Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТВОРЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КОРОСТЕНЬМЕДІА" |
Код ЄДРПОУ: | 37486122 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ ЧОРНОБИЛЯ, будинок 3 |
Контактна особа: |
Осипова Тетяна 380988705517 ocipova43@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2022 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2022 11:00 |
Очікувана вартість: | 466 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 660,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату наданих послуг щотижня після підписання Сторонами Актів здачі-приймання послуг на підставі виставлених Виконавцем рахунків. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2022 10:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2022 10:52 |
Додаток 3 (проєкт договору).docx | |
06 грудня 2022 10:52 |
Додаток 2 (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
06 грудня 2022 10:51 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx | |
06 грудня 2022 10:51 |
Тендерна документація 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000051 ● 64a4b58a6a154307bd8038873de00a0d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2023
№ 9-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.02.2023 № 9-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2022-12-06-004487-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-14 08:38:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги, пов’язані з друком» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-06-004487-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Крім того, згідно із ч. 10. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» на відповідність тендерній документації КП Коростенської міської ради «Творче об'єднання «Коростеньмедіа» з наданням документального підтвердження.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-16 08:47:58
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги, пов’язані з друком» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-06-004487-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляю наступне:
1. Визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснювалось на підставі аналізу аналогічних отриманих послуг у попередніх періодах та виконання попередньо укладених договорів, а також з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, очікувана вартість визначена з допомогою аналізу ринку аналогічних товарів з запитом комерційних пропозицій учасників. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 шляхом аналізу інформації щодо ринкових цін по аналогічних закупівлях, яка міститься у відкритих джерелах та на підставі отриманих комерційних пропозицій.
2. Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній закупівлі передбачено та зазначено опис та приклади формальних несуттєвих помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710 «Про затвердження переліку формальних помилок». Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Законодавством про публічні закупівлі питання щодо протоколу стосовно встановлення фактів формальних несуттєвих помилок при розгляді тендерної пропозиції не врегульоване, тобто не передбачений обов’язок замовника складати окремий протокол про виявлення формальних помилок учасника. Наявність формальних несуттєвих помилок учасника закупівлі ніяким чином не впливає розгляд тендерної пропозиції та не призводить до її відхилення. Однак, в подальшому, враховуючи отриманий запит, замовником, у разі виявлення формальних несуттєвих помилок учасника, складатиметься протокол уповноваженої особи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання заходів, зазначених у висновку моніторингу закупівлі по предмету «Послуги, пов’язані з друком» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-06-004487-a) повідомляю наступне: З уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушень вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, врахування в подальшому норм п.п. 18,19 вказаних Особливостей. Також планується направлення уповноваженої особи для підвищення кваліфікації щодо проведення закупівель під час дії правового режиму воєнного стану. Згідно п.п. 6 п. 24 постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зі змінами: «на період дії карантину тимчасово дозволяється: використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги.» Згідно п.п. 2 п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 року № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» зі змінами передбачено: «на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги.» Однак, Замовником прийнято до уваги зауваження Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області та укладено договір № 37486122 від 02.03.2023 року з ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» на послуги з обробки даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа на 1 рік, постачання КП «Програмний комплекс «Варта» з правом використання до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису. Вказані порушення Замовником допущено не навмисно, оскільки при оголошенні та проведенні закупівлі Замовник керувався вимогами Закону та неухильно дотримувався вимог чинного законодавства України в цілому. Порушення, викладене у Висновку є таким, яке не вплинуло на перебіг тендеру та не вплинуло, зокрема, на укладення договору з учасником. Таким чином, уповноваженою особою вирішено взяти до уваги висновок Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області та вжито заходів щодо недопущення в подальшому подібних порушень.
2023-03-03 10:25:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Неврахування вимог пункту 24 Особливостей № 1178 та пункту 3 Наказу № 1082.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 06/21/2023/пр. |
Дата публікації: | 13 квітня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 квітня 2023 10:23
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2022 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" |
460 000,00
UAH з ПДВ
|
460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" #32168763 |
Переможець |
460 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2022 08:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 13:38
|
Договір 23-22-РП.pdf | укладений |
26 грудня 2022 13:11
|