Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи щодо об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі офсетного цеху під офісні, адміністративні приміщення, приміщення виставкої зали, майстерні та закладу громадського харчування (бізнес-центр), площа Польський ринок, 2"
Очікувана вартість
1 675 000,00 UAH
UA-2023-12-26-014897-a 30ae6993380d4d6181754fe84d5b5df2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Єфіменко

+380384936000 helena2535@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Кам’янець-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04060542
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, майдан Відродження, 1
Контактна особа: Олена Єфіменко
+380384936000
helena2535@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи щодо об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі офсетного цеху під офісні, адміністративні приміщення, приміщення виставкої зали, майстерні та закладу громадського харчування (бізнес-центр), площа Польський ринок, 2"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам`янець-Подільський, Майдан Відродження, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-05-000032 ● 5819186c1b464b23aad303c1f9b38dc0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2024 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.02.2024 № 9
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.02.2024 № 9.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-12-26-014897-a 26.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-05 17:27:34

запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури «Роботи щодо об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі офсетного цеху під офісні, адміністративні приміщення, приміщення виставкої зали, майстерні та закладу громадського харчування (бізнес-центр), площа Польський ринок, 2"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-26-014897-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
На підтвердження інформації щодо обґрунтування застосування Закупівлі без використання електронної системи надайте: перелік робіт та їх обсяг по реконструкції нежитлової будівлі офсетного цеху, вимоги до виконання проектно-кошторисних робіт та проходження експертизи по даному предмету закупівлі.
2. В інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro Замовником в примітках до річного плану вказано, що закупівля проводиться у відповідності з абз. 2 пп.5 п. 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного конкурсу.
Надайте Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-08 16:35:46

Відповідь на звернення

На виконання статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, надаємо пояснення та документи щодо проведеної закупівлі: «Роботи щодо об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі офсетного цеху під офісні, адміністративні приміщення, приміщення виставкої зали, майстерні та закладу громадського харчування (бізнес-центр), площа Польський ринок, 2"» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-26-014897-a) та відповідно до якої прийнято рішення про початок моніторингу, затвердженого наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.02.2024 № 9 (ID моніторингу: UA-M-2024-02-05-000032):
Розрахунок витрат та очікувана вартість предмета закупівлі наведені у додатках: 2.1 Кошторис 1, 2.2 Кошторис 2, 2.3 Кошторис 3 до Договору №181223 від 18 грудня 2023 року (сканкопії додаються), які розраховані згідно ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», Кошторисних норм України «НАСТАНОВА з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (далі – НАСТАНОВА), листа Мінрегіона від 17.10.2018 № 7/15.3/10900-18 та інших нормативно-правових документів в сфері розробки проектно-кошторисної документації та будівництва.
Так, згідно ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», реконструкція - це вид будівництва п.3.2а, зміна №2. Вартість проєктних робот визначається згідно НАСТАНОВА, а саме відповідно до наступних її пунктів:
1.1. Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт, а також експертизи проектної документації на будівництво (далі – проектування та експертизи).
1.3. Кошторисної вартість проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт визначається: із застосування відсоткових показників вартості проектних робіт до вартості будівельних робіт, а для об’єктів виробничого призначення, окремих об’єктів невиробничого призначення та об’єктів телекомунікацій з урахуванням вартості устаткування.

1.7. Вартість проектних робіт на повну реконструкцію об’єктів будівництва розраховується шляхом збільшення вартості проектування, за погодженням із замовником, до 20 % по відношенню до вартості проектування аналогічного об’єкта нового будівництва.
ІІ. Визначення кошторисної вартості проектних робіт шляхом застосування відсоткових показників вартості проектних робіт
Кошторисна вартість проектних робіт для будівництва об’єктів визначається шляхом застосування відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази.
По об’єктах невиробничого призначення та лінійних об’єктах інженерно-транспортної інфраструктури розрахунковою базою, до якої застосовуються відсоткові показники вартості проектних робіт, є вартість будівельних робіт за підсумком глав 1 — 9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (або зведених кошторисних розрахунків вартості будівництва під час проектування за чергами), приведена у поточний рівень цін.
Вартість будівельних робіт визначається на підставі вартісних показників об’єктів-аналогів або укрупнених показників вартості будівництва на одиницю виміру потужності (1 м2 загальної площі, 1 м3 об’єму будівлі, одне відвідування тощо).
Вартість будівельних робіт при використанні укрупнених показників вартості будівництва об’єктів невиробничого призначення на одиницю виміру потужності (1 м2 загальної площі, 1 м3 об’єму будівлі, одне відвідування тощо), визначають шляхом застосування до розрахованої вартості об’єкта будівництва коефіцієнта 0,91.
2.9. Для приведення відсоткових показників, що наведені в додатку 1 цієї Настанови, в поточний період, виконується розрахунок коефіцієнту збільшення вартості проектних робіт.
Розрахунок коефіцієнту виконують за формулою:
І_п=(1+(1+В_відр )×П_зп (З_вд/З_уп -1))/(П_Б×І_Б+П_У×І_У ) (1)
де, Звд – рівень середньомісячної заробітної плати, передбачений у вихідних даних замовника на розробку проектної документації для розряду складності робіт у будівництві 3,8;
Зуп – рівень середньомісячної заробітної плати для розряду складності робіт у будівництві 3,8 врахований при визначенні відсоткових показників (примітка 2 таблиці 1 додатку 1 цієї Настанови);
Пзп – питома вага заробітної плати в структурі проектної організації (за розрахунком проектної організації на дату прийняття цієї Настанови);
Ввідр – відрахування на загальнообов’язкове державне пенсійне та соціальне страхування (відповідно до «Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»);
ПБ , ПУ – питома вага вартості будівельних робіт та вартості устаткування в розрахунковій базі (у випадку відсутності даних приймається за об’єктом-аналогом), визначена на дату прийняття цієї Настанови;
ІБ, ІУ – індекси зміни вартості будівельних робіт та вартості устаткування визначені за період з дати затвердження прийняття цієї Настанови по дату визначення вартості будівництва (розрахункової бази), які приймаються на підставі офіційних даних Державної служби статистики України.
Вартість проєктних робіт розрахована із застосуванням відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази. Розрахункова база обчислена по листу Мінрегіона від 17.10.2018 № 7/15.3/10900-18, де вартість одного м2 загальної площі адміністративної будівлі складає 21687,00 грн. з ПДВ. Вартість будівельних робіт при використанні укрупнених показників вартості будівництва об’єктів невиробничого призначення, які надані в листі від 17.10.2018 № 7/15.3/10900-18 на одиницю виміру 1 м2 загальної площі, визначають шляхом застосування до розрахованої вартості об’єкта будівництва коефіцієнта 0,91.

Розрахунок розрахункової бази: Адміністративні будинки - кв.м загальної площі
Розрахункова база: (21687/1.2 *0.91*1830.9)/1000 = 30110.93563 тис. грн.
Де: 21687 – адміністративні будинки, вартість 1кв.м загальної площі,
1.2 – без урахування ПДВ,
0.91 – знижувальний коефіцієнт, п.2.4 НАСТАНОВИ,
1830.9 – загальна площа капітального ремонту згідно Завдання на проектування (Додаток 1 до Договору №181223 від 18 грудня 2023 року (сканкопія додається).
Згідно відсоткових показників вартості проектних робіт для об’єктів невиробничого призначення, відсотковий показник визначається методом інтерполяції із заокругленням до трьох знаків. Відсотковий показник : 0.04833 - [5,05 - (5,05 - 3,99) / (50000,0 - 25000,0) * (30110,93563 - 25000,0)] / 100
Відсоткові показники вартості проектних робіт враховують рівень середньомісячної заробітної плати для розряду складності робіт у будівництві 3,8, що склалася у будівництві за звітний 2020 рік за даними Державної служби статистики України, збільшений на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік.
У Завданні на проектування у п.29 враховано рівень середньомісячної заробітної плати у будівницві – 12 558,80 грн(враховуючи середньомісячну заробітну плату у будівництві у 2023 році)
k=1.0973 - Коефіцієнт зміни вартості, який враховує зміну заробітної плати.
Розрахунок пред’явлено в документах по визначення вартості проєктних робіт.

Цей метод розрахунку визначає вартість проєктування всіх стадій. На стадії проєктування П (проєкт) – 40% та Р (робоча документація) – 60%.
Розподіл викунується згідно таблиці 3 НАСТАНОВИ.

k=0.9 - На виконуємий об'єм робіт, розраховано аналітичним шляхом. Згідно ТЗ п.п. 12, 21, 22, 23, 29 передбачають втручання майже у всі конструктивні елементи.
k=1.2 - Кошторисна вартість проектних робіт на реконструкцію. Відповідно до п. 1.7 НАСТАНОВИ вартість проектних робіт на реконструкцію об’єктів будівництва розраховується шляхом збільшення вартості проектування, за погодженням із замовником, до 20 % по відношенню до вартості проектування аналогічного об’єкта нового будівництва.

Перелік робіт та їх обсяг, вимоги до виконання до проектно-кошторисної документації викладені в Завданні на проектування (додаток 1 до Договору №181223 від 18 грудня 2023 року, додається) та Містобудівних умовах та обмеженнях для проектування об’єкта будівництва, затверджених наказом № 71 від 20.09.2022р. Департаментом містобудування та архітектури Кам’янець-Подільської міської ради (сканкопія додається).
Проходження експертизи по даному предмету закупівлі є обов’язковою вимогою згідно п. 2.5. Договору №181223 від 18 грудня 2023 року та відповідно до п. 2.6. Договору №181223 від 18 грудня 2023 року включається до ціни Договору.

На підтвердження проведення процедури закупівлі згідно абз. 2 пп.5 п. 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного конкурсу надаємо сканкопію затвердженого Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 176 від 26.12.2023р., копію протоколу засідання журі відкритого архітектурного конкурсу від 23.05.2023р., сканкопію службової записки директора Департаменту містобудування та архітектури, головного архітектора міста Ігоря ПИРІЖКА від 26.12.2023 року № 1401/01-13.
Додатково надаємо сканкопії рішення 25 сесії міської ради від 22.12.2022 № 213/25 «Про організацію проведення відкритого архітектурного конкурсу на кращий ескізний проєкт реконструкції нежитлової будівлі офсетного цеху під офісні, адміністративні приміщення, приміщення виставкової зали, майстерні та закладу громадського харчування (бізнес-центр), площа Польський ринок, 2» та Декларацію авторства.

Додатки (сканкопії):
Додатку 2.1 Кошторис 1 до Договору №181223 від 18 грудня 2023 року;
Додатку 2.2 Кошторис 2 до Договору №181223 від 18 грудня 2023 року;
Додатку 2.3 Кошторис 3 до Договору №181223 від 18 грудня 2023 року;
Завдання на проектування (Додаток 1 до Договору №181223 від 18 грудня 2023 року;
Містобудівні умови та обмеженнях для проектування об’єкта будівництва, затверджених наказом № 71 від 20.09.2022р. Департаментом містобудування та архітектури Кам’янець-Подільської міської ради;
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 176 від 26.12.2023р.;
Протокол засідання журі відкритого архітектурного конкурсу від 23.05.2023р.;
Службова записка директора Департаменту містобудування та архітектури, головного архітектора міста Ігоря ПИРІЖКА від 26.12.2023 року № 1401/01-13;
Рішення 25 сесії міської ради від 22.12.2022 № 213/25 «Про організацію проведення відкритого архітектурного конкурсу на кращий ескізний проєкт реконструкції нежитлової будівлі офсетного цеху під офісні, адміністративні приміщення, приміщення виставкової зали, майстерні та закладу громадського харчування (бізнес-центр), площа Польський ринок, 2»;
Декларація авторства.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-12 17:19:41

запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури «Роботи щодо об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі офсетного цеху під офісні, адміністративні приміщення, приміщення виставкої зали, майстерні та закладу громадського харчування (бізнес-центр), площа Польський ринок, 2"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-26-014897-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
В електронній системі закупівель оприлюднений договір №181223 від 18.12.2023 на виконання проектно-кошторисних робіт та проходження експертизи. Відповідно до п. 16.1 договору невід’ємною частиною цього Договору є:
- Додаток №1 - Завдання на проектування;
- Додаток №2 - Зведений кошторис № 62.2 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи;
- Додаток 2.1. - Кошторис № 1 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи;
- Додаток 2.2. - Кошторис № 2 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи;
- Додаток 2.3. - Кошторис № 3 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи;
- Додаток №3 - Склад проектної документації;
- Додаток №4 - Акт прийому-передачі вихідних даних для проектування та іншої документації;
- Додаток №5 - Календарний план виконання робіт;
- Додаток №6 - Календарний графік фінансування робіт.
Водночас Додаток №2 - Зведений кошторис № 62.2 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи та Додаток №4 - Акт прийому-передачі вихідних даних для проектування та іншої документації відсутні.
Також разом із звітом про договір про закупівлю не оприлюднене погоджене (затверджене) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника, Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника.
Поясніть чому не оприлюднені Додаток №2, Додаток №4 до договору №181223 від 18.12.2023 та Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника, погоджене (затверджене) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-15 17:12:41

Пояснення

На виконання статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, надаємо пояснення та документи щодо проведеної закупівлі: «Роботи щодо об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі офсетного цеху під офісні, адміністративні приміщення, приміщення виставкої зали, майстерні та закладу громадського харчування (бізнес-центр), площа Польський ринок, 2"» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-26-014897-a) та відповідно до якої прийнято рішення про початок моніторингу, затвердженого наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.02.2024 № 9 (ID моніторингу: UA-M-2024-02-05-000032):
З технічних причин, що не залежали від Замовника та Підрядника, додаток 2 та додаток 4 до Договору не підписалися в електронному вигляді. Однак, в паперовому вигляді Договір підписаний з усіма додатками (сканкопія додається), але на момент публікації він ще прямував по пошті, тому, щоб не пропустити строк реєстрації бюджетних зобов’язань та строк публікації, прийнято рішення опублікувати його з електронними підписами. Щодо оприлюднення обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника, то уповноважена особа оприлюднила свій протокол № 176 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.12.2023р. у форматі Word, оскільки на момент публікації не було технічної можливості відсканувати погоджений варіант рішення. Тому в зазначеному протоколі вказала, що разом з договором та додатками до нього, опублікувати обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього протоколу та підписала його своїм КЕП.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення виявлених порушень під час проведення моніторингу закупівлі, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель документи, а саме: додаток 2 «Зведений кошторис № 62.2 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи» до договору №181223 від 18.12.2023р., додаток 4 «Акт прийому-передачі вихідних даних для проектування та іншої документації» до договору №181223 від 18.12.2023р., обґрунтування затверджене керівником замовника від 26.12.2023р.

2024-02-26 17:14:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бєлокопитов Даніла Сергійович
#3573305198
Переможець 1 675 000,00
UAH
26 грудня 2023 18:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2024 10:56
Протокол УО 176 затверджений.pdf зміни до договору
28 лютого 2024 10:55
Протокол 52 від 26.02.2024 з додатками ДАСУ.pdf зміни до договору
28 лютого 2024 10:55
Додаток 2 до договору.pdf зміни до договору
28 лютого 2024 10:55
Додаток 4 до Договору.pdf зміни до договору
28 лютого 2024 10:55
Договір_181223_Додаток_№6_Календарний_графік_фінансування_робіт.pdf укладений
26 грудня 2023 18:54
Договір_181223_Додаток_№5_Календарний_графік_виконання_робті.pdf укладений
26 грудня 2023 18:54
Договір_181223_Додаток_№3_Склад_проектної_документації.pdf укладений
26 грудня 2023 18:54
Договір_181223_Додаток_№2_5_Протокол_погодження_вартості_робіт_Розрахунок.pdf укладений
26 грудня 2023 18:52
Договір_181223_Додаток_№2_4_Протокол_погодження_вартості_робіт_Розрахунок.pdf укладений
26 грудня 2023 18:52
Договір_181223_Додаток_№2_3_Протокол_погодження_вартості_робіт_Стадія.pdf укладений
26 грудня 2023 18:52
Договір_181223_Додаток_№2_2_Протокол_погодження_вартості_робіт_Стадія.pdf укладений
26 грудня 2023 18:52
Договір_181223_Додаток_№2_1_Протокол_погодження_вартості_робіт_Експертиза.pdf укладений
26 грудня 2023 18:51
Договір_181223_Додаток_№1_Завдання_на_проектування_Друкарня_Змін.pdf укладений
26 грудня 2023 18:51
Договір 181223 - Друкарня Змін.pdf укладений
26 грудня 2023 18:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантажено документи на усунення порушень згідно висновку ДАСУ від 23.02.2024р.
Номер договору про закупівлю: 181223
Договір:
Номер додаткової угоди: 2,4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML