Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт дитячого майданчика за адресою: бул. Ю. Побєдоносцева, 8, 10 в м. Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)»
Очікувана вартість
196 154,00 UAH
UA-2020-08-13-009152-a ● 2f10f89dbcce428da8c5d070def2fc62
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Контактна особа: |
Павленко Олександра Сергіївна (0532)609432 PAVLEN4IK@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 19:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 196 154,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,76% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: «Поточний ремонт дитячого майданчика за адресою: бул. Ю. Побєдоносцева, 8,10 в м. Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)»
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції не вимагається
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю .
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава;
Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору.
Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA988201720355189002001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
- після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках:
- якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору;
- Підрядник відмовився від виконання послуг по даному Договору;
- Підрядник порушив строк виконання послуг по даному Договору;
- Підрядник допускав систематичного неякісного виконання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: «Поточний ремонт дитячого майданчика за адресою: бул. Ю. Побєдоносцева, 8,10 в м. Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)»
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції не вимагається
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю .
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава;
Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору.
Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA988201720355189002001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
- після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках:
- якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору;
- Підрядник відмовився від виконання послуг по даному Договору;
- Підрядник порушив строк виконання послуг по даному Договору;
- Підрядник допускав систематичного неякісного виконання послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
"Поточний ремонт дитячого майданчика за адресою: бул. Ю.Побєдоносцева, 8, 10 в м. Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтава, бул. Ю. Побєдоносцева, 8, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості послуг на умовах передбачених проєктом Договору підряду | Аванс | 60 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливевідстрочення платежу за надані послуги, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за | Пiсляоплата | 241 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Відстрочення оплати за надані послуги: | 30% |
на строк від 241 і більше днів: | 30% |
на строк від 181 по 240 днів: | 15% |
на строк від 121 по 180 днів: | 10% |
на строк від 61 по 120 днів: | 5% |
на строк, що складає менш ніж 60 днів: | 0% |
13 серпня 2020 19:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 19:23 |
Оголошення Спрощена бульвар Юрія Побєдоносцева від Зміни 13.08.2020.docx | |
13 серпня 2020 19:23 |
Проєкт договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" |
191 735,41
UAH з ПДВ
|
191 735,41
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 134 214.79 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" #39351938 |
Переможець |
191 735,41
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 15:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 18:07
|
Доп. угода № 2 Побєдоносцева 8,10 (1).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 18:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2020 15:09
|
Додаткова угода №1 до Договору підряду №6 від 09.09.2020 (1).pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 10:57
|
договір.pdf | укладений |
09 вересня 2020 10:48
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
11 вересня 2020 12:44
|
57 520,62 UAH | UA488201720344280007000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA113314010000026007054633313 ТОВ "АГРО СПЕЦ БУД" |
Оплачений |
17 листопада 2020 14:32
|
41 659,68 UAH | UA488201720344280007000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA113314010000026007054633313 ТОВ "Агро Спец Буд" |
Оплачений |
30 грудня 2020 11:01
|
80 940,14 UAH | UA488201720344280007000041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA113314010000026007054633313 ТОВ "АГРО СПЕЦ БУД" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу складових робіт з Поточного ремонту дитячого майданчика за адресою бул. Побєдоносцева, 8, 10 в м. Полтава, які наведені у Додатку № 1 до Додаткової угоди № 2 від 18.12.2020 до договору підряду №6 від 09.09.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |