Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту вул. Гарібальді, 7, 7А (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
83 278,80 UAH
UA-2020-11-17-002968-c 2fbf97b8515346c0b210ff5cc6d9938d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Овчарова

+380577252080 ovcharova_m@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Марина Овчарова
+380577252080
ovcharova_m@citynet.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 83 278,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 832,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту вул. Гарібальді, 7, 7А (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61121, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Гарібальді, 7, 7А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 63 000,00
UAH з ПДВ
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 09:11
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:10
якісні характеристикі.pdf
26 листопада 2020 09:10
уповнаженна особа.pdf
26 листопада 2020 09:10
Сертифікат Нашивочнік.pdf
26 листопада 2020 09:10
серт.тех.над..pdf
26 листопада 2020 09:10
СВІДОЦТВО Нашивочніков.pdf
26 листопада 2020 09:10
Розпорядження.PDF
26 листопада 2020 09:10
Положення.PDF
26 листопада 2020 09:10
Наказ Управлння №12.pdf
26 листопада 2020 09:10
код єдрпоу.pdf
26 листопада 2020 09:10
загальна форма.pdf
26 листопада 2020 09:10
довдка про працівників.pdf
26 листопада 2020 09:10
гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 09:10
Виписка.PDF
26 листопада 2020 09:10
аналогічний договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
Переможець 63 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 15:45

Документи

01 грудня 2020 15:45
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:44
Протокол № 175.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2020 15:45
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:44
Протокол № 175.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 15:35
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2022 09:04
ДУ № 3 до договору № 1024.pdf зміни до договору
08 листопада 2022 08:59
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 14:47
Додаткова угода №2 до договору 1024.PDF зміни до договору
08 грудня 2021 14:46
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 13:47
Договір № 1024.pdf укладений
15 грудня 2020 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 1024
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 1024
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до договору № 1024
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: В зв'язку з закінченням строку дії договору про закупівлю та завершенням строку дії відповідного договору про закупівлю робіт з капітального ремонту за об’єктом будівництва