Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
239 000,00 UAH
UA-2020-02-26-000494-a 2f872862218c42809e7b4fd5fd7a2754
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осовська Людмила Федорівна


tender_kvc@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 22886300
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова,7
Контактна особа: Осовська Людмила Федорівна
,
tender_kvc@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 15:02
Очікувана вартість: 239 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 195,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
Персональні комп’ютери, комп’ютерні сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03165, Україна, Київська область, Київ, проспект Любомира Гузара,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 17:08
Додаток 2.docx
02 березня 2020 17:08
Додаток 1.docx
02 березня 2020 17:07
Внесення змін.docx
26 лютого 2020 10:55
Додаток 6.docx
26 лютого 2020 10:54
Додаток 5.docx
26 лютого 2020 10:54
Тендерна документація.pdf
26 лютого 2020 10:54
Додаток 4.doc
26 лютого 2020 10:53
Додаток 3.docx
02 березня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 17:08
Додаток 2.docx
26 лютого 2020 10:53
Додаток 2.docx
02 березня 2020 17:08
Додаток 1.docx
26 лютого 2020 10:53
Додаток 1.docx
02 березня 2020 17:07
Внесення змін.docx
26 лютого 2020 10:55
Додаток 6.docx
26 лютого 2020 10:54
Додаток 5.docx
26 лютого 2020 10:54
Тендерна документація.pdf
26 лютого 2020 10:54
Додаток 4.doc
26 лютого 2020 10:53
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 27 лютого 2020 13:26
Дата відповіді: 27 лютого 2020 14:05
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня . Розглядати будемо тільки еквівалентні товари.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-000494-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 27 лютого 2020 11:00
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 17:10
- Зміни в Додаток 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-000494-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 27 лютого 2020 13:34
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Проте тендерна документація містить наступну вимогу надати: «Довідку про наявність власного сервісного центру технічної підтримки в м. Києві;»

Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ центр технічної підтримки, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами (центрами технічної підтримки) на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі.

Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНОГО» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 17:05
Внесення змін в Додаток 2 «Кваліфікаційні вимоги» до Тендерної документації, а саме:
- Довідку про наявність власного сервісного центру технічної підтримки в м. Києві
викладено в новій редакції:
Довідку про наявність власного сервісного центру технічної підтримки в м. Києві, або сервісного центру в м. Київ, з яким Учасник працює на договірних засадах з кінцевим строком дії договору не раніше кінцевого строку гарантійного обслуговування обладнання (надати копію такого договору).

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 235 893,00
UAH з ПДВ
235 893,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМП'ЮТЕРИ ТА КОМУНІКАЦІЇ" 237 000,00
UAH з ПДВ
237 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 19:51
документи переможця.pdf
13 березня 2020 15:43
Електронний підпис
13 березня 2020 15:34
Інструкція Expert PC.pdf
13 березня 2020 15:34
Оригінали повноваження.pdf
13 березня 2020 15:34
Оригінал паспортні дані.pdf
13 березня 2020 15:34
Оригінал Витягу ПДВ.pdf
13 березня 2020 15:34
Лист про несертифікацію.pdf
13 березня 2020 15:34
копія Витягу з ЄДР.pdf
13 березня 2020 15:34
Згода з документацією.pdf
13 березня 2020 15:34
Додаток 6.pdf
13 березня 2020 15:34
Додаток 3 Цінова.pdf
13 березня 2020 15:34
Додаток 2Обробка даних.pdf
13 березня 2020 15:34
Додаток 2 копія статуту.pdf
13 березня 2020 15:34
Додаток 2 Довідка сервіс.pdf
13 березня 2020 15:34
Додаток 2 витяг з єдр.pdf
13 березня 2020 15:34
Додаток 1Лист.pdf
13 березня 2020 15:34
додаток 1 лист сканери.pdf
13 березня 2020 15:34
додаток 1 лист windows.pdf
13 березня 2020 15:34
Додаток 1 Копії листів.pdf
13 березня 2020 15:34
Додаток 2 виписка з єдр.pdf
13 березня 2020 15:34
декларація сканер.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 15:52
26 Авторизація LG-номер.pdf
13 березня 2020 15:51
1 мат тех ктк ПК подпись.pdf
13 березня 2020 15:51
18 дог згода подпись.pdf
13 березня 2020 15:51
27 авторизация логитех.pdf
13 березня 2020 15:51
9 повноваження подпись.pdf
13 березня 2020 15:51
19 дог проект подпись.pdf
13 березня 2020 15:51
16 Авторизація HP сканер.pdf
13 березня 2020 15:51
22 спецификация-3 подпись.pdf
13 березня 2020 15:51
4 инфа стаття 17 подпись.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "КТК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 235 893,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
235 893,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 12:22
договір №23.pdf укладений
07 квітня 2020 12:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 235 893,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 315,50 UAH)