Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування котлів
Очікувана вартість
15 360,00 UAH
UA-2020-01-15-002106-c 319fb1b5392940e9a1669cc134c30d80
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карпова Тетяна Леонідівна

7856705 priyutbarvinok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад соціального захисту центр соціально-психологічної реабілітації дітей "Барвінок" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25799174
Місцезнаходження: 49024, Україна , Днiпропетровська обл., ДНІПРО, м. Дніпро, Янтарна 45
Контактна особа: Карпова Тетяна Леонідівна
7856705
priyutbarvinok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 12:00
Очікувана вартість: 15 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 153,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
технічне обслуговування та ремонт автоматики безпеки газових котлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49024, Україна, Днiпропетровська область, ДНІПРО, Янтарна 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50531100-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування котлів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 16 січня 2020 10:46
Дата відповіді: 17 січня 2020 13:21
Вимагаємо долучити дефектний акт до тендерної документації для можливості всім потенційним учасникам скласти кошторис. Дефектний акт має включати позиції ресурсних елементних кошторисних норм ДСТУ Б Д.1.1-1-2013. Просимо пояснити яким датчиком вимірюється неприпустиме підвищення або зниження подачі повітря для згоряння газу. Вимагаємо прибрати вимогу п.4.5 про наявність у Учасника власної аварійно-диспетчерської служби (розташованої на відстані до 65 км до крайнього об’єкта обслуговування Замовника), відповідної матеріально-технічної бази та обладнання на підставі того, що в одного з потенційних учасників така АДС та матеріально-технічна база розташована в квартирі багатоповерхівки, тож вона не відповідає вимогам НПАОП 0.00-1.76-15 до АДС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До Оголошення надано додаток 3 технічне завдання, де є виключний перелік послуг, які повинен надавати потенційний Підрядник, тобто для обґрунтування своєї цінової пропозиції Учасник повинен скласти кошторис, виходячи з якого буде зрозуміло, які послуги та кількість буде надаватись Замовнику та за якими розцінками. Корегування якості горіння в котлі вимірюється за допомогою газоаналізатора, як що Ви потенційний Учасник Закупівлі, то повинні розумітись на цьому. Учасник повинен швидко реагувати на виклики Замовника, при виникненні відключення опалювальних котлів або їх складових, а не тільки проводити поточні регламентні роботи, у зв’язку з тим, що у нашій установі перебуває цілодобово багато неповнолітніх дітей, та температура у приміщеннях нашого закладу не повинна знижуватись нижче допустимих граничних значень.
Уточнення
Дата подання: 17 січня 2020 13:58
Складання кошторису згідно ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 це ваша вимога. Позіції виконання робіт в кошторисах учасників повінні бути однакові. Відрізнятись має тільки вартість робіт. Технічне завдання не є Дефектним актом.Не вдавайте, що ви не розумієте про що йде мова. Розмістіть позиції кошторису без вартості Учасника, який у вас переміг минулого разу на такій самій закупівлі. Він же перемагає у вас кожного року. Ви під нього всю документацію виписуєте. Стосовно наявності датчика тиску повітря перед пальником ви не відповіли. Вимагаємо конкретної відповіді на це запитання. Вважаємо неприпустимим ваше відношення до закупівлі з обслуговування газовикористовуючого обладнання. Ви не можете відповісти на прості технічні та процедурні запитання і при цьому посилаєтесь на неповнолітніх дітей. Вимагаємо внести зміни в документацію та прибрати вимоги, які не відповідають закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 15 190,43
UAH з ПДВ
15 190,43
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 09:46
Цінова пропозиція.pdf
22 січня 2020 09:46
Удостоверения.rar
22 січня 2020 09:46
Лист-гарантія.pdf
22 січня 2020 09:46
Кошторис.pdf
22 січня 2020 09:46
Дозвіл Держпраці.pdf
22 січня 2020 09:46
Договір № 2.pdf
22 січня 2020 09:46
Договір № 1.pdf
22 січня 2020 09:46
Витяг з ЄДР.pdf
22 січня 2020 09:46
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3074106617
Переможець 15 190,43
UAH з ПДВ
22 січня 2020 15:14

Документи

22 січня 2020 15:14
Протокол.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3074106617
15 190,43
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2020 15:14
Протокол.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор13.pdf укладений
24 березня 2020 16:05
договор13.pdf укладений
24 березня 2020 16:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 190,43
UAH