Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління регіонального розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 41903554 |
Місцезнаходження: | 08335, Україна , Київська обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А |
Контактна особа: |
Бондаренко Ірина Михайлівна +380459553364 buh-ukb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2020 19:32 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
08 січня 2020 19:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-07-000021 ● 9498a04709944997b310a66e9d94042f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 19:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2020 № 32
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-01-08-000351-b 08.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-12 14:36:50
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі інфекційного відділення Бориспільської центральної районної лікарні по вул. Котляревського, 1 в м. Бориспіль Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-08-000351-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 6 частини другої статті 35 Закону, а саме:
надати підтвердження щодо необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проєкті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту (з посиланням на початковий проєкт будівельних робіт, експертні висновки до проєктної документації тощо).
Крім цього, просимо надати інформацію через які саме непередбачувані обставини виникла необхідність в проведення додаткових будівельних робіт, необхідними для виконання проєкту.
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-18 17:47:41
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі інфекційного відділення Бориспільської центральної районної лікарні по вул. Котляревського, 1 в м. Бориспіль Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-08-000351-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, повторно просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на відповідні документи та номер ID процедури, яка передує даній процедурі закупівлі) щодо наявної необхідності проведення додаткових будівельних робіт (з переліком робіт), не зазначених у початковому проєкті, що стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту та технічно чи економічно пов’язані з первинним договором.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1" #39757481 |
Переможець |
5 782 883,90
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 19:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2020 09:33
|
ДУ 1.jpg | укладений |
12 травня 2020 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 12:50
|
Дог 11_01.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2020 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2020 10:01
|
ДУ 6.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2020 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2020 16:00
|
ДУ 5.pdf | укладений |
07 лютого 2020 15:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення Бориспільської центральної районної лікарні по вул. Котляревського, 1 в м. Бориспіль Київської області | 1 | роб |
5 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення Бориспільської центральної районної лікарні по вул. Котляревського, 1 в м. Бориспіль Київської області | 1 | роб |
5 790 000,00
UAH з ПДВ
|