Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (ЗАМІНА) СИСТЕМ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕВАКУАЦІЄЮ ЛЮДЕЙ ФІЛІЇ 4 ПО ВУЛ. ЙОРДАНСЬКА, 26 КНП "ЦПМСД№1" ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА»
Очікувана вартість
10 831 700,00 UAH
UA-2023-06-23-011861-a ● 3092aaf3faed450ea54597db620d343b
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Оболонського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38960518 |
Місцезнаходження: | 04214, Україна , Київська обл., Київ, Північна, 4А |
Контактна особа: |
Карпенко Катерина Миколаївна 380444115545 economist.cpmsd1obl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2023 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 10 831 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 158,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерних пропозицій – банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерних пропозицій становить 0,5 % від загальної суми закупівлі. Назва Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико – санітарної допомоги №1» Оболонського району м. Києва Місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Північна, 4А Код ЄДРПОУ: 38960518. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 54158.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи
Капітальний ремонт (заміна) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Філії №4 по вул. Йорданська, 26 КНП "ЦПМСД №1" Оболонського району м. Києва.
Капітальний ремонт (заміна) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Філії №4 по вул. Йорданська, 26 КНП "ЦПМСД №1" Оболонського району м. Києва.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04210, Україна, Київська область, Київ, Йорданська, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата Робіт (їх частини) здійснюється в межах та за наявності відповідного фінансування, на суму асигнувань поточного року за умови виконання Робіт згідно з Договором, Додатками до Договору, вимог законодавства та за умови наявності відповідних коштів на оплату Робіт на протязі 10 робочих днів з дати підписання Акту здачі-приймання виконаних робіт. У разі затримки фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником такого фінансування на свій рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2023 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2023 16:39 |
Додаток №7.pdf | |
23 червня 2023 16:39 |
Додаток №6.pdf | |
23 червня 2023 16:39 |
Додаток №5.pdf | |
23 червня 2023 16:39 |
Додаток №4.pdf | |
23 червня 2023 16:39 |
Додаток №2.pdf | |
23 червня 2023 16:39 |
Додаток №1.pdf | |
23 червня 2023 16:38 |
Додаток №3.pdf | |
23 червня 2023 16:38 |
Тендерна документація.pdf | |
23 червня 2023 16:38 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-23-011861-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 27 червня 2023 13:17
Невідповідність
Шановний Замовнику, ми, як потенційні учасники процедури закупівлі, уважно ознайомившись з тендерною документацію, дійшли до висновку, що вона не відповідає чинним будівельним нормам, а саме:
Відповідно до кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону № 281 Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)
замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену
проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена
за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Замовником в складі тендерної документації не було опубліковано Відомість ресурсів, що є порушенням чиннихкошторисних норм, тому кошторис учасника не може бути коректно порахований
Вимагаємо опублікувати відомість ресурсів або проект!!
*але ви його певно не публікуєте навмисно, бо в проекті закладено, швидше за все, обладнання не вітчизняного виробника за мега завищеними цінами
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону № 281 Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)
замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену
проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена
за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Замовником в складі тендерної документації не було опубліковано Відомість ресурсів, що є порушенням чиннихкошторисних норм, тому кошторис учасника не може бути коректно порахований
Вимагаємо опублікувати відомість ресурсів або проект!!
*але ви його певно не публікуєте навмисно, бо в проекті закладено, швидше за все, обладнання не вітчизняного виробника за мега завищеними цінами
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 червня 2023 09:23
Шановний Учаснику! До тендерної документації будуть внесені зміни, шляхом опублікування підсумкової відомості ресурсів.
Номер вимоги: UA-2023-06-23-011861-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 27 червня 2023 13:26
Дискримінація
Шановний Замовник, вимагаємо привести вимогу тендерної документації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідність до постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 - там вказується вичерпний перелік працівників, які повинен мати Учасник для виконання робіт, що є предметом закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 червня 2023 09:30
Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної докумеентації формуються Замовником самостійно, керуючить ЗУ Про публічні закупівлі та іншими чинними нормативно-правовими актами.
Згідно ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, крім тієї, що передбачена у ч.2 цієї статті.
Також, чинним законодавство України взагалі не передбачено вичерпного або певного переліку документів, який Замовник має право включати в вимоги тендерної документації.
Уважно вивчивши норми постанови №852, з’ясовано, що вона містить перелік ОБОВ`ЯЗКОВИХ ліцензійних вимог (до працівників, до обладнання) для підтвердження права виконувати роботи /надавати послуги, передбачені вищезазначеною Постановою.
Враховуючи зазначене, наявність працівників, не передбачених постановою КМУ № 852, не заборонено нормами законодавства України та встановлено нами з метою підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної докумеентації формуються Замовником самостійно, керуючить ЗУ Про публічні закупівлі та іншими чинними нормативно-правовими актами.
Згідно ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, крім тієї, що передбачена у ч.2 цієї статті.
Також, чинним законодавство України взагалі не передбачено вичерпного або певного переліку документів, який Замовник має право включати в вимоги тендерної документації.
Уважно вивчивши норми постанови №852, з’ясовано, що вона містить перелік ОБОВ`ЯЗКОВИХ ліцензійних вимог (до працівників, до обладнання) для підтвердження права виконувати роботи /надавати послуги, передбачені вищезазначеною Постановою.
Враховуючи зазначене, наявність працівників, не передбачених постановою КМУ № 852, не заборонено нормами законодавства України та встановлено нами з метою підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2023-06-23-011861-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 27 червня 2023 13:40
Дискримінація
Відповідно до Додатку 1 то тендерної документації Замовником вимагається надати фінансову звітність, яка підтверджує отримання Учасниками ДОХОДУ у сумі, не меншій обсягу фінансування даної закупівлі
Вимагаємо привести дану вимогу у відповідність до ст. 16 Закону а семе вказати "отримання учасником доходу (ВИРУЧКИ) у сумі, не меншій обсягу фінансування даної закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо привести дану вимогу у відповідність до ст. 16 Закону а семе вказати "отримання учасником доходу (ВИРУЧКИ) у сумі, не меншій обсягу фінансування даної закупівлі"
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 червня 2023 09:32
Відповідно до ст.16 ЗУ Про публічні закупівлі, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тендерна документація не передбачає можливості авансових платежів, тому Замовник має впевнитись у фінансовій спроможності Учасників виконати вимоги даної закупівлі, враховуючи значні об`єми робіт.
Отже, підтвердження фінансової спроможності здійснюється, в тому числі, шляхом надання фінансової звітності, яка підтверджує отримання Учасниками ДОХОДУ у сумі, не меншій обсягу фінансування даної закупівлі є підтвердження. Дана вимога не суперечить чинному законодавству України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі.
Але для уникнення непорозумінь до тендерної документації будуть внесені зміни в цій частині, а саме буде викладено "отримання учасником доходу (ВИРУЧКИ) у сумі, не меншій обсягу фінансування даної закупівлі".
Тендерна документація не передбачає можливості авансових платежів, тому Замовник має впевнитись у фінансовій спроможності Учасників виконати вимоги даної закупівлі, враховуючи значні об`єми робіт.
Отже, підтвердження фінансової спроможності здійснюється, в тому числі, шляхом надання фінансової звітності, яка підтверджує отримання Учасниками ДОХОДУ у сумі, не меншій обсягу фінансування даної закупівлі є підтвердження. Дана вимога не суперечить чинному законодавству України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі.
Але для уникнення непорозумінь до тендерної документації будуть внесені зміни в цій частині, а саме буде викладено "отримання учасником доходу (ВИРУЧКИ) у сумі, не меншій обсягу фінансування даної закупівлі".
Номер вимоги: UA-2023-06-23-011861-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 27 червня 2023 13:45
Дискримінація
Шановний Замовник, відповідно до додатку 1 до тендерної документації, ви вимагаєте надати довідку з інформацією про виконання аналогічного договору, та, в якості підтвердження, вимагаєте надати копію такого договору за 2018-2022 роки. Ми не маємо договору за ці роки, про те, ми маємо повністю виконаний договір, укладений в 2023 році.
ст 16 Закону не вказує часові рамки, коли аналогічний договір повинен бути укладений та виконаний. Виходячи з наведеного, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність, та прибрати дискримінаційну вимогу про роки вонання договору.
Розгорнути
Згорнути
ст 16 Закону не вказує часові рамки, коли аналогічний договір повинен бути укладений та виконаний. Виходячи з наведеного, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність, та прибрати дискримінаційну вимогу про роки вонання договору.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 червня 2023 09:35
Шановний Учаснику! До тендерної документації будуть внесені зміни, шляхом нової редакції даного пункту. Разом з тим зазначаємо, що ЗУ Про публічні закупівлі ЗАМОВНИКУ надано право на встановлення в тендерній документації надої норми самостійно.
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Номер вимоги: UA-2023-06-23-011861-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 27 червня 2023 14:08
Завищення очікуваної вартості закупівлі
Шановний Замовнку, розглянувши відомість обсягів робіт (нажаль відомість ресурсів ми не бачимо) ми дійшли до висновку, що замовником планується встановити АДРЕСНУ систему пожежної сигналізації та систему оповіщення типу не нижче СО4
Відповідно до ДБН В.2.5.56-2014, на який в тендерній документації посилається сам Замовник, для будівлі типу замовника достатньо НЕ адресної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення типу СО 3
Тобто, ці системи є нижчі по вартості та саме вони відповідають ДБН В.2.5.56-2014. Замовником при складанні технічного завдання було порушено ДБН В.2.5.56-2014 (в тому числі зміна №1 та зміна № 2 від 2022 року) що призвело до суттєвого завищення очікуваної вартості закупівлі.
Нажаль, учасники не мають можливості запропонувати безадресну систему та оповіщення СО 3, так як це буде зміна технічних характеристик.
Завищення ж очікуваної вартості закупівлі призведе до нецільового використання бюджетних коштів, далі ви все самі знаєте
Виходящи з вищенаведеного, вимагаємо відмінити процедуру закупівлі та привести технічне завдання у відповідність до Закону та у відповідність до ДБН В.2.5.56-2014
У випадку ігнорування нашої вимогу, ми будемо вимушені звернутися до контролюючих органів
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ДБН В.2.5.56-2014, на який в тендерній документації посилається сам Замовник, для будівлі типу замовника достатньо НЕ адресної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення типу СО 3
Тобто, ці системи є нижчі по вартості та саме вони відповідають ДБН В.2.5.56-2014. Замовником при складанні технічного завдання було порушено ДБН В.2.5.56-2014 (в тому числі зміна №1 та зміна № 2 від 2022 року) що призвело до суттєвого завищення очікуваної вартості закупівлі.
Нажаль, учасники не мають можливості запропонувати безадресну систему та оповіщення СО 3, так як це буде зміна технічних характеристик.
Завищення ж очікуваної вартості закупівлі призведе до нецільового використання бюджетних коштів, далі ви все самі знаєте
Виходящи з вищенаведеного, вимагаємо відмінити процедуру закупівлі та привести технічне завдання у відповідність до Закону та у відповідність до ДБН В.2.5.56-2014
У випадку ігнорування нашої вимогу, ми будемо вимушені звернутися до контролюючих органів
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 червня 2023 17:42
Шановний Учаснику! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на вимогу/скаргу.
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей затвержених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 зі врахуванням внесених змін постановою КМУ від 12.05.2023 № 471. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються якісь певні правопорушення та антиконкурентні дії. Також в тендерній документації у кожному випадку, де у згадуються посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника тощо, мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент", який не гірше за своїми характеристиками, ніж зазначено у технічних вимогах тендерної документації.
Технічне завдання сформоване відповідно до наявного проекту та кошторисної документації за робочим проектом, який пройшов експертизу з отриманням експертного звіту (позитивний).
Проєктно-кошторисна документація була розроблена з урахуванням усіх чинних будівельних норм, стандартів та правил на час її розроблення та передачі Замовнику.
В діючих нормативно-правових документів, а саме ДБН В.2.5-56:2014 зазначено «Ж.6.2. Якщо протягом п’яти років із моменту експертизи (експертної оцінки) проектної документації СПЗ не була змонтована та прийнята до експлуатування, то проектна документація повинна пройти повторну експертизу (експертну оцінку)». Проєктно-кошторисна документація розроблена та пройшла експертизу в березні-квітні 2021 року, тому вважається дійсною.
Окремо зазначаємо, що для виділення коштів на проведення капітального ремонту ремонт (заміна) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей за вказаною адресою (далі – капітальний ремонт) надавались документи в тому числі експертний звіт (позитивний) до ДОЗ м. Києва та внесено до програмного забезпечення «Єдина інформаційна система управління бюджетом» (ЄІСУБ), з метою створення єдиного інформаційного простору задля забезпечення обміну своєчасною, достовірною та повною інформацією на усіх етапах складання, виконання та аналізу бюджету. Відповідно до наданого звіту виділені кошти. Відповідно виділення коштів на капітальний ремонт проводилось саме за проектною документацією та експертним звітом в якому передбачено встановити саме АДРЕСНУ систему пожежної сигналізації та систему оповіщення типу не нижче СО 4, що підтверджує ОЧІКУВАНА ВАРТІСТЬ ЗАКУПІВЛІ НЕ Є ЗАВИЩЕНОЮ.
У разі внесення зазначених у вимозі/скарзі змін до проекту це може погіршити доступності маломобільних групи населення вільної навігації (орієнтування) по об'єкту та прилеглою територією (пункт 4.2 розділу 4 ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд).
Разом з тим враховуючи, що з 01 вересня 2022 року набрали чинність 11 нових ДБН та зміни до ще 14 існуючих державних будівельних норм, Замовником прийнято рішення звернутись з офіційним листом до керівника організації в який замовлявся проект щодо роз’ярень та можливості внесення змін до проектно-коштористої документації у відповідності з новим ДБН та існуючих державних будівельних норм.
Враховуючи вищезазначене, а також відсутність алгоритму призупинення відкритих торгів з Особливостями на час отримання офіційних роз’яснень від керівника/розробника проекту Замовником прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі.
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей затвержених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 зі врахуванням внесених змін постановою КМУ від 12.05.2023 № 471. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються якісь певні правопорушення та антиконкурентні дії. Також в тендерній документації у кожному випадку, де у згадуються посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника тощо, мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент", який не гірше за своїми характеристиками, ніж зазначено у технічних вимогах тендерної документації.
Технічне завдання сформоване відповідно до наявного проекту та кошторисної документації за робочим проектом, який пройшов експертизу з отриманням експертного звіту (позитивний).
Проєктно-кошторисна документація була розроблена з урахуванням усіх чинних будівельних норм, стандартів та правил на час її розроблення та передачі Замовнику.
В діючих нормативно-правових документів, а саме ДБН В.2.5-56:2014 зазначено «Ж.6.2. Якщо протягом п’яти років із моменту експертизи (експертної оцінки) проектної документації СПЗ не була змонтована та прийнята до експлуатування, то проектна документація повинна пройти повторну експертизу (експертну оцінку)». Проєктно-кошторисна документація розроблена та пройшла експертизу в березні-квітні 2021 року, тому вважається дійсною.
Окремо зазначаємо, що для виділення коштів на проведення капітального ремонту ремонт (заміна) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей за вказаною адресою (далі – капітальний ремонт) надавались документи в тому числі експертний звіт (позитивний) до ДОЗ м. Києва та внесено до програмного забезпечення «Єдина інформаційна система управління бюджетом» (ЄІСУБ), з метою створення єдиного інформаційного простору задля забезпечення обміну своєчасною, достовірною та повною інформацією на усіх етапах складання, виконання та аналізу бюджету. Відповідно до наданого звіту виділені кошти. Відповідно виділення коштів на капітальний ремонт проводилось саме за проектною документацією та експертним звітом в якому передбачено встановити саме АДРЕСНУ систему пожежної сигналізації та систему оповіщення типу не нижче СО 4, що підтверджує ОЧІКУВАНА ВАРТІСТЬ ЗАКУПІВЛІ НЕ Є ЗАВИЩЕНОЮ.
У разі внесення зазначених у вимозі/скарзі змін до проекту це може погіршити доступності маломобільних групи населення вільної навігації (орієнтування) по об'єкту та прилеглою територією (пункт 4.2 розділу 4 ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд).
Разом з тим враховуючи, що з 01 вересня 2022 року набрали чинність 11 нових ДБН та зміни до ще 14 існуючих державних будівельних норм, Замовником прийнято рішення звернутись з офіційним листом до керівника організації в який замовлявся проект щодо роз’ярень та можливості внесення змін до проектно-коштористої документації у відповідності з новим ДБН та існуючих державних будівельних норм.
Враховуючи вищезазначене, а також відсутність алгоритму призупинення відкритих торгів з Особливостями на час отримання офіційних роз’яснень від керівника/розробника проекту Замовником прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі.
Номер вимоги: UA-2023-06-23-011861-a.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 28 червня 2023 09:44
Незаконна вимога
В п. 10 розділу 2 додатку 3 замовник зазначає: «Розмір прибутку залежить від класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва» але замовник в тендерній документації не надає розрахунок класу наслідків (відповідальності) та не зазначає клас наслідків в тендерній документації. Учасник, який невірно вкаже клас наслідків при розрахунку кошторисної документації, буде відхилений Замовником. Просимо внести зміни до тендерної документації, та конкретно зазначити, який клас наслідків використовувати учасникам при розрахунку тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 червня 2023 09:37
Шановний Учаснику! До тендерної документації будуть внесені зміни, шляхом нової редакції.
Номер вимоги: UA-2023-06-23-011861-a.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 28 червня 2023 09:45
дискримінація
В п. 2 розділу 1 додатку 3 замовник зазначає: «монтаж систем повинен проводитисть згідно проекту, що є в наявності у Замовника» та окремом в п. 20 розділу 2 Замовник вимагає від учаснів гарантійний лист «Про розробку робочого проєкту, проходження експертизи ПКД за власні кошти Учасника»
Дані пункти суперечать один – одному. Просимо внести зміни в тендерну документацію та конкретно зазначити чи є розроблена ПКД чи учасники самостійно повинні її розробити.
Розгорнути
Згорнути
Дані пункти суперечать один – одному. Просимо внести зміни в тендерну документацію та конкретно зазначити чи є розроблена ПКД чи учасники самостійно повинні її розробити.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 червня 2023 09:50
Шановний Учаснику! Враховуючи, що в ТД Учаснику надано право «документації згадуються посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника тощо, мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент", який не гірше за своїми характеристиками, ніж зазначено у технічних вимогах тендерної документації» при наданні аналогів та виникнення потреби внесення змін до робочого проекту, проходження експертизи ПКД за власні кошти Учасника (технічна помилка з нумерацією). До тендерної документації будуть внесені зміни, шляхом нової редакції.
Номер вимоги: UA-2023-06-23-011861-a.b8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 28 червня 2023 09:46
Незаконна вимога
В п. 15 розділу 2 додатку 1 замовник вимагає надати: «Копію ліцензії Учасника на право виконання робіт з додатками, чиннамна момент граничного терміну подання пропозицій, термін дії якої повинен бути не меншим від терміну виконання робіт за договором»
- Просимо зазначити конкретно, ліцензію на виконання яких робіт вимагає надати замовник.
- В разі, якщо це ліцензія на виконання робіт протипожежного призначення – вимагаємо видалити дану вимогу, так як станом на зараз паперова форма ліцензії не видається, а видається лише електронна ліцензія, про що робиться відповідний запит в реєстрі ліцензій ДСНС України. Тобто ми позбавлені можливості надати копію ліцензії.
Розгорнути
Згорнути
- Просимо зазначити конкретно, ліцензію на виконання яких робіт вимагає надати замовник.
- В разі, якщо це ліцензія на виконання робіт протипожежного призначення – вимагаємо видалити дану вимогу, так як станом на зараз паперова форма ліцензії не видається, а видається лише електронна ліцензія, про що робиться відповідний запит в реєстрі ліцензій ДСНС України. Тобто ми позбавлені можливості надати копію ліцензії.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 червня 2023 09:53
Шановний Учаснику! Ліцензія вимагається на виконання робіт, які цього потребують згідно чинного законодавства.
В разі, якщо Учасник вважає, що зразок документу, запропонований Учасником може бути представлений в якості ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, пропонуємо його надати із відповідними письмовими поясненнями.
Разом з тим для уникнення непорозумінь до тендерної документації будуть внесені зміни, шляхом нової редакції.
В разі, якщо Учасник вважає, що зразок документу, запропонований Учасником може бути представлений в якості ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, пропонуємо його надати із відповідними письмовими поясненнями.
Разом з тим для уникнення непорозумінь до тендерної документації будуть внесені зміни, шляхом нової редакції.
Номер вимоги: UA-2023-06-23-011861-a.b9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 28 червня 2023 09:46
Невідповідність
Відповідно до Кошторисних норм України у будівництві, затверджених наказом Міністерства розвитку громад і територій України № 281 від 01.11.2021 року – абзац 3 пункту 5.1 розділу 5 - Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Замовником не було надано відомість ресурсів до відомості обсягів робіт.
Просимо доповнити тендерну документацію відомістю ресурсів до відомості обсягів робіт
Розгорнути
Згорнути
Замовником не було надано відомість ресурсів до відомості обсягів робіт.
Просимо доповнити тендерну документацію відомістю ресурсів до відомості обсягів робіт
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 червня 2023 09:23
Шановний Учаснику! До тендерної документації будуть внесені зміни, шляхом опублікування підсумкової відомості ресурсів.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 червня 2023 09:56 |
Кінець періоду оскарження: | 11 липня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 11 липня 2023 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час періоду уточнення потенційним учасником було подано вимогу/скаргу, щодо технічного завдання, а саме порушення норм ДБН В.2.5.56-2014 (зі змінами від 2022 року), який вказаний в Робочому проекті (далі – РП). РП розроблявся в 2021 році з урахуванням будівельних норм та стандартів чинних на дату передачі його Замовнику. Разом з тим враховуючи, що з 01 вересня 2022 року набрали чинність 11 нових ДБН та зміни до ще 14 існуючих державних будівельних норм, Замовником прийнято рішення звернутись з офіційним листом від 29.06.2023 № 18-428 до керівника організації якою було розроблено проект щодо роз’яснень можливості внесення змін до проектно-коштористої документації у відповідності з новим ДБН та існуючих державних будівельних норм. На цьому етапі Закупівлі неможливо підтвердити або спростувати твердження викладені у вимозі/скарзі, а саме, що «для будівлі типу замовника достатньо НЕ адресної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення типу СО 3 Тобто, ці системи є нижчі по вартості та саме вони відповідають ДБН В.2.5.56-2014. Замовником при складанні технічного завдання було порушено ДБН В.2.5.56-2014 (в тому числі зміна №1 та зміна № 2 від 2022 року)». Пункт 50 Особливостей містить тільки 4 підпункти, згідно яких можлива відміна відкритих торгів. Враховуючи не стандартну ситуацію відміна процедури щодо закупівлі можлива тільки на підставі підпункту 2. |
Документи:
30 червня 2023 09:56
|
Електронний підпис |
30 червня 2023 09:55
|
Рішення УО про відміну відкритих торгів.pdf |