Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі Служби автомобільних доріг у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Народного ополчення,11-А (45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
4 034 746,00 UAH
UA-2021-10-28-005048-c ● 304474378d0b4b24a0a3ae8da88f1674
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина Петрівна 380442498700 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 13:30 |
Очікувана вартість: | 4 034 746,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 173,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 121042.38 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія відповідно до умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45300000-0: Будівельно-монтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі Служби автомобільних доріг у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Народного ополчення,11-А (45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись протягом строку дії Договору у межах 30% від ціни Договору на строк не більше 1 місяця. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня оформлення заявки Виконавця. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги встановлюються в національній валюті України та здійснюються на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 14 календарних дня з дня їх підписання повноважними представниками Сторін. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2021 15:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 15:38 |
Перелік змін 04.11.2021 ремонт приміщень.docx | |
04 листопада 2021 15:38 |
Нова редакція ТД Ремонт приміщень.docx | |
28 жовтня 2021 16:35 |
Додаток № 8 Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
28 жовтня 2021 16:35 |
Додаток № 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
28 жовтня 2021 16:35 |
Додаток № 3 Відомість обсягів робіт.rtf |
04 листопада 2021 15:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 листопада 2021 15:38 |
Перелік змін 04.11.2021 ремонт приміщень.docx
|
|||
04 листопада 2021 15:38 |
Нова редакція ТД Ремонт приміщень.docx
|
|||
28 жовтня 2021 16:35 |
Додаток № 8 Підсумкова відомість ресурсів.rtf
|
|||
28 жовтня 2021 16:35 |
Додаток № 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
|
|||
28 жовтня 2021 16:35 |
Додаток № 3 Відомість обсягів робіт.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Неточності тендерної документації
Дата подання: 02 листопада 2021 13:35
Дата відповіді: 04 листопада 2021 11:27
1.Вимогами тендерної документації, а саме п. 1 додатку 1 документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критерія (статті 16 Закону) учасник у складі пропозиції повинен надати довідку в довільній формі наявного власного технічного обладнання необхідного для надання послуг за предметом закупівлі. Для підтвердження наявності власного технічного обладнання учасник у складі пропозиції надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.
Вважаємо, що зазначена вимога, саме у цій редакції є дискримінаційною та суперечить вимогам чинного законодавства, а саме статті 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі», до тих учасників у яких наявне технічне обладннання для надання послуг за предметом закупівлі, але воно являється не власним, а орендованим. Тому просимо шляхом внесення змін до тенедрної документації привести у відповідність до норм чинного законодавтсва вимогу зазначену у п.1 додатку 1 до тендерної документації, а саме викласти її у такій редакції: « У складі пропозиції Учасник повинен надати довідку в довільній формі наявного власного чи орендованого технічного обладнання необхідного для надання послуг за предметом закупівлі. Для підтвердження наявності технічного обладнання учасник у складі пропозиції надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або договір оренди обладнання, тощо.
2. У віповідності до п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку 1 документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критерія (статті 16 Закону) учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме:
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (2 особи);
- працівники робочих спеціальностей (не менше 16 осіб);
- інженер – проектувальник в частині кошторисної документації (кошторисник) (1 особа);
Читаючи вимоги тендерної документації було зроблено висновок що замовником було допущенно формальну помилку під час зазначення номеру таблиці. Із зміту тендерної документації номер таблиці являється 1.
Просимо виправити помилку та вказати вірний номер таблиці згідно якої форми повинна бути складена довідка про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-28-005048-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРІЧ", Код ЄДРПОУ:35427930
Щодо термінів виконання робіт
Розділом 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено надання учасником процедури закупівлі, у тому числі:
1. Учасники закупівлі в свої діяльності повинні використовувати систему управління якістю в галузі будівництва житлових і нежитлових будівель. Для підтвердження необхідно надати у складі пропозиції діючий сертифікат ISO 9001:2015 виданий учаснику;
2. Учасники закупівлі в свої діяльності повинні використовувати систему екологічного управління якістю в галузі будівництва житлових і нежитлових будівель. Для підтвердження необхідно надати у складі пропозиції діючий сертифікат ISO 14001:2015 виданий учаснику;
3. Учасники закупівлі в свої діяльності повинні використовувати систему екологічного управління якістю в галузі будівництва житлових і нежитлових будівель. Для підтвердження необхідно надати у складі пропозиції діючий сертифікат ISO 14001:2015 виданий учаснику;
4.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-10-28-005048-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРІЧ", Код ЄДРПОУ:35427930
Щодо термінів виконання робіт
Згідно умов тендерної документації Замовник встановив термін виконання робіт до 31.12.2021, тобто на виконання робіт залишиться менше місяця (із врахуванням термінів на проведення тендеру та укладання договору, без врахування можливості оскарження в АМКУ).
Враховуючи, те що будівля експлуатується (без звільнення приміщень від працівників), а інша частина робіт буде здійснюватися назовні (у грудні місяці, під час заборони виконання зовнішніх будівельних робіт, у з зв'язку із несприятливими погодними умовами), а саме: ремонт даху, відмостка та інше, можливо зробити висновок, що роботи вже виконані, або Замовник повинен прийняти неякісно виконані роботи.
Виникає запитання: у разі належного виконання робіт Замовник передбачає перенесення термінів виконання робіт/пролонгацію договору на 2022 рік?, як варіант, лише на вищезгадані види роботи?
З приводу вищенаведеного наполягаємо на внесенні змін до Тендерної документації у частині термінів виконання робіт, надання послідовності виконання робіт та технології її виконання, із графіком фінансування.
У разі відсутності відповіді на вимогу, будемо вимушені звернутися до Керівництва Укравтодору, щодо уваги до зазначеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2021-10-28-005048-c.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРІЧ", Код ЄДРПОУ:35427930
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Стосовно безпідставного відхилення пропозиції учасника ТОВ "ФОРІЧ"
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-10-28-005048-c.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРІЧ", Код ЄДРПОУ:35427930
Дата подання: 01 грудня 2021 16:03
Дата подання: 01 грудня 2021 16:03
Скарга на противоправні дії Замовника
Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ФОРІЧ";
Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ "ЕНЕРГОТЕХСЕРВІС"
5. Зобов'язати Замовника визнати ТОВ "ФОРІЧ" переможцем тендеру
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 грудня 2021 15:53
рішення від 03.12.2021 № 26927.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2021 15:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.12.2021 №27621.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2021 16:04
рішення від 14.12.2021 №27621.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2021 10:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: 15.11.2021 року електронною системою було завершено аукціон на вищезазначену закупівлю (оголошення № UA-2021-10-28-005048-c) з оголошенням результату.
Уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) 22.11.2021 року було оприлюднено інформацію про визначення Переможця торгів на закупівлю послуг вищезазначеної закупівлі (Протокол від 22.11.2021р. № 76-5-21).
Проте, 01.12.2021 р. Товариством з обмеженою відповідальністю «ФОРІЧ» було подано скаргу (№UA-2021-10-28-005048-с.с4) (далі – Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія), щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
За результатами розгляду Скарги, Колегія прийняла рішення про скасування рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерготехсервіс» (далі – ТОВ «Енерготехсервіс») переможцем процедури закупівлі - Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі Служби автомобільних доріг у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Народного ополчення,11-А (45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2021-10-28-005048-c та розмістила його в електронній системі закупівель (Рішення від 14.12.2021р. № 27621-р/пк-пз).
Керуючись абз. 1 п. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання Замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи вищенаведене, скасовано рішення про визначення ТОВ «Енерготехсервіс» переможцем процедури закупівлі за вищевказаною процедурою закупівлі послуг, у зв’язку з рішенням Колегії від 14.12.2021р. № 27621-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 17 грудня 2021 15:19
Номер скарги: UA-2021-10-28-005048-c.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРІЧ", Код ЄДРПОУ:35427930
Дата подання: 29 грудня 2021 15:12
Дата подання: 29 грудня 2021 15:12
стосовно рішення замовника
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
2. Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ФОРІЧ".
3. Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ "ЕНЕРГОТЕХСЕРВІС".
4. Зобов'язати Замовника надати ТОВ "ФОРІЧ" можливість усунити невідповідності згідно вимог ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 грудня 2021 15:43
рішення від 31.12.2021 № 28824.pdf
Дата публікації: 31 грудня 2021 15:42
інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2022 № 795.pdf
Дата публікації: 17 січня 2022 15:53
рішення від 14.01.2022 № 795.pdf
Дата публікації: 19 січня 2022 12:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: 15.11.2021 року електронною системою було завершено аукціон на вищезазначену закупівлю (оголошення № UA-2021-10-28-005048-c) з оголошенням результату.
Уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) 28.12.2021 року було оприлюднено інформацію про визначення Переможця торгів на закупівлю послуг вищезазначеної закупівлі (Протокол від 28.12.2021р. № 76-8-21).
Проте, 29.12.2021 р. Товариством з обмеженою відповідальністю «ФОРІЧ» було подано скаргу (№UA-2021-10-28-005048-c.b5) (далі – Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія), щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
За результатами розгляду Скарги, Колегія прийняла рішення про скасування рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерготехсервіс» (далі – ТОВ «Енерготехсервіс») переможцем процедури закупівлі - Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі Служби автомобільних доріг у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Народного ополчення,11-А (45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2021-10-28-005048-c та розмістила його в електронній системі закупівель (Рішення від 14.01.2022р. № 795-р/пк-пз).
Керуючись абз. 1 п. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання Замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи вищенаведене, Замовник скасовує рішення про визначення ТОВ «Енерготехсервіс» переможцем процедури закупівлі за вищевказаною процедурою закупівлі послуг, у зв’язку з рішенням Колегії від 14.01.2022р. № 795-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 21 січня 2022 10:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРІЧ" |
3 803 911,89
UAH з ПДВ
|
3 803 911,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ"Енерготехсервіс" |
4 034 396,31
UAH з ПДВ
|
3 970 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРІЧ" #35427930 |
Рішення скасоване |
3 803 911,89
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2021 12:43
|
|
ТОВ"Енерготехсервіс" #32670724 |
Рішення скасоване |
3 970 450,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 15:10
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРІЧ" #35427930 |
Рішення скасоване |
3 803 911,89
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 10:29
|
|
ТОВ"Енерготехсервіс" #32670724 |
Рішення скасоване |
3 970 450,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 10:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2021 10:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРІЧ" #35427930 |
Очікує рішення |
3 803 911,89
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 10:21
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 січня 2022 11:18 |
Кінець періоду оскарження: | 04 лютого 2022 00:00 |
Дата відміни: | 24 січня 2022 11:18 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно з п.2 ч.1 ст.32 Закону відмінити торги на закупівлю послуг: Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі Служби автомобільних доріг у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Народного ополчення,11-А (45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), за № оголошення UA-2021-10-28-005048-c, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме: відповідно до оголошення про закупівлю та тендерної документації на закупівлю вищезазначених послуг строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021 року. Так як станом на поточну дату 24.01.2022 року договір про закупівлю не укладений, надання послуг по вищезазначеній закупівлі до 31.12.2021 року неможливе. Враховуючи зазначене, та те, що на даному етапі закупівлі внесення змін до тендерної документації та оголошення про закупівлю неможливе та Законом не передбачено, необхідно відмінити процедуру закупівлі вищезазначених послуг, згідно з п.2 ч.1 ст.32 Закону |
Документи:
24 січня 2022 11:18
|
Електронний підпис |
24 січня 2022 11:18
|
Протокол від 24.01.22р. № 76-10-21 відм. т.pdf |