переможцем торгів по вказаних пунктах частини 1 статті 17 Закону.
Поясніть чому в тендерній документації встановлені такі вимоги.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-22 16:47:10
Пояснення
20 грудня 2022 року комунальне підприємство “Благоустрій” Вараської міської ради отримало запит про надання пояснень з приводу рішення про моніторинг до закупівлі Суміш піщано-гравійна для посипання доріг (відсів) згідно коду ЄЗС ДК 021:2015- 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (UA-2022-10-28-009880-a).
Згідно вищевказаного запиту до комунального підприємства “Благоустрій” Вараської міської ради (Замовника) постало запитання: надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів ФОП Басюк Ярослав Андрійович вимог тендерної документації на відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі.
На підтвердження відповідності пропонованого учасником ФОП Басюк Ярослав Андрійович товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі учасником була надана ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ( Назва файлу «дод3..PDF»).
Підтверджуючи необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, учасник ФОП Басюк Ярослав Андрійович ПІДТВЕРДИВ свою відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, надавши у складі тендерної пропозиції відповідну інформацію за формою, визначеною Додатком 3 до тендерної документації у СТВЕРДЖУВАЛЬНІ Й ФОРМІ. Даний документ містить підпис і печатку учасника, що є свідченням погодження учасника з вимогами замовника.
Щодо запитання : чому при невідповідності пропозицій учасників ФОП Тютях Станіслав Васильович та ФОП Басюк Ярослав Андрійович вимогам тендерної документації можливість виправити невідповідності , в т.ч. і ті , що стосуються технічних та якісних характеристик предмету закупівлі , надавалась лише учаснику ФОП Басюк Ярослав Андрійович.
Відповідно до п. 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ, - «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).»
Оскільки, учасником ФОП Тютях Станіслав Васильович не було подано жодного документа, що стосується технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей даному учаснику не виставлялось.
Щодо запитання: документального підтвердження відсутності підстав визначених п.1,2,7,8,9 частини 1 статті 17 Закону України « Про публічні закупівлі».
Абзацом 1 пункту 44 Особливостей передбачено, що замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону(крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Отож, з метою перевірки учасника процедури закупівлі на наявність зазначених підстав Замовником було встановлено такі вимоги, крім пункту 13 частини 1статті 17 Закону, як це передбачено пунктом 44 Особливостей.
Крім того, оскільки на момент оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів і на даний час доступ до інформації, визначеної пунктами 1-12 частини 1 статті17 Закону є обмеженим, Замовником вимагається документальне підтвердження відсутності підстав, визначених даними пунктами, від переможця торгів.
Додатково повідомляємо, що на даний момент договір, заключений за результатами даної закупівлі, виконаний в повному обсязі обома сторонами.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ 27 грудня 2022 року Західним офісом Держаудислужби в Рівненській області було опубліковано висновок про наявність порушень, яким встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної пропозиції (пропозицій). Предметом аналізу моніторингу закупівлі в розрізі проведення процедури закупівлі були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. За результатами вище вказаного висновку, Замовника зобов’язано здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору відповідно до Законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. При цьому, у Висновку Держаудислужби в Рівненській області за результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено. 28 жовтня 2022 року комунальним підприємством “Благоустрій” Вараської міської ради (Замовник) було здійснено оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2022-10-28-009880-a), предметом закупівлі якого було придбання Суміші піщано-гравійної для посипання доріг (відсів). Код за Єдиним закупівельним словником: КОД ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. Щодо недотримання Замовником норм пункту 44 Особливостей, як вказано у Висновку про результати моніторингу закупівлі від 27.12.2022р., а саме: щодо вимог надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав визначених п. 1,2,7,8,9 частини 1 статті 17 Закону, повідомляємо наступне: Абзацом 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (далі Особливості) передбачено, що замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). А також, згідно абзацу 3 пункту 44 Особливостей, - «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.» Отож, з метою перевірки учасника процедури закупівлі на наявність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) та на виконання вимог абзацу 1 пункту 44 Особливостей, а також у зв'язку із тим, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до публічної інформації був обмеженим, Замовником було встановлено вимоги надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав визначених п. 1,2,7,8,9 частини 1 статті 17 Закону, крім пункту 13 частини 1статті 17 Закону, як це передбачено пунктом 44 Особливостей. Щодо порушення норм пункту 40, підпункту 2 пункту 41 Особливостей, повідомляємо: Відповідно до п. 40 Особливостей, - «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону України « Про публічні закупівлі» та з врахуванням пункту 40 Особливостей була необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Басюк Ярослав Андрійович (код ЄДРПОУ 2769210993) у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема невідповідності у документації, що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: у Сертифікатах відповідностей та/або сертифікат/паспорт якості, завантажених Учасником у складі тендерної пропозиції закінчився термін їх дії. Оскільки Сертифікатах відповідностей та/або сертифікат/паспорт якості був поданий Учасником у складі тендерної пропозиції, він був наявний, а не відсутній, тому учаснику була надана можливість виправити дані невідповідності. Оскільки, учасником ФОП Басюк Ярославом Андрійовичем Замовнику була подана уся необхідна інформація, яка стосується технічних характеристик предмета закупівлі, лише з невідповідностями, та виправлення таких невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, Замовником КП «Благоустрій» ВМР 11.11.2022р. було прийняте рішення про розміщення в ЕСЗ повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (Протокол №144 від 11.11.2022). Щодо недотримання норм пункту 4 частини 2 статті 4 Закону та п.14 Особливостей: Замовник КП «Благоустрій» ВМР є комунальним підприємством та не є бюджетною установою. Тому у КП «Благоустрій» ВМР відсутні законодавчо визначені підстави для зазначення «коду згідно КЕКВ (для бюджетних коштів)» у формі річного плану, оскільки замовником не використовуються коди економічної класифікації видатків. Заклад відноситься до сфери регулювання господарського законодавства, має статус суб’єкта господарювання, здійснює діяльність на підставі Статуту. Поле форми річного плану «код КЕКВ (для бюджетних коштів)» є необов’язковим для заповнення, та може зазначитися замовником у разі необхідності, оскільки у разі його незаповнення рядок річного плану успішно створюється та на нього накладається кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи. Отже, замовником заповнені всі обовязкові поля форми річного плану. Щодо зобов’язання Держаудислужбою в Рівненській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень повідомляємо: За правилами ст.43 Закону №922-VIII договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону; 5) якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Крім того, відповідно до ст.651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення ним чинного законодавства. Враховуючи, вказане вище, повідомляємо, що зобов`язання Держаудитслужби в Рівненській області щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом припинення зобов’язань за договором у даному випадку є неможливим. Слід також звернути Вашу увагу й на той факт, що умови Договору ФОП Басюк Я.А. на даний час виконані належним чином, в повному обсязі, згідно умов укладеного Договору, претензії до Переможця закупівель щодо виконання умов Договору відсутні. З врахуванням вищенаведених обставин в їх сукупності, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Басюк Я.А. в повній мірі відповідає умовам тендерної документації, будь-які порушення Закону №922-VІІІ зі сторони Замовника відсутні.
2022-12-29 15:43:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено не дотримання норм пункту 4 частини 2 статті 4 Закону та п. 14 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.12.2022року про результати моніторингу закупівлі № UA -2022-10-28-009880-а оскаржено до суду. Згідно Ухвали Рівненського Окружного Адміністративного суду від 16.01.20223 року № 460/883/23 позивна заява прийнята до розгляду. |
Дата публікації: | 25 січня 2023 |
Документи:
25 січня 2023 14:34
|
Ухвала.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2022 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Тютях Станіслав Васильович |
158 000,00
UAH з ПДВ
|
158 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Басюк Ярослав Андрійович |
203 999,00
UAH з ПДВ
|
199 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ТКАЧ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ |
204 063,75
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГОЧ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
206 125,00
UAH з ПДВ
|
206 125,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Тютях Станіслав Васильович #2458109332 |
Відхилено |
158 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2022 16:02
|
|
ФОП Басюк Ярослав Андрійович #2769210993 |
Переможець |
199 999,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2022 11:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2022 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2022 13:35
|
договір Басюк.pdf | укладений |
21 листопада 2022 13:34
|