Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП «ТЕПЛОВОДСЕРВІС» МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 45136285 |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., Миргород, вул. Якова Усика, 7 |
Контактна особа: |
Шульженко Оксана Віталіївна +380962662213 tws.zakupivli@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2023 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 15:36 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 15:36 |
Очікувана вартість: | 4 313 785,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 568,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2023 18:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2023 18:18 |
ТД 4213.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
про перегляд Протокольного рішення (протоколу) від 05.12.2023 № 22-Т
до Закупівлі № UA-2023-11-21-017487-a
Відповідно до Протокольного рішення (протоколу) від 05.12.2023 № 22-Т до Закупівлі № UA-2023-11-21-017487-a Вами було дискваліфіковано нашу тендерну пропозицію згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Причиною нашої дискваліфікації є виявлене Вами наступне зауваження, яке на Вашу думку, не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації, а саме:
«Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» пропонує товар: засувки, клапани, затвори, виготовлені виробником T.i.S. Service S.p.A., розміщеного в Італії, а отже країна походження даного товару – Італія, що підтверджено наданими Учасником сертифікатами відповідності та висновками.
В той же час, Учасник НЕ НАДАВ документ про співпрацю учасника безпосередньо з виробником T.i.S. Service S.p.A. (Італія). Жодного документу від T.i.S. Service S.p.A. (Італія), який був би адресований безпосередньо Учаснику – надано не було.
Наданий Учасником документ про безпосередню співпрацю стосується виробника – «T.i.S. Polska SP. Z o.o.», розміщеного в Польщі, тобто виробника, продукцію якого (продукцію польського походження) Учасник не пропонує. По даному виробнику T.i.S. Polska SP. Z o.o. (Польща) і по даному товару польського походження, не були надані ані сертифікати, ані висновки».
Проте, ми не погоджуємося із причиною відхилення нашої тендерної пропозиції, виходячи з наступного.
«T.i.S. Polska SP. Z o.o.» та «T.i.S. Service S.p.A.» належать до групи компаній «T.I.S. GROUP». Відтак, T.i.S. Service є материнською компанією, розташованою у місті Болгаре провінції Бергамо в Італії. В свою чергу, «T.i.S. Polska SP. Z o.o.» є дочірньою компанією, розташованою у місті Варшаві у Польщі.
Вищезазначена інформація підтверджується роздруківкою із офіційного веб-сайту T.I.S. GROUP за посиланням: https://www.latis-service.com/en/company/tis-group, яка додається до даної вимоги.
До того ж, у вищезазначеній роздруківці також зазначена інформація, що дочірня компанія T.i.S. Polska розташована у стратегічному географічному положенні, щоб відповідати вимогам ринку Північної Європи, що свідчить про те, що дана компанія є реалізатором продукції виробника у відповідних регіонах.
Таким чином, у Сертифікаті представника, який було надано Учасником процедури закупівлі – ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» у складі своєї тендерної пропозиції, зазначено, що:
«T.i.S. Polska Sp z.o.o.» (Польща) має всі повноваження виробника «T.i.S. Service S.p.A.» (Італія) та уповноважує компанію Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ» бути офіційним представником продукції групи компаній «T.I.S. GROUP» на території України».
Таким чином, висновок Замовника про те, що Учасник не надав документ про співпрацю учасника безпосередньо з виробником є протиправним та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи, натомість, тендерна пропозиція, надана Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ», є найбільш економічно вигідною, відповідає необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі (Додаток № 3 до тендерної документації), а також іншим вимогам щодо предмета закупівлі відповідно до тендерної документації, у зв’язку із чим відхилення тендерної пропозиції Замовником у відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей є неправомірним та таким, що призвело до порушення законних прав та охоронюваних законом інтересів Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ» як учасника вказаної процедури закупівлі, зокрема, порушено право бути визначеним переможцем процедури закупівлі та право на укладання договору про закупівлю, порушено право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій.
У разі ігнорування КП «ТЕПЛОВОДСЕРВІС» даної вимоги, з метою відновлення своїх порушених прав, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ» залишає за собою право звернутися із скаргою на протокольне рішення (протокол) Комунального підприємства «ТЕПЛОВОДСЕРВІС» Миргородської міської ради від 05.12.2023 № 22-Т до Антимонопольного комітету України.
На підставі вищевикладеного, з метою недопущення порушення законних прав та охоронюваних законом інтересів Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ» як учасника вказаної процедури закупівлі, -
ПРОСИМО:
1. Скасувати протокольне рішення (протокол) Комунального підприємства «ТЕПЛОВОДСЕРВІС» Миргородської міської ради від 05.12.2023 № 22-Т щодо закупівлі «Труби водопровідні ПЕ та супутні 42130000-9 «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої»» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, яким відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ» (код ЄДРПОУ: 44535581).
Підприємство T.I.S. Service S.p.A. (Італія) та підприємтсво T.I.S. Polska SP. Z o.o.
(Польща) – є окремими юридичними особами,
Учасник надав Сертифікат відповідності, Протокол сертифікаційних випробувань,
Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію виробництва T.I.S. Service
S.p.A. (Італія), але не підтвердив свою співпрацю безпосередньо з виробником даного
товару (з цією юридичною особою).
Натомість підтвердження співпраці з T.I.S. Service S.p.A. (Італія), було здійснене
через іншу юридичну особу – T.I.S. Polska SP. Z o.o. (Польща), що не відповідає вимогам
Додатку № 3 до тендерної документації, де чітко зазначено, що Учасник повинен надати:
Документ про співпрацю учасника БЕЗПОСЕРЕДНЬО з виробником запропонованого
товару, тобто без залучення інших сторін (юридичних осіб, посередників). Отже дану
вимогу Учасник не виконав. Підтвердження безпосередньої (без залучення інших
юридичних осіб) співпраці з T.I.S. Service S.p.A. (Італія) Учасник не надав.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми, а вимога Учасника не задовольняється.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000069 ● daaedc7d794b4983b57ee831fe3b3711
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 18:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 Одеса № 27
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 29.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 27
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
8 UA-2023-11-21-017487-a 21.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-05 17:34:40
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ» (далі – ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ») на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині ненадання учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до Додатка № 3 до тендерної документації документа про співпрацю учасника безпосередньо з виробником запропонованого товару T.I.S. Service S.p.A. (Італія), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат представника від 01.07.2022, виданий T.I.S. Polska Sp. Z o.o. (Польща), згідно з яким учасника ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» уповноважено бути офіційним представником T.I.S. Polska Sp. Z o.o., який має всі повноваження виробника T.I.S. Service S.p.A. (Італія) згідно з листом виробника T.I.S. Service S.p.A. (Італія) (стор. 79-80 файлу «Технічна документація TIS.pdf»)?
Водночас невідповідність в частині ненадання учасником ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» у складі тендерної пропозиції відповідно до Додатка № 3 до тендерної документації документа про співпрацю учасника безпосередньо з виробником запропонованого товару може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки виправлення такої помилки не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ» умовам пункту 3 таблиці Додатка № 1 до тендерної документації, оскільки учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в частині надання копії аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі, надано аналогічний договір від 03.07.2023 № ХР-22 з додатками до нього «Специфікація № 1» на суму 159 390,21 грн з ПДВ та «Специфікація № 2» на суму 259 029,17 грн з ПДВ (загальна сума згідно специфікацій 418 419,38 грн з ПДВ) та видаткові накладні від 25.08.2023 № ПТТОВ_2508/019 на суму 145 621,53 грн з ПДВ, від 25.08.2023 № ПТТОВ_2508/020 на суму 13 768,68 грн з ПДВ та від 06.09.2023 № ПТТОВ_0609/021 на суму 259 029,17 грн з ПДВ (загальна сума згідно видаткових накладних 418 419,38 грн з ПДВ), тоді як згідно з умовами зазначеного аналогічного договору від 03.07.2023 № ХР-22 орієнтовна сума цього договору складає 10 000 000,00 грн. (десять мільйонів гривень 00 коп.) з врахуванням ПДВ (пункт 5.1 договору) та термін його дії з дати укладання і до «31» грудня 2023 року, а в частині виконання зобов’язань, що виникли в період дії договору – до їх повного виконання з можливістю автоматичної пролонгації на кожен наступний календарний рік за умови відсутності письмових повідомлень Сторін про своє бажання його розірвати (пункт 13.1 договору)?
4. Як Замовник може обґрунтувати, що Додаток № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації не містить опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та функціональні характеристики, а містить лише найменування товарів з посиланням на конкретні марку та виробника?
5. Як Замовник може обґрунтувати зазначення у Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації вимог щодо якісних характеристик та щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції документів на підтвердження відповідності запропонованого товару таким характеристикам на деталі з’єднувальні (фітинги) компресійні, литі, зварні та терморезисторні, які не закуповуються Замовником у межах цієї процедури закупівлі?
6. Надати інформацію щодо стану виконання укладеного за результатами цієї процедури закупівлі договору про закупівлю (із зазначенням суми виконання).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-08 17:09:21
Відповідь на запит про надання інформації у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2024-01-29-000069) процедури закупівлі за предметом: «42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-21-017487-a), повідомляємо:
1)Стосовно технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Відповідно до абз. 1 п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 3 ч. 2 с. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються зокрема такі відомості як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби-плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно з п. 33 ч. 1 с.1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування, відповідності, продуктивності, ресурсопродуктивності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Враховуючи вимоги Закону, інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015: 42130000-9 «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» викладена в Додатку 3 до тендерної документації та визначена відповідно до потреб підприємства у відповідності обладнання діючим ДСТУ та іншим технічним нормам (європейським та українським) відповідно до специфікації закупівлі.
Стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
1. здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках);
2. у разі обмеження на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку, при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Таким чином, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015: 42130000-9 «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої», здійснювалось відповідно до вищевказаної методики.
Стосовно розміщення обґрунтування на сторінці веб-сайту
Повідомляємо, що відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі: Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі: Особливості) у Замовника відсутній обов’язок щодо розміщення обґрунтування на сторінці веб-сайту технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Також зазначаємо, що Норма пункту 4-1 Постанова №710 стосується виключно головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки).
2. Відповідно до Додатка № 3 до тендерної документації учасник має надати документ про співпрацю безпосередньо з виробником запропонованого товару T.I.S. Service S.p.A. (Італія), в той час як ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат представника від 01.07.2022, виданий T.I.S. Polska Sp. Z o.o. (Польща), згідно з яким учасника ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» уповноважено бути офіційним представником T.I.S. Polska Sp. Z o.o., який має всі повноваження виробника T.I.S. Service S.p.A. (Італія), але не є виробником запропонованого товару T.I.S. Service S.p.A. (Італія).
ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» не звертався з запитаннями або вимогами до Замовника та зі скаргами до органу оскарження щодо даної вимоги, а відповідно не довів та документально не підтвердив неможливість отримання ним зазначеного документу про співпрацю безпосередньо з виробником запропонованого товару T.I.S. Service S.p.A. (Італія) та неможливість виконати зазначену умову Документації.
Крім того, ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» не надало разом з сертифікатом представника будь-яких додаткових пояснень, які б містили обгрунтування неможливості отримання документу про співпрацю безпосередньо з виробником запропонованого товару.
Не зважаючи на це дана вимога не перешкодила ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» взяти участь у Процедурі закупівлі.
3. Згідно статті 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Ст. 628 ЦК України встановлено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Згідно ст. 638 ЦК України, договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Таким чином, під час укладення договору сторони є вільними у виборі умов договору, на власний розсуд та за взаємною згодою визначають умови, порядок розрахунків і платежів.
Згідно п. 5.1 Договору від 03.07.2023 № ХР-22, наданого ТОВ "ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ" орієнтовна сума цього договору складає 10 000 000,00 грн. (десять мільйонів гривень 00 коп.) з врахуванням ПДВ, тобто Сторони погодили приблизну суму на яку розраховували здійснити купівлю-продаж товару при укладенні Договору.
Разом з тим ТОВ "ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ" надано додатки до Договору («Специфікація № 1» та «Специфікація № 2») на загальну суму 418 419,38 грн з ПДВ та видаткові накладні до Договору також на загальну суму 418 419,38 грн з ПДВ), що підтверджує виконання ТОВ "ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ" договірних зобов'язань у повному обсязі на дату подачі тендерної пропозиції.
Крім того, відповідно до п. 1.2. Договору під партією Товару розуміється визначена кількість товарів одного або кількох найменувань відвантажених одночасно за одним товаросупровідним документом (товарно-транспортною накладною, видатковою накладною на відпуск товару, тощо).
Відповідно до п. 4.4 Договору поставка партії товару повинна супроводжуватись передачею Покупцю накладної Постачальника та Товарно-транспортної накладної (ТТН), підписання кожного з яких представником Покупця або експедитором (у випадку доставки товару Перевізником), буде свідчити про отримання Покупцем товару.
Відповідно до п. 4.7 Договору датою поставки товару та датою переходу права власності на товар вважається дата накладної Постачальника, що передається Покупцю.
Оскільки вартість товару, поставленого за відповідним Договором, є меншою від орієнтовної суми договору, то слід вважати, що загальна сума зазначеного Договору є сумою всіх підписаних видаткових накладних, за якими фактично поставлено та прийнято товар протягом строку дії договору.
Тобто ТОВ "ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ" виконано вимоги п. 3 таблиці Додатка № 1 до тендерної документації щодо надання копії аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі на підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
4. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Додаток №3 до тендерної документації містить таблицю з переліком товару, що має в назві основні характеристики товару, що закуповується, наприклад : назва товару, тип приєднання, номінальний діаметр, номінальний тиск, конструкція та інше, крім того замовник зазначив вид товару, що за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника додаючи до кожного посилання вираз «або еквівалент».
5. Замовник спочатку мав на меті здійснити одну закупівлю за процедурою відкритих торгів з особливостями на 2024 рік й відповідно вимоги до тендерної документації готувались в єдиному переліку в Додатку №3 до тендерної документації, але через велику кількість позицій електронний майданчик технічно не міг обробити таку кількість даний й після звернення до колл-центру Уповноваженою особою, після наданих рекомендацій було прийнято рішення розділити номенклатуру на кілька процедур. Виходячи з вище вказаного Уповноваженою особою після редагування номенклатури помилково не було видалено зайві вимоги й, нажаль, була не помічена ні Уповноваженою особою, ні Учасниками під час періоду уточнень.
6. На час формування відповіді на запит за Договором №005/01/24 від «20» грудня 2023 року не здійснено жодної оплати.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Від "21" лютого 2024 року договір №005/01/24 від 20.12.2023 року розірвано Додатковою угодою №1 на підставі висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язало Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів Договору №005/01/24 від 20.12.2023 року (скан копія ДУ 1 про розірвання Договору додається)
2024-02-21 13:05:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43 Особливостей та частини першої статті 5 Закону.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43 Особливостей та частини першої статті 5 Закону.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
.
2024-02-22 11:14:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТНА-ІНДАСТРІ" |
3 231 138,00
UAH з ПДВ
|
3 231 138,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ» |
4 271 072,47
UAH з ПДВ
|
4 271 072,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТНА-ІНДАСТРІ" #44535581 |
Відхилено |
3 231 138,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 10:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ» #45030983 |
Переможець |
4 271 072,47
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2023 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2024 13:01
|
ДУ 1.pdf | укладений |
21 лютого 2024 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 13:28
|
005-01-24.pdf | укладений |
20 грудня 2023 13:28
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
78 184,88
UAH (в тому числі ПДВ 13 030,81 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язало Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів Договору №005/01/24 від 20.12.2023 року |