Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Нове будівництво протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Таращанського геріатричного пансіонату, 09511, Україна , Київська обл., Білоцерківський район, село Чернин, вулиця Лобківка 22»
Очікувана вартість
760 000,00 UAH
UA-2023-10-12-000171-a ● 2f7aa1459d574b84ae11632cd66feb4e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Таращанський геріатричний пансіонат |
Код ЄДРПОУ: | 23578747 |
Місцезнаходження: | 09511, Україна , Київська обл., село, Білоцерківський район село Чернин вулиця Лобківка 22 |
Контактна особа: |
Кареліна Наталія Олександрівна +380456652797 tbip@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2023 08:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 760 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Нове будівництво протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Таращанського геріатричного пансіонату, 09511, Україна , Київська обл., Білоцерківський район, село Чернин, вулиця Лобківка 22»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09511, Україна, Київська область, село, вулиця Лобківка 22,село Чернин, Білоцерківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2023 08:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2023 08:26 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт обстеження
Дата подання: 16 жовтня 2023 11:22
Дата відповіді: 17 жовтня 2023 12:38
Шановний Замовник! Вимагаємо прибрати з вимог тендерної документації надання акту обстеження, оскільки дана вимога неодноразово визнавалася АМКУ як дискримінаційна. Позиція контролюючого органу наступна: Замовник не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника. З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника. Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник.
Згідно п. 4.3 Додатка 1 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати «Акт обстеження об’єкту» за предметом закупівлі, який має бути підписаний уповноваженими особами та скріплений печатками Учасника і Замовника. Беручи до уваги той факт, що Замовник не має в штаті інженера-проектувальника і у зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.
З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників Замовника, що надає Учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі тощо). І, у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до Замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Окрім того, огляд об’єкта замовника в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій, не суперечить чинному законодавству та жодним чином не містить корупційної складової.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною, оскільки Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях на рівних умовах.
Сподіваємося на плідну співпрацю
Згідно п. 4.3 Додатка 1 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати «Акт обстеження об’єкту» за предметом закупівлі, який має бути підписаний уповноваженими особами та скріплений печатками Учасника і Замовника. Беручи до уваги той факт, що Замовник не має в штаті інженера-проектувальника і у зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.
З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників Замовника, що надає Учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі тощо). І, у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до Замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Окрім того, огляд об’єкта замовника в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій, не суперечить чинному законодавству та жодним чином не містить корупційної складової.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною, оскільки Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях на рівних умовах.
Сподіваємося на плідну співпрацю
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАСЛО БОГДАН АНАТОЛІЙОВИЧ" |
749 117,75
UAH з ПДВ
|
749 117,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МАСЛО БОГДАН АНАТОЛІЙОВИЧ" #3141109334 |
Переможець |
749 117,75
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2023 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 08:28
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 08:25
|
дод уг 2 дог 99.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 08:24
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 18:58
|
дод уг 2 дог 99.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 18:58
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 10:39
|
дод.уг дог 99.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 14:05
|
Договір _ 99.pdf | укладений |
30 жовтня 2023 14:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження співпраці |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження співпраці,Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |