Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:18220000-7: Штормовий одяг (Чоловіча зимова куртка для формування пакунків речами для задоволення основних (базових) потреб осіб, які були позбавлені свободи внаслідок збройної агресії російської федерації проти України, після їх звільнення для забезпечення проведення протокольного заходу)
Очікувана вартість
792 000,00 UAH
UA-2024-04-18-010899-a ● 3070b8469c8b4415822b3db113d5f76d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР РОЗБУДОВИ МИРУ" |
Код ЄДРПОУ: | 44580262 |
Місцезнаходження: | 01196, Україна , Київська обл., Київ, б.Чоколівський, будинок 13 |
Контактна особа: |
Олена Коваленко 380636635794 gms.elen@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 11:07 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 11:07 |
Очікувана вартість: | 792 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції визначено згідно з пунктами 2, 3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в цьому пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 23 760,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 23760 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18220000-7: Штормовий одяг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штука
Чоловіча зимова куртка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01013, Україна, Київська область, Київ, вул. Будіндустрії, 7, 2-й поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 травня 2024
ДК 021:2015: 18220000-7 — Штормовий одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2024 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 15:49 |
ТД Куртка.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-18-010899-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КАРАЄВА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2341522705
Дата подання: 28 травня 2024 18:32
оскарження визначення переможця
Шановний замовник, звертаю вашу увагу, що визнаний вами переможець закупівлі UA-2024-04-18-010899-a. ФОП ЗБАРАВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ надав в тендерній документації аналогічний договір та відгук до нього згідно Додатку №4, який не відповідає вимогам, а саме:
По перше: Аналогічним договором його тендерної документації є договір №94 від 22.11.2023. ( товар з кодом ДК18210000-4 Пальта) з Попоснянским обласним психоневрологічним інтернатом, а в специфікацій цього договору вказані куртки зимові чоловічі, та жіночі.
Для цих предметів становлено код ДК 18210000-1 або 5 (верхній одяг або куртки ).
Опис товару по цій закупівлі (UA-2023-11-23-003084-a) відсутній, що веде за собою невідповідність оголошеного Вами в Додатку №4 опису товару закупівлі та термін «еквівалент»
По-друге: відгук о виконані аналогічного договору підписаний не його підписантом (О. Колесниковим), а заступником закладу. Також у листі-відгуку відсутній номера телефона посадової особи, яка має повноваження надати інформацію з цього питання. У зв’язку с цими порушеннями, просимо вважати наданий документ не дійсним.
У зв’язку з цим, просимо рахувати надану інформацію при прийняті свого остаточного рішення
Розгорнути
Згорнути
По перше: Аналогічним договором його тендерної документації є договір №94 від 22.11.2023. ( товар з кодом ДК18210000-4 Пальта) з Попоснянским обласним психоневрологічним інтернатом, а в специфікацій цього договору вказані куртки зимові чоловічі, та жіночі.
Для цих предметів становлено код ДК 18210000-1 або 5 (верхній одяг або куртки ).
Опис товару по цій закупівлі (UA-2023-11-23-003084-a) відсутній, що веде за собою невідповідність оголошеного Вами в Додатку №4 опису товару закупівлі та термін «еквівалент»
По-друге: відгук о виконані аналогічного договору підписаний не його підписантом (О. Колесниковим), а заступником закладу. Також у листі-відгуку відсутній номера телефона посадової особи, яка має повноваження надати інформацію з цього питання. У зв’язку с цими порушеннями, просимо вважати наданий документ не дійсним.
У зв’язку з цим, просимо рахувати надану інформацію при прийняті свого остаточного рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2024 15:03
Державне підприємство «Український національний центр розбудови миру» (далі – ДП «УНЦРМ») отримало та врахувало Вашу вимогу від 28.05.2024, в якій, Ви повідомляєте про те, що фізичною особою-підприємцем Збаравським В.В. надано в тендерній документації договір та відгук до нього, які, на Вашу думку, не відповідають вимогам.
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації підтверджуючими документами виконання аналогічного(-их) договору(-ів) є копії:
1) видаткової (-і) накладної (-і) та/або акту (-ів) прийому передачі товару за таким договором;
2) позитивний Лист-відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмет договору.
Аналогічний договір, наданий Учасником, має бути з усіма додатками та невід’ємними його частинами, а також додатковими угодами, у разі їх наявності.
Договір має бути виконаний повністю.
При цьому предмет договору визначається за найменуванням номенклатури наведеним у Додатку 4 тендерної документації або кодом ДК.
Дана закупівля оголошена за кодом ДК 021:2015:18220000-7: Штормовий одяг, проте у Додатку 4 вказана назва номенклатурної позиції «Чоловіча зимова куртка», що відповідає опису товару.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник ФОП ЗБАРАВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ зокрема надав:
• договір № 94 від 22.11.2023, Специфікація якого містить номенклатурну позицію «Куртка зимова чоловіча».
Тому, предмет договору в наданому аналогічному договорі повністю відповідає найменуванню номенклатурної позиції предмета закупівлі на вимогу тендерної документації;
• Лист-відгук №120 від 24.04.2024 року, що оформлений на фірмовому бланку, підписаний службовою/посадовою особою попереднього контрагента, із зазначенням: номеру та дати договору, предмета договору.
Надання інформації щодо номеру телефону посадової особи у листі-відгуку не було передбачено умовами тендерної документації та не є обов’язковим за законом.
Таким чином, з урахуванням наданої Вами інформації, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ЗБАРАВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ.
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації підтверджуючими документами виконання аналогічного(-их) договору(-ів) є копії:
1) видаткової (-і) накладної (-і) та/або акту (-ів) прийому передачі товару за таким договором;
2) позитивний Лист-відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмет договору.
Аналогічний договір, наданий Учасником, має бути з усіма додатками та невід’ємними його частинами, а також додатковими угодами, у разі їх наявності.
Договір має бути виконаний повністю.
При цьому предмет договору визначається за найменуванням номенклатури наведеним у Додатку 4 тендерної документації або кодом ДК.
Дана закупівля оголошена за кодом ДК 021:2015:18220000-7: Штормовий одяг, проте у Додатку 4 вказана назва номенклатурної позиції «Чоловіча зимова куртка», що відповідає опису товару.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник ФОП ЗБАРАВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ зокрема надав:
• договір № 94 від 22.11.2023, Специфікація якого містить номенклатурну позицію «Куртка зимова чоловіча».
Тому, предмет договору в наданому аналогічному договорі повністю відповідає найменуванню номенклатурної позиції предмета закупівлі на вимогу тендерної документації;
• Лист-відгук №120 від 24.04.2024 року, що оформлений на фірмовому бланку, підписаний службовою/посадовою особою попереднього контрагента, із зазначенням: номеру та дати договору, предмета договору.
Надання інформації щодо номеру телефону посадової особи у листі-відгуку не було передбачено умовами тендерної документації та не є обов’язковим за законом.
Таким чином, з урахуванням наданої Вами інформації, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ЗБАРАВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЗБАРАВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ |
527 400,00
UAH з ПДВ
|
469 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЗУБОВА ВІТАЛІНА ВІКТОРІВНА" |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
469 794,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КАРАЄВА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
714 000,00
UAH з ПДВ
|
469 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Власова Світлана Євгеніївна" |
563 400,00
UAH з ПДВ
|
563 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄРЕМЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЗБАРАВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ #3315315510 |
Переможець |
469 770,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2024 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2024 12:02
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
20 червня 2024 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2024 09:37
|
Договір куртки.pdf | укладений |
17 червня 2024 09:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду на продовження строку поставки партії Товару до 26.07.2024 р. |
Номер договору про закупівлю: | 56/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 14:51 |
Кінець періоду оскарження: | 10 травня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 29 квітня 2024 14:50 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Уповноважена особа вирішила: 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. |
Документи:
29 квітня 2024 14:51
|
Електронний підпис |
29 квітня 2024 14:50
|
Протокол про відміну.docx |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-04-18-010899-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "Власова Світлана Євгеніївна", Код ЄДРПОУ:2320714423
Дата подання: 08 травня 2024 20:40
Дата подання: 08 травня 2024 20:40
Скарга на відміну відкритих торгів замовником
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 травня 2024 19:25
рішення від 10.05.2024 № 8310.pdf
Дата публікації: 10 травня 2024 19:25
інформація про резолютивну частину рішення від 20.05.2024 № 8777.pdf
Дата публікації: 21 травня 2024 12:59
рішення від 20.05.2024 № 8777.pdf
Дата публікації: 21 травня 2024 18:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Уповноважена особа вирішила:
Скасувати Рішення від 29.04.2024 р. № 29/04/2024/7
Дата виконання рішення замовником: 23 травня 2024 14:28