Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Динамометричні ключі
Очікувана вартість
70 075,80 UAH
UA-2020-11-10-001033-b ● 310a705a96e544638619982412d0ed92
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | філія "СВРЗ" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40123439 |
Вебсайт: | http://www.swrz.com.ua |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, м. Стрий. вул. Зубенка,2 |
Контактна особа: |
Барух Вікторія Ігорівна 380509705067 tender@swrz.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2020 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2020 15:30 |
Очікувана вартість: | 70 075,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Джерело фінансування предмету закупівлі - власні кошти. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 44512500-7.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт.
Динамометричні ключі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, Стрий, Зубенка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Умови оплати для платників ПДВ: відтермінування платежу 45 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Умови оплати для неплатників ПДВ: відтермінування платежу 45 банківських днів з дня отримання Товару. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2020 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2020 10:26 |
ДКТ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-10-001033-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39803574
Дата подання: 10 грудня 2020 12:37
Вимога у порядку ч.3 ст.31 та ч.4 ст.33 Закону України "Про публічні закупівлі"
ВИМОГА
у порядку ч. 3 ст. 31 та ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»
по закупівлі UA-2020-11-10-001033-b
10.11.2020 р. Філією “Стрийський вагоноремонтний завод” Акціонерного товариства “Українська залізниця” (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-11-10-001033-b «Знаряддя: Динамометричні ключі» з очікуваною вартістю 70 075,80 грн. з ПДВ.
27.11.2020 р. за результатами автоматично проведеного аукціону електронною системою закупівель визначено учасників за ціновим критерієм вибору переможця у наступному порядку:
№ з/п Учасник Первинна пропозиція,
грн. з ПДВ Остаточна пропозиція,
грн. з ПДВ
1 ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" 49 968,00 49 968,00
2 ТОВ "ТД ЖЕЛДОРМАШ" 68 975,03 68 975,03
3 ТОВ "Т-ТРЕЙД КОМПАНІ" 69 732,00 69 732,00
Того ж дня тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" за результатами проведеного аукціону була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною і почалась її оцінка.
02.12.2020р. до електронної системи закупівель було завантажено протокол №2 від 02.12.2020 р. розгляду тендерних пропозицій (далі - ТП) тендерного комітету Замовника, відповідно до змісту якого, прийнято рішення пропозицію учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» - відхилити відповідно до пункту 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) через не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. У пункті 7 протоколу № 2 від 02.12.2020 р. зазначено, що «пропозиція Учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА», яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що надані документи ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: відсутні гарантії виробника щодо якості продукції згідно вимог табл.3 Додатку 2».
Учасник ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не погоджується з вказаним рішенням та зазначає, що за результатами оцінки електронною системою закупівель його ТП була визначена найбільш економічно вигідною, а також вважає, що вона відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД) та іншим вимогам передбачених Законом.
Зазначаємо, що абзацом 1 ч. 3 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 3.1. ч. 1 таблиці 3 додатку 2 ТД визначено, що якщо учасник не є виробником продукції необхідно надати оригінали документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або: б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера тощо; або: в) лист виробника про представництво його інтересів; або: г) інший документ, в якому обов’язково зазначаються стосунки з учасником; або: д) копії зазначених документів, що завірені учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Учасником ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» у складі ТП було надано необхідні документи у повному обсязі.
Підстави для відхилення, зазначені тендерним комітетом Замовника, ґрунтуються на поверхневих твердженнях та не відповідають дійсності, з огляду на те, що учасником ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» у складі ТП надано файл «Сертифікат ISO TOPTUL» та файл «Сертифікат ISO переклад», а саме: сертифікат (№ Q17180522 від 07.05.2018 р., який дійсний до 06.05.2021 р.), що засвідчує якість матеріалів та виробів компанії «Rotar Machinery Industrial Co., Ltd» і в якому зазначено, що система управління якістю відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015.
Крім того, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» було надано довідка про підтвердження якості товару, в якій роз’яснено, що у складі тендерної пропозиції надається документ, який підтверджує якість товару, що пропонується до постачання (ключ динамометричний ¾”, 100-800 Нм ANAS2480 TOPTUL), а саме «Сертифікат, що засвідчує якість матеріалів та виробів», виданий компанії «Rotar Machinery Industrial Co., LTD» (ТМ TOPTUL, Тайвань) центром сертифікації «Shanghai DAS Certification Co., LTD».
Засвідчена належним чином копія сертифікату та переклад сертифікату надаються у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА».
Також учасником, як офіційним дилером ТМ «TOPTUL» було надано гарантійний лист, згідно якого гарантійним термін на товар, що становить предмет закупівлі, складає 12 місяців.
Таким чином, інформація, зазначена у протоколі № 2 від 02.12.2020 р. щодо відхилення ТП учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не відповідає дійсності та ґрунтується на не підтверджених доказами твердженнях Замовника.
Щодо тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю "ТД ЖЕЛДОРМАШ", якого визначено переможцем у закупівлі згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 02.12.2020 р., зазначаємо наступне.
В протоколі №3 від 02.12.2020 року тендерний комітет зазначив, що «В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника ТОВ «ТД ЖЕЛДОРМАШ» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації.»
Рішення про визначення переможцем по вказаній закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю "ТД ЖЕЛДОРМАШ" є таким, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимогам Замовника, передбаченим тендерною документацією, а саме:
1. Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено перелік підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Згідно ч.1 ст.17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
Станом на дату подання тендерної пропозиції і по теперішній час у ТОВ "ТД ЖЕЛДОРМАШ" відсутні відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи згідно інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яка міститься у відкритому доступі, та яку зобов’язаний був перевірити Замовник, до прийняття рішення про визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю "ТД ЖЕЛДОРМАШ".
Замовник, таким чином, знехтував імперативними положеннями ч.1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим, вказане рішення відповідно до протоколу № 3 від 02.12.2020 року підлягає скасуванню безумовно.
2. Крім того, згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» вказано технічну вимогу до предмету закупівлі «3/4’’, 160-800 Нм, довжина не менш 1000мм; можливість візуального контролю моменту затяжки».
Однак, згідно інформації, яка міститься у документі Учасника ТОВ «ТД ЖЕЛДОРМАШ», а саме «Технічна специфікація» №116 від 25.11.2020 року предмет закупівлі, запропонований учасником, не відповідає вимогам Замовника в цій частині, а саме відсутня «можливість візуального контролю моменту затяжки»,
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД ЖЕЛДОРМАШ» у документі під назвою «ФОРМА «ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» №118 від 25.11.2020 року вказані ЗОВСІМ ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ предмета закупівлі, а саме: «Ключ динамометричний NORBAR, артикул 12007, крутний момент 200-800 Нм, приєднувальний квадрат ¾”, довжина 1149 мм, вага 6,4 кг.
Таким чином, інформація, зазначена ТОВ «ТД ЖЕЛДОРМАШ» у технічній специфікації та у ціновій пропозиції не співпадає. А запропонований учасником «Ключ динамометричний NORBAR, артикул 12007, крутний момент 200-800 Нм, приєднувальний квадрат ¾”, довжина 1149 мм, вага 6,4 кг.» не відповідає технічним характеристикам, встановленим Замовником.
Учасник ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» вважає прийняте рішення відповідно до протоколу № 2 від 12.12.2020 р. про відхилення ТП ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» – неправомірним, необ’єктивним, необґрунтованим, дискримінаційним, упередженим, прийнятим з порушенням вимог Закону, чинного законодавства України, норм матеріального, процесуального права та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Згідно ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Як зазначено у преамбулі Закону, метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвиток добросовісної конкуренції.
Ч. 3 ст. 31 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, ТП якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду ТП, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам ТД, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Слід зазначити, що положення ч. 3 ст. 31 Закону є імперативною нормою права, тобто передбачає чітко визначені дії, не допускає ніяких відхилень від обов’язку суб'єкта правовідносин і прямо вказує на визначене Законом правило поведінки, що полягає у зобов’язанні Замовника надати відповідь на вимогу Учасника.
Враховуючи викладене по закупівлі UA-2020-11-10-001033-b «Знаряддя: Динамометричні ключі», керуючись положеннями ч. 3 ст. 31 Закону та вимогами діючого законодавства України, -
ПРОШУ:
1) На підставі ч. 3 ст. 31 Закону у зв’язку з недостатньою аргументацією, зазначеною у протоколі розгляду тендерних пропозицій (протокол № 2 від 02.12.2020 р.) надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» умовам тендерної документації по вказаній закупівлі.
2) На підставі ч.4 ст.33 Закону надати інформацію про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ТД ЖЕЛДОРМАШ», у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» по вказаній закупівлі;
3) Розглянути питання про встановлення порушень вимог чинного законодавства України при проведенні процедури публічної закупівлі, усунути порушення при прийнятті рішення по закупівлі та здійснити заходи щодо відновлення порушеного права ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» на перемогу у закупівлі.
4) Про результати розгляду повідомити у встановлений законом строк через електронну систему закупівель.
У разі відсутності об’єктивного та неупередженого рішення з боку Замовника, залишаємо за собою право направити скаргу з приводу вищевикладеного до Антимонопольного комітету України.
Уповноважена особа учасника,
директор ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» ______________________ С.А. Бринза
м.п.
Розгорнути
Згорнути
у порядку ч. 3 ст. 31 та ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»
по закупівлі UA-2020-11-10-001033-b
10.11.2020 р. Філією “Стрийський вагоноремонтний завод” Акціонерного товариства “Українська залізниця” (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-11-10-001033-b «Знаряддя: Динамометричні ключі» з очікуваною вартістю 70 075,80 грн. з ПДВ.
27.11.2020 р. за результатами автоматично проведеного аукціону електронною системою закупівель визначено учасників за ціновим критерієм вибору переможця у наступному порядку:
№ з/п Учасник Первинна пропозиція,
грн. з ПДВ Остаточна пропозиція,
грн. з ПДВ
1 ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" 49 968,00 49 968,00
2 ТОВ "ТД ЖЕЛДОРМАШ" 68 975,03 68 975,03
3 ТОВ "Т-ТРЕЙД КОМПАНІ" 69 732,00 69 732,00
Того ж дня тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" за результатами проведеного аукціону була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною і почалась її оцінка.
02.12.2020р. до електронної системи закупівель було завантажено протокол №2 від 02.12.2020 р. розгляду тендерних пропозицій (далі - ТП) тендерного комітету Замовника, відповідно до змісту якого, прийнято рішення пропозицію учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» - відхилити відповідно до пункту 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) через не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. У пункті 7 протоколу № 2 від 02.12.2020 р. зазначено, що «пропозиція Учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА», яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що надані документи ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: відсутні гарантії виробника щодо якості продукції згідно вимог табл.3 Додатку 2».
Учасник ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не погоджується з вказаним рішенням та зазначає, що за результатами оцінки електронною системою закупівель його ТП була визначена найбільш економічно вигідною, а також вважає, що вона відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД) та іншим вимогам передбачених Законом.
Зазначаємо, що абзацом 1 ч. 3 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 3.1. ч. 1 таблиці 3 додатку 2 ТД визначено, що якщо учасник не є виробником продукції необхідно надати оригінали документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або: б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера тощо; або: в) лист виробника про представництво його інтересів; або: г) інший документ, в якому обов’язково зазначаються стосунки з учасником; або: д) копії зазначених документів, що завірені учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Учасником ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» у складі ТП було надано необхідні документи у повному обсязі.
Підстави для відхилення, зазначені тендерним комітетом Замовника, ґрунтуються на поверхневих твердженнях та не відповідають дійсності, з огляду на те, що учасником ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» у складі ТП надано файл «Сертифікат ISO TOPTUL» та файл «Сертифікат ISO переклад», а саме: сертифікат (№ Q17180522 від 07.05.2018 р., який дійсний до 06.05.2021 р.), що засвідчує якість матеріалів та виробів компанії «Rotar Machinery Industrial Co., Ltd» і в якому зазначено, що система управління якістю відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015.
Крім того, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» було надано довідка про підтвердження якості товару, в якій роз’яснено, що у складі тендерної пропозиції надається документ, який підтверджує якість товару, що пропонується до постачання (ключ динамометричний ¾”, 100-800 Нм ANAS2480 TOPTUL), а саме «Сертифікат, що засвідчує якість матеріалів та виробів», виданий компанії «Rotar Machinery Industrial Co., LTD» (ТМ TOPTUL, Тайвань) центром сертифікації «Shanghai DAS Certification Co., LTD».
Засвідчена належним чином копія сертифікату та переклад сертифікату надаються у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА».
Також учасником, як офіційним дилером ТМ «TOPTUL» було надано гарантійний лист, згідно якого гарантійним термін на товар, що становить предмет закупівлі, складає 12 місяців.
Таким чином, інформація, зазначена у протоколі № 2 від 02.12.2020 р. щодо відхилення ТП учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не відповідає дійсності та ґрунтується на не підтверджених доказами твердженнях Замовника.
Щодо тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю "ТД ЖЕЛДОРМАШ", якого визначено переможцем у закупівлі згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 02.12.2020 р., зазначаємо наступне.
В протоколі №3 від 02.12.2020 року тендерний комітет зазначив, що «В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника ТОВ «ТД ЖЕЛДОРМАШ» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації.»
Рішення про визначення переможцем по вказаній закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю "ТД ЖЕЛДОРМАШ" є таким, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимогам Замовника, передбаченим тендерною документацією, а саме:
1. Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено перелік підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Згідно ч.1 ст.17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
Станом на дату подання тендерної пропозиції і по теперішній час у ТОВ "ТД ЖЕЛДОРМАШ" відсутні відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи згідно інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яка міститься у відкритому доступі, та яку зобов’язаний був перевірити Замовник, до прийняття рішення про визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю "ТД ЖЕЛДОРМАШ".
Замовник, таким чином, знехтував імперативними положеннями ч.1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим, вказане рішення відповідно до протоколу № 3 від 02.12.2020 року підлягає скасуванню безумовно.
2. Крім того, згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» вказано технічну вимогу до предмету закупівлі «3/4’’, 160-800 Нм, довжина не менш 1000мм; можливість візуального контролю моменту затяжки».
Однак, згідно інформації, яка міститься у документі Учасника ТОВ «ТД ЖЕЛДОРМАШ», а саме «Технічна специфікація» №116 від 25.11.2020 року предмет закупівлі, запропонований учасником, не відповідає вимогам Замовника в цій частині, а саме відсутня «можливість візуального контролю моменту затяжки»,
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД ЖЕЛДОРМАШ» у документі під назвою «ФОРМА «ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» №118 від 25.11.2020 року вказані ЗОВСІМ ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ предмета закупівлі, а саме: «Ключ динамометричний NORBAR, артикул 12007, крутний момент 200-800 Нм, приєднувальний квадрат ¾”, довжина 1149 мм, вага 6,4 кг.
Таким чином, інформація, зазначена ТОВ «ТД ЖЕЛДОРМАШ» у технічній специфікації та у ціновій пропозиції не співпадає. А запропонований учасником «Ключ динамометричний NORBAR, артикул 12007, крутний момент 200-800 Нм, приєднувальний квадрат ¾”, довжина 1149 мм, вага 6,4 кг.» не відповідає технічним характеристикам, встановленим Замовником.
Учасник ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» вважає прийняте рішення відповідно до протоколу № 2 від 12.12.2020 р. про відхилення ТП ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» – неправомірним, необ’єктивним, необґрунтованим, дискримінаційним, упередженим, прийнятим з порушенням вимог Закону, чинного законодавства України, норм матеріального, процесуального права та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Згідно ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Як зазначено у преамбулі Закону, метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвиток добросовісної конкуренції.
Ч. 3 ст. 31 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, ТП якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду ТП, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам ТД, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Слід зазначити, що положення ч. 3 ст. 31 Закону є імперативною нормою права, тобто передбачає чітко визначені дії, не допускає ніяких відхилень від обов’язку суб'єкта правовідносин і прямо вказує на визначене Законом правило поведінки, що полягає у зобов’язанні Замовника надати відповідь на вимогу Учасника.
Враховуючи викладене по закупівлі UA-2020-11-10-001033-b «Знаряддя: Динамометричні ключі», керуючись положеннями ч. 3 ст. 31 Закону та вимогами діючого законодавства України, -
ПРОШУ:
1) На підставі ч. 3 ст. 31 Закону у зв’язку з недостатньою аргументацією, зазначеною у протоколі розгляду тендерних пропозицій (протокол № 2 від 02.12.2020 р.) надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» умовам тендерної документації по вказаній закупівлі.
2) На підставі ч.4 ст.33 Закону надати інформацію про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ТД ЖЕЛДОРМАШ», у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» по вказаній закупівлі;
3) Розглянути питання про встановлення порушень вимог чинного законодавства України при проведенні процедури публічної закупівлі, усунути порушення при прийнятті рішення по закупівлі та здійснити заходи щодо відновлення порушеного права ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» на перемогу у закупівлі.
4) Про результати розгляду повідомити у встановлений законом строк через електронну систему закупівель.
У разі відсутності об’єктивного та неупередженого рішення з боку Замовника, залишаємо за собою право направити скаргу з приводу вищевикладеного до Антимонопольного комітету України.
Уповноважена особа учасника,
директор ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» ______________________ С.А. Бринза
м.п.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2020 10:13
Вимогу відхилити, а рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» та щодо визначення переможцем відкритих торгів Учасника ТОВ «ТД ЖЕЛДОРМАШ» залишити без змін
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" |
49 968,00
UAH з ПДВ
|
49 968,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ЖЕЛДОРМАШ" |
68 975,03
UAH з ПДВ
|
68 975,03
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т-ТРЕЙД КОМПАНІ" |
69 732,00
UAH з ПДВ
|
69 732,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" #39803574 |
Відхилено |
49 968,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 13:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ЖЕЛДОРМАШ" #39618346 |
Переможець |
68 975,03
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 15:17
|
Специфікація підпис СтрийВРЗ 1 18,12,20 001.jpg | укладений |
18 грудня 2020 15:16
|
Договір динамометричні ключі-3.JPG | укладений |
18 грудня 2020 15:16
|
Договір динамометричні ключі-1.JPG | укладений |
18 грудня 2020 15:16
|
Договір динамометричні ключі-2.JPG | укладений |
18 грудня 2020 15:16
|
Договір динамометричні ключі-4.JPG | укладений |
18 грудня 2020 15:16
|
Договір підписаний Стрийcький ВРЗ 18.12.2020.jpg | укладений |
18 грудня 2020 15:16
|