Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи по об’єкту “Капітальний ремонт фасаду будівлі, приміщень і покрівлі будівлі аеровокзалу (VIP-корпус) в м. Запоріжжя, вул. Блакитна,4 (коригування) 1-й та 4-й пускові комплекси”,45213330-5 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
1 635 000,00 UAH
UA-2021-06-24-010620-c 31c37ca3007048418d7b0be788116aaa
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галич Олена Вікторівна

+380617214364 elena.galich@ozh.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Запоріжжя"
Код ЄДРПОУ: 01130561
Місцезнаходження: 69013, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Блакитна 4
Контактна особа: Галич Олена Вікторівна
+380617214364
elena.galich@ozh.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до вимог п.5 ч.2 ст.40 Закону України “Про Публічні закупівлі”, а саме : переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: ...... 5)Якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт. Закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевещує 50 вітсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру. Замовником було оголошено закупівлю за номером UA-2020-08-10-006616-a в системі Prozorro, аукціон відбувся 27.08.2020 року. У зв’язку з коригуванням робочого проекту «Капітальний ремонт фасаду будівлі, приміщень і покрівлі будівлі аеровокзалу (VIP-корпус) в м. Запоріжжя, вул. Блакитна,4 (коригування)” виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, які не зазначені у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для його виконання. Зазначений скоригований проект розроблений ПП “Алстеп” та пройшов експертизу філією ДП “Укрдержбудекспертиза” у ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ - експертний звіт від 06.05.2021 №08-0084/01-21, затверджений наказом КП “Міжнародний аеропорт Запоріжжя” від 08.06.2021 №142. ТОВ “ПРОМЕНЕРГО-ІННОВАЦІЯ” є підрядником об’єкту «Капітальний ремонт фасаду будівлі, приміщень і покрівлі будівлі аеровокзалу (VIP-корпус) в м. Запоріжжя, вул. Блакитна,4 (коригування)” (експертний звіт від 24.06.2020 №08-0262-20) згідно Договору №64 від 22.09.2020 р. Додаткові будівельні роботи необхідно провести на об’єкті «Капітальний ремонт фасаду будівлі, приміщень і покрівлі будівлі аеровокзалу (VIP-корпус) в м. Запоріжжя, вул. Блакитна,4 (коригування)” (експертний звіт від 06.05.2021 №08-0084/01-21). Для забезпечення нерозривності будівельного процесу, якісного виконання технічно пов’язаних робіт та належної, безперебійної роботи комунального підприємства, доцільно залучити до виконання додаткових робіт лише підрядника ТОВ “ПРОМЕНЕРГО-ІННОВАЦІЯ”. Проведення процедури закупівлі на додаткові роботи та як висновок заміна підрядника, потребує затрати певного часу та може призвести до тимчасового припинення об’єкту експлуатації (VIP-корпус) на тривалий час, що в свою чергу призведе до значних фінансових збитків: - порушиться забезпечення нерозривності будівельного процесу та якісного виконання технічно пов’язаних робіт; Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогою п.5 ч.2 ст.40 Закону України “Про Публічні закупівлі” прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі додаткових будівельних робіт по об’єкту “Капітальний ремонт фасаду будівлі, приміщень і покрівлі будівлі аеровокзалу (VIP-корпус) в м. Запоріжжя, вул. Блакитна,4 (коригування) 1-й та 4-й пускові комплекси”,45213330-5 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 .

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 червня 2021 11:38
Оскарження наміру укласти договір: 10 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівельні роботи по об’єкту “Капітальний ремонт фасаду будівлі, приміщень і покрівлі будівлі аеровокзалу (VIP-корпус) в м. Запоріжжя, вул. Блакитна,4 (коригування) 1-й та 4-й пускові комплекси”,45213330-5 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69013, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Блакитна, буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45213330-5 — Будівництво об’єктів інфраструктури повітряного транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки протягом 60 календарних днів, з дати підписання сторонами актів приймання виконаних робіт Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

24 червня 2021 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ” ПРОМЕНЕРГО-ІННОВАЦІІЯ”
#38461224
Переможець 1 630 872,60
UAH з ПДВ
29 червня 2021 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 червня 2021 11:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ” ПРОМЕНЕРГО-ІННОВАЦІІЯ”
#38461224
1 630 872,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:39
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 16:09
Доп угода 2 до договору 17.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 16:06
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 17:28
Доп угода 1 до договору 17.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 17:25
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 15:11
Договір укладений
13 липня 2021 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку виконання робіт у наслідок коригування ПКД
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Дозволу на виконання будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 516 382,26
UAH (в тому числі ПДВ 252 730,38 UAH)