Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту огорожі «Комунального Дошкільного навчального №30» Криворізької міської ради за адресою: вул. Рубльова, 1, м. Кривий Ріг
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-09-24-003063-c 30bb1b423b514fa19cbc21b2b5dc423c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашко Ольга Сергіївна

093-003-72-26 upov@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Пашко Ольга Сергіївна
093-003-72-26
upov@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 16:20
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту огорожі «Комунального Дошкільного навчального №30» Криворізької міської ради за адресою: вул. Рубльова, 1, м. Кривий Ріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50011, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Рубльова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги з ВИКОНАВЦЕМ здійснюються на підставі оформленого акту прийняття наданих послуг за формою КБ-2В та довідки за формою КБ-3.Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 16:42
Оголошення від 24.09.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Добрий день
Дата подання: 29 вересня 2020 11:55
Дата відповіді: 29 вересня 2020 14:51
Добрий день! Скажіть будь-ласка скільки погонних метрів огорожі потрібно встановити?Або прошу розяснити ісходні дані з яких ведеться розрахунок
Відповідь: Доброго дня! 132 погонних метрів огорожі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ 149 739,86
UAH з ПДВ
149 739,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 16:38
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:36
Кошторис ДНЗ 30 огорожа.rar
07 жовтня 2020 16:36
2 Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ
#3033410615
Переможець 149 739,86
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 15:46

Документи

09 жовтня 2020 15:45
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:45
ПРОТОКОЛ 57.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ
#3033410615
149 739,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2020 15:45
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:45
ПРОТОКОЛ 57.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 13:54
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 13:36
Дод №3 договору №14СП від 20.10.20.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 13:35
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 13:33
Дод №2 договору №14СП від 20.10.20.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 13:32
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:58
14сп.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 15:05
Договір 14СП від 20.10.2020.pdf укладений
20 жовтня 2020 15:05

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 лютого 2021 11:14
149 739,86 UAH UA128201720344210020000053152
Саксаганський РВО
UA923052990000026001000404653
ФОП Лиманський Богдан Федорович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились подовжити строк дії Договору у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, при цьому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 14СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізітів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 14СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізітів Замовника
Номер договору про закупівлю: 14СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 149 739,86
UAH