Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kievzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23 |
Контактна особа: |
Дарморос Олена Олексіївна +380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2020 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2020 11:58 |
Очікувана вартість: | 18 624 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 93120 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на 2020 рік аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі ________, в т.ч. ПДВ - 20% _____________ (до 30 % вартості річного обсягу робіт) строком на 3 (три) місяці у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 № 1764 та Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070. Придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на суму перерахованого авансу, повинно бути підтверджено актами виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідкою КБ-3 або іншими документами у термін, що не перевищує 3-х (трьох) місяців з дати перерахування авансу на рахунок Підрядника. Після закінчення даного терміну непідтверджені документально, невикористані суми авансу Підрядник зобов’язаний повернути Замовнику. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2020 17:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2020 17:10 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) В підсумковій відомості ресурсів вартість Плитка для стін 250х400 не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
2) В підсумковій відомості ресурсів вартість Клей для плитки ПП-010 Полипласт не відповідає вартості (завищена) зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції ;
3) В підсумковій відомості ресурсів вартість Душовi кабіни не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
4) Пункт 154 «Душові кабіни» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,1 т , при фактичній вазі 0, 05т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат.
5) Згідно роз'яснення в ціноутворенні в будівництві №3/2014 заготівельно-складські витрати на металеві труби, двотаври, швелера, кутики та полоси складають 0,75% - в наданому кошторисі на ресурс «Труба профільна 120х120хбмм» відсоток заготівельноскладських витрат прийнято на рівні 2%, що являється порушенням;
6) Згідно роз'яснення в ціноутворенні в будівництві №3/2014 заготівельно-складські витрати на металеві труби, двотаври, швелера, кутики та полоси складають 0,75% - в наданому кошторисі на ресурс «Труба профільна 50х50х5» відсоток заготівельноскладських витрат прийнято на рівні 2%, що являється порушенням;
7) Згідно роз'яснення в ціноутворенні в будівництві №3/2014 заготівельно-складські витрати на металеві труби, двотаври, швелера, кутики та полоси складають 0,75% - в наданому кошторисі на ресурс «Кутик перфорований 3м» відсоток заготівельноскладських витрат прийнято на рівні 2%, що являється порушенням;
8) В підсумковій відомості ресурсів вартість Гіпсокартон вологостійкий Кнауф 12,5х1200х2500 мм не відповідає вартості (завищена) зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції ;
9) Пункт 123 «Гіпсокартон вологостійкий Кнауф 12,5х1200х2500 мм» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,0116 т , при фактичній вазі 0,0095т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
10) Пункт 124 «Гіпсокартон стіновий Кнауф 12,5х1200х2500» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,0116 т , при фактичній вазі 0,0095т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
11) Пункт 153 « Драбини металеві приставні» Підсумкової відомості ресурсів не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
12) В підсумковій відомості ресурсів вартість Швелери 8 не відповідає вартості (завищена) зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
13) В підсумковій відомості ресурсів вартість Болти з гайками та шайбами, дiаметр 16 мм не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
14) В підсумковій відомості ресурсів вартість Вимикач автоматичний 10 А , 1 п, с, 1м не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
15) Пункт 187 «Кабель АВВГ 4 х 25 мм2» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 1 кг за 1 метр, при фактичній вазі 0,559 кг , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
16) Пункт 188 «Кабель NHXH FE 180/E30 2x1,5» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,1412 т за 1 км. , при фактичній вазі 0,21 т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
17) Пункт 189 «Кабель NHXH FE 180/E30 3x1,5» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,1412 т за 1 км. , при фактичній вазі 0,240 т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
18) Пункт 190 «Кабель монтажний J-Y(SТ)Y ВМК 1х2х0,8» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,1412 т за 1 км. , при фактичній вазі 0,06 т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
19) Пункт 191 «Кабель силовий з мідними жилами , з ізоляцією з ПВХ ВВП 2 х 1,5 мм» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,1412 т за 1 км. , при фактичній вазі 0,082 т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
20) Пункт 192 «Кабель силовий з мідними жилами , з ізоляцією з ПВХ ВВП 3 х 1,5 мм» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,1412 т за 1 км. , при фактичній вазі 0,147 т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
21) Пункт 193 «Кабель силовий з мідними жилами , з ПВХ оболонці перерізом ВВГнгд - 5 х 1,5» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,0177 т за 1 км. , при фактичній вазі 0,136 т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
22) Пункт 194 «Кабель силовий з мідними жилами , з ПВХ оболонці перерізом ВВГ - 5 х 6» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,0177 т за 1 км. , при фактичній вазі 0,450 т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
23) В підсумковій відомості ресурсів вартість Електроди, дiаметр 4 мм, марка Э46 не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
24) В підсумковій відомості ресурсів вартість Земля рослинна не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
25) В підсумковій відомості ресурсів вартість Самшит вічнозелений (контейнер) Н- 30-40 не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
26) В підсумковій відомості ресурсів вартість Троянда помаранчева "Briosa" не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
27) В підсумковій відомості ресурсів вартість Троянда жовта "China Girl" не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
28) В підсумковій відомості ресурсів вартість Троянда жовта "Friesia" не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
29) В підсумковій відомості ресурсів вартість Троянда червона "Planten un Blomen" не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
30) В підсумковій відомості ресурсів вартість Троянда червона Троянда червона "Hommage a Barbara" не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
31) В підсумковій відомості ресурсів вартість Шпаклівка Мультіфініш не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
32) В підсумковій відомості ресурсів вартість Урна (металева) не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
33) В підсумковій відомості ресурсів вартість Гойдалка-балансир ТЕ 222 не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
34) В підсумковій відомості ресурсів вартість Лава садово-паркова InterAtletika LP016 не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
35) В підсумковій відомості ресурсів вартість ТЕ 307 Пісочний двір "Кораблик"не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
36) Пункт 365 «ТЕ 307 Пісочний двір "Кораблик"» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,180 т. , при фактичній вазі 0,197т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
37) Пункт 362 «Т601. Комплекс для дітей з особливими фізичними потребами Inter Atletika .» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 2,355 т. , при фактичній вазі 0,985 т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
38) Локальний кошторис №2-1-1 пункт 3 «Ущiльнення грунту щебенем» неправомірне застосування коефіцієнту K=1,15 який відсутній в технічному завданні, що призвело до невірних розрахунків договірної ціни;
39) Локальний кошторис №2-1-1 пункт 4 «Улаштування бетонної пiдготовки» неправомірне застосування коефіцієнту K=1,15 який відсутній в технічному завданні, що призвело до невірних розрахунків договірної ціни;
40) Локальний кошторис №2-1-1 пункт 6 «Улаштування залiзобетонних монолітних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3» неправомірне застосування коефіцієнту K=1,15 який відсутній в технічному завданні, що призвело до невірних розрахунків договірної ціни;
41) Локальний кошторис №2-1-1 пункт 8 «Установлення арматури окремими стрижнями з в'язанням вузлів з'єднань в плити покриття і перекриття» неправомірне застосування коефіцієнту K=1,15 який відсутній в технічному завданні, що призвело до невірних розрахунків договірної ціни;
42) Локальний кошторис №2-1-2 пункт 19 ,пункт 29, пункт 39 «Фарбування металевих погрунтованих поверхонь емаллю ХВ-124» неправомірне застосування коефіцієнту K=2 який відсутній в технічному завданні, що призвело до невірних розрахунків договірної ціни;
43) Локальний кошторис №2-1-2 пункт 178 «Оформлення [оброблення] дверних прорізів у перегородках з каркасом із сталевих профілів» неправомірне застосування коефіцієнту K=1,15 який відсутній в технічному завданні, що призвело до невірних розрахунків договірної ціни;
44) Не надано підтвердження цін на основні матеріали (невідповідність Додатку №4 Тендерної документації), а саме :
- Літній концертний комплекс з критою сценою " Джерело";
- Плити бетоннi тротуарнi фiгурнi,ФЕМ 80 мм "Сіті" (нуар);
- Гумова плитка зі з"єднувальними пластиковими втулками товщ.3 см;
- Сендвич - панелi металевi стiновi добiрнi з обшивками iз сталевих профiльованих листiв з утеплювачем iз пінополістирола товщиною 120 мм;
- Поребрики ВР 100.20.8;
- Цементно-піщана суміш М100;
- Блоки дверні металопластикові;
- Пiсок природний, рядовий;
- Мастика Эврика;
- Секція огорожі interatletika S764.12;
- Вогнезахисний матерiал;
- Гарячекатана арматурна сталь перiодичного профiлю, клас А-III, дiаметр 12 мм;
- Труба профільна 120х120х6;
Та інші матеріали.
Визнавши переможцем процедури закупівлі ТОВ БК БУД АЛЬЯНС Замовник порушив вимоги статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою Замовник відхиляє тендерну пропозицію, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи все вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ БК БУД АЛЬЯНС не відповідала умовам тендерної документації та мала бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону та статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Не відхиливши пропозицію ТОВ БК БУД АЛЬЯНС Тендерний комітет порушив право інших учасників на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників (стаття 3 Закону). На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо: 1. Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ БК БУД АЛЬЯНС ". 2. Визнати пропозицію ТОВ БК БУД АЛЬЯНС такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Відмінити процедуру закупівлі у встановленому порядку. У разі ігнорування даної вимоги ми вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та інших органів що розглядають справи повязані з корупціїєю. Генеральний директор ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" _________ Р.А. Топазли
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000046 ● 0daab536363345abb92455e93c109855
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 17:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2020 № 286
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
66 UA-2020-08-25-007943-a 25.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
2020-11-04 17:58:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Замовник не погоджується з висновком про результати проведення моніторингу закупівлі та надає інформацію щодо оскарження у суді. |
Дата публікації: | 06 листопада 2020 |
Документи:
09 листопада 2020 11:01
|
Електронний підпис |
09 листопада 2020 10:56
|
Оскарження 640/27598/20 |
06 листопада 2020 09:59
|
Електронний підпис |
06 листопада 2020 09:56
|
повідомлення |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" |
18 150 873,59
UAH з ПДВ
|
17 699 999,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ |
18 601 600,97
UAH з ПДВ
|
17 699 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БК БУД АЛЬЯНС |
18 433 564,76
UAH з ПДВ
|
18 433 564,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" #36972558 |
Відхилено |
17 699 999,98
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 17:15
|
ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ #42014492 |
Відхилено |
17 699 999,99
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 17:26
|
ТОВ БК БУД АЛЬЯНС #43197346 |
Переможець |
18 433 564,76
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 17:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 22:20
|
ду3_304.9.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 22:18
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 09:48
|
доп угода Орлятко.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 09:37
|
ДУ 1 від 01.10.20 до Д 304.9 від 28.09.20.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2020 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 11:41
|
Договір | укладений |
30 вересня 2020 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з допущеною технічною помилкою у експертному звіті № 00727-20 від 16.09.20, допущеною ТОВ "УКРАЇНСЬКА МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА", Сторони вирішили викласти експертний звіт (Додаток 6) до Договору у новій редакції та Розділ 16 викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 304/9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди викласти п.п. 4.1 Договору у новій редакції та у зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт та зняття авансового платежу за Договором Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5). |
Номер договору про закупівлю: | 304/9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3) Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 304/9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |