Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних компютерів
Очікувана вартість
3 196 000,00 UAH
UA-2021-02-05-008327-a ● 313207008c1e4165977967147faff577
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 22800735 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
Контактна особа: |
Кульбашна Людмила +380504477586 lminko@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2021 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2021 15:39 |
Очікувана вартість: | 3 196 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,63% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Асортимент, кількість послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД).
Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних компютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2022
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відстрочка платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Категорія замовника: п.4 ч.4 ст. 2 Закону: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п.4 ч.1 ст. 2 Закону. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді - електронного документу. Строк дії забезпечення тендерних пропозицій - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Місцезнаходження: 18002, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 14:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 14:09 |
Додаток 5_технічні вимоги.doc | |
05 лютого 2021 14:09 |
Додаток 4_проект договору.doc | |
05 лютого 2021 14:09 |
Додаток 3_документи для переможців.doc | |
05 лютого 2021 14:09 |
Додаток 2_документи для учасників.doc | |
05 лютого 2021 14:09 |
Додаток 1_цінова пропозиція.doc | |
05 лютого 2021 14:09 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-05-008327-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 04 березня 2021 13:15
Не відповідність умовам тендерної документації
Доброго дня, Шановний Замовнику! Відповідно до п. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Керуючись ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», та у зв’язку з прийняттям рішення, що викладене у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету ПАТ «Черкасиобленерго» №02-03-21/1 від 02.03.2021 року, про обрання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» у торгах UA-2021-02-05-008327-a, за предметом «код ДК 021:2015 – 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп'ютерів. ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП'ЮТЕРІВ.», звертаємося до Вас через електронну систему закупівель з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця торгів, у тому числі поясніть її переваги порівняно з тендерною пропозицією Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.».
Крім того, при наданні відповіді просимо роз’яснити чому під час прийняття рішення щодо визнання переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» не було взято до уваги такі суттєві недоліки та невідповідності його тендерної пропозиції:
1. У п. 1.1. Розділу №1 Додатку №2 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «Довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою*, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для належного виконання послуг (зазначити найменування обладнання, кількість, власність/оренда тощо), зокрема, системи Service Desk (HelpDesk) з можливістю зовнішнього контролю надходження та виконання заявок.
В разі існування власної регіональної мережі (підрозділів, представництв, філій, тощо), зазначити адресу, телефони, режим роботи.
За наявності партнерських відносин - зазначити вид, дату та номер документу про співпрацю тощо.»
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» надало у складі тендерної пропозиції «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №2-2023 від 14.02.2021 року».
Під поняттям «технології» розуміється процес одержання, формування, складання чи будівництва, обробки й переробки, що включає опис цих процесів у формі вимог, технічних правил, інструкцій щодо їх використання, дорожніх карт тощо. Тобто, до таких документів, що підтверджують наявність в учасника «технологій» можна віднести: інструкції, методики, технічні умови, свідоцтва, паспорти та інше. У поданій «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №2-2023 від 14.02.2021 року» не надана інформація про технології, які використовує учасник. Крім того, відсутні й інші документи, що б слугували підтвердженням наявності технологій у Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси».
Також не надано інформації у складі тендерної пропозиції учасника про наявність/відсутність регіональних мереж та партнерських відносин.
Отже, вимога п.1.1. Додатку №2 до Тендерної документації виконана не повністю, що є не виконанням вимог Замовника та підставою для відхилення.
2. У п. 1.2. Розділу №1 Додатку №2 до Тендерної документації вказано надати: «Довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою*, про підтвердження наявності в учасника у штаті, що найменше трьох працівників з базовою вищою освітою та/або молодшого спеціаліста, які мають досвід забезпечення послуг з заправки/відновлення картриджів, сервісного обслуговування оргтехніки.
До довідки додати:
- копії трудових книжок співробітників або наказ на призначення або інший документ, що підтверджує працевлаштування такого працівника;
- сертифікати про проходження навчання таких співробітників з присвоєнням відповідної кваліфікації, дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій;
- згода на обробку персональних даних від суб’єкта персональних даних (працівників) зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, із зазначенням інформації щодо надання дозволу на обробку його персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.»
Подані Сертифікати про проходження навчання на працівників Турченюк Г.С., Тарасенко С.С., Іващенко Ю.П. містить інформацію наступного змісту: «…пройшов навчання з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки та персональних комп’ютерів з присвоєнням відповідної кваліфікації з використанням обладнання та витратних матеріалів торгової марки WWM.»
При цьому у перерахованих Сертифікатах на працівників відсутні дані про те, що Турченюк Г.С., Тарасенко С.С., Іващенко Ю.П. пройшли навчання саме з «заправки/відновлення картриджів, сервісного обслуговування оргтехніки», як того вимагав Замовник, що є не виконанням вимог Тендерної документації.
Крім того, у Тендерній документації Замовником не було встановлено вимоги, щоб працівники пройшли навчання лише з використання обладнання та витратних матеріалів торгової марки WWM. Наявність лише таких знань, спричиняє вузькоспеціалізованість персоналу Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси», та неможливість задоволення всіх потреб Замовника.
3. Відповідно до положень Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018 року усі товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю мали привести у відповідність положення Статутів протягом перехідного періоду, який діяв один рік з моменту прийняття нормативно-правового акту. При цьому перехідний період закінчився 17 червня 2019 року (Глава №8 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018 року) .
У супереч вимогам національного законодавства учасник досі користується у своїй діяльності Статутом, що затверджений Протоколом №1 від 03.12.2015 року.
П. 3.2. Розділу №3 Додатку №2 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.»
З огляду на викладене, поданий учасником Статут, що затверджений Протоколом №1 від 03.12.2015 року, не може розглядатися Замовником, та враховуватися як виконання вимог п. 3.2. Розділу №3 Додатку №2 до Тендерної документації, адже установчий документ суперечить положенням національного законодавства.
4. У п. 1 Розділу №2 Додатку №5 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «Документи щодо витратних матеріалів та запчастин. Витратні матеріали, які використовуватимуться при наданні послуг, повинні бути новими, не перебувати під забороною відчуження, арештом, не бути предметом застави, а також не бути предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження. »
У тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» надано «Довідку щодо витратних матеріалів та запчастин №14-2023 від 14.02.2021 року». Проте, жодних документів, які б підтверджували, що витратні матеріали нові, не перебувають під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, ДОДАНО ДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ БУЛО. До таких документів, наприклад, відносяться: документи первинного бухгалтерського обліку (видаткові накладні, акти-приймання передачі, товарно-транспортні накладні), податкові накладні, рахунок фактури, сертифікати походження, інвойси, та інше).
Отже, так як у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» не надано жодного з перерахованих вище документів, вимога п. 1 Розділу № 2 Додатку №5 до Тендерної документації є не виконаною, що є підставою для відхилення учасника.
5. Відповідно абз. 2.4.2 п.п. 2.4. п. 2 Розділу №3 Тендерної документації: «Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): …2.4.2. Копія документів, що підтверджують право підпису банківської гарантії згідно вимог пункту 1.5. цієї тендерної документації.»
У п. 1.5. Розділу №3 Тендерної документації зазначено: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.»
Банківська гарантія № ВG/U/03-2-01621 від 19.02.2021 року була видана Начальником відділу документарних операцій АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» Дерев’янко Наталією Євгеніївною, на ім’я якої видано Довіреність №100 від 30.06.2020 року.
Оскільки, повноважною особою, яка підписала від імені АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» Довіреність №100 від 30.06.2020 року на ім’я Дерев’янко Наталією Євгеніївною, є Качуровський Вадим Павлович, то у складі тендерної пропозиції разом з документами «Забезпечення тендерної пропозиції» мали бути надані документи, що відповідно до п. 1.5. Розділу №3 Тендерної документації, підтверджують його повноваження як Голови правління, наприклад, наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо. У тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» не подано документів, що підтверджують повноваження Качуровського Вадима Павловича, а тому вимога Замовника є не виконаною, що є підставою для відхилення учасника.
Враховуючи вище викладене, зрозуміло, що рішення викладене у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету ПАТ «Черкасиобленерго» №02-03-21/1 від 02.03.2021 року, прийняте неправомірно оскільки тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» не відповідає вимогам як Тендерної документації, так і положенням чинного законодавства.
У випадку, якщо Замовник не скасує рішення викладене у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету ПАТ «Черкасиобленерго» №02-03-21/1 від 02.03.2021 року, та не відхилить учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України у відповідності до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Керуючись ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», та у зв’язку з прийняттям рішення, що викладене у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету ПАТ «Черкасиобленерго» №02-03-21/1 від 02.03.2021 року, про обрання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» у торгах UA-2021-02-05-008327-a, за предметом «код ДК 021:2015 – 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп'ютерів. ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП'ЮТЕРІВ.», звертаємося до Вас через електронну систему закупівель з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця торгів, у тому числі поясніть її переваги порівняно з тендерною пропозицією Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.».
Крім того, при наданні відповіді просимо роз’яснити чому під час прийняття рішення щодо визнання переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» не було взято до уваги такі суттєві недоліки та невідповідності його тендерної пропозиції:
1. У п. 1.1. Розділу №1 Додатку №2 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «Довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою*, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для належного виконання послуг (зазначити найменування обладнання, кількість, власність/оренда тощо), зокрема, системи Service Desk (HelpDesk) з можливістю зовнішнього контролю надходження та виконання заявок.
В разі існування власної регіональної мережі (підрозділів, представництв, філій, тощо), зазначити адресу, телефони, режим роботи.
За наявності партнерських відносин - зазначити вид, дату та номер документу про співпрацю тощо.»
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» надало у складі тендерної пропозиції «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №2-2023 від 14.02.2021 року».
Під поняттям «технології» розуміється процес одержання, формування, складання чи будівництва, обробки й переробки, що включає опис цих процесів у формі вимог, технічних правил, інструкцій щодо їх використання, дорожніх карт тощо. Тобто, до таких документів, що підтверджують наявність в учасника «технологій» можна віднести: інструкції, методики, технічні умови, свідоцтва, паспорти та інше. У поданій «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №2-2023 від 14.02.2021 року» не надана інформація про технології, які використовує учасник. Крім того, відсутні й інші документи, що б слугували підтвердженням наявності технологій у Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси».
Також не надано інформації у складі тендерної пропозиції учасника про наявність/відсутність регіональних мереж та партнерських відносин.
Отже, вимога п.1.1. Додатку №2 до Тендерної документації виконана не повністю, що є не виконанням вимог Замовника та підставою для відхилення.
2. У п. 1.2. Розділу №1 Додатку №2 до Тендерної документації вказано надати: «Довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою*, про підтвердження наявності в учасника у штаті, що найменше трьох працівників з базовою вищою освітою та/або молодшого спеціаліста, які мають досвід забезпечення послуг з заправки/відновлення картриджів, сервісного обслуговування оргтехніки.
До довідки додати:
- копії трудових книжок співробітників або наказ на призначення або інший документ, що підтверджує працевлаштування такого працівника;
- сертифікати про проходження навчання таких співробітників з присвоєнням відповідної кваліфікації, дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій;
- згода на обробку персональних даних від суб’єкта персональних даних (працівників) зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, із зазначенням інформації щодо надання дозволу на обробку його персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.»
Подані Сертифікати про проходження навчання на працівників Турченюк Г.С., Тарасенко С.С., Іващенко Ю.П. містить інформацію наступного змісту: «…пройшов навчання з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки та персональних комп’ютерів з присвоєнням відповідної кваліфікації з використанням обладнання та витратних матеріалів торгової марки WWM.»
При цьому у перерахованих Сертифікатах на працівників відсутні дані про те, що Турченюк Г.С., Тарасенко С.С., Іващенко Ю.П. пройшли навчання саме з «заправки/відновлення картриджів, сервісного обслуговування оргтехніки», як того вимагав Замовник, що є не виконанням вимог Тендерної документації.
Крім того, у Тендерній документації Замовником не було встановлено вимоги, щоб працівники пройшли навчання лише з використання обладнання та витратних матеріалів торгової марки WWM. Наявність лише таких знань, спричиняє вузькоспеціалізованість персоналу Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси», та неможливість задоволення всіх потреб Замовника.
3. Відповідно до положень Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018 року усі товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю мали привести у відповідність положення Статутів протягом перехідного періоду, який діяв один рік з моменту прийняття нормативно-правового акту. При цьому перехідний період закінчився 17 червня 2019 року (Глава №8 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018 року) .
У супереч вимогам національного законодавства учасник досі користується у своїй діяльності Статутом, що затверджений Протоколом №1 від 03.12.2015 року.
П. 3.2. Розділу №3 Додатку №2 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.»
З огляду на викладене, поданий учасником Статут, що затверджений Протоколом №1 від 03.12.2015 року, не може розглядатися Замовником, та враховуватися як виконання вимог п. 3.2. Розділу №3 Додатку №2 до Тендерної документації, адже установчий документ суперечить положенням національного законодавства.
4. У п. 1 Розділу №2 Додатку №5 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «Документи щодо витратних матеріалів та запчастин. Витратні матеріали, які використовуватимуться при наданні послуг, повинні бути новими, не перебувати під забороною відчуження, арештом, не бути предметом застави, а також не бути предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження. »
У тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» надано «Довідку щодо витратних матеріалів та запчастин №14-2023 від 14.02.2021 року». Проте, жодних документів, які б підтверджували, що витратні матеріали нові, не перебувають під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, ДОДАНО ДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ БУЛО. До таких документів, наприклад, відносяться: документи первинного бухгалтерського обліку (видаткові накладні, акти-приймання передачі, товарно-транспортні накладні), податкові накладні, рахунок фактури, сертифікати походження, інвойси, та інше).
Отже, так як у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» не надано жодного з перерахованих вище документів, вимога п. 1 Розділу № 2 Додатку №5 до Тендерної документації є не виконаною, що є підставою для відхилення учасника.
5. Відповідно абз. 2.4.2 п.п. 2.4. п. 2 Розділу №3 Тендерної документації: «Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): …2.4.2. Копія документів, що підтверджують право підпису банківської гарантії згідно вимог пункту 1.5. цієї тендерної документації.»
У п. 1.5. Розділу №3 Тендерної документації зазначено: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.»
Банківська гарантія № ВG/U/03-2-01621 від 19.02.2021 року була видана Начальником відділу документарних операцій АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» Дерев’янко Наталією Євгеніївною, на ім’я якої видано Довіреність №100 від 30.06.2020 року.
Оскільки, повноважною особою, яка підписала від імені АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» Довіреність №100 від 30.06.2020 року на ім’я Дерев’янко Наталією Євгеніївною, є Качуровський Вадим Павлович, то у складі тендерної пропозиції разом з документами «Забезпечення тендерної пропозиції» мали бути надані документи, що відповідно до п. 1.5. Розділу №3 Тендерної документації, підтверджують його повноваження як Голови правління, наприклад, наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо. У тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» не подано документів, що підтверджують повноваження Качуровського Вадима Павловича, а тому вимога Замовника є не виконаною, що є підставою для відхилення учасника.
Враховуючи вище викладене, зрозуміло, що рішення викладене у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету ПАТ «Черкасиобленерго» №02-03-21/1 від 02.03.2021 року, прийняте неправомірно оскільки тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» не відповідає вимогам як Тендерної документації, так і положенням чинного законодавства.
У випадку, якщо Замовник не скасує рішення викладене у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету ПАТ «Черкасиобленерго» №02-03-21/1 від 02.03.2021 року, та не відхилить учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України у відповідності до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 березня 2021 11:41
«Шановний учаснику, уважно ознайомившись з поданою Вами вимогою № UA-2021-02-05-008327-a.a1 від 04.03.2021 року у закупівлі UA-2021-02-05-008327-a, за предметом «код ДК 021:2015 – 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп'ютерів. ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП'ЮТЕРІВ.» змушені залишити її без задоволення, оскільки вважаємо її не обґрунтованою. Та надаємо відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі - Закону) наступні пояснення:
Відповідно ч.1 ст. 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Після проведення оцінки електронною системою закупівель Замовником було визнано переможцем Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМПРИНТ ЧЕРКАСИ", пропозиція якого за результатами оцінки була найбільш економічно вигідною. Отже, так як пропозиція переможця є найбільш економічно вигідною та перед Замовник відповідно до Закону не стоїть вимоги розглядати всі пропозиції одночасно, повідомляємо що на момент розгляду пропозиції переможця, так як єдиним критерієм оцінки є ціна, це є єдиною перевагою переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМПРИНТ ЧЕРКАСИ над Вашою пропозицією яка є найбільшою.
Щодо недоліків та невідповідностей які Ви вважаєте суттєвими повідомляємо наступне:
1. Щодо невідповідності Довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази наданій Переможцем п. 1.1. Розділу №1 Додатку №2 до Тендерної документації:
Замовником у п. 1.1. Розділу №1 Додатку №2 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою*, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для належного виконання послуг (зазначити найменування обладнання, кількість, власність/оренда тощо), зокрема, системи Service Desk (HelpDesk) з можливістю зовнішнього контролю надходження та виконання заявок.
В разі існування власної регіональної мережі (підрозділів, представництв, філій, тощо), зазначити адресу, телефони, режим роботи.
За наявності партнерських відносин - зазначити вид, дату та номер документу про співпрацю тощо.»
У складі тендерної пропозиції Переможцем надано pdf документ «1.1. Довідка щодо наявності матеріально-технічної бази та технологій» яка містить інформацію про те що в учасника наявна технологія , а саме п. 8 Система Service Desk (HelpDesk) з можливістю зовнішнього контролю надходження та виконання заявок, 1 шт. орендована.
Та додатково повідомляємо, що довідка надається в довільній формі, а тому твердження учасника, що в переможця відсутні технології є хибним та документально не підтвердженим, а лише суб’єктивною думкою учасника та його трактуванням вимог передбачених замовником у тендерній документації. Так як замовником не встановлювалося поняття «технології» та вимог щодо їх мінімальної кількості, замовник вважає, що надана в довідці інформація є достатньою та повністю відповідає умовам тендерної документації.
Щодо інших технологій, замовником не передбачено обов’язковості надання такої інформації, Також, так як переможцем не зазначено інформацію про існування власної регіональної мережі (підрозділів, представництв, філій, тощо), замовник вважає що у переможця відсутня така мережа, а обов’язкова її наявність документацією не передбачена.
2. Щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід:
Повідомляємо, що у п. 1.1. Розділу №1 Додатку №2 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою*, про підтвердження наявності в учасника у штаті, що найменше трьох працівників з базовою вищою освітою та/або молодшого спеціаліста, які мають досвід забезпечення послуг з заправки/відновлення картриджів, сервісного обслуговування оргтехніки.
До довідки додати:
- копії трудових книжок співробітників або наказ на призначення або інший документ, що підтверджує працевлаштування такого працівника;
- сертифікати про проходження навчання таких співробітників з присвоєнням відповідної кваліфікації, дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій;
- згода на обробку персональних даних від суб’єкта персональних даних (працівників) зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, із зазначенням інформації щодо надання дозволу на обробку його персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.»
У складі тендерної пропозиції Переможцем надано pdf документ «1.2. Довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації_ які мають знання та досвід» який містить - сертифікати про проходження навчання співробітників з присвоєнням відповідної кваліфікації.
У сертифікатах зазначено, що працівник пройшов навчання з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки та персональних комп’ютерів з присвоєнням відповідної кваліфікації з використанням обладнання та витратних матеріалів торгової марки WWM.»
використовуєчи термінологічний словник Верховної ради України за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/term/30056 можна зробити висновок, що Технічне обслуговування - комплекс заходів щодо контролю та підтримання роботоспроможного або справного стану, який полягає, як правило, в огляді, профілактиці, діагностиці (ревізії) та періодичному ремонті.
Технічне обслуговування включає в себе заходи з діагностики, профілактики, ремонту і аналізу результатів експлуатації обладнання.
Діагностика-комплекс робіт по загальній оцінці працездатності обладнання та його окремих вузлів, виявлення причин відмови або відхилень у його роботі від заданих параметрів.
Профілактика- комплекс профілактичних робіт, що забезпечують максимальну продуктивність обладнання і зводять до мінімуму ймовірність виходу його з ладу.
Ремонт-комплекс робіт по усуненню збоїв, несправностей або відхилень в роботі обладнання і приведення його в працездатний стан.
Щодо того якої торгової марки обладнання та матеріали Учасник буде використовувати Замовником обмежень не встановлювалося, та і відповідно обмежень до працівників у цій частині також не було.
Отже, замовник вважає, що учасник повністю підтвердив наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід та надана в інформація є достатньою та повністю відповідає умовам тендерної документації, та зазначена Вами інформація не може бути підставою для відхилення пропозиції такого учасника.
3. Щодо статуту
Замовником у п. 3.2. Розділу №3 Додатку №2 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
Переможцем у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «3.2 Документи_ що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції» який містить Статут, що затверджений Протоколом №1 від 03.12.2015 року.
Відповідно до п. 3 Глава №8 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018 року, «протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом. Цей пункт не застосовується після внесення змін до статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю.». Про те повідомляємо, що Замовник не уповноважений перевіряти статут товариства на відповідність чинним нормам права та оцінює документи Учасника, подані в складі тендерної пропозиції на відповідність вимогам передбачених тендерної документації. Що до Ваших зауважень, дані вимоги відносяться до компетенції інших державних органів та ні в якому випадку ні Замовника.
4. Щодо витратних матеріалів.
У п. 4 Розділу №2 Додатку №5 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «Документи щодо витратних матеріалів та запчастин. Витратні матеріали, які використовуватимуться при наданні послуг, повинні бути новими, не перебувати під забороною відчуження, арештом, не бути предметом застави, а також не бути предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження.»
Переможцем у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «5. Довідка щодо витратних матеріалів та запчастин» у якій наявна інформація, що (що витратні матеріали та запчастини, які використовуватимуться при наданні послуг будуть новими, не перебуватимуть під забороною відчуження, арештом, не будуть предметом застави, а також не будуть предметом будь якого іншого обтяження чи обмеження. Так як Замовником не встановлено які саме документи, підтверджують відповідну інформацію, Замовник вважає що наданий у складі пропозиції документ повністю відповідає вимогам замовника.
5. Щодо банківської гарантії
Відповідно абз. 2.4.2 п.п. 2.4. п. 2 Розділу №3 тендерної документації, що Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): …2.4.2. Копія документів, що підтверджують право підпису банківської гарантії згідно вимог пункту 1.5. цієї тендерної документації.»
Водночас у п. 1.5. Розділу №3 Тендерної документації зазначено: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.». Про те, звертаємо Вашу увагу, що п. 1.5. Розділу №3 Тендерної документації відноситься виключно до повноважень, щодо підпису тендерної пропозиції та ні яким чином не стосується банківської гарантії.
Отже, подана Вами вимога не обґрунтована, у зв’язку з чим дана вимога не може бути задоволена тендерним комітетом Замовника.
Відповідно ч.1 ст. 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Після проведення оцінки електронною системою закупівель Замовником було визнано переможцем Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМПРИНТ ЧЕРКАСИ", пропозиція якого за результатами оцінки була найбільш економічно вигідною. Отже, так як пропозиція переможця є найбільш економічно вигідною та перед Замовник відповідно до Закону не стоїть вимоги розглядати всі пропозиції одночасно, повідомляємо що на момент розгляду пропозиції переможця, так як єдиним критерієм оцінки є ціна, це є єдиною перевагою переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМПРИНТ ЧЕРКАСИ над Вашою пропозицією яка є найбільшою.
Щодо недоліків та невідповідностей які Ви вважаєте суттєвими повідомляємо наступне:
1. Щодо невідповідності Довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази наданій Переможцем п. 1.1. Розділу №1 Додатку №2 до Тендерної документації:
Замовником у п. 1.1. Розділу №1 Додатку №2 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою*, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для належного виконання послуг (зазначити найменування обладнання, кількість, власність/оренда тощо), зокрема, системи Service Desk (HelpDesk) з можливістю зовнішнього контролю надходження та виконання заявок.
В разі існування власної регіональної мережі (підрозділів, представництв, філій, тощо), зазначити адресу, телефони, режим роботи.
За наявності партнерських відносин - зазначити вид, дату та номер документу про співпрацю тощо.»
У складі тендерної пропозиції Переможцем надано pdf документ «1.1. Довідка щодо наявності матеріально-технічної бази та технологій» яка містить інформацію про те що в учасника наявна технологія , а саме п. 8 Система Service Desk (HelpDesk) з можливістю зовнішнього контролю надходження та виконання заявок, 1 шт. орендована.
Та додатково повідомляємо, що довідка надається в довільній формі, а тому твердження учасника, що в переможця відсутні технології є хибним та документально не підтвердженим, а лише суб’єктивною думкою учасника та його трактуванням вимог передбачених замовником у тендерній документації. Так як замовником не встановлювалося поняття «технології» та вимог щодо їх мінімальної кількості, замовник вважає, що надана в довідці інформація є достатньою та повністю відповідає умовам тендерної документації.
Щодо інших технологій, замовником не передбачено обов’язковості надання такої інформації, Також, так як переможцем не зазначено інформацію про існування власної регіональної мережі (підрозділів, представництв, філій, тощо), замовник вважає що у переможця відсутня така мережа, а обов’язкова її наявність документацією не передбачена.
2. Щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід:
Повідомляємо, що у п. 1.1. Розділу №1 Додатку №2 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою*, про підтвердження наявності в учасника у штаті, що найменше трьох працівників з базовою вищою освітою та/або молодшого спеціаліста, які мають досвід забезпечення послуг з заправки/відновлення картриджів, сервісного обслуговування оргтехніки.
До довідки додати:
- копії трудових книжок співробітників або наказ на призначення або інший документ, що підтверджує працевлаштування такого працівника;
- сертифікати про проходження навчання таких співробітників з присвоєнням відповідної кваліфікації, дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій;
- згода на обробку персональних даних від суб’єкта персональних даних (працівників) зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, із зазначенням інформації щодо надання дозволу на обробку його персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.»
У складі тендерної пропозиції Переможцем надано pdf документ «1.2. Довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації_ які мають знання та досвід» який містить - сертифікати про проходження навчання співробітників з присвоєнням відповідної кваліфікації.
У сертифікатах зазначено, що працівник пройшов навчання з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки та персональних комп’ютерів з присвоєнням відповідної кваліфікації з використанням обладнання та витратних матеріалів торгової марки WWM.»
використовуєчи термінологічний словник Верховної ради України за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/term/30056 можна зробити висновок, що Технічне обслуговування - комплекс заходів щодо контролю та підтримання роботоспроможного або справного стану, який полягає, як правило, в огляді, профілактиці, діагностиці (ревізії) та періодичному ремонті.
Технічне обслуговування включає в себе заходи з діагностики, профілактики, ремонту і аналізу результатів експлуатації обладнання.
Діагностика-комплекс робіт по загальній оцінці працездатності обладнання та його окремих вузлів, виявлення причин відмови або відхилень у його роботі від заданих параметрів.
Профілактика- комплекс профілактичних робіт, що забезпечують максимальну продуктивність обладнання і зводять до мінімуму ймовірність виходу його з ладу.
Ремонт-комплекс робіт по усуненню збоїв, несправностей або відхилень в роботі обладнання і приведення його в працездатний стан.
Щодо того якої торгової марки обладнання та матеріали Учасник буде використовувати Замовником обмежень не встановлювалося, та і відповідно обмежень до працівників у цій частині також не було.
Отже, замовник вважає, що учасник повністю підтвердив наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід та надана в інформація є достатньою та повністю відповідає умовам тендерної документації, та зазначена Вами інформація не може бути підставою для відхилення пропозиції такого учасника.
3. Щодо статуту
Замовником у п. 3.2. Розділу №3 Додатку №2 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
Переможцем у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «3.2 Документи_ що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції» який містить Статут, що затверджений Протоколом №1 від 03.12.2015 року.
Відповідно до п. 3 Глава №8 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018 року, «протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом. Цей пункт не застосовується після внесення змін до статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю.». Про те повідомляємо, що Замовник не уповноважений перевіряти статут товариства на відповідність чинним нормам права та оцінює документи Учасника, подані в складі тендерної пропозиції на відповідність вимогам передбачених тендерної документації. Що до Ваших зауважень, дані вимоги відносяться до компетенції інших державних органів та ні в якому випадку ні Замовника.
4. Щодо витратних матеріалів.
У п. 4 Розділу №2 Додатку №5 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «Документи щодо витратних матеріалів та запчастин. Витратні матеріали, які використовуватимуться при наданні послуг, повинні бути новими, не перебувати під забороною відчуження, арештом, не бути предметом застави, а також не бути предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження.»
Переможцем у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «5. Довідка щодо витратних матеріалів та запчастин» у якій наявна інформація, що (що витратні матеріали та запчастини, які використовуватимуться при наданні послуг будуть новими, не перебуватимуть під забороною відчуження, арештом, не будуть предметом застави, а також не будуть предметом будь якого іншого обтяження чи обмеження. Так як Замовником не встановлено які саме документи, підтверджують відповідну інформацію, Замовник вважає що наданий у складі пропозиції документ повністю відповідає вимогам замовника.
5. Щодо банківської гарантії
Відповідно абз. 2.4.2 п.п. 2.4. п. 2 Розділу №3 тендерної документації, що Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): …2.4.2. Копія документів, що підтверджують право підпису банківської гарантії згідно вимог пункту 1.5. цієї тендерної документації.»
Водночас у п. 1.5. Розділу №3 Тендерної документації зазначено: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.». Про те, звертаємо Вашу увагу, що п. 1.5. Розділу №3 Тендерної документації відноситься виключно до повноважень, щодо підпису тендерної пропозиції та ні яким чином не стосується банківської гарантії.
Отже, подана Вами вимога не обґрунтована, у зв’язку з чим дана вимога не може бути задоволена тендерним комітетом Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-05-008327-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 12 березня 2021 16:50
Дата подання: 12 березня 2021 16:50
Скарга дискримінації учасників та не забезпечення об'єктивного і неупередженого визначення переможця
Скарга на рішення щодо визнання переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремпринт Черкаси» з суттєвими недоліками та невідповідностю тендерної пропозиці
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 березня 2021 13:41
рішення від 16.03.2021 № 5116 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 13:41
інформація про перенесення розгляду скарги від 25.03.2021 №4448.pdf
Дата публікації: 25 березня 2021 17:36
інформація про резолютивну частину рішення від 07.04.2021 №7241.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 19:42
рішення від 07.04.2021 №7241.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2021 19:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2021 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Ремпринт Черкаси |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
1 440 216,30
UAH з ПДВ
|
999 981,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ СЕРВІС" |
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Ремпринт Черкаси #40166085 |
Переможець |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 16:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2021 09:48
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 лютого 2021 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 10:48 |
Кінець періоду оскарження: | 25 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 25 квітня 2021 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Замовник відміняє процедуру відкритих торгів, з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 32 Закону: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме у Замовника відпала потреба у предметі закупівлі із технічними характеристиками, які передбачені Додатком 5 до тендерної документації «Технічне завдання». Та у зв’язку з відсутністю технічної можливості та права Замовника вносити зміни у ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів та тендерної документації на етапі підписання договору про закупівлю. |
Документи:
14 квітня 2021 10:48
|
Електронний підпис |
14 квітня 2021 10:48
|
Протокол засідання_відміна тендеру.doc |