Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-05-25-006020-b 2f4673742ff44666add22ff3f9324372
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Ковальов

+380951273526 ktmo.lawyer@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Куп`янське територіальне медичне об`єднання" Куп`янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 42582687
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп'янськ, вул. Лікарняна, буд. 2
Контактна особа: Андрій Ковальов
+380951273526
ktmo.lawyer@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Охоронні послуги за об’єктами відповідно до дислокації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп`янськ, вул. Лікарняна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата охоронних послуг Виконавця здійснюється Замовником кожного місяця шляхом перерахування відповідної суми грошових коштів на банківський рахунок Виконавця до 15 числа кожного поточного календарного місяця за попередній календарний місяць на підставі наданих Виконавцем Замовнику Рахунків на оплату та Актів приймання-передачі наданих послуг за попередній місяць. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 15:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:51
Додаток №2 КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.docx
25 травня 2020 15:51
Додаток №3 ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ.docx
25 травня 2020 15:51
Додаток №4 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
25 травня 2020 15:51
ОГОЛОШЕННЯ.doc
25 травня 2020 15:51
Додаток №5 ДИСЛОКАЦІЯ.docx
25 травня 2020 15:51
Додаток №1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-25-006020-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СБ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 26 травня 2020 15:44
Вогнепальна зброя
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 травня 2020 17:25
Відповідно до специфіки діяльності, на об’єктах Замовника зберігаються наркотичні засоби та прекурсори, а також службова документація з обмеженим доступом, у зв’язку з чим Замовником прийнято рішення щодо проведення цієї спрощеної закупівлі охоронних послуг у учасників, працівники яких мають право на носіння та зберігання вогнепальної зброї. Відповідно до статті першої Закону України «Про публічні закупівлі» встановлення технічної специфікації до предмета закупівлі є виключним правом Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у працівників Учасника права на носіння та використання (застосування) вогнепальної зброї не суперечить чинному законодавству, не є дискримінаційною та не обмежує можливостей жодного Учасника забезпечувати своїх працівників зброєю, не забороненою чинним законодавством України та мати взаємодію з органами поліції щодо припинення можливих правопорушень на об’єктах Замовника.

Документи

26 травня 2020 17:25
Відповідь.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ 69 728,00
UAH з ПДВ
69 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 08:35
ПРОПОЗИЦІЯ остаточна.pdf
02 червня 2020 15:30
Електронний підпис
02 червня 2020 15:12
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 червня 2020 15:12
технични якисни.pdf
02 червня 2020 15:12
ст 17.pdf
02 червня 2020 15:12
квалификация.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108955
Переможець 69 728,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 08:51

Документи

10 червня 2020 08:51
Електронний підпис
10 червня 2020 08:48
протокол №10.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 08:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108955
69 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2020 08:51
Електронний підпис
10 червня 2020 08:48
протокол №10.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2021 16:22
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 15:28
Договір №216.PDF укладений
25 червня 2020 15:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 69 728,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 621,33 UAH)