Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
В ході виконання будівельних робіт, передбачених договором № 300 від 24.12.2019, виникла необхідність здійснити перепланування ряду приміщень будівлі дитячого навчального закладу, що не було передбачено початковим проектом, у зв’язку з чим змінилися обсяги і види ряду будівельних робіт.
Зокрема, додаткові аналогічні роботи виникли по будівлі дошкільного навчального закладу: влаштування додаткових перегородок, обшивка шахти ліфта, утеплення та обшивка вентиляційних шахт, зміна опоряджувальних робіт, установлення додаткових дверей у нових перегородках, зміна проектних рішень по огорожі сходів, ганків, входів в будівлю.
Зміни та додаткові роботи внесені до розділів водопостачання, каналізації, опалення, вентиляції, електроосвітлення, газопостачання, проектом вдосконалено системи відео спостереження, мережу інтернет, враховано пусконалагодження усіх інженерних систем, доопрацьовано системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу.
Зміни по проекту виникли в благоустрої території навколо дитячого навчального закладу, зокрема внесено зміни у покриття дитячих майданчиків, осучаснено ігрові майданчики. Скоригованим проектом удосконалено автоматизацію, газопостачання та тепломеханічну частину котельні.
Дані роботи являються початком та продовженням ряду розрізнених та вже розпочатих видів робіт за основним договором, які є невідокремними та технологічно пов’язаними.
Крім того, ці роботи являються аналогічними додатковими роботами, що виникли в ході реконструкції об’єкту за рахунок змін в проектних рішеннях та виявлення додаткових робіт, що не були враховані первинним проектом реконструкції.
Згідно експертного висновку Житомирської філії ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція» від 01.12.2020 № 204 роботи по об’єкту: «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі» (коригування) є складовою та невід’ємною частиною повного комплексу робіт по реконструкції цього об’єкта в цілому.
Додаткові обсяги робіт внесені в робочий проект (скоригований), який пройшов експертизу та отримав позитивний Експертний звіт від 30.11.2020 № 30/99-11/20/А Товариства з обмеженою відповідальністю «Перша приватна експертиза».
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Оскільки скоригований робочий проект є продовженням робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі» (коригування) (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) та є невід’ємною частиною первісного робочого проекту, то додаткові аналогічні роботи, передбачені скоригованим робочим проектом, є продовженням об’єкту будівництва, тобто продовженням ряду розрізнених розпочатих та виконаних видів робіт попереднім виконавцем (підрядником) ПРБФ «Комунальник» за основним договором підряду № 300 від 24.11.2020, які є невідокремними та технологічно пов’язаними.
Заміна попереднього виконавця робіт, а саме ПРБФ «Комунальник», може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і відповідно до збільшення вартості виконання робіт. А саме, заміна попереднього виконавця робіт ПРБФ «Комунальник» може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантії якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачений Договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, а саме ПРБФ «Комунальник», що є неприпустимим;
- заміна попереднього виконавця робіт, а саме ПРБФ «Комунальник», суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушити їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, продовження та завершення робіт іншим підрядником, може призвести до виникнення проблем технологічного та економічного характеру під час виконання робіт та здачі об’єкта в експлуатацію, призведе до втрати гарантій якості на роботи, унеможливить досягнення показників, визначених у проектній документації, та безпечну експлуатацію протягом гарантійного строку, що передбачено договором підряду та Цивільним кодексом України.
Отже, виконання додаткових аналогічних робіт, передбачених скоригованим робочим проектом, попереднім виконавцем робіт, а саме ПРБФ «Комунальник», по вищевказаному об’єкту дозволить забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, устаткування, обладнання.
Зважаючи на потребу здійснити додаткову закупівлю у того самого учасника, а саме у ПРБФ «Комунальник», будівельних робіт по об'єкту: «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі» (коригування) (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) доцільно прийняти рішення про застосування переговорної процедури закупівлі згідно положень п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2020 17:34 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 грудня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов Договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
03 грудня 2020 15:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2020 15:18 |
Додаток 1 до повідомлення.docx | |
03 грудня 2020 15:18 |
Повідомлення про намір укласти договір.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-05-000014 ● 64eaffa7e5684ba4822834c31fa8c432
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2021 13:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.03.2021
№ 187
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.03.2021 № 187.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-12-03-009827-b Виявлені органом державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-12 15:25:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі» (коригування)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-03-009827-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 20 Закону визначено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
При цьому, пунктом 8 частини 6 статті 40 Закону № 922 визначено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Поряд з тим, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) зазначено, що переговорна процедура закупівель проводилась відповідно до договору підряду № 300 від 24.12.2019.
Слід відмітити, що пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону № 922 визначено, що конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Проте, відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником договір № 300 від 24.12.2019 укладений без проведення відкритої процедури закупівель – тендеру (інформація розміщена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-11-003373-b).
Таким чином, Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури фактично не підтверджує настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі визначених пунктом 5 частини
2 статті 40 Закону № 922.
Слід відмітити, що аналогічна позиція з даного приводу зазначена (порушення вимог Закону № 922 внаслідок відсутності обґрунтувань в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури) у постанові Верховного суду України від 19 березня 2020 року у справі № 460/853/19.
Враховуючи вищевикладене, поясніть:
- чому Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівель на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922, при тому що, основний договір (№ 300 від 24.12.2019) укладений не за результатами проведення тендера?
- Чому в Обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури зазначено недостовірну інформацію, що основний договір (№ 300 від 24.12.2019), укладений за результатами проведення тендера?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-17 17:44:30
про надання пояснень
Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Так, згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 1 Закону конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Згідно з ч. 2 ст. 13 Закону, як виняток та відповідно до умов, визначених у ч. 2 ст. 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Отже, переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток, але вона є однією із процедур закупівлі, відповідно до ст. 13 Закону, а договір укладений за результатом проведення переговорної процедури є договором про закупівлю.
Відповідно до ч. 6 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг;
4) найменування, ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг;
5) місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори;
6) узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі;
7) умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті;
8) обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Повідомлення про намір укласти договір може містити іншу інформацію.
У повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі по предмету закупівлі: «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі» (коригування) (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» від 03 грудня 2020 року (далі - Повідомлення) зазначена уся необхідна інформація, яка відповідає вимогам ч. 6 ст. 40 Закону.
УКБ чітко описало обставини, за яких виникла необхідність у проведенні переговорної процедури, а саме: в ході виконання робіт за договором № 300 від 24.12.2019 виникла необхідність у виконанні додаткових аналогічних робіт по будівлі ДНЗ № 32, які не були передбачено початковим проектом, у зв’язку з чим змінились обсяги і види ряду будівельних робіт. Дані роботи являються початком та продовженням ряду розрізнених та вже розпочатих видів робіт за основним договором, які є невідокремлюваними та технологічно пов’язаними.
Документи, що підтверджують наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі:
- Експертний висновок від 01.02.2020 р. № 204 Житомирської філії ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція»,
- Експертний висновок (без дати) ТОВ «Перша приватна експертиза»,
- Експертний звіт ТОВ «Перша приватна експертиза» 30.11.2020 № 30/99-11/20/А щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі» (коригування)».
Щодо посилання на судову практику, викладену у Постанові Верховного Суду від 19.03.2020 р. у справі № 460/853/19, в обґрунтування того, що повідомлення про намір укласти договір фактично не підтверджує настання умов щодо застосування переговорної процедури закупівлі. З цього приводу слід зазначити, що фактичні обставини викладені у вищезазначеному судовому рішенні не зовсім є аналогічними обставинами, які виникли у даному випадку, оскільки на момент винесення даного рішення та виникнення оскаржуваних обставин діяла стара редакція ЗУ «Про публічні закупівлі», Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який на даний час є недійсним. З обставин справи № 460/853/19 вбачається, що у рядку 14 Форми замовником не вказано посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які б підтверджували обґрунтування наявності умов застосування переговорної процедури закупівель.
В даному випадку, у п. 12 Повідомлення УКБ було наведено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні та технічні, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, згідно діючого законодавства та жодного посилання або твердження того, що Договір № 300 від 24.12.2019 укладено за результатом проведеного тендеру - не містить.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-12 15:27:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі» (коригування)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-03-009827-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі «скоригований робочий проект є продовженням робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі» (коригування) (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) та є невід’ємною частиною первісного робочого проекту, то додаткові аналогічні роботи, передбачені скоригованим робочим проектом, є продовженням об’єкту будівництва, тобто продовженням ряду розрізнених розпочатих та виконаних видів робіт попереднім виконавцем (підрядником) ПРБФ «Комунальник» за основним договором підряду № 300 від 24.11.2020, які є невідокремними та технологічно пов’язаними».
Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу будівельних робіт, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи).
А також, просимо надати копії експертного висновку Житомирської філії ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція» від 01.12.2020 № 204 щодо робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі» (коригування), що є складовою та невід’ємною частиною повного комплексу робіт по реконструкції цього об’єкта в цілому та надати позитивний Експертний звіт від 30.11.2020 № 30/99-11/20/А Товариства з обмеженою відповідальністю «Перша приватна експертиза» щодо додаткових обсягів робіт, які внесені в робочий проект (скоригований).
Поряд з тим, відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додат¬кових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Тому, поясніть чи перевірялись Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради (далі-Замовник) відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції переможця за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ПРБФ «Комунальника», яка подана Замовнику, за статтями витрат (договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими, за статтями витрат договірної ціни з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт), які розроблені у порядку та за формами відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013.
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Крім того, в протоколі розгляду пропозицій Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі - Замовник) зазначено, що: ПРБФ «Комунальник» відповідає кваліфікаційним критеріям».
Отже, поясніть чи вимагалось Замовником подання ПРБФ «Комунальник» документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ПРБФ «Комунальник», якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-17 14:44:27
про надання пояснень
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – УКБ) у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету закупівлі: «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі» (коригування) (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» повідомляє таке.
03.12.2020 УКБ було проведено переговорну процедуру закупівлі по предмету закупівлі: «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі» (коригування) (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з попереднім виконавцем робіт Приватно-ремонтною будівельною фірмою «Комунальник» (далі – ПРБФ «Комунальник»).
Під час проведення переговорів УКБ, як замовником, було перевірено відповідність пропозиції учасника ПРБФ «Комунальник» технічним, якісним, кількісним характеристикам. За результатами проведених переговорів було підписано договір підряду № 100 від 15.12.2020 (далі – Договір). ПРБФ «Комунальник» було надано договірну ціну, яка є невід’ємним додатком № 1 до Договору. Крім того, до договірної ціни ПРБФ «Комунальник» було надано усі розрахунки, які є її складовими за статтями витрат договірної ціни з пояснювальною запискою, об’єктними кошторисами, локальними кошторисами, відомостями ресурсів, розрахунками загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку, адміністративних витрат, які складені у порядку та за формами відповідно вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». УКБ надає документальне підтвердження (скан-копії) договірної ціни та усіх розрахунків до неї. А також скан-копії експертного звіту № 30/99-11/20/А від 30.11.2020, експертного висновку Житомирської філії ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція» № 204 від 01.12.2020, на які здійснили посилання в обґрунтуванні застосування проведення переговорної процедури по предмету закупівлі: «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі» (коригування) (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Також, надаємо документи (скановані файли), що підтверджують встановлення кваліфікаційних критеріїв учасника ПРБФ «Комунальник», якому УКБ повідомило про намір укласти договір за результатами проведення переговорної процедури закупівель по предмету закупівлі: «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі» (коригування) (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
- Кваліфікаційні критерії + технічне завдання.pdf
- Кваліф. ч.1.pdf
- Кваліф. ч.2-1-49.pdf
- Кваліф. ч.2-50-87.pdf
- Кваліф. ч.3.pdf
- Кваліф. ч.4.pdf
- Експертний висновок НДІ.pdf
- Експертний звіт.pdf
- Договірна ціна ч.1.pdf
- Договірна ціна ч.2.pdf
- Договірна ціна ч.3.pdf
- Договірна ціна ч.4.pdf
- Договірна ціна ч.5-1-50.pdf
- Договірна ціна ч.5-51-100.pdf
- Договірна ціна ч.6.pdf
- Договірна ціна ч.7.pdf
- Договірна ціна ч.8.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
2021-04-01 16:40:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 06/12/2021/пр |
Дата публікації: | 27 липня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/296/1476/21 |
Дата відкриття провадження: | 20 серпня 2021 |
Документи:
05 січня 2024 12:11
|
Електронний підпис |
27 липня 2021 16:56
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Переможець |
7 821 942,10
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2020 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 08:42
|
Дод_угода_10_від_27_12_2023.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 10:34
|
Дод_угода_9_від_30_06_2023.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2023 09:31
|
Дод. угода № 8 від 06.03.2023.pdf | зміни до договору |
07 березня 2023 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 09:35
|
Дод. угода № 7 від 15.12.2022.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2022 17:34
|
Додаткова угода № 6.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2022 17:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:18
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2021 09:46
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2021 16:01
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2021 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 16:45
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2021 12:37
|
Дод. угода № 1-2.pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2021 14:40
|
Додаткова угода 1-1.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2021 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 11:13
|
Дод. угода № 1.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 11:25
|
Договір № 100.pdf | укладений |
15 грудня 2020 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 3.1.1 та додатку № 3 Договору у зв'язку із необхідністю уточнення умов фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 3.1.1. та додатка № 3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 2.1, п. 3.1.1 та додаток № 3 до договору у звязку із виділенням фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 1.2. та додатка № 2 договору |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 1.2., п. 2.1., п. 3.1.1., додатків № 2 та № 3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 2.1., п. 3.1.1. та додатка № 3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 1.2., п. 2.1., п. 3.1.1., п. 10.1., додатків № 2 та № 3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 1.2. та додатка № 2 договору |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 1.2., 10.1., додатку № 2 до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 2.2, 3.1.1 та додатку № 3 до договору у зв'язку з виділенням фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 1.2. та додатку № 2 до Договору у зв’язку із необхідністю виконання додаткових робіт на Об’єкті будівництва, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 2.1., п. 3.1.1., п. 1.2., п. 10.1., Додатків № 2 та № 3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |