Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп’ютерний томограф, НК 024:2019 код 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла, ДК 021:2015: 33115000-9 Томографічне обладнання)
GC 021:2015:33110000-4 Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (Сomputed tomography NK 024: 2019, code 37618 - X-ray computed tomography system of the whole body, GC 021: 2015: 33115000-9 - Tomographic equipment)
GC 021:2015:33110000-4 Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (Сomputed tomography NK 024: 2019, code 37618 - X-ray computed tomography system of the whole body, GC 021: 2015: 33115000-9 - Tomographic equipment)
Очікувана вартість
24 980 000,00 UAH
UA-2021-05-07-008539-b ● 310fcb4df1bb4b99a872dac11a46f399
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02007265 |
Вебсайт: | http://www.oblonko.at.ua |
Місцезнаходження: | 49055, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1 |
Контактна особа: |
Світлана Алекcєєва +380919000525 rabotador@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Володимир Арнаутов +3800684120973 rabotador@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | THE COMMUNAL COMPANY "DNIPROVSKY REGIONAL CLINICAL ONCOLOGY DYSPENSARY" DNIPROPETROVSK REGIONAL COUNCIL" |
National ID: | 02007265 |
Contact point: |
Aleksieieva Svitlana +380919000525 rabotador@i.ua |
Additional contacts: |
Володимир Арнаутов +3800684120973 rabotador@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 липня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 24 980 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 129 896,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 07 травня 2021 16:13 |
Enquiries until: | 04 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 липня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 24 980 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 129 896 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,52 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комп’ютерний томограф, НК 024:2019 код 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла, ДК 021:2015: 33115000-9 Томографічне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна, 21
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Сomputed tomography, NK 024: 2019 code 37618 - X-ray computed tomography system of the whole body, GC 021: 2015: 33115000-9 - Tomographic equipment
CPV: 33110000-4
Період постачання:
по 30 листопада 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | кошти НСЗУ (2020 р.) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2021 15:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2021 14:58 |
ТД, 45-зм від 06.07.2021.PDF | |
06 липня 2021 14:58 |
Додаток 3, нова редакція від 06.07.2021.doc | |
06 липня 2021 14:58 |
Протокол змін від 06.07.2021 р..PDF | |
06 липня 2021 14:58 |
ТД, 45-зм, від 06.07.2021.docx | |
06 липня 2021 14:58 |
Перелік змін від 06.07.2021.doc | |
01 червня 2021 15:09 |
Протокол 45-зм-2.pdf | |
01 червня 2021 15:08 |
Додаток 3, нова редакція.doc | |
01 червня 2021 15:08 |
Додаток 2.doc, нова редакція.docx | |
01 червня 2021 15:08 |
Перелік змін.docx | |
26 травня 2021 16:15 |
ТД зі змінами, 45-зм.docx | |
26 травня 2021 16:15 |
ТД, 45-зм.PDF | |
26 травня 2021 16:15 |
Перелік змін.docx | |
07 травня 2021 16:13 |
Додаток 1.doc | |
07 травня 2021 16:13 |
Додаток 4.doc | |
07 травня 2021 16:13 |
Додаток 5.doc | |
07 травня 2021 16:13 |
Додаток 6.doc | |
07 травня 2021 16:13 |
Додаток 7.doc | |
07 травня 2021 16:13 |
Оголошення англ. мовою.PDF | |
07 травня 2021 16:13 |
ТД, 45-з.PDF | |
07 травня 2021 16:13 |
Оголошення.PDF |
06 липня 2021 15:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
06 липня 2021 14:58 |
ТД, 45-зм від 06.07.2021.PDF
|
|||||||||
06 липня 2021 14:58 |
Додаток 3, нова редакція від 06.07.2021.doc
|
|||||||||
06 липня 2021 14:58 |
Протокол змін від 06.07.2021 р..PDF
|
|||||||||
06 липня 2021 14:58 |
ТД, 45-зм, від 06.07.2021.docx
|
|||||||||
06 липня 2021 14:58 |
Перелік змін від 06.07.2021.doc
|
|||||||||
01 червня 2021 15:09 |
Протокол 45-зм-2.pdf
|
|||||||||
01 червня 2021 15:08 |
Додаток 3, нова редакція.doc
|
|||||||||
01 червня 2021 15:08 |
Додаток 2.doc, нова редакція.docx
|
|||||||||
01 червня 2021 15:08 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
26 травня 2021 16:15 |
ТД зі змінами, 45-зм.docx
|
|||||||||
26 травня 2021 16:15 |
ТД, 45-зм.PDF
|
|||||||||
26 травня 2021 16:15 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
07 травня 2021 16:13 |
Додаток 1.doc
|
|||||||||
07 травня 2021 16:13 |
Додаток 4.doc
|
|||||||||
07 травня 2021 16:13 |
Додаток 5.doc
|
|||||||||
07 травня 2021 16:13 |
Додаток 6.doc
|
|||||||||
07 травня 2021 16:13 |
Додаток 7.doc
|
|||||||||
07 травня 2021 16:13 |
Оголошення англ. мовою.PDF
|
|||||||||
07 травня 2021 16:13 |
ТД, 45-з.PDF
|
|||||||||
07 травня 2021 16:13 |
Оголошення.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-07-008539-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ, Код ЄДРПОУ:36352221
Дата подання: 27 травня 2021 17:56
Вимога щодо внесення змін до Тендерної документації
Усунення дискрімінаційних вимог.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2021 12:34
Шановний Скаржнику. Розглянувши ваші зауваження, тендерний комітет прийняв рішення внести зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-05-07-008539-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 27 травня 2021 23:11
Вимога
Вимога щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2021 12:35
Шановний Скаржнику. Розглянувши ваші зауваження, тендерний комітет прийняв рішення внести зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-07-008539-b.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:38865928
Скарга
Скарга про порушення законодавства
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-05-07-008539-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:38865928
Дата подання: 04 червня 2021 15:04
Дата подання: 04 червня 2021 15:04
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 червня 2021 11:30
рішення від 08.06.2021 № 12812 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 09 червня 2021 11:30
інформація про перенесення розгляду скарги від 17.06.2021 № 11596.pdf
Дата публікації: 22 червня 2021 12:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.06.2021 № 14721.pdf
Дата публікації: 01 липня 2021 17:31
рішення від 30.06.2021 № 14721.pdf
Дата публікації: 05 липня 2021 20:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення №14721-р-пк-пз від 30.06.2021, Замовник вніс зміни до Додатку 3 Тендерної Документації.
Дата виконання рішення замовником: 06 липня 2021 15:05
Номер скарги: UA-2021-05-07-008539-b.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ФОРАМЕД, Код ЄДРПОУ:36629968
Дата подання: 04 серпня 2021 13:49
Дата подання: 04 серпня 2021 13:49
щодо виявлених порушень законодавства в сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
07 травня 2021 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", (код ЄДРПОУ: 02007265) (надалі – Замовник), керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднило Оголошення про проведення запланованої закупівлі UA-2021-05-07-008539-b за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою, предмет закупівлі згідно ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп’ютерний томограф, НК 024:2019 код 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла, ДК 021:2015: 33115000-9 Томографічне обладнання), очікувана вартість закупівлі: 24 980 000,00 грн. з ПДВ.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 14.07.2021 року.
Згідно з реєстром отриманих пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ», код ЄДРПОУ 36352221;
ТОВ «Укр Мед Сервіс», код ЄДРПОУ 37992156
ТОВ «АЙДІА ТЕХ», код ЄДРПОУ 42915534;
ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП», код ЄДРПОУ 38865928;
ТОВ «ФОРАМЕД», код ЄДРПОУ 36629968.
Підставою для подання скарги є рішення, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частинами другою і дванадцятою статті 29 Закону: Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-05-07-008539-b.
30 липня 2021 року Замовником оприлюднено Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-05-07-008539-b (далі – Протокол), згідно якого за результатами розгляду тендерних пропозицій до аукціону було допущено наступних учасників:
ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ», код ЄДРПОУ 36352221;
ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП», код ЄДРПОУ 38865928;
Тендерна пропозиція ТОВ «ФОРАМЕД» (код ЄДРПОУ 36629968), згідно інформації, зазначеній в даному Протоколі, була відхилена Замовником з наступних підстав: «Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 2.7 таблиці Додатку 2 «Комплектація та технічні параметри обладнання» - Мінімальна сила струму на рентгенівській трубці не менше від 13 мА. Учасник підтвердив відповідність, однак в «Технічному паспорті uCT760» на стор. 5 вказано: діапазон сили струму на трубці 6-667 мА, що не відповідає вимогам».
Ми не згодні з даним рішенням Замовника. Наші обґрунтування наступні:
1. Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФОРАМЕД»:
Пунктом 1.1 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), а також частиною 1 статті 26 Закону передбачено наступне:
«1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації а саме:
- заповненою формою «Тендерна пропозиція», згідно Додатку №1 до тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток №2 до тендерної документації);
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №3 до тендерної документації);
- листом згодою (у довільній формі) з умовами проекту договору згідно Додатку №4;
- заповненим проектом договору (Додаток №4);
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток №5 до тендерної документації);
- лист- згода на обробку персональних даних з урахуванням норм Закону України "Про захист персональних даних" від 01.06.10 № 2297-VI зі змінами. Подаючи свою тендерну пропозицію, учасник дає згоду на використання персональних даних, які стали відомі в процесі проведення процедури закупівлі, що містять інформацію, яка підпадає під дію цього Закону ( Додаток № 6 до тендерної документації);
- заповненою формою «Цінова пропозиція», згідно Додатку №7 до тендерної документації УВАГА! ПОДАЄТЬСЯ ПІСЛЯ ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ!!!!;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції».
В частині 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ ТД встановлено наступні вимоги:
«Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначаються Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону;
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, а саме:
1. Лист з інформацією, у вигляді (формі) технічної специфікації замовника (Додаток № 2 до ТД), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником.»
В Додатку 2 до ТД «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» визначено вимоги до комплектації та технічних параметрів обладнання, що є предметом закупівлі. Пунктом 2 розділу «Загальні вимоги» Додатку 2 до ТД Замовником вимагалось наступне:
«2. Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у даному додатку та всіх інших вимог Тендерної Документації. Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником товару Медико-технічним вимогам повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідн(і)у сторінку(и) технічного документу (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою), в якому міститься ця інформація (в складі пропозиції надається заповнена таблиця відповідності медико-технічним вимогам та експлуатаційна документація: настанова з експлуатації, або інструкція, або технічний опис чи технічні умови, або ін. документи).»
При цьому, відповідність товару повинна бути зазначена учасником в стовпчику таблиці відповідності медико-технічним вимогам по наступній формі «Відповідність (Так/ні, значення параметру або функції з посиланням на номер сторінки документу, на якій міститься відповідна інформація)».
В пункті 2.7 таблиці Додатку 2 «Комплектація та технічні параметри обладнання» встановлена наступна вимога:
«Мінімальна сила струму на рентгенівській трубці не менше від 13
Максимальна сила струму на рентгенівській трубці не менше від 600 мА»
В складі тендерної пропозиції Скаржник надав Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді заповненої таблиці відповідності медико-технічним вимогам (Вих. «1207-2 від 12.07.2021р., файл «Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 1.pdf»). В таблиці відповідності по даним параметрам нами було зазначено про наступне:
«Мінімальна сила струму на рентгенівській трубці не менше від 13 – Так, мінімальна сила струму на рентгенівській трубці від 6 до 667 мА, стор. 5 «Технічний паспорт uCT760»
«Максимальна сила струму на рентгенівській трубці не менше від 600 мА - Так, максимальна сила струму на рентгенівській трубці 667 мА, стор. 5 «Технічний паспорт uCT760».
Тобто, згідно даними Технічного паспорту uCT760 (файл «Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 3.pdf», стор.5), діапазон сили струму на трубці 6 - 667 мА (з кроком 0,5мА) значно ширше, ніж вимагає Замовник, що надає переваги по технічним характеристикам, при цьому даний діапазон сили струму та можливість регулювання даного параметру лежить в площині вимог Замовника щодо забезпечення мінімальної сили струму не менше від 13 мА та максимальної сили струму не менше 600 мА.
Параметр мінімальної сили струму не менше від 13 мА може бути виставлений в ручному режимі під час пуско-налагоджувальних робіт, а також може бути занесений у протоколі досліджень, і обладнання буде працювати у відповідності до виставлених характеристик, що відповідають вимогам, встановленим в пункті 2.7 таблиці Додатку 2. Тобто, набагато кращий параметр не може бути підставою для дискваліфікації учасника.
Відповідно, ми вважаємо що тендерна пропозиція ТОВ «ФОРАМЕД» (код ЄДРПОУ 36629968) повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, викладене в Протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2021-05-07-008539-b від 30.07.2021 року, є безпідставним і таким, що порушує права Учасника ТОВ «ФОРАМЕД», позбавляючи його права прийняти участь в аукціоні на принципах добросовісної конкуренції серед учасників та можливості стати переможцем закупівлі. Такі дії Замовника є порушенням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зазначених в статті 5 Закону, таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ»
Тендерна пропозиція ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» (код ЄДРПОУ 36352221), згідно інформації, зазначеній в Протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2021-05-07-008539-b від 30.07.2021 року, за результатами розгляду тендерних пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації допущена до аукціону.
Ми не згодні з даним рішенням Замовника. Наші обґрунтування наступні:
Пунктом 1.1 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), а також частиною 1 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено наступне:
«1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації а саме:
- заповненою формою «Тендерна пропозиція», згідно Додатку №1 до тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток №2 до тендерної документації);
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №3 до тендерної документації);
- листом згодою (у довільній формі) з умовами проекту договору згідно Додатку №4;
- заповненим проектом договору (Додаток №4);
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток №5 до тендерної документації);
- лист- згода на обробку персональних даних з урахуванням норм Закону України "Про захист персональних даних" від 01.06.10 № 2297-VI зі змінами. Подаючи свою тендерну пропозицію, учасник дає згоду на використання персональних даних, які стали відомі в процесі проведення процедури закупівлі, що містять інформацію, яка підпадає під дію цього Закону ( Додаток № 6 до тендерної документації);
- заповненою формою «Цінова пропозиція», згідно Додатку №7 до тендерної документації УВАГА! ПОДАЄТЬСЯ ПІСЛЯ ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ!!!!;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції».
• В складі тендерної пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» подано заповнену форму Тендерна пропозиція (Вих. №01/06/21/01 від 01.06.2021 р., файл «1. Тендерна пропозиція.pdf»), яка не відповідає формі Додатку 1 до ТД, а саме стовпчик таблиці «Виробник, (країна виробника)» заповнено не по формі Додатку 1– зазначено виробника Siemens Healthcare GmbH, проте не зазначено країну виробника. (в складі тендерної пропозиції Учасника наявний авторизаційний лист Виробника Siemens Healthineers від 20.05.2021 року, в якому зазначено, що Виробник має заводи в Німеччині та в Китаї, які є офіційними виробниками Томографічного обладнання).
В частині 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ ТД встановлено наступні вимоги:
«Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначаються Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону;
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, а саме:
1. Лист з інформацією, у вигляді (формі) технічної специфікації замовника (Додаток № 2 до ТД), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником.»
В Додатку 2 до ТД «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» визначено вимоги до комплектації та технічних параметрів обладнання, що є предметом закупівлі. Пунктом 2 розділу «Загальні вимоги» Додатку 2 до ТД Замовником вимагалось наступне:
2. Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у даному додатку та всіх інших вимог Тендерної Документації. Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником товару Медико-технічним вимогам повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідн(і)у сторінку(и) технічного документу (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою), в якому міститься ця інформація (в складі пропозиції надається заповнена таблиця відповідності медико-технічним вимогам та експлуатаційна документація: настанова з експлуатації, або інструкція, або технічний опис чи технічні умови, або ін. документи).
При цьому, відповідність товару повинна бути зазначена учасником в стовпчику таблиці відповідності медико-технічним вимогам в наступній формі «Відповідність (Так/ні, значення параметру або функції з посиланням на номер сторінки документу, на якій міститься відповідна інформація)».
• В складі тендерної пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» подано заповнену таблицю відповідності медико-технічним вимогам (Вих. №01/06/21/13 від 01.06.2021 р., файл «18. Інформація про необхідні технічні_ якісні характ.3.pdf»), яка не відповідає формі Додатку 2 до ТД, а саме: не по всіх позиціях таблиці відповідність зазначена у форматі (Так/ні, значення параметру або функції з посиланням на номер сторінки документу, на якій міститься відповідна інформація), в пунктах таблиці 5.2, 5.6, 7.1, 7.3, 8.1, 8.5, 9.1, 9.3, 9.15, 9.16 – відсутнє значення параметру або функції, зазначено лише ТАК та посилання на сторінку документу, на якій міститься відповідна інформація), що не відповідає вимогам Додатку 2.
• По п.5.7 Максимальна область сканування - підтвердження відповідності параметру або функції учасником зазначено на англійській мові «Так, 160 см з Table Extantion, стор.9, технічні дані Somatom go.Top», проте в технічних даних Somatom go.Top на стор. 9 зазначено «діапазон сканування 200 см/78,7” із подовжувачем стола» (порушено норми п.7 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації, яким передбачено «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою».
В Додатку 2 до ТД «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» визначено вимоги до комплектації та технічних параметрів обладнання, що є предметом закупівлі. Пунктом 8 розділу «Загальні вимоги» Додатку 2 до ТД Замовником вимагалось наступне:
8. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого предмету закупівлі у кількості та в терміни визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінали листів виробників (представництв, філій виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України) комп’ютерного томографу та безколбового або дво-колбового КТ ін’єктора для введення контрастної речовини, або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого виробником, якими підтверджується можливість поставки комп’ютерного томографу та безколбового або дво-колбового КТ ін’єктора для введення контрастної речовини в кількості, якості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів. (в складі пропозиції надається оригінал листа).
• На підтвердження відповідності пункту 8 Загальних вимог Додатку 2 до ТД Учасник ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» в складі тендерної пропозиції надав (файл 23. Авторизаційні листи.pdf») лист від Виробника Siemens Healthineers від 20.05.2021 року, яким Виробник авторизує ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» (адреса: Україна, 03680, м. Київ, вул. Зоологічна 3Я) для подання тендерної пропозиції на закупівлю UA-2021-05-07-008539-b, на узгодження та підписання Договору на постачання медичного обладнання у торгах із закупівлі Код ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019 код 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла, ДК 021:2015: 33115000-9 Томографічне обладнання, яка проводиться Комунальним підприємством "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ". При цьому Виробник в зазначеному листі гарантує забезпечення «виконання зобов’язань щодо товару, який є предметом закупівлі цих торгів, шляхом поставки та сервісного обслуговування відповідного товару виробленого Siemens, згідно умов визначених у тендерній угоді від ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ»». Поняття тендерної угоди відсутнє в тендерній документації даної закупівлі та в Законі України «Про публічні закупівлі».
Крім того, згідно п.8 Загальних вимог Додатку 2 Виробник даним листом повинен був підтвердити можливість поставки комп’ютерного томографу та безколбового або дво-колбового КТ ін’єктора для введення контрастної речовини в кількості, якості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника.
Виробник Siemens Healthineers в листі від 20.05.2021 року не підтвердив можливість поставки комп’ютерного томографу та безколбового або дво-колбового КТ ін’єктора для введення контрастної речовини в кількості, якості та в терміни, визначені Тендерною Документацією та пропозицією Учасника.
Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» поданий Авторизаційний лист (Вих.№0306/08 від 03 червня 2021 року) від ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ Україна», офіційного представника в Україні компанії Bayer Medical Care B.V. (Netherlands), в якому також авторизується ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» прийняти участь у тендері, розміщеному на веб-порталі уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-07-008539-b, номер оголошення UA-2021-05-07-008539-b, найменування предмету закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019 код 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла, ДК 021:2015: 33115000-9 Томографічне обладнання та гарантує у випадку перемоги поставити товари виробництва Bayer Medical Care B.V. (Netherlands) в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені тендерною документацією.
Згідно тендерної пропозиції, ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ Україна» пропонує обладнання виробника Siemens Healthcare GmbH, а не виробника Bayer Medical Care B.V. (Netherlands).
В зв’язку з вищевикладеним, в тендерній пропозиції наявний лист від ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ Україна», офіційного представника іншого обладнання виробництва Bayer Medical Care B.V. (Netherlands) в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені тендерною документацією, який не відповідає тендерній пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ Україна».
Пунктом 1.1 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено подання в складі тендерної пропозиції заповненого проекту договору (Додаток №4)
• В складі тендерної пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» подано Проект Договору (файл «14. Проект Договору.pdf»), в якому в преамбулі не заповнено код ЄДРПОУ даного учасника та не заповнена інформація, що стосується учасника в пункті 13.2 Проекту Договору, що не відповідає вимозі п.1.1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо заповнення проекту договору.
Пунктом 1.1 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено подання в складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Пунктом 1.5 частини 1 Розділу ІІІ ТД передбачено наступне:
1.5. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо);
- для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
• В складі тендерної пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» на підтвердження повноважень представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме на підтвердження повноважень заступника виконавчого директора Пилипенка Сергія Олександровича надано Довіреність від 04 січня 2021 року, строком дії до 31 грудня 2021 року, якою ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» (далі – Товариство) в особі виконавчого директора Герлянда Костянтина Вікторовича, який діє на підставі Статуту, уповноважує Пилипенка Сергія Олександровича (далі – Представник) представляти інтереси Товариства виключно з питань, пов’язаних з господарською діяльністю Товариства по напрямку продукції виробництва Siemens Healthcare GmbH, Ерланген, Німеччина. Представникові, у межах повноважень, надаються наступні права:
Серед перерахованих в Довіреності прав Представника Товариства відсутнє право щодо підпису документів тендерної пропозиції для участі в публічних закупівлях.
При цьому, Замовник не виконав норму частини 16 статті 29 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Закону щодо вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, які підлягають виправленню протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладену вище інформацію, тендерна пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» не відповідає вимогам тендерної документації, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» на підставі ч.1 статті 31 Закону:
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Не зважаючи на викладену у скарзі інформацію, Замовник за результатами розгляду тендерних пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, рішенням, зазначеним в Протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2021-05-07-008539-b, що оприлюднено в електронній системі закупівель 30 липня 2021 року, безпідставно відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «ФОРАМЕД», що порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника, позбавляючи його права прийняти участь в аукціоні на принципах добросовісної конкуренції серед учасників та можливості стати переможцем закупівлі, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
При цьому Учасника ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» Замовник своїм рішенням в Протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2021-05-07-008539-b допускає до аукціону, коли тендерна пропозиція даного Учасника має значний перелік підстав для відхилення, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Такі дії Замовника свідчать про порушення ним Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення закупівлі UA-2021-05-07-008539-b за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою, а саме порушення: ст. 5 Закону, принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням, ст. 29, ст.31 Закону.
Суб’єкт оскарження дізнався про неправомірні дії замовника та порушення своїх прав у наслідок рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФОРАМЕД» 30 липня 2021 року, коли було оприлюднено Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-05-07-008539-b.
Відповідно, протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, Скаржник має право подати скаргу до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, кінцевий строк для подання скарги спливає в 00: 00 05.08.2021.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись Ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФОРАМЕД» (Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-05-07-008539-b).
3. Зобов’язати Замовника відмінити рішення, зазначене Протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2021-05-07-008539-b, про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» вимогам тендерної документації та допуск даного Учасника до аукціону та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» на підставі ч.1 статті 31 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 серпня 2021 15:40
рішення від 06.08.2021 №18050.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2021 15:39
Інформація про перенесення розгляду скарги від 17.08.2021 №13827.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2021 13:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2021 №19483.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2021 11:15
рішення від 27.08.2021 №19483.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2021 19:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасоване рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ»
Дата виконання рішення замовником: 08 вересня 2021 13:39
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 вересня 2021
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02007265 |
Місцезнаходження: | 49055, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Укр Мед Сервіс" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АЙДІА ТЕХ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ФОРАМЕД | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ФОРАМЕД | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2021 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" |
22 482 000,00
UAH з ПДВ
|
22 482 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
24 вересня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій