Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ківерцівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 26516861 |
Вебсайт: | https://kivrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 45200, Україна , Волинська обл., Ківерцівський р-н, м. Ківерці, вул. Шевченка, буд. 14 |
Контактна особа: |
Ірина Гурич +380667116645 miskarada_gurich@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 849 435,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 494,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2024 12:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 12:18 |
Додаток №2_технічне завдання_нова редакція.doc | |
06 лютого 2024 12:18 |
ТД_капітальний ремонт кладовища_нова редакція.docx | |
06 лютого 2024 12:18 |
Перелік змін.doc | |
01 лютого 2024 17:03 |
Додаток 3_проект договору.docx | |
01 лютого 2024 17:03 |
Додаток 1_перелік документів.docx |
06 лютого 2024 12:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 лютого 2024 12:18 |
Додаток №2_технічне завдання_нова редакція.doc
|
|||
06 лютого 2024 12:18 |
ТД_капітальний ремонт кладовища_нова редакція.docx
|
|||
06 лютого 2024 12:18 |
Перелік змін.doc
|
|||
01 лютого 2024 17:03 |
Додаток 3_проект договору.docx
|
|||
01 лютого 2024 17:03 |
Додаток 1_перелік документів.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-15-000010 ● 44de33d9b0304669a5c8be35c8637e0c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2024 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.07.2024 № 37-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 11.07.2024 № 37-з
Перелік процедури закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-01-014451-a від 01.02.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-16 12:19:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту міського кладовища в м. Ківерці Волинської області за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ремонт інших місць почесних поховань) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-01-014451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-18 15:08:16
Пояснення на запит по закупівлі «Капітальний ремонт міського кладовища в м. Ківерці Волинської області за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ремонт інших місць почесних поховань)», ID закупівлі UA-2024-02-01-014451-a (ID моніторингу UA-M-2024-07-15-000010)
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до пункту 21 частини 1 Закону роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Відповідно до пункту 4 Порядку визначення предмета закупівлі визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначаються замовником самостійно з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». При закупівлі робіт технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до робочого проекту, розробленого і затвердженого відповідно до вимог чинного законодавства.
Наказом Мінекономіки №275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», передбачено, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Зважаючи на викладене вище, Ківерцівською міською радою було затверджено робочий проект на капітальний ремонт міського кладовища в місті Ківерці на підставі узгодженого із проектною організацією завдання на проектування. Також було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Відповідно, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі а також очікувану вартість було визначено відповідно до робочого проекту.
Розмір бюджетного призначення визначений згідно рішення сесії Ківерцівської міської ради від 19 грудня 2023 року №32/55 «Про бюджет Ківерцівської міської територіальної громади на 2024 рік».
2) Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до п.4 Постанови КМУ №710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», передбачено наступне: «рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. На законодавчому рівні не встановлено обов`язку щодо оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті саме для органів місцевого самоврядування, зазначена вище норма носить суто рекомендаційний характер.
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом.
26 січня 2022 року розпорядженням міського голови №11-во «Про призначення відповідальної особи за підготовку обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» було визначено відповідальну особу за виконання п.4 Постанови КМУ №710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів».
02 лютого 2024 року відповідальною особою було оприлюднено на офіційному веб-сайті інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. (https://kivrada.gov.ua/news/1706861142/).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання розпорядження міського голови №137-р від 25 липня 2024 року «Про вжиття заходів щодо усунення порушень, виявлених Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області під час моніторингу закупівлі» було укладено додаткову угоду до Договору №26 від 23 лютого 2024 року, якою приведено у відповідність до вимог Цивільного кодексу України та Постанови КМУ №688 від 01.08.2005 року умови договору. Також відповідальних за проведення закупівлі осіб було зобов’язано здійснити заходи щодо недопущення порушень вимог законодавства під час здійснення публічних закупівель в подальшому. А саме: - здійснити аналіз помилок при організації закупівлі для недопущення їх в подальшому; - постійно приймати участь у семінарах, навчаннях, тренінгах для підвищення економічних знань та кваліфікаційного рівня уповноважених осіб у сфері законодавства та практичних навичок з організації публічних закупівель.
2024-07-26 10:08:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОУДІЗ" |
4 734 139,68
UAH з ПДВ
|
4 734 139,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "РОУДІЗ" #31964715 |
Переможець |
4 734 139,68
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 09:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2024 09:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2024 10:08
|
Додаткова угода 4_кап. ремонт кладовища.pdf | зміни до договору |
26 липня 2024 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2024 12:31
|
Додаткова угода 3_кап. ремонт кладовища.pdf | зміни до договору |
11 липня 2024 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2024 12:58
|
Додоаткова угода 2_кап. ремонт кладовища.pdf | зміни до договору |
01 липня 2024 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 11:04
|
ДУ 1 до дог.26 від 23.02.24.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2024 09:17
|
Договір_кап.рем. кладовища.pdf | укладений |
23 лютого 2024 09:16
|
Додаток 3_календарний графік.pdf | укладений |
23 лютого 2024 09:16
|
Додаток 2_договірна ціна.pdf | укладений |
23 лютого 2024 09:16
|
Додаток 1_план фінансування.pdf | укладений |
23 лютого 2024 09:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились продовжити строк виконання зобов’язань по договору від 23.02.2024 р. № 26 щодо виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт міського кладовища в м. Ківерці Волинської області за кодом ДК 021:2012 45450000-6 (ремонт інших місць почесних поховань)», у зв’язку з чим Сторони дійшли згоди внести зміни до Плану фінансування по об’єкту та Календарного графіку виконання робіт по об’єкту, які є додатками до Договору від 23.02.2024 р. № 26, виклавши їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились продовжити строк виконання зобов’язань по договору від 23.02.2024 р. №26 щодо виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт міського кладовища в м. Ківерці Волинської області за кодом ДК 021:2012 45450000-6 (ремонт інших місць почесних поховань)», у зв’язку з чим Сторони дійшли згоди внести зміни до Плану фінансування по об’єкту та Календарного графіку виконання робіт по об’єкту, які є додатками до Договору від 23.02.2024 р. № 26, виклавши їх у новій редакції, що додаються. |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п. 3.1 Договору від 23.02.2024 р. № 26 в наступній редакції – «3.1. Ціна цього Договору є твердою та відповідно до Договірної ціни на виконання будівельних робіт складає 4714361,46 грн. (Чотири мільйона сімсот чотирнадцять тисяч триста шістдесят одна гривня 46 копійок) з ПДВ.». Також Сторони погодились внести зміни до Плану фінансування по об’єкту та Календарного графіку виконання робіт по об’єкту, які є додатками до Договору від 23.02.2024 р. № 26, виклавши їх у новій редакції, що додаються |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: "Тверда договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін. У разі підвищення підрядником твердої договірної ціни, не передбаченого договором підряду, всі пов'язані з цим витрати, якщо інше не встановлено законом, несе підрядник.». Також Сторони погодились внести зміни до Календарного графіку виконання робіт по об’єкту, який є додатком до Договору від 23.02.2024 р. № 26, виклавши його у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |