Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Сергій Борисович Сорокін +380412474388 39932654oda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2020 12:15 |
Очікувана вартість: | 48 580 753,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 242 904,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 242903 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2020 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2020 16:52 |
внесення змін.pdf | |
20 липня 2020 16:52 |
Тендерна документація.docx | |
10 липня 2020 15:15 |
Додаток 2.pdf | |
10 липня 2020 15:15 |
Додаток 7.rar |
20 липня 2020 16:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 липня 2020 16:52 |
внесення змін.pdf
|
|||
20 липня 2020 16:52 |
Тендерна документація.docx
|
|||
10 липня 2020 15:15 |
Додаток 2.pdf
|
|||
10 липня 2020 15:15 |
Додаток 7.rar
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-16-000019 ● 79ff3f5315ed4be6bcb9a79950d6cb5a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 15:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.10.2020 № 36
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 16.10.2020 № 36
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-07-10-006468-c 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-05 16:55:02
Звернення за роз’ясненням суті порушення
Відповідно до висновку Західного офісу Держаудитслужби за результатом проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062313 Дриглів-Кихті-Рижів км 0+000 - км 5+600 Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та ідентифікатором UA-2020-07-10-006468-c було виявлено ряд порушень.
Як зазначено у згаданому висновку, за результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів було встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
З метою вжиття заходів для недопущення в подальшому вищевказаного порушення законодавства, просимо детальніше роз’яснити в чому саме полягає невідповідність тендерної документації у даній частині.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом моніторингу Західним офісом Державної аудиторської служби закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062313 Дриглів-Кихті-Рижів км 0+000 - км 5+600 Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) повідомляє наступне: 1. Щодо зауваження про повноту відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, звертаємо Вашу увагу, що у частинах 2, 3 і 4 Розділу III Тендерної документації на проведення відкритих торгів зазначаються умови надання, повернення, розмір, строк дії забезпечення тендерної пропозиції та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, тобто у оголошенні міститься необхідна інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. 2. Замовником на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у пункті другому розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції листа-гарантії про те, що вони у своїй діяльності дотримуються норм чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 №1702-VII, який втратив чинність 28 квітня 2020 року на підставі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX - Замовник визнає допущену помилку. Отже, вказане вище порушення визнано Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної адміністрації, взяте до уваги та буде враховано у подальшій роботі. Всім членам тендерного комітету наголошено на необхідності неухильного дотримання всіх чинних нормативно-правових актів України, уважного та поглибленого розгляду питань, що стосуються закупівель, посилення відповідального ставлення до виконання своїх обов'язків з метою запобігання в майбутньому аналогічним порушенням у сфері державних закупівель.
2020-11-09 21:36:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2020 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
38 054 089,91
UAH з ПДВ
|
38 054 089,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
44 525 168,40
UAH з ПДВ
|
44 282 263,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
47 835 601,40
UAH з ПДВ
|
44 525 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
38 054 089,91
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 10:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 18:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2020 08:52
|
Банківська гарантія_1941.pdf | укладений |
13 серпня 2020 08:47
|
48-20.pdf | укладений |
13 серпня 2020 08:47
|