Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель в комплекті)
Очікувана вартість
10 640 000,00 UAH
UA-2023-11-01-004256-a ● 31ee01a32cc840eda1752d803d62ef63
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05403286 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
Контактна особа: |
Олена Зінов'єва +380522358347 tender-osvita@krmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2023 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2023 11:22 |
Очікувана вартість: | 10 640 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76 комплект
Код ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель в комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25022, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 календарних днів з дня поставки (передачі) товару (вказати бажану кількість днів відстрочки платежу, але не менше 30 (тридцяти) календарних днів). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2023 14:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2023 14:31 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-01-004256-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТОМІЛІН ДЕНИС ГЕННАДІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2787201057
Дата подання: 02 листопада 2023 17:44
Дискримінаційні технічні вимоги
Шановний Замовник! У Додатку 3 до тендерної документації ви вказали наступні дискримінаційні вимоги щодо Спеціалізованого програмне забезпечення навчального призначення для інтерактивної панелі: «містить не менше 1300 вбудованих 3D сцен освітньої тематики українською мовою; містить інтерактивні інструменти для створення тестів; містить вільний доступ користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів; містить готову бібліотеку цифрових уроків українською мовою у кількості не менше 300 уроків.»
Вказаним технічним вимогам у сукупності відповідає лише програмне забезпечення Mozabook Classroom (розробник Mozaik Education Ltd., Угорщина) від його представника в Україні, ТОВ «Едпро дистриб’юшн», про що можна пересвідчитися на відповідних веб-сайтах https://edpro.ua/mozaik, https://ua.mozaweb.com/uk/mozabook, а також за результатами торгів з аналогічними характеристиками, зокрема UA-2023-09-27-000400-a, UA-2023-09-25-013519-a, UA-2023-09-19-014767-a тощо.
Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. … Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Внесення Замовником до тендерної документації вищевказаних необґрунтованих пунктів у сукупності із вимогою надання «лист від виробника або офіційного дистриб’ютора в Україні спеціалізованого програмного забезпечення в Україні з зазначенням найменування учасника, номера торгів», є реальною дискримінацією до інших учасників, окрім постачальника програмного забезпечення Mozabook Classroom. Це безумовно порушує права нашого підприємства на рівноправну участь в Торгах та суперечить принципам публічних закупівель, які викладені в ст. ст. 3, 5, 22 «Про публічні закупівлі».
Додатково зазначимо, що доступ до електронних підручників є вільним (відповідно до інформаціх Міністерства освіти та науки України від 5.09.2022, https://mon.gov.ua/ua/news/elektronni-pidruchniki-dlya-navchannya-v-umovah-voyennogo-stanu-rozmisheno-u-vilnomu-dostupi) та їх версії розміщено на сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» (https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/). Отже, копії електронних підручників можуть бути встановлені окремо будь-яким учасником закупівлі окремо від програмного забезпечення з 3D моделями освітньої тематики. Аналогічно, цифрові уроки можуть буть створені у різних додатках та використовуватися вчителем на власний розсуд відповідно до затвердженої програми. Вимога щодо 300 уроків, створених та інтегрованих саме в програмний комплекс Mozabook Classroom також дискримінує потенційних учасників, що мають намір запропонувати інше програмне забезпечення.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Вимагаємо прибрати зазначені дискримінаційні вимоги або надати розгорнуту відповідь згідно яких саме документів або вимог (наказів) МОН ви обрали саме такі характеристики та саме такі вимоги. Надайте об’єктивне і розумне виправдання або наведіть прикладе щонайменше двох видів програмного забезпечення, що повністю підійде під ваші технічні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Вказаним технічним вимогам у сукупності відповідає лише програмне забезпечення Mozabook Classroom (розробник Mozaik Education Ltd., Угорщина) від його представника в Україні, ТОВ «Едпро дистриб’юшн», про що можна пересвідчитися на відповідних веб-сайтах https://edpro.ua/mozaik, https://ua.mozaweb.com/uk/mozabook, а також за результатами торгів з аналогічними характеристиками, зокрема UA-2023-09-27-000400-a, UA-2023-09-25-013519-a, UA-2023-09-19-014767-a тощо.
Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. … Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Внесення Замовником до тендерної документації вищевказаних необґрунтованих пунктів у сукупності із вимогою надання «лист від виробника або офіційного дистриб’ютора в Україні спеціалізованого програмного забезпечення в Україні з зазначенням найменування учасника, номера торгів», є реальною дискримінацією до інших учасників, окрім постачальника програмного забезпечення Mozabook Classroom. Це безумовно порушує права нашого підприємства на рівноправну участь в Торгах та суперечить принципам публічних закупівель, які викладені в ст. ст. 3, 5, 22 «Про публічні закупівлі».
Додатково зазначимо, що доступ до електронних підручників є вільним (відповідно до інформаціх Міністерства освіти та науки України від 5.09.2022, https://mon.gov.ua/ua/news/elektronni-pidruchniki-dlya-navchannya-v-umovah-voyennogo-stanu-rozmisheno-u-vilnomu-dostupi) та їх версії розміщено на сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» (https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/). Отже, копії електронних підручників можуть бути встановлені окремо будь-яким учасником закупівлі окремо від програмного забезпечення з 3D моделями освітньої тематики. Аналогічно, цифрові уроки можуть буть створені у різних додатках та використовуватися вчителем на власний розсуд відповідно до затвердженої програми. Вимога щодо 300 уроків, створених та інтегрованих саме в програмний комплекс Mozabook Classroom також дискримінує потенційних учасників, що мають намір запропонувати інше програмне забезпечення.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Вимагаємо прибрати зазначені дискримінаційні вимоги або надати розгорнуту відповідь згідно яких саме документів або вимог (наказів) МОН ви обрали саме такі характеристики та саме такі вимоги. Надайте об’єктивне і розумне виправдання або наведіть прикладе щонайменше двох видів програмного забезпечення, що повністю підійде під ваші технічні вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2023 13:26
Добрий день! Дякуємо за активну участь у закупівлі.
Закон "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон)не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати замовник у тендерній документації. Відповідно до частини третьої ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р, № 3302-06/3812-06. Тлумачення поняття дискримінація наведено в Господарському кодексі України, Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: "Відмінність у поводжені є дискримінаційною, якщо вона "не має об"єктивного і розумного виправдання", тобто, якщо вона не переслідує "Законної мети" або відсутня "розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуванної мети". В даному випадку Замовник переслідує законну мету придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії буде безпечним ,якісним, відповідатиме вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Разом з тим звертаємо Вашу увагу, що зазначені Замовником технічні характеристики не мають посилання конкретного виробника або модель. Деталізація технічних характеристик Замовником має на меті спростити потенційним Учасникам підбір товарних категорій, а такж провести закупівлю навчальних засобів які повністю задовольняють сучасні вимоги до методології викладання та забезпечать якісний навчальний процес з врахуванням сучасних технологій. Зазначені технічні пареметри є універсальними та уніфікованими і зазначаються усіма відомими виробниками. В номерах закупівель, які надані вами, в закупівлях де участь приймало більше одного учасника, різними учасниками пропонувалось різне програмне забезпечення, яке відповідало вимогам Замовника. Вимогам, щодо спеціалізованого програмного забезпечення відповідає програмне забезпечення різних виробників, наприклад Corinth 3D, KM Media, Є-Підручники, Mozabook, LifeLiqe, електронні освітні ресурси з різних предметів «Видавництва РОЗУМНИКИ». Вимога, щодо надання листа від виробника або офіційного дистриб'ютора в Україні спеціалізованого програмного забезпечення в Україні, не є дискримінаційною, оскільки учасники можуть надати авторизаційний лист не виключно від виробників, а в тому числі від дистриб’юторів програмного забезпечення в Україні, а наявність авторизаційного листа підтверджує, що запропоноване учасниками програмне забезпечення придбане офіційно є ліцензійно чистим та не порушує норм авторського права та чинного законодавства. Ще раз наголошуємо що Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам Замовника або еквівалент, технічні характеристики якого є кращими, також замовник не обмежує учасників в можливості запропонувати декілька видів програмного забезпечення, яке буде відповідати встановленим вимогам, щодо спеціалізованого програмного забезпечення. Враховуючи вище наведені факти зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Закон "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон)не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати замовник у тендерній документації. Відповідно до частини третьої ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р, № 3302-06/3812-06. Тлумачення поняття дискримінація наведено в Господарському кодексі України, Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: "Відмінність у поводжені є дискримінаційною, якщо вона "не має об"єктивного і розумного виправдання", тобто, якщо вона не переслідує "Законної мети" або відсутня "розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуванної мети". В даному випадку Замовник переслідує законну мету придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії буде безпечним ,якісним, відповідатиме вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Разом з тим звертаємо Вашу увагу, що зазначені Замовником технічні характеристики не мають посилання конкретного виробника або модель. Деталізація технічних характеристик Замовником має на меті спростити потенційним Учасникам підбір товарних категорій, а такж провести закупівлю навчальних засобів які повністю задовольняють сучасні вимоги до методології викладання та забезпечать якісний навчальний процес з врахуванням сучасних технологій. Зазначені технічні пареметри є універсальними та уніфікованими і зазначаються усіма відомими виробниками. В номерах закупівель, які надані вами, в закупівлях де участь приймало більше одного учасника, різними учасниками пропонувалось різне програмне забезпечення, яке відповідало вимогам Замовника. Вимогам, щодо спеціалізованого програмного забезпечення відповідає програмне забезпечення різних виробників, наприклад Corinth 3D, KM Media, Є-Підручники, Mozabook, LifeLiqe, електронні освітні ресурси з різних предметів «Видавництва РОЗУМНИКИ». Вимога, щодо надання листа від виробника або офіційного дистриб'ютора в Україні спеціалізованого програмного забезпечення в Україні, не є дискримінаційною, оскільки учасники можуть надати авторизаційний лист не виключно від виробників, а в тому числі від дистриб’юторів програмного забезпечення в Україні, а наявність авторизаційного листа підтверджує, що запропоноване учасниками програмне забезпечення придбане офіційно є ліцензійно чистим та не порушує норм авторського права та чинного законодавства. Ще раз наголошуємо що Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам Замовника або еквівалент, технічні характеристики якого є кращими, також замовник не обмежує учасників в можливості запропонувати декілька видів програмного забезпечення, яке буде відповідати встановленим вимогам, щодо спеціалізованого програмного забезпечення. Враховуючи вище наведені факти зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Номер вимоги: UA-2023-11-01-004256-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Лашкевич Ольга Олександрівна", Код ЄДРПОУ:3313211601
Дата подання: 05 листопада 2023 14:28
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Шановний Замовник! Умовами ткндерної документації ви вимагаєте надання "висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником товар, а саме інтерактивні панелі та спеціалізоване програмне забезпечення;". Проте відповідно до Закону України «Про систему громадського здоров’я» 2573-IX, що був прийнятий від 06.09.2022р., втратив чинність ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким регламентувалися питання видачі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ). Відповідно, на сьогоднішній день у Учасників, що не мають дійсних висновків ДСЕЕ, відсутня можливість їх отримання. Вимагаємо прибрати зазначену вимогу, як таку, що неможливо виконати.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2023 15:04
Добрий день!
Шановний учасник, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, оснащення повинно відповідати вимогам, санітарного законодавства, пожежній та електробезпеці, вимогам охорони здоров’я здобувачів освіти і охорони праці працівників закладів освіти. Відповідно до вищезазначеного учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником товар, а саме інтерактивні панелі та спеціалізоване програмне забезпечення. Всі документи повинні бути діючими на час розкриття пропозиції.
Шановний учасник, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, оснащення повинно відповідати вимогам, санітарного законодавства, пожежній та електробезпеці, вимогам охорони здоров’я здобувачів освіти і охорони праці працівників закладів освіти. Відповідно до вищезазначеного учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником товар, а саме інтерактивні панелі та спеціалізоване програмне забезпечення. Всі документи повинні бути діючими на час розкриття пропозиції.
Номер вимоги: UA-2023-11-01-004256-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТОМІЛІН ДЕНИС ГЕННАДІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2787201057
Дата подання: 05 листопада 2023 23:47
Дискримінаційні технічні вимоги
Шановний Замовник! Дякуємо за розгорнуту відповідь на нашу попередню вимогу та наведення переліку спеціалізованого програмного забезпечення, яке може задовільнити ваші потреби. Ми детально вивчили характеристики зазначених вами прикладів, проте жодне з них (Corinth 3D, KM Media, Є-Підручники, Mozabook, LifeLiqe, електронні освітні ресурси з різних предметів «Видавництва РОЗУМНИКИ»), окрім Mozabook, не містить саме "готову бібліотеку цифрових уроків українською мовою у кількості не менше 300 уроків.". Вимагаємо прибрати щонайменше цю дискримінаційну технічну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2023 15:01
Добрий день!
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України 29 квітня 2020 року № 574 передбачає, що електронні освітні ресурси повинні відповідати навчальним програмам.
Додаток 3 до тендерної документації передбачає закупівлю спеціалізованого програмного забезпечення. Характеристики спеціалізованого програмного забезпечення встановлені для дотримання вимог навчальної програми та не передбачають конкретної моделі програмного забезпечення або конкретного виробника. Для якісного забезпечення учнів навчальним обладнанням, програмним забезпеченням, що будуть пропонувати потенційні учасники технічні характеристики мають бути не гіршим ніж ті, що вимагається в Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України 29 квітня 2020 року № 574 передбачає, що електронні освітні ресурси повинні відповідати навчальним програмам.
Додаток 3 до тендерної документації передбачає закупівлю спеціалізованого програмного забезпечення. Характеристики спеціалізованого програмного забезпечення встановлені для дотримання вимог навчальної програми та не передбачають конкретної моделі програмного забезпечення або конкретного виробника. Для якісного забезпечення учнів навчальним обладнанням, програмним забезпеченням, що будуть пропонувати потенційні учасники технічні характеристики мають бути не гіршим ніж ті, що вимагається в Додатку 3 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2023 11:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" |
10 624 800,00
UAH з ПДВ
|
10 624 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" #42831727 |
Переможець |
10 624 800,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2023 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:09
|
ДУ 2 від 25.12.2023 року.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:03
|
ДУ 1 від 25.12.2023 року.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2023 16:04
|
договір 1869 від 23.11.2023 року.pdf | укладений |
23 листопада 2023 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення бюджетних зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 1869 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1869 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |