Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання для забезпечення лікарів та оснащення кабінетів КНП «ЦПМСД №2 м.Маріуполя»
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2019-09-10-001127-b ● 2f7324b570ba42d0857e2cf58b0c7b7c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 М.МАРІУПОЛЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 37885220 |
Місцезнаходження: | 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Троїцька, 46а |
Контактна особа: |
Душа Тетяна Володимирівна 380629511323 cpmsd2mariupol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2019 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2019 12:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2019 14:30 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання для забезпечення лікарів та оснащення кабінетів КНП «ЦПМСД №2 м.Маріуполя». Технічні вимоги до предмету закупівлі надані в Технічному описі. Постачання товару здійснюється за рахунок Постачальтника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
426 штуки
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання для забезпечення лікарів та оснащення кабінетів КНП «ЦПМСД №2 м.Маріуполя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька,46а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка Товару здійснюється за попередньою письмовою заявкою Покупця.Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2019 16:39 |
Технич.опис -Системи реєстрації медичної інформації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи
Дата подання: 10 вересня 2019 14:45
Дата відповіді: 10 вересня 2019 16:40
Просимо Вас додати документи до Закупівлі
Відповідь: Документи оприлюднені 10.09.2019р.
документи де? завантажне будь ласка
Дата подання: 10 вересня 2019 14:46
Дата відповіді: 10 вересня 2019 16:39
документи де? завантажне будь ласка
Відповідь: Документи оприлюднені 10.09.2019р.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-10-001127-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВАШІМІДЖ, Код ЄДРПОУ:37190898
Дата подання: 25 вересня 2019 11:49
Невідповідність тендерної документації
Незважаючи на те, що тендерна документація не відповідає вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" ТОВ "Вашімідж" надала усі офіційні документи на товар, який необхідно поставити згідно тендерній документації замовника.
ТОВ "Вашімідж" не повинно бути клієнтом тих чи інших дистриб'ютерів у зв'язку з тим, що маємо право здійснити закупку необхідних товарів через посередників, які є клієнтами дистриб'ютерів.
Таким чином, відхилення нашої пропозиції з таким обгрунтуванням обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації нас як учасника.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ "Вашімідж" не повинно бути клієнтом тих чи інших дистриб'ютерів у зв'язку з тим, що маємо право здійснити закупку необхідних товарів через посередників, які є клієнтами дистриб'ютерів.
Таким чином, відхилення нашої пропозиції з таким обгрунтуванням обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації нас як учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 08:45
Згідно п. 5 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року, встановлено, що на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення Учасники подають пропозиції в Електронну систему закупівель шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Кожен Учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, Електронною системою закупівель не приймаються.
Ви, ТОВ «ВАШІМІДЖ» більшість документів, серед яких документи, які підтверджують відповідність якісним характеристикам предмету закупівлі завантажено (18.09.2019 року) до системи після граничного терміну подання Тендерних пропозицій (17.09.2019 13:00). Це є суттевим порушенням.
Метою нашої закупівлі є придбання якісного товару з гарантією за ринковою ціною.
Вимоги тендерної документації були направлені саме на це. Надані Вами документи
(висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи ТОВ «Грінер», паспорт Таблиці для перевірки зору ФОП Долбієв, декларація про відповідність № 06-19 з додатками, довіреність Клемент Кларк ТОВ «Грінер» )ніяким чином не ототожнюються з Вашим підприємством , ТОВ «ВАШІМІДЖ». Більш того, дистриб’ютор не підтверджуює якість, умови постачання та гарантійне обслуговування. Ви також не надали документів щодо можливості здійснити закупівлю необхідних товарів через посередників, які є клієнтами дистриб'ютерів.
Це свідчить про порушення вимог тендерної документації і неможливість поставки Вами якісного товару з гарантією.
Саме тому пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАШІМІДЖ»була відхилена, як невідповідна вимогам тендерної документації.
Ви, ТОВ «ВАШІМІДЖ» більшість документів, серед яких документи, які підтверджують відповідність якісним характеристикам предмету закупівлі завантажено (18.09.2019 року) до системи після граничного терміну подання Тендерних пропозицій (17.09.2019 13:00). Це є суттевим порушенням.
Метою нашої закупівлі є придбання якісного товару з гарантією за ринковою ціною.
Вимоги тендерної документації були направлені саме на це. Надані Вами документи
(висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи ТОВ «Грінер», паспорт Таблиці для перевірки зору ФОП Долбієв, декларація про відповідність № 06-19 з додатками, довіреність Клемент Кларк ТОВ «Грінер» )ніяким чином не ототожнюються з Вашим підприємством , ТОВ «ВАШІМІДЖ». Більш того, дистриб’ютор не підтверджуює якість, умови постачання та гарантійне обслуговування. Ви також не надали документів щодо можливості здійснити закупівлю необхідних товарів через посередників, які є клієнтами дистриб'ютерів.
Це свідчить про порушення вимог тендерної документації і неможливість поставки Вами якісного товару з гарантією.
Саме тому пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАШІМІДЖ»була відхилена, як невідповідна вимогам тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ВАШІМІДЖ |
158 640,00
UAH з ПДВ
|
153 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ" |
154 600,00
UAH з ПДВ
|
154 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" |
155 481,70
UAH з ПДВ
|
155 481,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВАШІМІДЖ #37190898 |
Відхилено |
153 960,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 09:38
|
ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ" #3479514735 |
Відхилено |
154 600,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 15:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" #36746304 |
Переможець |
155 481,70
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 08:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №102.PDF | укладений |
10 жовтня 2019 09:56
|