Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ, ТРАНСПОРТУ, ЗВ'ЯЗКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43602693 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, Новозаводський район ВУЛИЦЯ ЄЛЕЦЬКА будинок 11 |
Контактна особа: |
Катерина Петренко +38046277629 depenergo_post@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2023 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 814 545,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 145,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки між Сторонами проводяться на підставі підписаних ними актів здачі- приймання виконаних робіт за типовими формами КБ-2в та КБ-3. Замовник здійснює оплату робіт протягом 10-ти банківських днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності відповідного фінансування. Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника. Підписання акту приймання-передачі, щодо введення об’єкта будівництва в експлуатацію уповноваженими Замовника, Підрядника та балансоутримувача (експлуатуючої організації), є підставою для проведення остаточного розрахунку між Сторонами. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2023 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2023 15:54 |
Тендерна документація.doc | |
25 квітня 2023 15:54 |
Тендерна документація.doc | |
25 квітня 2023 15:54 |
Додаток 7 Проект договору.docx | |
25 квітня 2023 15:54 |
Додаток 7 Проект договору.docx | |
25 квітня 2023 15:54 |
Додаток 6 Технічне завдання.doc | |
25 квітня 2023 15:54 |
Додаток 6 Технічне завдання.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-09-000093 ● 8dcd01b2329d4679bb9304866c479063
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.05.2023 № 29
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-04-25-010074-a 25.04.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-12 13:29:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями «Будівництво свердловини з водорозбірною колонкою в с. Деснянка Чернігвського району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи)», ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи, очікуваною вартістю 1 814 545,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-25-010074-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем – ПП "БУДПЛАСТ-2" вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-12 17:49:19
Надання пояснень до Запиту
У відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про надання пояснень, що зазначені в розділі «Запит замовнику на пояснення», які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі по відкритих торгах з особливостями «Будівництво свердловини з водорозбірною колонкою в с. Деснянка Чернігівського району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи)», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-25-010074-a від 25.04.2023 Департамент енергоефективності, транспорту, зв’язку та житлово-комунального господарства Чернігівської обласної державної адміністрації надає пояснення через електронну систему закупівель:
1. Назва предмета закупівлі «Будівництво свердловини з водорозбірною колонкою в с. Деснянка Чернігівського району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи)»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреби Департаменту енергоефективності, транспорту, зв’язку та житлово-комунального господарства Чернігівської обласної державної адміністрації та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проєкт на Будівництво свердловини з водорозбірною колонкою в с. Деснянка Чернігівського району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) розроблений на підставі замовлення Новобілоуської сілької ради. Проектно-кошторисною документацією передбачено виконання робіт з будівництва в повному обсязі, а саме: буріння свердловини, будівництво насосної станції бювету та альтанки та підключення до мереж електропостачання, благоустрій.
Проектно-кошторисну документацію по об’єкту Будівництво свердловини з водорозбірною колонкою в с. Деснянка Чернігівського району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) передано до Департаменту енергоефективності, транспорту, зв’язку та житлово-комунального господарства Чернігівської обласної державної адміністрації відповідно до Рішення виконавчого комітету Новобілоуської сільської ради №69 від 19 квітня 2023 року «Про передачу проектно-кошторисної документації».
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Кошторисних норм України Настанови з визначення вартості будівництва затвердженим Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року та затвердженого Експертного звіту №220622-01/А від 09 листопада 2022 року реєстраційний номер ЕХ01-8414-1944-5973-9419 щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Будівництво свердловини з водорозбірною колонкою в с. Деснянка Чернігівського району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи)». Експертиза проведена ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
https://depenergo.cg.gov.ua/index.php?id=31796&tp=1
2. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) в п.46 зазначено:
- З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю»
- «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється».
Відповідно до ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №7/08-07 від 04.05.2023 уповноваженою особою переможцем закупівлі по відкритих торгах з особливостями визнано ПП "БУДПЛАСТ-2", тобто в період з 10.05.2023 по 19.05.2023 має бути укладено договір згідно п.46 Особливостей і дотримані вимоги тендерної документації.
Переможцем закупівлі по відкритих торгах з особливостями ПП "БУДПЛАСТ-2" 11.05.2023 року листом №02-0405 від 11.05.2025 року зареєстрованим №01-131269 від 11.05.2023 надані Замовнику:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю – ПРОТОКОЛ №17 ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ ВЛАСНИКІВ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БУДПЛАСТ-2 від 02 травня 2023 року (скан-копія додається);
2) копія ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності – довідка про наявність ліцензії (скан-копія додається), копія ліцензії №29-Л від 12 липня 2017 р. (скан-копія додається), тобто ПП "БУДПЛАСТ-2" дотримані всі вимоги Замовника, що зазначені в Тендерній документації та вимоги частини другої статті 41 Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 14:43:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями «Будівництво свердловини з водорозбірною колонкою в с. Деснянка Чернігвського району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи)», ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи, очікуваною вартістю 1 814 545,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-25-010074-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Департаментом енергоефективності, транспорту, зв’зку та житлово-комунального господарства Чернігівської обласної державної адміністрації, (далі – Замовник) повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування вищезазначеної процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель 04.05.2023.
Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
У зв’язку з викладеним, просимо повідомити чи укладався договір з ПП "БУДПЛАСТ-2" у 15-ти денний термін з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як що ні, то з якої причини?
2. Згідно з інформацією, оприлюдненою у формі річного плану закупівель та в повідомлені про намір укласти договір, джерелом фінансування закупівлі є Державний бюджет України. При цьому, відповідно до п. 3.1. Розділу 3 «Ціна договору» проєкту договору (Додаток 7 до тендерної документації), джерелом фінансування закупівлі є кошти обласного бюджету – 60% та кошти місцевого бюджету – 40%. Просимо надати пояснення щодо розбіжностей в оприлюдненій інформації по вищезазначеній закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-24 12:03:15
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
У відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про надання пояснень, що зазначені в розділі «Запит замовнику на пояснення», які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі по відкритих торгах з особливостями «Будівництво свердловини з водорозбірною колонкою в с. Деснянка Чернігівського району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи)», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-25-010074-a від 25.04.2023 уповноважена особа Департаменту енергоефективності, транспорту, зв’язку та житлово-комунального господарства Чернігівської обласної державної адміністрації надає пояснення через електронну систему закупівель:
1. Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Уповноваженою особою 18.05.2023 року складено відповідне ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 9/08-07 про продовження строку для укладання договору щодо закупівлі Будівництво свердловини з водорозбірною колонкою в с. Деснянка Чернігвського району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) з зазначеним обґрунтуванням «У зв’язку з відкриттям мережі та рахунку з проведення видатків відповідно до Наказу Міністерства фінансів України 23.08.2012 № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів» виникла необхідність продовжити строк для укладання договору про закупівлю».
Враховуючи, що функціонал електронної системи закупівель Zakupki.prom.ua не дозволяє розмістити дане протокольне рішення, його оприлюднено на офіційному сайті Департаменту за посиланням https://depenergo.cg.gov.ua/index.php?id=31796&tp=1 та буде опубліковано під час укладання Договору.
2. Уповноваженою особою 25.04.2023 року складено відповідне ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 4/08-07 про прийняття рішення про закупівлю Будівництво свердловини з водорозбірною колонкою в с. Деснянка Чернігвського району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи), де в Додатку 1 п.5 пп.5.3 зазначене джерело фінансування – кошти місцевого бюджету.
При плануванні закупівлі джерело фінансування зазначається в плані закупівлі та відповідно система відображає зазначену інформацію в повідомлені про намір укласти договір. Під час оприлюднення річного плану закупівлі на 2023 рік з Будівництва свердловини з водорозбірною колонкою в с. Деснянка Чернігвського району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) при заповненні відповідної інформації виникла технічна помилка в частині визначення джерела фінансування, що призвело до розбіжність в оприлюдненій інформації в повідомлені про намір укласти договір.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» річний план та зміни до нього безпосередньо оприлюднюються в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
19.05.2023 року виявлена технічна помилка в частині Джерела фінансування, а саме в назві джерела: Державний бюджет України. З огляду на це у замовника виникла необхідність внести зміни до річного плану закупівель в частині Джерела фінансування, а саме в назві джерела: Місцевий бюджет України (-кошти обласного бюджету 60% - 1088727,12, кошти місцевого бюджету 40% - 725818,08).
У зв'язку із відсутністю технічної можливості внесення змін до рядка річного плану UA-Р-2023-04-25-004075-с (згідно якого оголошено процедуру закупівлі UA-2023-04-25-010074-а) уповноваженою особою було прийнято рішення внести зміни до річного плану закупівлі, а саме 19.05.2023 року складено відповідне ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 10/08-07 про прийняття рішення внесення змін до річного плану закупівлі UA-Р-2023-04-25-004075-с з Будівництва свердловини з водорозбірною колонкою в с. Деснянка Чернігвського району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) та оприлюднено в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження відповідних змін до річного плану.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 5 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДПЛАСТ-2" |
1 780 339,20
UAH з ПДВ
|
1 780 339,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДПЛАСТ-2" #33208120 |
Переможець |
1 780 339,20
UAH з ПДВ
|
04 травня 2023 14:13
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 24 травня 2023 15:58 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відміна Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей |
24 травня 2023 15:58
|
Протокол 12,08-07 від 24.05.2023.pdf |
Дата оприлюднення: | 24 травня 2023 16:03 |
Кінець періоду оскарження: | 04 червня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 04 червня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовником виявлено порушення в частині Тендерної документації, а саме неправильно викладений опис та приклад формальних (несуттєвих) помилок, який має бути згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». |
24 травня 2023 16:03
|
Електронний підпис |
24 травня 2023 16:01
|
Протокол 12,08-07 від 24.05.2023.pdf |