Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
services from the current average repair motor road О080619 Huliaipole – Uspenivka– Zelene pole, km 0+075 - km 7+567
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Місцезнаходження: | 69095, Украина , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б |
Контактна особа: |
Олександра Кошик +380964294076 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "LOKAL ROADS OF THE ZAPORIZHZHIA REGION" |
National ID: | 42698149 |
Contact point: |
Oleksandra Koshik +380964294076 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2020 14:32 |
Початок аукціону: | 02 липня 2020 14:32 |
Очікувана вартість: | 39 914 749,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1100000 UAH |
Publication date: | 31 березня 2020 16:39 |
Enquiries until: | 24 квітня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 30 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 травня 2020 09:00 |
Planned auction date: | 02 липня 2020 14:32 |
Information
Estimated total value: | 39 914 749 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 200 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | - | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2020 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2020 16:40 |
Проект договору ПСР Гуляйполе-Успенівка.doc | |
31 березня 2020 16:40 |
ТД ПСР Гуляйполе-Успенівка.docx | |
31 березня 2020 16:40 |
КОШТОРИСИ ГулУспен.rar | |
31 березня 2020 16:40 |
Оголошення англ. мов ПСР Гуляйполе-Успенівка.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В повідомленні зазначено, що за результатами кваліфікації по закупівлі UA-2020-03-31-001389-c Замовник Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області" відхилив Вашу пропозицію.
На електронному майданчику зазначено, що рішення винесене замовником до даного часу не підписано.
Відповідно до ч 2,3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На даний час замовником не опублікований текст рішення щодо відмови укладання договору з аргументацією прийняття даного рішення з переможцем аукціону. Дана обставина позбавляє права переможця аукціону ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» звернутись до АМКУ для оскарження рішень замовника у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року.
Таким чином замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині опублікування своїх рішень.
На підставі вищевикладеного прошу опублікувати рішення і надати роз’яснення причин відхилення пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» та відмови в укладанні договору.
За результатами розгляду Вашої вимоги щодо опублікування рішення і надання роз’яснень стосовно причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС», яке було визначено Переможцем за результатами процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О080619 Гуляйполе – Успенівка – Зелене Поле, км 0+075 – км 7+567 (45233142-6 Ремонт доріг), тендерний комітет Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – ДП «МДЗО») повідомляє наступне.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» було прийнято на засіданні тендерного комітету ДП «МДЗО» 27.07.2020 року (протокол засідання тендерного комітету ДП «МДЗО» від 27.07.2020 №8).
Процедура закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О080619 Гуляйполе – Успенівка – Зелене Поле, км 0+075 – км 7+567 (45233142-6 Ремонт доріг) була розпочата відповідно до порядку, який діяв до введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі» №114-IX від 19.09.2019.
Згідно з частиною 5 розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
З урахуванням вищезазначеного, інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення була оприлюднена в електронній системі закупівель, а саме 27.07.2020 о 14-33, а також о 14-34 ця інформація була підписана шляхом накладення електронного цифрового підпису.
Для перегляду сканкопії протоколу засідання тендерного комітету ДП «МДЗО» від 27.07.2020 №8 спеціалістам ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» необхідно натиснути на надпис «відхилено» в нижній строчці Протоколу розкриття, що наявний на сторінці ПРОЗОРРО по цій закупівлі, а саме у строчці в який зазначено наступне:
«ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640 Відхилено
36 499 000,00
UAH з ПДВ» 27 липня 2020 14:35
Підстави згідно з якими тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції викладені у цьому протоколі засідання тендерного комітету ДП «МДЗО».
На вимогу повторно повідомляємо, що підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» було наступне:
- відповідно до порядку, який діяв до введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі» №114-IX від 19.09.2019, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця;
- останнім днем підписання договору з ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» відповідно до чинного законодавства було 23.07.2020;
- пунктами 6.3.4. та 6.3.5 тендерної документації на цю закупівлю встановлені вимоги щодо формування договірної ціни та до її погодження;
- згідно з п.п. 6.3.5.5 тендерної документації ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог п.6.3.4 цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації;
- згідно з абз.2 п.п. 6.3.5.6 тендерної документації договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не узгоджена Замовником і Переможцем у вказаний вище строк для укладання договору;
- за результатом розгляду наданого ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» розрахунку договірної ціни по закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О080619 Гуляйполе – Успенівка – Зелене Поле, км 0+075 – км 7+567 (45233142-6 Ремонт доріг) спеціалістами відділу ціноутворення ДП «МДЗО» на адресу ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» були направлені письмові зауваження до цього розрахунку (листи від 22.07.2020 №04/1252, від 23.07.2020 №05/1267, від 24.07.2020 №05/1280);
- станом на 24.07.2020 ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» не надало розрахунок договірної ціни на цю закупівлю у паперовому вигляді та на електронному носії з урахуванням зауважень, що надавалися спеціалістами відділу ціноутворення ДП «МДЗО», у вищезазначених листах.
Окрім цього спеціалісти ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» можуть переглянути підстави для відхилення шляхом формування Протоколу розкриття тендерних пропозиції, натиснувши під назвою Протокол розкриття на «PDF» або «HTML».
Також, з питання зазначення на електронному майданчику, інформації що рішення, винесене замовником до даного часу не підписано, рекомендуємо звернутися до технічної підтримки електронного майданчика на якому це зазначено, так як на веб-порталі ПРОЗОРРО підпис та вся необхідна інформація наявні.
Скарги до процедури
Дата подання: 24 травня 2020 19:46
Дата подання: 06 серпня 2020 15:55
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-10-000009 ● 57d7d7a596c145139707b8e9494abcbe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2020 10:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.11.2020 № 80
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській області
від 10.11.2020 №80
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-03-31-001389-c 31.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-25 14:57:52
просимо Вас роз’яснити, на яких підставах у п. 2 Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-03-31-001389-c вказано на порушення вимоги абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку №454 при визначені предмета закупівлі послуг з поточного ремонту?
Звернення до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (в редакції від 22.11.2020) Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області» (далі ДП «МДЗО» або Замовник) просить Вас надати роз’яснення, що стосуються змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-03-31-001389-c (закупівля послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О080619 Гуляйполе – Успенівка – Зелене Поле, км 0+075 – км 7+567 (45233142-6 — Ремонт доріг)) та зобов’язань Замовника, визначених у висновку.
Предметом закупівлі UA-2020-03-31-001389-c, щодо якої складено висновок є послуги з поточного ремонту.
Згідно з пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (в редакції від 17.03.2020) (далі Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Пунктом 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454 (далі – Порядок №454), визначено, що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника.
Крім того, відповідно до частини першої ст. 8 Закону основними функціями Уповноваженого органу є, в тому числі, надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель (пункт 12 частини 1 ст.8 Закону).
У листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (Мінекономрозвитку України) «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» від 07.02.2017 Вих.№ 3302-06/3816-06, який оприлюднено на офіційному сайті цього органу у розділі «Узагальнені відповіді» (www.me.gov.ua), зазначено, що оскільки предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури, замовник самостійно обирає відповідний показник Єдиного закупівельного словника для зазначення у дужках.
На думку Замовника найбільш відповідним до предмета закупівлі «послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О080619 Гуляйполе – Успенівка – Зелене Поле, км 0+075 – км 7+567» є показник восьмої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а саме: ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг.
Таким чином, Замовником при визначенні предмету закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О080619 Гуляйполе – Успенівка – Зелене Поле, км 0+075 – км 7+567 (45233142-6 — Ремонт доріг) (UA-2020-03-31-001389-c) були чітко дотриманні положення Закону та пункту 2 розділу ІІ Порядок №454.
У висновку про результати моніторингу UA-M-2020-11-10-000009 закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О080619 Гуляйполе – Успенівка – Зелене Поле, км 0+075 – км 7+567 (45233142-6 — Ремонт доріг) (UA-2020-03-31-001389-c) стверджується, що застосування показника восьмої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а саме: ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг при визначені Замовником предмета закупівлі є порушенням абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку №454.
Підкреслюємо, що у абзаці другому пункту 1 розділу ІІ Порядку №454 зазначений порядок визначення предмету закупівлі товарів і послуг, а визначення предмету закупівлі послуг з поточного ремонту регламентується положеннями пунктом 2 розділу ІІ Порядок №454.
В свою чергу, пункт 2 розділу ІІ Порядок №454 надає право Замовнику самостійно обирати відповідний показник Єдиного закупівельного словника для зазначення у дужках, тобто, на думку Замовника, надає право Замовнику обрати, зокрема, і показник восьмої цифри.
З огляду на вищезазначене просимо Вас роз’яснити, на яких підставах у п. 2 Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-03-31-001389-c вказано на порушення вимоги абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку №454 при визначені предмета закупівлі послуг з поточного ремонту?
Затверджено рішенням тендерного комітету Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» від 25.11.2020.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі ДП «Місцеві дороги Запорізької області» (далі Замовник або ДП «МДЗО») уважно розглянуло висновок про результати моніторингу UA-M-2020-11-10-000009 закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О080619 Гуляйполе – Успенівка – Зелене Поле, км 0+075 – км 7+567 (45233142-6 — Ремонт доріг) (UA-2020-03-31-001389-c). У цьому висновку стверджується, що Замовником на порушення пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (в редакції від 17.03.2020) (далі Закон) та абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454 (далі – Порядок №454), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578, у річному плані закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів та ТД визначено предмет закупівлі за показником восьмої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а саме: ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг. Замовник звертає увагу, що вищезазначена процедура закупівлі розпочата до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX (далі Закон № 114-IX) та відповідно до частини 5 розділ X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ця процедура закупівлі завершується відповідно до порядку, що діяв до введення в дію Закону № 114-IX. Так, згідно з пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Підкреслюємо, що предметом закупівлі UA-2020-03-31-001389-c, щодо якої складено висновок є послуги з поточного ремонту. Пунктом 2 розділу ІІ Порядок №454, визначено, що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника. У висновку про результати моніторингу UA-M-2020-11-10-000009 йдеться про порушення абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядок №454, в якому йдеться про порядок визначення предмет закупівлі товарів і послуг. Слід звернути увагу, що вимоги абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядок №454 не стосуються порядку визначення послуг з поточного ремонту, який регламентується положеннями пунктом 2 розділу ІІ Порядок №454. Крім того, підкреслюємо, що відповідно до частини першої ст. 8 Закону основними функціями Уповноваженого органу є, в тому числі, розроблення та затвердження порядку визначення предмета закупівлі (абз.4 пункту 11 частини 1 ст.8 Закону), а також надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель (пункт 12 частини 1 ст.8 Закону). У листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (Мінекономрозвитку України) «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» від 07.02.2017 Вих.№ 3302-06/3816-06, який оприлюднено на офіційному сайті цього органу у розділі «Узагальнені відповіді» (www.me.gov.ua), зазначено, що оскільки предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури, замовник самостійно обирає відповідний показник Єдиного закупівельного словника для зазначення у дужках. На думку Замовника найбільш відповідним до предмета закупівлі «послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О080619 Гуляйполе – Успенівка – Зелене Поле, км 0+075 – км 7+567» є показник восьмої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а саме: ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг. Тобто, Замовником при визначенні предмету закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О080619 Гуляйполе – Успенівка – Зелене Поле, км 0+075 – км 7+567 (45233142-6 — Ремонт доріг) (UA-2020-03-31-001389-c) були чітко дотриманні положення Закону та пункту 2 розділу ІІ Порядок №454. З огляду на вищезазначене Замовник не може погодитися з результатами моніторингу UA-M-2020-11-10-000009, щодо порушення ним пункту 18 частини першої статті 1 Закону та абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку №454 при визначені предмета закупівлі у річному плані закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації на цю закупівлю. Таким чином ДП «Місцеві дороги Запорізької області» не погоджується з інформацією, викладеною у висновку про результати моніторингу закупівлі UA-M-2020-11-10-000009 та буде оскаржувати його до суду. Додаток: копія листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» від 07.02.2017 Вих.№ 3302-06/3816-06 на 5 арк. в 1 прим.
2020-11-30 15:11:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | У зв’язку з незгодою замовника з інформацією, викладеною у висновку та відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник оскаржує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-03-31-001389-c до суду шляхом подання до Запорізького окружного адміністративного суду позовної заяви від 03.12.2020 №10/2044 (отримано судом 04.12.2020) |
Дата публікації: | 04 грудня 2020 |
Документи:
04 грудня 2020 12:04
|
Електронний підпис |
04 грудня 2020 12:04
|
Позовна заява Гуляйполе.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Місцезнаходження: | 69095, Украина, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2020 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
38 118 585,30
UAH з ПДВ
|
36 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" |
39 812 742,00
UAH з ПДВ
|
36 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ" |
39 914 740,00
UAH з ПДВ
|
39 914 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Рішення скасоване |
36 499 000,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 14:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Відхилено |
36 499 000,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 14:35
|
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" #20488682 |
Переможець |
36 500 000,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 15:10
|
ДУ2 викон ПРГул.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:10
|
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ2 ОПУБ.doc | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 12:21
|
договір 0809 ПРГул.pdf | укладений |
10 вересня 2020 12:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із завершенням надання послуг по договору №08/09-ПРГул від 08.09.2020 (далі Договір) Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: - розділ 3 Договору доповнити пунктом 3.6. у наступній редакції: «3.6. Сума оплати за Договором відповідно до фактичних витрат по ньому на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) складає 36 145 664,26 грн. (тридцять шість мільйонів сто сорок п’ять тисяч шістсот шістдесят чотири гривні 26 коп.) з ПДВ.». |
Номер договору про закупівлю: | 08/09-ПРГул |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |