Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ Городищенської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44225206 |
Місцезнаходження: | 45656, Україна , Волинська обл., Луцький район, с. Городище, вулиця Шкільна, 35 |
Контактна особа: |
Валентина Василівна Ковальчук +380989431852 centr-buh@gorodyshche-gromada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2024 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2024 12:55 |
Початок аукціону: | 28 березня 2024 12:55 |
Очікувана вартість: | 1 861 372,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 613,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника-орган місцевого самоврядування згідно пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Строк виконання договору до 31.12.2024 року. Під час проведення закупівлі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, переклад повинен бути здійснений бюро перекладів. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Закупівля не поділяється на лоти. Місце виконання робіт:Україна, Волинська область, Луцький район, село Шклинь вулиця Садова,4 . Строк виконання робіт до 31 липня 2024 року. Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено в додатку 2 до тендерної документації. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.
Строк виконання робіт до 31 липня 2024 року. Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено в додатку 2 до тендерної документації.
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку з урахуванням здійснення видатків згідно з Постановою КМУ від 09.06.2021 року №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2024 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2024 16:02 |
Тендерна документація .pdf | |
20 березня 2024 16:02 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору) .pdf | |
20 березня 2024 16:02 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (1).pdf | |
20 березня 2024 16:02 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У вимозі про усунення невідповідностей, яка була надана Фізичній особі-підприємцю Мужику Євгену Петровичу, зазначено, що в локальному кошторисі пропозиції учасника найменування робіт і витрат частково не відповідають видам робіт і витрат технічним вимогам зазначеним в п.3.1 Додатку 2 тендерної документації.
Локальний кошторис відноситься до кошторисної документації. Локальний кошторис надається Учасником для виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель не надається у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до п. 44 Постанови КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документаї, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Отже, ви як Замовник не могли надавати 24 години на виправлення помилок у локальному кошторисі, натомість, враховуючи вищевказане, пропозиція Фізичної особи-підприємця Мужика Євгена Петровича не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Просимо скасувати рішення про визнання переможцем Фізичної особи-підприємця Мужика Євгена Петровича, в інакшому випадку змушені будемо звернутись до АМКУ за захистом своїх прав.
тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У складі тендерної пропозиції Учасником ФОП Мужик Євгенієм Петровичем надано лист №23 від 26.03.2024 в якому гарантується готовність до виконання обсягів і видів робіт технічним вимогам замовника зазначеним в пункті 3.1 Додатку 2 , з повним переліком відповідних робіт , які повністю відповідають найменуванню робіт і витрат зазначеним Замовником в Додатку 2 до тендерної документації в Розділі 3 пункті 3.1. Специфікація (відомість) робіт і витрат. Тому виявлені невідповідності в поданому документі – локальному кошторисі в частині найменування робіт і витрат кваліфікувалися Замовником як невідповідність в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, і не кваліфікувалася Замовником як тендерна пропозиція що не відповідає умовам технічної специфікації. Учасником Закупівлі виправлено невідповідності.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000094 ● f178a7bc2c25496384394ac896224af8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2024 № 20-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.04.2024 № 20-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-20-011076-a від 20.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 13:04:02
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт даху (аварійно-відновлювальні роботи) Шклинського закладу дошкільної освіти «Чебурашка» Городищенської сільської ради Луцького району Волинської області за адресою: вул.Садова, будинок 4, село Шклинь Луцького району Волинської області - ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-20-011076-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні підтверджуючі документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-29 15:15:24
Відповідь на моніторинг
1.У відповідь на моніторинг закупівлі: Капітальний ремонт даху (аварійно-відновлювальні роботи) Шклинського закладу дошкільної освіти «Чебурашка» Городищенської сільської ради Луцького району Волинської області за адресою: вул.Садова, будинок 4, село Шклинь Луцького району Волинської області - ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (UA-2024-03-20-011076-a) надаємо інформацію та відповідні підтверджуючі документи, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень:
1.1. розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва , складеного за поточними цінами станом на 20 червня 2023р.та затвердженого рішенням виконавчого комітету Городищенської сільської ради від 09 листопада 2023 року №332 , експертний звіт №405/03-0245/01-23 від 25 жовтня 2023 року ДП «Укрдержбудекспертиза» у Волинській області. Всього по зведеному кошторисному розрахунку загальна вартість послуг: 1 971 108 грн. В тому числі кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%) – 21085 грн., вартість експертизи проектної документації - 5911 грн., + ПДВ (20%) =5399,20 грн. , вартість проектних робіт -72000 грн., кошти на здійснення авторського нагляду – 5340 грн.
Очікувана вартість закупівлі – 1 861 372,80 грн.
1.2. власного веб-сайту Гуманітарного відділу Городищенської сільської ради немає. Вся інформація оприлюднюється на сайті Городищенської сільської ради . Посилання на сторінку веб-сайту на якому оприлюднена інформація по закупівлі UA-2024-03-20-011076-a https://rada.info/upload/users_files/04590530/92baa895a8d3f2bfef493ed231c72ba5.pdf
(Зведений кошторисний розрахунок , локальні кошториси, відомості обсягів робіт, рішення про затвердження, експертний звіт додаються);
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для вчинення юридичних дій з розірвання договору від 16 квітня 2024 №74 та передачі об'єкта надіслано лист ФОП Мужик Євгенію Петровичу №192/01-07/01-14 від 20.05.2024.
2024-05-20 14:32:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2024 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Мужик Євген Петрович |
1 417 825,00
UAH з ПДВ
|
1 279 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХОРАЙЗОН М" |
1 451 401,00
UAH з ПДВ
|
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КУЗЬ" |
1 476 325,61
UAH з ПДВ
|
1 312 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" |
1 688 769,90
UAH з ПДВ
|
1 322 233,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
1 550 508,31
UAH з ПДВ
|
1 347 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Мужик Євген Петрович #1992210235 |
Переможець |
1 279 999,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 14:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2024 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2024 15:20
|
ДУ1 від 19 червня 2024 р..pdf | укладений |
19 червня 2024 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 14:08
|
Додаток 4 до договору №74 від 16.04.2024.pdf | укладений |
17 квітня 2024 14:06
|
Додаток 3 до договору №74 від 16.04.2024.pdf | укладений |
17 квітня 2024 14:06
|
Додаток 2 до договору №74 від 16.04.2024.pdf | укладений |
17 квітня 2024 14:06
|
Додаток 1 до договору №74 від 16.04.2024.pdf | укладений |
17 квітня 2024 14:06
|
Договір №74 від 16 квітня 2024 року.pdf | укладений |
17 квітня 2024 14:06
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт даху (аварійно-відновлювальні роботи) Шклинського закладу дошкільної освіти «Чебурашка» Городищенської сільської ради Луцького району Волинської області за адресою: вул.Садова, будинок 4, село Шклинь Луцького району Волинської області | 1 | робота |
1 279 999,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 квітня 2024 — 19 червня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони домовились розірвати (припинити) дію договору №74 від 16 квітня 2024 року укладений між Замовником і Підрядником за взаємною згодою сторін. |